Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 augustus 2021, 18:46   #1
haaruitval240
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Waar HT te doen?

Hoi Forumleden,

Ik ben al ruim 2-3 jaar aan twijfelen om een HT te ondergaan maar wordt dagelijks overweldigd met tig verschillende klinieken en zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb tot nu toe contact gehad met Visus en ReHair. Bij Visus heb ik het gevoel dat ik een nummertje ben, ook in combinatie met de negatieve trustpilot reviews. ReHair heeft alleen contact over WhatsApp wat ik tevens riskant vind omdat je niet op consult kunt komen. Nou is dat voor mij niet zozeer een probleem mits het een schone, integere en veelbelovende kliniek is. De prijs van ReHair
is ook te mooi om waar te zijn, ik heb een tijdelijke offerte van 2850 euro gelregen voor 4000-4500 grafts. Contact is wel soepel verlopen op WhatsApp en heb snel reacties gekregen. ReHair heeft wel opvallend veel goede reviews, alleen maar 5 sterren en vaak ook vrij lange geloofwaardige verhalen. Ik weet dat trustpilot reviews gekocht kunnen zijn maar ik kreeg wel het gevoel dat de reviews hier legitiem zijn. Heeft iemand ervaring met ReHair of andere goede klinieken? Het betreft ongeveer 4000 grafts.
haaruitval240 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2021, 18:59   #2
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Staar je niet blind op reviews. Ik zie sites waar reviews op staan, 2 dagen na een haartransplantatie, beoordeeld met een 9,7. En ik weet dat er sites zijn die worden gesponsord door een aantal klinieken. Niet echt bevorderlijk voor de objectiviteit.
Lees je goed in hier, vraag wat je wilt vragen, wees reëel wat betreft je verwachtingspatroon.
Als je de keuze voor een ht hebt gemaakt dan zou ik bij 2 of 3 klinieken op consult gaat.

Succes,

Henk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haaruitval240 Bekijk bericht
Hoi Forumleden,

Ik ben al ruim 2-3 jaar aan twijfelen om een HT te ondergaan maar wordt dagelijks overweldigd met tig verschillende klinieken en zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb tot nu toe contact gehad met Visus en ReHair. Bij Visus heb ik het gevoel dat ik een nummertje ben, ook in combinatie met de negatieve trustpilot reviews. ReHair heeft alleen contact over WhatsApp wat ik tevens riskant vind omdat je niet op consult kunt komen. Nou is dat voor mij niet zozeer een probleem mits het een schone, integere en veelbelovende kliniek is. De prijs van ReHair
is ook te mooi om waar te zijn, ik heb een tijdelijke offerte van 2850 euro gelregen voor 4000-4500 grafts. Contact is wel soepel verlopen op WhatsApp en heb snel reacties gekregen. ReHair heeft wel opvallend veel goede reviews, alleen maar 5 sterren en vaak ook vrij lange geloofwaardige verhalen. Ik weet dat trustpilot reviews gekocht kunnen zijn maar ik kreeg wel het gevoel dat de reviews hier legitiem zijn. Heeft iemand ervaring met ReHair of andere goede klinieken? Het betreft ongeveer 4000 grafts.

Laatst gewijzigd door Henk; 13 augustus 2021 om 23:10
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2021, 22:40   #3
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Goede klinieken transplanteren geen 4000 grafts op één dag... Zulke aantallen gaan ten koste van het zorgvuldig uitsorteren van de uitgenomen grafts en van het zorgvuldige design van het transplantatiegebied. Bij een van mijn consults wilde een kliniek ook mijn kruin en voorgebied in één keer behandelen met 4000 grafts. Ze zeiden letterlijk niet heel uitvoerig naar de haarrichting te kijken, omdat ze anders 5 dagen bezig zouden zijn.

Ik heb nu bij een andere kliniek alleen de voorkant (en zijkanten) behandeld met 2850 grafts. Als ik de kruin er in een 2e behandeling ook wil laten doen, dan zijn er nog eens 1500 grafts nodig. Je kunt je dus voorstellen dat bij de 1e (goedkoopste) kliniek ook de dichtheid minder goed zou zijn geweest.

Er zijn ook reviewsites waar je tegen betaling slechte reviews kunt laten verwijderen. Als er echt alleen maar goede ervaringen te vinden zijn, zou ik achterdochtig worden. Het is normaal dat er ook ontevreden klanten zijn; bij sommigen werkt het lichaam gewoon niet mee. En perfecte klinieken bestaan niet. Daarbij ook wel apart dat er op dit forum bijna geen ervaringsdeskundigen met een topic actief zijn geweest. De filmpjes op Facebook vind ik wel erg fake. Alsof ze 50 Euro krijgen als ze een goed verhaaltje vertellen tegen de medewerker die filmt.

Er zijn heel veel goede ervaringen met diverse klinieken te vinden op deze site. Bepaal een aantal aspecten die jij belangrijk vindt en ga eens een tijd lang neuzen op deze site en research doen.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2021, 10:35   #4
haaruitval240
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Bedankt voor het antwoord. Ik heb toch besloten om verder research te doen en in de tussentijd ben heb ik veel gelezen over Fuegenix, eigenlijk een groot deel van dit forum prijst Fuegenix aan. Toch heb ik ook hier mijn twijfels over. Men doet hier zijn verhaal over zijn ervaring bij Fuegenix, het zijn er zoveel en het is bijna altijd positief. Als je op de site van Fuegenix kijkt dan wordt er ook gerefereerd naar dit forum Haarweb. Ik begin dan echt te twijfelen of deze positieve reviews over deze kliniek ook gekocht zijn. Wat denken jullie?
haaruitval240 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2021, 12:23   #5
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haaruitval240 Bekijk bericht
Bedankt voor het antwoord. Ik heb toch besloten om verder research te doen en in de tussentijd ben heb ik veel gelezen over Fuegenix, eigenlijk een groot deel van dit forum prijst Fuegenix aan. Toch heb ik ook hier mijn twijfels over. Men doet hier zijn verhaal over zijn ervaring bij Fuegenix, het zijn er zoveel en het is bijna altijd positief. Als je op de site van Fuegenix kijkt dan wordt er ook gerefereerd naar dit forum Haarweb. Ik begin dan echt te twijfelen of deze positieve reviews over deze kliniek ook gekocht zijn. Wat denken jullie?

Hoi Haaruitval240,

Ik zag je bericht en dacht laat ik er persoonlijk op reageren. De reden waarom ik verwijs naar deze website is omdat dit de enige Nederlandse website is over haartransplantaties waar iemand zijn verhaal onafhankelijk kan plaatsen.

Als ik weet dat iemand bij mij gekomen via haarweb.nl en ook door is behandeld, dan vraag ik diegene soms of hij zijn verhaal evt wilt delen met zijn lotgenoten hier op haarweb. Immers, iemand die zelf door mij is behandeld mede door het lezen van verhalen van andere lotgenoten, is zeker bereid om zo ook anderen te helpen. Hiervoor geef ik nooit maar dan ook echt nooit korting. Dat maakt het namelijk niet meer onafhankelijk en objectief.

Daarnaast zal je ook zien dat de meeste topics worden geopend direct of kort nadat iemand is behandeld. Dit houdt in dat het resultaat nog niet bekend is. Verder kan je ook vrij makkelijk zien als een review fake is.


Hoe meer ervaringen hier worden gedeeld, des te beter het is voor deze branche en lotgenoten. Mochten er andere klinieken meelezen, dan spoor ik hen ook aan om dit te doen. En dan niet alleen wanneer het resultaat al bekend is een topic openen met het resultaat. Maar ook vanaf het begin, wanneer er nog geen zicht is op het resultaat. Als we dit allemaal doen, dan zijn websites zoals kliniekervaringen.nl en andere sites waar negatieve reviews kunnen worden weggekocht, niet meer nodig.



Groet,
Munib
__________________
Art-gallery:
https://fuegenix.nl/art-gallery/


Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2021, 12:31   #6
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haaruitval240 Bekijk bericht
Bedankt voor het antwoord. Ik heb toch besloten om verder research te doen en in de tussentijd ben heb ik veel gelezen over Fuegenix, eigenlijk een groot deel van dit forum prijst Fuegenix aan. Toch heb ik ook hier mijn twijfels over. Men doet hier zijn verhaal over zijn ervaring bij Fuegenix, het zijn er zoveel en het is bijna altijd positief. Als je op de site van Fuegenix kijkt dan wordt er ook gerefereerd naar dit forum Haarweb. Ik begin dan echt te twijfelen of deze positieve reviews over deze kliniek ook gekocht zijn. Wat denken jullie?
De meeste mensen die een negatieve uitkomst hebben gaan hier niet posten. Er is hier één dame die een slechte ervaring had maar die is niet meer actief.
Sommige klinieken schrijven de reviews zelf en laten die posten door de klanten tegen een korting. Dit valt vooral op door de mooi lang geschreven en onderbouwde teksten.
Let wel, ik zeg niet dat Fuegenix zo tewerk gaat maar wil wel aangeven dat je niet blindelings mag afgaan op reviews op een forum.
Veel verborgen reclame met fake accounts.
Ik maakte destijds een top drie van klinieken, ging op consult of via Skype (toen ging videochat nog via Skype) en vervolgens benaderde ik personen via PB die er behandeld waren.
Het is nog geen zekerheid maar je kan toch een mooi beeld mee vormen voor jezelf.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2021, 13:49   #7
haaruitval240
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
De meeste mensen die een negatieve uitkomst hebben gaan hier niet posten. Er is hier één dame die een slechte ervaring had maar die is niet meer actief.
Sommige klinieken schrijven de reviews zelf en laten die posten door de klanten tegen een korting. Dit valt vooral op door de mooi lang geschreven en onderbouwde teksten.
Let wel, ik zeg niet dat Fuegenix zo tewerk gaat maar wil wel aangeven dat je niet blindelings mag afgaan op reviews op een forum.
Veel verborgen reclame met fake accounts.
Ik maakte destijds een top drie van klinieken, ging op consult of via Skype (toen ging videochat nog via Skype) en vervolgens benaderde ik personen via PB die er behandeld waren.
Het is nog geen zekerheid maar je kan toch een mooi beeld mee vormen voor jezelf.
Precies, daarom vind ik het lastig op reviews op een forum, reviews op trustpilot of reviews op google blindelings te vertrouwen. Maar op deze manier blijft er weinig keus over, wie moet ik dan wel vertrouwen? Ik vind het enorm lastig om een goede keus te maken en weet echt niet waar ik moet beginnen.
haaruitval240 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2021, 01:00   #8
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Ik vond het keuzeproces in den beginne ook heel lastig... Op elke kliniek is wel iets af te dingen, waar doe je nu goed aan? Je ziet in het begin door de hare... ehh, bomen het bos niet meer...

Ik heb toen - heel nerdy - een lege tabel gemaakt met in de kolommen een aantal aspecten die ik belangrijk vond... En in de rijen een aantal klinieknamen. En ben vervolgens al die info heel systematisch per kliniek gaan inwinnen en in dat tabelletje gaan verwerken. Goed de tijd genomen, sites van de klinieken, maar ook veel via dit forum. Dat heeft mij enorm geholpen om weer goed grip te krijgen in het keuzeproces. Het verschilt van mens tot mens wat je belangrijk vindt, ik ga die tabel dus ook niet delen... De meeste aspecten waar ik op gelet heb heb ik wel eens gedeeld op Haarweb. En, hoe meer je met de materie en foto's van anderen bezig bent, hoe meer oog je krijgt voor lelijke/onnatuurlijke resultaten. En bij de ene kliniek gebeurt dat vaker dan bij de andere zul je gaan merken.

Bij FueGenix heb je het wel over een totaal andere prijsklasse dan in je startposting... Bij mijn consult bij FueGenix probeerde ik korting te ritselen toen ik aangaf mijn ervaringen bij te willen gaan houden op Haarweb. Het delen van mijn ervaringen mocht, maar die korting was niet bespreekbaar. Ik heb dus ook de vrijheid gevoeld om ook mijn kritische punten gewoon te delen, hoe sympathiek ik de arts/eigenaar ook vind. Die enorme sympathie en het fijne resultaat zal denk ik voor velen de reden zijn dat de kritische puntjes in het niet vallen en niet gedeeld worden. Wel verbaas ik me erover dat ik vrij veel mensen zie meewerken aan promoplaatjes / promotiefilmpje voor de kliniek met het eindresultaat. Volgens mij dient dat gewoon een commercieel doel voor de kliniek en voel ik er niet zoveel voor om dat onbetaald te gaan doen... Dus als je mijn hoofd over een paar maanden op Insta of Facebook van FueGenix voorbij ziet komen, dan heb ik er geld voor gehad... Ik ga er niet vanuit dat dat gaat gebeuren

Wel mooi dat jij zo sceptisch bent. Ik vind veel mensen best naïef in een keuze wie hun nieuwe aangezicht mag gaan aanmeten. Ook is er veel haat en nijd tussen de klinieken onderling, sommigen zijn echt niet te vertrouwen op gebied van reviews, etc. Beter houd je die scepsis vast en geef je naïviteit geen ruimte. Gewoon goed research doen, je zelf een beeld vormen van verschillende klinieken, hier en daar langs gaan, voors en tegens afwegen en een keuze maken.

Ik ben inmiddels behandeld en dus niet helemaal objectief meer, maar hopelijk kun je er iets mee. Succes in het proces!
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2021, 01:12   #9
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Helemaal eens met Roob, we spreken beiden uit ervaring en omdat we beiden tevreden zijn zijn we niet geheel onpartijdig.
Al spreken we ons nooit negatief uit tenopzichte van andere klinieken.
Maar we zijn uiteraard niet naïef.
Ik maak al heel wat jaren deel uit van de scène en heb al heel wat klinieken zien komen en gaan.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2021, 23:11   #10
haaruitval240
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Bedankt voor jullie reacties. Zouden jullie misschien willen delen hoeveel de HT gekost heeft en hoeveel grafts het betreft? En welke techniek er gebruikt is?
haaruitval240 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2021, 18:46   #11
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haaruitval240 Bekijk bericht
Bedankt voor jullie reacties. Zouden jullie misschien willen delen hoeveel de HT gekost heeft en hoeveel grafts het betreft? En welke techniek er gebruikt is?
Mij kostte het 2300 euro 2850 grafts met de fue techniek.
Inclusief hotel en vervoer van en naar de luchthaven.
Voor de vliegtickets heb ik rond de 200 euro betaald, deze moet je er dus nog bij rekenen.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21

Laatst gewijzigd door M. Hayden; 16 augustus 2021 om 18:49
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2021, 19:45   #12
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Ik heb 't in m'n topic beschreven... Verdiep je vooral goed in de materie, de verschillende ervaringsverhalen hier en een hoop vragen zullen al beantwoord worden... Mijn persoonlijke situatie maakte dat ik bij FueGenix 7800 Euri kwijt was, flink wat meer dus. Wat toelichting:

- Bij mij werd een hoger tarief gerekend van +1300/+1800 Euro omdat mijn zijkanten ook moesten (op mijn slapen, de temples bij je oren). Dat is daar onder een hele kleine haarhoek, bijna plat op de huid... Was moeilijker en duurde veel langer.

- Behandeling door Nederlandse arts zelf (en die zijn duur!) i.p.v. buitenlandse arts die op afstand toezicht houdt.

- In het design vooraan de haarlijn een rij heeele dunne 'feathered' single grafts voor een natuurlijker ogende haarlijn en daarachter een extreem hoge dichtheid van 60 grafts/cm2, zodat je er niet meteen doorheen kijkt als het later iets dunner wordt en ik me er weer aan stoor. Ik hoop dus minder snel 2e behandeling nodig te hebben dan anderen.

- Geen getrut met hotels, starende mensen in het vliegtuig/luchthavens etc., gewoon 2x 12 Euro voor een volle LPG-tank en lekker in mijn eigen bedje geslapen.

Het is wel een opstartende kliniek en de tarieven zijn nog stijgende, maar prijzen zijn bij FueGenix niet alleen afhankelijk van het aantal grafts. Velen zullen met hun haarsituatie goedkoper uit zijn dan ik was.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2021, 20:31   #13
DRMR35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2019
Berichten: 98
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
De meeste mensen die een negatieve uitkomst hebben gaan hier niet posten. Er is hier één dame die een slechte ervaring had maar die is niet meer actief.
Sommige klinieken schrijven de reviews zelf en laten die posten door de klanten tegen een korting. Dit valt vooral op door de mooi lang geschreven en onderbouwde teksten.
Let wel, ik zeg niet dat Fuegenix zo tewerk gaat maar wil wel aangeven dat je niet blindelings mag afgaan op reviews op een forum.
Veel verborgen reclame met fake accounts.
Ik maakte destijds een top drie van klinieken, ging op consult of via Skype (toen ging videochat nog via Skype) en vervolgens benaderde ik personen via PB die er behandeld waren.
Het is nog geen zekerheid maar je kan toch een mooi beeld mee vormen voor jezelf.

eens. denk ook dat de kwaliteit van de diagnoses en behandelingen echt is toegenomen. Bij iemand die begin twintig is en een waarbij uitval nog niet is gestopt heeft een transplantatie alleen geen zin. dus volgens mij is het belangrijkste je eigen situatie goed in te schatten en dan te bepalen wat het beste is.
DRMR35 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2021, 09:39   #14
Johan-711
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2021
Berichten: 93
Geslacht:
Als ik voor mezelf spreek (een van de reviewers van Fuegenix) kan ik zeggen dat alles in mijn topic 100% vanuit mezelf komt. En het was nou ook niet bepaald goedkoop allemaal. Maar als iemand zou twijfelen aan de objectiviteit of het sowieso fijner vindt om wat meer gedetailleerde info te krijgen, neem je toch gewoon contact op met die persoon? Wat mij betreft mag je me altijd een berichtje sturen. Ik ben zelf ook enorm geholpen door persoonlijk met voorgangers te praten ipv alleen maar (vage) reviews lezen.
__________________
-MicroFUE + Sapphire 2.500 Grafts februari 2021
-Fina 0,5 mg p.d sinds januari 2021.
-Minoxidil 5% 2x p.d. sinds juni 2023.
Johan-711 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2021, 08:41   #15
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan-711 Bekijk bericht
Als ik voor mezelf spreek (een van de reviewers van Fuegenix) kan ik zeggen dat alles in mijn topic 100% vanuit mezelf komt. En het was nou ook niet bepaald goedkoop allemaal. Maar als iemand zou twijfelen aan de objectiviteit of het sowieso fijner vindt om wat meer gedetailleerde info te krijgen, neem je toch gewoon contact op met die persoon? Wat mij betreft mag je me altijd een berichtje sturen. Ik ben zelf ook enorm geholpen door persoonlijk met voorgangers te praten ipv alleen maar (vage) reviews lezen.
Waarom is het zo dat praktisch iedere patient hier een topic aanmaakt na een transplantatie? Het is een oprechte vraag aangezien het aantal reviews voor die kliniek (die maar één persoon per dag kan behandelen) zo hoog is hier.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix, rehair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.