Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 oktober 2021, 00:55   #1
19jarigejongenX
19jarigejongeman
 
Geregistreerd: 29 juni 2021
Berichten: 18
Geslacht:
minoxidil+finasteride kopen in 2021

Beste haarwebbers,
waar kan ik de meest betrouwbare minoxidil en finasteride halen. Ik lees dat veel mensen op dit forum het op eigen houtje bij een (vaak buitenlandse) site kopen. Soms worden er echter zo veel sites gegeven waarvan ik bij de betrouwbaarheid soms mn twijfels heb. Ook snap ik niet waarom mensen dat doen aangezien je minoxidil ook zonder recept bij de apotheek kunt halen. Finasteride met recept maar dat is ook hier verkrijgbaar. Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus de vraag: WIE KAN MIJ HELPEN MINOXIDIL 5% EN FINASTERIDE 1mg/dag TE KOPEN?
Alvast hartelijk dank
19jarigejongenX is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2021, 17:56   #2
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Waarom open je een nieuw topic? Je hebt letterlijk dezelfde vraag in een eerder topic van je gesteld, en ook al antwoord gekregen op je vragen.

En wat is tevens de logica in je post? Je vraagt om betrouwbare bronnen (oftewel huisarts/apotheek) omdat je je twijfels trekt bij (vaak buitenlandse) websites die finasteride en minoxidil aanbieden, maar tegelijkertijd vraag je wel aan ons om je websites aan te bevelen die deze medicijnen aanbieden? Terwijl websites die finasteride verkopen sowieso eigenlijk een stuk minder betrouwbaar zijn dan de apotheek?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)

Laatst gewijzigd door PJKG; 3 oktober 2021 om 18:00
PJKG is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.