Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 augustus 2010, 19:51   #16
Sonnema89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2010
Berichten: 8
Nou wat ik had gedaan, was bij de eerste keer me haar lekker kort (dat ook werd aangeraden).
bij het 3de flesje liet ik het nogmaals kort knippen, en liet het toen even wat groeien toen destijds viel het niet meer uit ook al was het een cm of 3-4.
Nou ben ik nog niet naar de kapper geweest en bij het 6de flesje begon het weer uit te vallen dus daar lag het niet aan en stress heb ik ook niet had ik juist meer daarvoor aangezien ik toen werkloos was.
Nu ik weer een baan en alles heb ging alles prima tot het weer uitviel nu ben ik zeker wel geirriteerd en gestrest aangezien het haar maar uit blijft vallen...
Ik rook dan wel, maar dat deed ik toen ook en toen kwam ook alles terug ik zag zelf resultaat na 3 maand dat het voller en dikker werd, maar nu gaat het weer hard achteruit.

Maar is het mogelijk dat het weer uit is gaan vallen dat het begin proces (als je minoxidil begint te gebruiken dat de eerste 2/4 maand meer haaruitval hebt, en dat de uitgevallen haren weer terug komen die dan blijven zitten) weer overnieuw moet ? dat lijkt mij het enige wat nog kan anders moet ik waarschijnlijk zwaardere middelen hebben.
Maar wat ik dus niet snap is dat het eerst wel gewoon prima werkte goed resultaat boekte en dan nu ineens alles weer uitvalt...

En het is nog steeds niet minder geworden na mijn idee dus ik hoop dat ik het begin proces overnieuw moet doen dus haar kort en kijken hoe het dan gaat ik zal morgen langs de kapper en hopen dat het dan weer begint te werken anders ben ik knap pissig, en ik zou altijd nog de huisarts kunnen informeren maar ik kijk eerst maar even hoe het gaat met wat korter haar.

Alvast bedankt!

Groeten.
Sonnema89 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2010, 11:47   #17
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Echt, dat ligt niet aan de lengte van het haar. Het kan zijn, dat het meer lijkt, omdat het langere haren zijn. Dat valt meer op.
Ik heb haar tot op mijn schouders, en als ik het heb gekamd of geborsteld, lijkt de vloer 'vol' te liggen. Als ik dan goed kijk, zijn het er maar een stuk of 10.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2010, 18:24   #18
Sonnema89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2010
Berichten: 8
Nou als ik bij mij me haar doe zijn het zeer zeker wel stuk of 50 haren tussen de 2/5 cm of me haar was!
Maar ik hoop dat het over een maandje zo ongeveer weer ophoud dat ik het begin proces weer opnieuw moest doen want heb geen zin in een zwaardere behandeling want heb net voor een jaar ingekocht

2 x daags Minoxidil 5% en Spiro 2%, sinds 19.05.05, vanaf 10.07.09 Minoxidil 6% met daarin Finasteride

Gebruik jij alle 3 middelen ? of alleen de minox 6% ? en mag ik vragen wat Spira 2% is en waar dat voor dient ?

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door Sonnema89; 12 augustus 2010 om 20:19
Sonnema89 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2010, 12:02   #19
Sonnema89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2010
Berichten: 8
Update:

Ik wil even mededelen dat me haar al een stuk minder uitvalt!
Nu ik het 2 mm heb gaat het alweer veel beter en niet omdat de haartjes zo klein zijn dat ik het niet zie, maar het is daadwerkelijk drastisch verander.

Daarbij gebruik ik ook een shampoo tegen roos, jeuk en haaruitval: (shampoo van een gezondheidswinkel met dode zeezout werkt enigszins goed tegen de jeuk aangezien ik wel veel jeuk op me hoofd heb. Waardoor dat komt dat zal wel zijn omdat er nieuwe haren doorkomen.

Ik weet niet precies waar die winkels zitten of het product online kunt kopen maar voor 2,50 kan je het altijd proberen en heb het potje nu al 7 maand en het is nog niet op of het ook een extra boost geeft weet ik niet maar voor de jeuk is het zeker handig.
Sonnema89 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TTM en nog een probleem... BKK TTM - Algemeen 3 24 mei 2009 22:43
Probleem: Gevoelige huid Sora Hirsutisme - Algemeen 7 16 augustus 2005 22:31
Overbeharing 2x een probleem?? AndrévdW Hirsutisme - Algemeen 8 16 november 2004 15:21
Jouw probleem...hun probleem? Marike TTM - Algemeen 3 24 januari 2003 12:25
probleem zit in de stofwisseling? claudia Hirsutisme - Algemeen 21 12 september 2002 18:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.