Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Bekijk resultaten enquête: Wie moet de nieuwe president van de VS worden?
George W. Bush 5 16,67%
John F. Kerry 25 83,33%
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 oktober 2004, 22:04   #1
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Bush of Kerry?

Naar aanloop van de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2 november aanstaande leek mij het leuk de haarwebleden alvast te laten stemmen op hun favoriet. Moet het de harde anti-terreurbeleid van Bush nog 4 jaar de kans krijgen of wordt het tijd voor de wat meer gematigde Vietnamheld Kerry? Vote now!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2004, 22:10   #2
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik ga voor Kerry. Ik vind dat Bush onderhand de werkelijk bewezen terrorist is. Een gevaarlijke man die irrationeel handelt. En dan nu in het debat met Kerry ook niets zinnigs aan kunnen voeren. We weten natuurlijk niet hoe Kerry het er vanaf zal brengen, maar alles beter dan Bush op dit moment.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2004, 22:13   #3
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
oeps heb me vertypt: in de poll staat nu Bushg! kan het ook niet meer editten!! haha naja de nieuwe vraag is dus: Bushg of Kerry?

maargoed ik vind ook dat bush met zijn beleid terrorisme inderdaad in de hand werkt. de schade die hij in irak heeft aangericht is enorm en onnodig. Door de chaos die daar nu heerst is het pas echt een broedplaats voor terrorisme geworden.

Ook wil ik dat de VS het verdrag van Kyoto eens gaat tekenen als grootste CO2-uitstoter ter wereld. Bush wil dit niet, Kerry misschien wel.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 3 oktober 2004 om 22:16
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2004, 23:52   #4
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
BUSH.


Mensen, kijk eens verder dan je neus lang is en kijk ook eens naar de standpunten.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2004, 23:56   #5
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Ook wil ik dat de VS het verdrag van Kyoto eens gaat tekenen als grootste CO2-uitstoter ter wereld. Bush wil dit niet, Kerry misschien wel.
Wie nadenkt is tegen het Kyoto-protocol. Bush is dan ook niet voor niks door duizenden wetenschappers geadviseerd niet mee te doen aan Kyoto.
Kyoto kost ongelooflijk veel geld, en levert vrijwel niks op. Het is veel intelligenter om geld te stoppen in onderzoek naar alternatieve energiebronnen. Het is net als bij haaruitval, het is in feite beter de bron aan te pakken dan de symptonen te bestrijden. Denk na!

En vergeet niet. 95% van de CO2 uitstoot wordt veroorzaakt door de natuur!!! Wat maakt die 5% van de mens dan nog uit?
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2004, 23:59   #6
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Kerry is een hypocriete lul die niet weet wat ie wil.

Eerst meldt ie zich als vrijwilliger voor de oorlog in Vietnam. Daarna loopt ie fel te protesteren tegen diezelfde oorlog.

Eerst noemt ie de het einde van de oorlog in Irak een "briljante overwinning", nu loopt ie erover te zeiken.

Wat een mongool is die gast zeg, doet me een beetje aan Wouter Bos denken.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2004, 00:17   #7
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Wie nadenkt is tegen het Kyoto-protocol. Bush is dan ook niet voor niks door duizenden wetenschappers geadviseerd niet mee te doen aan Kyoto.
Kyoto kost ongelooflijk veel geld, en levert vrijwel niks op. Het is veel intelligenter om geld te stoppen in onderzoek naar alternatieve energiebronnen. Het is net als bij haaruitval, het is in feite beter de bron aan te pakken dan de symptonen te bestrijden. Denk na!

En vergeet niet. 95% van de CO2 uitstoot wordt veroorzaakt door de natuur!!! Wat maakt die 5% van de mens dan nog uit?
dit zijn echt twee van die populistische fortuyn-achtige uitspraken die lekker in het gehoor liggen maar verder weinig met de realiteit te maken hebben.
Kyoto is een prima initiatief. Mooi hoor als men ook aan alternatieve energiebronnen gaat werken, maar zover is het nog lang niet. Dit zal trouwens sowieso gaan gebeuren omdat de olie op een gegeven moment op is. Maar het is niet reëel om te denken dat men van de olie afblijft zolang Rusland, Saoedi-Arabië, Irak en Alaska nog volliggen met dat goedje. Alternatieve energiebronnen zijn niet interessant zolang er nog olie is. Dus: symptomen bestrijden is een noodzaak.

En dat van die 95% CO2 door de natuur zelf lijkt me onzin. Er zijn genoeg rapporten die uitwijzen dat de CO2-uitstoot veroorzaakt door mensen zorgt voor een verwoesting van de natuur. Daar kunnen we niet omheen. Daar zal dus wat aan gedaan moeten worden. Dat de VS geen verantwoordelijkheid nemen voor hun CO2-uitstoot terwijl ze de grootste uitstoter zijn is walgelijk en onverantwoordelijk. Ze zijn het niet eens met Kyoto, maar ze komen ook niet met andere projecten om de uitstoot terug te dringen. Typisch Amerikaans: ze zorgen zelf voor een hoop troep en ellende in de wereld en laten het aan de rest over om hun rotzooi op te ruimen.

Dat Kerry een beetje loopt te zwalken met zijn meningen en een hypocriete indruk maakt ben ik met je eens. Dat Wouter Bos soms die indruk maakt ben ik ook met je eens. Ik ben ook niet gelukkig met de keuze van Kerry als democratisch kandidaat, maar het is in ieder geval nog stukken beter dan Bush. Die is wel zo ontiegelijk dom en slecht voor de hele wereld, alles is beter dan hij. Hij doet me een beetje denken aan al die HT-klinieken. HT-klinieken maakt gebruik van de wanhoop van haarverliezende mannen om geld te verdienen. Bush maakt mensen onterecht bang voor de Islam en gebruikt deze angst vervolgens om een oorlog te rechtvaardigen waarmee hij uiteindelijk alleen maar geld wil verdienen.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2004, 00:21   #8
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Ik vind ze beide maar niks, geef mij maar Bill Clinton, die deed nog eens wat goeds voor de VS.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2004, 00:24   #9
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Kerry, omdat ik Bush niet wil.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2004, 00:40   #10
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
BUSH.

Mensen, kijk eens verder dan je neus lang is en kijk ook eens naar de standpunten.
Ha Robert18, deze mening had ik van jou kunnen verwachten .

Maar je zegt "kijk eens naar de standpunten." Juist ja, kijk daar eens naar. Daarmee is alles gezegd. Bush weet niets. Het is een dom persoon met alleen maar het doel om zijn eigen zakken en die van zijn clubmaatjes te vullen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2004, 09:53   #11
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Geen van beiden.
ik stem op sonofsam de nieuwe wereldleider.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2004, 11:17   #12
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Geen van beiden.
ik stem op sonofsam de nieuwe wereldleider.
Whahaha ik hoop niet dat de leider van de VS ook meteen wereldleider is! Zo ver is het gelukkig nog niet.

Maar serieus: je ziet nu toch wel een gigantische beperking van het Amerikaanse tweepartijenstelsel. De meesten op dit forum zijn voor Kerry, "omdat dat in ieder geval beter is dan Bush". Het is een soort bij-gebrek-aan-beter-stem. Als je maar twee kandidaten hebt is het natuurlijk een enorme kans dat jouw eigen politieke ideeën totaal niet overeenkomen met die van een van de kandidaten.

De stemkeuze is dus enorm beperkt. Daar komt bij dat de grote nieuwszenders als Fox en MSNBC vaak banden hebben met een van de twee partijen. Deze zenders zijn ontzettend machtig en kunnen zo het volk makkelijk beïnvloeden. Dat is nou precies wat je 'propaganda' noemt.

Mijn stelling is dan ook dat je de Verenigde Staten nauwelijks meer een democratisch land kunt noemen.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2004, 11:56   #13
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Geen van beiden.
ik stem op sonofsam de nieuwe wereldleider.
Hahahaha That's the spirit!

S.O.S.
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2004, 13:04   #14
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Hahahaha That's the spirit!

S.O.S.
S.O.S. SOS aan de macht .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2004, 20:45   #15
Whatever77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2004
Berichten: 49
Bush mist een gedeelte van zijn brein, dus Kerry dan maar ... (weet niet wat ik ervan moet vinden... Kerry lijkt me teveel op een robotische kameleon, die een teveel aan plastisch chirugische ingrepen heeft ondergaan)
Whatever77 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Atoombomgooier Nagasaki zelf overleden Tiuri Van alles en nog wat... 68 22 juli 2004 15:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.