Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juni 2021, 13:32   #91
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Ik zit nu iets meer dan 3 maanden post-op na een HT bij Eberson. Tot nu toe erg tevreden over het traject. Je merkt wel af en toe dat je bang bent dat je net pech hebt en degene bent bij wie de HT mislukt, maar die kans is zeer klein. Ook het wachten op de eerste hergroei is spannend maar ik heb gewoon steeds zoiets van, gewoon geduld hebben dit hoort erbij. Gelukkig is mn hergroei nu in volle gang en zie ik elke dag nieuwe haartjes opkomen, dus ik ervaar het nu als erg leuk.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2021, 18:20   #92
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yanara Bekijk bericht
Hoi dfw4f4f:


Dank voor je compliment.

Om je vraag te beantwoorden: nee ik hoef niet helemaal kaal, integendeel ik
ga niet eens kaal.

Ze gaan er juist voor zorgen dat er een klein stukje uit mijn donor gehaald wordt zo vakkundig dat het dus niet eens te zien zal zijn.

Mocht het zo ver zijn zal ik ook die ingreep met jullie gaan delen.

Groetjes:
Dank voor je reactie! Dat is goed nieuws.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2021, 23:18   #93
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
is wel erg dun voorop voor bijna 4000 grafts.


Haarlijn is ook te hoog en de temple points staan te ver naar achter voor een nw0 patroon haarlijn.
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2021, 00:34   #94
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inham123 Bekijk bericht
is wel erg dun voorop voor bijna 4000 grafts.


Haarlijn is ook te hoog en de temple points staan te ver naar achter voor een nw0 patroon haarlijn.
Sorry hoor, maar ook dit bericht had in mijn optiek iets tactischer verwoord mogen worden door je. Het is geen Yanara-afzeiktopic. Ik heb je reactie gerapporteerd en gevraagd of de moderator het even wil beoordelen. Yanara heeft al aangegeven dat het traject haar zwaar viel.

Die herstelbehandeling zal vast voor de plek aan de voorkant zijn gepland waar de groei wat achter is gebleven. Naast de toon, ben ik 't ook niet met de inhoud van je reactie eens. Bij vrouwen is de voorste haarlijn sowieso meer afgerond, ovaal of recht. In tegenstelling tot mannen hoort er bij vrouwen geen inkeping te zijn bij de temple points. Tot slot bestaat begint de Norwood-schaal met niveau 1 (niveau 0 bestaat helemaal niet).

Enne, dan nog wat... Norwood heeft alleen betrekking op het patroon van haarverlies bij mannen. Bij vrouwen is de Ludwig-methodiek meer de gangbare standaard. Kortom, ik vraag me serieus af of je weet waar je 't over hebt.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2021, 10:25   #95
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Sorry hoor, maar ook dit bericht had in mijn optiek iets tactischer verwoord mogen worden door je. Het is geen Yanara-afzeiktopic. Ik heb je reactie gerapporteerd en gevraagd of de moderator het even wil beoordelen. Yanara heeft al aangegeven dat het traject haar zwaar viel.

Die herstelbehandeling zal vast voor de plek aan de voorkant zijn gepland waar de groei wat achter is gebleven. Naast de toon, ben ik 't ook niet met de inhoud van je reactie eens. Bij vrouwen is de voorste haarlijn sowieso meer afgerond, ovaal of recht. In tegenstelling tot mannen hoort er bij vrouwen geen inkeping te zijn bij de temple points. Tot slot bestaat begint de Norwood-schaal met niveau 1 (niveau 0 bestaat helemaal niet).

Enne, dan nog wat... Norwood heeft alleen betrekking op het patroon van haarverlies bij mannen. Bij vrouwen is de Ludwig-methodiek meer de gangbare standaard. Kortom, ik vraag me serieus af of je weet waar je 't over hebt.
Inderdaad een walgelijke reactie die iemand anders haar resultaat zomaar naar beneden haalt. Dit is die gast met een persoonlijk vendetta naar Veldhoven omdat hij ontevreden was en hier zelfs twee topics over heeft aangemaakt. Blijkbaar vindt hij het prima om anderen in z’n bitterheid mee naar beneden te trekken. Ook ik vind dit juist een natuurlijk resultaat en ben het met je eens dat vrouwen juist een rondere haarlijn hebben.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2021, 18:34   #96
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roob Bekijk bericht
Sorry hoor, maar ook dit bericht had in mijn optiek iets tactischer verwoord mogen worden door je. Het is geen Yanara-afzeiktopic. Ik heb je reactie gerapporteerd en gevraagd of de moderator het even wil beoordelen.
Hallo, voor mij is het lastig om te oordelen of de opmerking een objectieve beoordeling is of een gefrustreerde reactie. Ik ga altijd uit van het goede van de mens. En ik denk dat jullie reactie de opmerking al voldoende gerelativeerd heeft. Trouwens @Yanara, ik vind persoonlijk dat je een mooi resultaat behaald hebt.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2021, 15:55   #97
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi Trouwe Volgers:


WOW WOW WOW.... ik ben even weggeweest en kom terug en tot mijn verbazing zie ik dat mijn topic actief is gebleven en hoe.


@inham123

Opbouwende kritiek staat altijd gepast, bij uw laatste post valt daar over te betwisten.
Neemt niet weg dat ik er vriendelijk voor bedank want u moest eens weten hoe ik nu door het leven dartel en wat er op mij af komt.


@Roob @Ssg92 @Henk:

Overigens hebben jullie gelijk over het verschil in haarlijn van de man en vrouw.

Ik bedank voor jullie steun.

------------------------------------


Overigens zal ik niet snel weer wat posten inclusief foto omdat ik alleen wil gaan posten mocht er duidelijk verschil te waarnemen zijn en ga natuurlijk posten na mijn herstel behandeling.

Groetjes allemaal en probeer een beetje lief te zijn tegen elkaar.
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2021, 15:59   #98
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
Ik zit nu iets meer dan 3 maanden post-op na een HT bij Eberson. Tot nu toe erg tevreden over het traject. Je merkt wel af en toe dat je bang bent dat je net pech hebt en degene bent bij wie de HT mislukt, maar die kans is zeer klein. Ook het wachten op de eerste hergroei is spannend maar ik heb gewoon steeds zoiets van, gewoon geduld hebben dit hoort erbij. Gelukkig is mn hergroei nu in volle gang en zie ik elke dag nieuwe haartjes opkomen, dus ik ervaar het nu als erg leuk.

Hoi Ssg92:


Spannend hoor, sorry voor mijn late reactie.

Maar hoe gaat het? ben erg nieuwsgierig en benieuwd.

Bent u ook een topic begonnen waar ik u kan volgen?

Groetjes:
Yanara

Laatst gewijzigd door Yanara; 2 augustus 2021 om 22:37
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2021, 23:52   #99
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yanara Bekijk bericht
Hoi Ssg92:


Spannend hoor, sorry voor mijn late reactie.

Maar hoe gaat het? ben erg nieuwsgierig en benieuwd.

Bent u ook een topic begonnen waar ik u kan volgen?

Groetjes:
Yanara
Hey! Ik zit nu op 4 maanden en een week en het gaat echt heel erg goed. Het is nu al aardig dichtgegroeid en je moet het weten om het te zien. Ik heb een topic getiteld HT Eberson 1100 grafts! Ik post elke maand een update.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2021, 22:35   #100
benjaminB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2021
Berichten: 6
Geslacht:
gaatjes

even een vraagje puur uit nieuwsgierigheid, wie heeft bij jou de gaatjes geprikt voor de grafts. De arts of wordt her door iemand anders van het team gedaan. Hoor het graag!
benjaminB is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2021, 10:43   #101
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benjaminB Bekijk bericht
even een vraagje puur uit nieuwsgierigheid, wie heeft bij jou de gaatjes geprikt voor de grafts. De arts of wordt her door iemand anders van het team gedaan. Hoor het graag!


Hoi benjaminB:


Hoe ik het heb ervaren werden de gaatjes door het haarteam geprikt, door 1 van de dames.
Bij mij zette de arts alleen in het begin van het gehele proces verdovingsprikken.


Groetjes:

Laatst gewijzigd door Yanara; 30 september 2021 om 11:23
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2021, 11:18   #102
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi Trouwe Volgers:



Afgelopen donderdag 23 september 2021 in de ochtend onderging ik mijn herstelbehandeling bij Kliniek Veldhoven.


1ste foto heb ik gemaakt vroeg in de ochtend voordat we naar Kliniek Veldhoven vertrokken.


2de foto is bij Kliniek veldhoven waarop jullie kunnen zien dat er op mij getekent is waar de behandeling geplannend staat (plaatsing van de grafts).


3de foto is na de behandeling die ongeveer 2 uurtjes in bezit nam.


Ik werd bij deze herstelbehandeling weer net zo netjes behandeld en te woord gestaan als bij mijn 1ste behandeling.
Overigens was het team dit keer kleiner bestaande uit 3 wat ook vrij logisch was i.v.m het feit het om een herstelbehandeling ging en minder grafts gezet ging worden.

Over grafts gesproken, er zijn in totaal 140 grafts/haarzakjes bij mij gezet.

Haarzakjes met 1 haar: 48
Haarzakjes met 2 haartjes: 54
Haarzakjes met 3 haartjes: 38

Hoop jullie met deze info genoeg te hebben geholpen en zal ik ook nu foto's blijven posten om de veranderingen te kunnen tonen.
Overigens wil ik er wel even bij vermelden dat ik jullie niet kan garanderen of deze minimale verandering ook daadwerkelijk te zien zal zijn op mijn foto's.


Groetjes:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20210923_062010.jpg‎ (124,1 KB, 185x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210923_075956.jpg‎ (129,0 KB, 166x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210923_102744.jpg‎ (127,6 KB, 176x gelezen)
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2021, 21:28   #103
Yanara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2020
Berichten: 56
Geslacht:
Hoi Trouwe Volgers:


Gewoon even een foto gepost die ik heb genomen op 9 oktober 2021 10:00 uur in de ochtend.

Mijn herstel behandeling had ik op 23 September 2021 in Kliniek Veldhoven.


Meer kan ik jullie nog niet mededelen vandaar dat ik het nog even op deze foto houd en zoals ik ook had beschreven in mijn eerdere post kan ik jullie niet garanderen of de verschillen met het blote/menselijke oog waarneembaar is.

Overigens zal ik later in de week ook even een andere foto posten met mijn haren los, dus even geduld nog ;-).


Groetjes....
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20211009_094938[1].jpg‎ (124,5 KB, 147x gelezen)
Yanara is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2021, 16:03   #104
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Ziet er super uit m.i.! Het is een mooie haarlijn geworden.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.