Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 april 2021, 08:53   #76
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Happynewhair! Bekijk bericht
Arts komt uit het buitenland (denk op inhuurbasis), heeft uiteraard wel ervaring, maar is dus redelijk nieuw bij Nielsen. Kon van hem niks vinden op haarweb, dr Bolluk daarentegen heeft wel positieve reviews hier (maar die is er dus niet meer werkzaam). Ik voelde me er niet prettig meer bij en heb om die reden mijn behandeling geannuleerd. Manier waarop alles is gegaan ben ik ook niet heel erg over te spreken, maar dat heeft niks te maken met het kunnen van de nieuwe arts. Heb je al een datum gepland staan?
Wat viel je tegen qua de manier van handelen?
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2021, 11:27   #77
Mark82
HaarWeb lid
 
Mark82's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 219
Geslacht:
Post

Ik had zelf een behandeling staan voor deze maand, maar die heb ik een paar maanden geleden geannuleerd. Reden hiervoor was het telefoontje van Nielsen met de mededeling dat de heer Bolluk niet langer werkzaam is in de kliniek. Meer tekst en uitleg heb ik hier niet over gekregen, dus hoe/wat/waarom dat blijft speculeren.

Ik koos voor Nielsen Haarkliniek omdat het een aantrekkelijk alternatief was op Esteworld. De prijzen zijn van een gelijkwaardig niveau, het is een kliniek in Nederland en most of all, de arts heeft jaren bij Esteworld gewerkt en daar goede resultaten neergezet (een paar recensies zijn o.a te vinden op dit forum). De reden voor zijn vertrek uit Turkije is omdat hij een Nederlandse partner heeft.

Over de artsen die Nielsen nu in dienst heeft kan ik niks vinden. Ik kan daardoor ook geen inschatting maken wat voor resultaat ik kan en mag verwachten en heb daarop de behandeling geannuleerd.

Op zijn Instagram pagina geeft hij aan op korte termijn duidelijkheid te geven over zijn nieuwe plannen. Ik denk dat ik daar op wacht, voordat ik een consult elders aanvraag.
__________________
Regime

Intern :
- |GESTOPT|Dutasteride (Avodart) 0,5 mg (vanaf 02-06-2005 t/m 15-11-2006)
- Plantina Multi Fit (vanaf 03-12-2004)
- Groene Thee (Pickwick 76%) (vanaf 10-09-2005)
- MSM 750mg (vanaf 14-09-2005)
- Omega Combi, omega 3,6 en 9. (vanaf 14-09-2005)
- |GESTOPT| Finasteride (Propecia) 1mg (vanaf 07-09-2004 t/m 01-06-2005)


Laatst gewijzigd door Mark82; 25 mei 2021 om 11:43
Mark82 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2021, 11:39   #78
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark82 Bekijk bericht
Ik had zelf een behandeling staan voor deze maand, maar die heb ik een paar maanden geleden geannuleerd. Reden hiervoor was het telefoontje van Nielsen met de mededeling dat de heer Bolluk niet langer werkzaam is in de kliniek. Meer tekst en uitleg heb ik hier niet over gekregen, dus hoe/wat/waarom dat blijft speculeren.

Ik koos voor Nielsen Haarkliniek omdat het een aantrekkelijk alternatief was op Esteworld. De prijzen zijn van een gelijkwaardig niveau, het is een kliniek in Nederland en most of all, de arts heeft jaren bij Esteworld gewerkt en daar goede resultaten neergezet (een paar recensies zijn o.a te vinden op dit forum). De reden voor zijn vertrek uit Turkije is omdat hij een Nederlandse partner heeft.

Over de artsen die Nielsen nu in dienst heeft kan ik niks vinden. Ik kan daardoor ook geen inschatting maken wat voor resultaat ik kan en mag verwachten en heb daarop de behandeling geannuleerd.

Op zijn Instagram pagina geeft hij aan op korte termijn duidelijkheid te geven over zijn nieuwe plannen. Ik denk dat ik daar nog op wacht, voordat ik een consult elders aanvraag
Hoi Mark, ik heb toevallig vorige week mijn HT bij Nielsen gehad. Dhr Bolluk werkt er inderdaad niet meer. Ik ben behandeld door een Turkse arts, en op de taalbarriere na is mijn ervaring tot nu toe enorm positief.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2021, 17:20   #79
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Hopelijk keert Rob terug om ons een update te geven. De afgelopen foto's zijn echt geweldig, en ik check met regelmaat dit topic terug om een voorproefje te krijgen van mijn toekomst.

Voor mensen die Nielsen overwegen, ik zit zelf op dag 15 (2500 grafts, inhammen, conservatieve haarlijn herstellen) en ben nog steeds zeer tevreden over zowel de ingreep zelf als de nazorg. Ik had vanochtend een vraag en stuurde een mail, een paar uur later hing de dokter al aan de lijn om alles uit te leggen.

Bij mij valt het minder snel uit dan bij Rob, die op dag 16 toch al aardig wat haar was verloren. Misschien toch maar eens een eigen topic starten.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2021, 17:34   #80
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Na Ali Bolluk zijn op de site van Nielsen nog wat meer namen van artsen geschrapt, er staat er nu nog maar eentje op... Werkt Nielsen nu veel met tijdelijke behandelteams vanuit Turkije? Er staan ook redelijk wat vacatures bij ze open op https://www.glassdoor.nl/Vacatures/N....countryId=178
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2021, 22:19   #81
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Na Ali Bolluk zijn op de site van Nielsen nog wat meer namen van artsen geschrapt, er staat er nu nog maar eentje op... Werkt Nielsen nu veel met tijdelijke behandelteams vanuit Turkije? Er staan ook redelijk wat vacatures bij ze open op https://www.glassdoor.nl/Vacatures/N....countryId=178
Ze werken inderdaad met behandelteams uit Turkije. Bij mij althans. Ik werd behandeld door een assistente van mijn leeftijd (25) en een jonge Turkse arts. Ze spraken gebrekkig Engels, geen NL, maar desalniettemin ging het communiceren oké. Er was een Nederlandse verpleegkundige bij en zij hield een oogje in het zeil dat er geen gekke dingen werden gedaan, al was het niet zo moeilijk aan te geven hoe ik mijn haarlijn wilde. Die tekende hij vlot op.

De taalbarrière was m.i. achteraf geen probleem omdat het resultaat er echt mag zijn, al moet ik bekennen dat ik wel even moest slikken toen ik die eerste minuten doorkreeg dat men geen NL sprak.

Maar ik heb pas 15 dagen geleden mijn HT gehad. Als er in de toekomst dingen boven drijven die minder goed zijn zal ik ze ook laten weten, want ik denk dat aardig wat mensen op dit topic terecht komen als ze op deze site naar Nielsen zoeken (dit topic is uiteindelijk beslissend geweest om het daar te laten doen).
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2021, 23:38   #82
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Ah check! Ben er 2 maanden geleden op consult geweest, maar 't was lastig om ervaringen hier te vinden inderdaad! Denk dat anderen wat foto's van het resultaat so far ook wel kunnen waarderen... Al zal het resultaat misschien ook deels afhangen welk behandelteam de ingreep doet?
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2021, 01:13   #83
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Ah check! Ben er 2 maanden geleden op consult geweest, maar 't was lastig om ervaringen hier te vinden inderdaad! Denk dat anderen wat foto's van het resultaat so far ook wel kunnen waarderen... Al zal het resultaat misschien ook deels afhangen welk behandelteam de ingreep doet?
Dat denk ik ook. Ik heb foto's van dag tot dag op mijn telefoon staan en zal ze binnenkort allemaal op mijn PC zetten en mijn eigen topic aanmaken.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2021, 23:02   #84
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfw4f4f Bekijk bericht
Dat denk ik ook. Ik heb foto's van dag tot dag op mijn telefoon staan en zal ze binnenkort allemaal op mijn PC zetten en mijn eigen topic aanmaken.
Daar ben ik benieuwd naar
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2021, 17:04   #85
dutchrobh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2013
Berichten: 63
1 jaar na Fue Sapphire

Daar zijn we dan, een jaar na dato. Ik kan nu denk ik wel zeggen dat het eindresultaat behaald is.

Wat is er de laatste 3 maanden nog veranderd?
Mijn haar lijkt met name donkerder en voelt steviger aan in de hand. Wellicht zijn de haren dikker geworden. Maar wellicht heeft het gebruik van Finasteride (sinds 14 maanden nu) ook invloed.

Hoe was de eindcontrole?
Prima en kort. Ik werd netjes behandeld. De vestiging is flink groter geworden, er is een verdieping bij gekomen. Nielsen was tevreden en ik zelf ook. Ik kreeg nog enkele tips over hoe ik het best met mijn haar om kan gaan, maar dit waren vrij standaard tips (liefst shampoo zonder teveel zeep, evt. vitaminen nemen etc.)

Mensen die het wel of juist niet weten zeggen het meest:
Wat een bos haar heb jij zeg! Wat heb jij eigenlijk donker haar! etc. Mooi toch.

Ben ik tevreden?
Absoluut, dat kan ik 100% beamen. Het resultaat laat lang op zich wachten, maar ik vind het het wachten waard. Het is erg lekker om haar in je hand te voelen onder de douche of bij het modelleren van mijn kapsel. Ik ben er iedere dag blij mee.

De foto's laten zien hoe het nu is. Naast de standaard vergelijkingsfoto's upload ik ook 'random' foto's waarbij het goed te zien is.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg eenjaar1.jpg‎ (128,4 KB, 347x gelezen)
Bestandstype: jpg eenjaar2.jpg‎ (94,2 KB, 307x gelezen)
Bestandstype: jpg 1jbb7.jpg‎ (35,3 KB, 389x gelezen)
Bestandstype: jpg 1jbb8.jpg‎ (69,5 KB, 349x gelezen)
Bestandstype: jpg 1jbb.jpg‎ (110,1 KB, 343x gelezen)
dutchrobh is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2021, 09:53   #86
M3tje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2016
Berichten: 42
Geslacht:
Ziet er netjes uit Rob, gefeliciteerd!

Is je kruin ook nog voller geworden in de tussentijd?
M3tje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2021, 11:55   #87
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Echt een fantastisch resultaat!
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2021, 17:17   #88
dutchrobh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2013
Berichten: 63
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M3tje Bekijk bericht
Ziet er netjes uit Rob, gefeliciteerd!

Is je kruin ook nog voller geworden in de tussentijd?
Zeker wel, ik heb zojuist even twee foto's gemaakt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg kruin1.jpg‎ (147,5 KB, 245x gelezen)
Bestandstype: jpg kruin2.jpg‎ (113,0 KB, 255x gelezen)
dutchrobh is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2021, 17:26   #89
Dagger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2019
Berichten: 10
Geslacht:
Ziet er top uit.
We zijn zo te lezen vlak na elkaar behandeld. Was er laats voor de eindcontrole. De kliniek is wel wat verbouwd en groter geworden en zag alleen maar nieuwe gezichten. Ik ben blij dat ik nog door Ali Bolluk ben behandeld. Ik ben in ieder geval tevreeen met mijn resultaat.
Dagger is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3000 grafts, ht 35 jaar, nielsen haarkliniek

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.