Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Discussie gesloten

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 september 2023, 21:50   #16
zyzzalive
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascal.verweef Bekijk bericht
ja ik ben er ook geweest leuk ervaring ik raad het je zeker aan Maurice
Wat grappig is, voor zover het internet mij kan laten zien bestaat er helemaal geen Pascal Verweef.

Als ik iets dieper in de krochten van het internet zoek vind je wel een filmpje van mei 2023 waarin dezelfde persoon een kort reclamepraatje maakt:

https://www.instagram.com/p/Cr8vkiFuLM8/

Dat is dus zo'n 16 weken na operatie. Het account pascal.verweef laat slechts foto's zien net na zijn operatie, wat gek is want 9/10 gebruikers zouden na 16 weken al laten zien hoe het herstel is verlopen en sommigen kunnen al enige hergroei laten zien.

Wat nog gekker is, blijkbaar hebben ze eerst een unshaven fue uitgevoerd maar de foto's daaronder is dezelfde man opeens wel volledig geschoren:

https://www.instagram.com/p/CuccxYaN2mT/

Ik vermoed dus (dat lijkt mij het meest logisch gezien de registratiedatum, aantal posts en inhoud van de posts en de daarbij horende typische spelfouten) dat dit echt een nep account is en dus gebruik wordt gemaakt van de foto's en opnamen van iemand onder een valse naam.

Ik zou zeggen, mods van haarweb verwijder de accounts die de afgelopen 3 dagen zijn opgepopt en in verband worden gebracht met de turkse Hair Esthetic World en daarbij horende topics en posts.

(Tip voor Hair Esthetic World: geef een zakje geld aan de haarstichting, dan krijg je de persoonlijke zege van Edwin van Wooning en een mooi keurkmerk)
zyzzalive is offline  
Oud 18 september 2023, 22:31   #17
robbert166
HaarWeb lid

Haha goed gezegd, slaat de spijker op z’n kop! Wel grappig dat aan het begin ik ook vol voor die marketing dingen viel. Wilde bijna bij HWI gaan omdat ik al die celebrities daar er zo goed uit vond zien.
robbert166 is offline  
Oud 19 september 2023, 12:42   #18
Henk
Moderator

Geslacht:
Anti-reclame voor Hair Esthetic World. Ik zou een kliniek die op zo'n manier zich probeert te promoten links laten liggen.

Ik heb de accounts en de postings verwijderd.
Henk is offline  
Oud 19 september 2023, 13:10   #19
robbert166
HaarWeb lid

Toppieeee! Bedankt Henk
robbert166 is offline  
Oud 19 september 2023, 18:24   #20
hasi.haso
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Wat grappig is, voor zover het internet mij kan laten zien bestaat er helemaal geen Pascal Verweef.

Als ik iets dieper in de krochten van het internet zoek vind je wel een filmpje van mei 2023 waarin dezelfde persoon een kort reclamepraatje maakt:

https://www.instagram.com/p/Cr8vkiFuLM8/

Dat is dus zo'n 16 weken na operatie. Het account pascal.verweef laat slechts foto's zien net na zijn operatie, wat gek is want 9/10 gebruikers zouden na 16 weken al laten zien hoe het herstel is verlopen en sommigen kunnen al enige hergroei laten zien.

Wat nog gekker is, blijkbaar hebben ze eerst een unshaven fue uitgevoerd maar de foto's daaronder is dezelfde man opeens wel volledig geschoren:

https://www.instagram.com/p/CuccxYaN2mT/

Ik vermoed dus (dat lijkt mij het meest logisch gezien de registratiedatum, aantal posts en inhoud van de posts en de daarbij horende typische spelfouten) dat dit echt een nep account is en dus gebruik wordt gemaakt van de foto's en opnamen van iemand onder een valse naam.

Ik zou zeggen, mods van haarweb verwijder de accounts die de afgelopen 3 dagen zijn opgepopt en in verband worden gebracht met de turkse Hair Esthetic World en daarbij horende topics en posts.

(Tip voor Hair Esthetic World: geef een zakje geld aan de haarstichting, dan krijg je de persoonlijke zege van Edwin van Wooning en een mooi keurkmerk)
ik heb ook gekeken maar ik zie niks raars eenige wat ik zie zijn 2 verschillende personen en er is ook aangegeven dat het 2 verschillende personen zijn, ik weet niet waarom je hun zwart maakt?
hasi.haso is offline  
Oud 19 september 2023, 22:49   #21
Henk
Moderator

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hasi.haso Bekijk bericht
ik heb ook gekeken maar ik zie niks raars eenige wat ik zie zijn 2 verschillende personen en er is ook aangegeven dat het 2 verschillende personen zijn, ik weet niet waarom je hun zwart maakt?
Geloof me maar, ik heb ze niet voor niks gebanned.
Henk is offline  
Oud 20 september 2023, 07:56   #22
hasi.haso
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Geloof me maar, ik heb ze niet voor niks gebanned.
kan zijn, maar zie niks zal wel waar zijn , maar op die foto zijn dat 2 verschillende mensen maar goed zullen we hier bij laten fijne woensdag

Laatst gewijzigd door hasi.haso; 20 september 2023 om 08:01
hasi.haso is offline  
Oud 20 september 2023, 19:18   #23
Henk
Moderator

Geslacht:
Aantal berichten verwijderd en de discussie op slot gegooid. Zodra er iemand is die zijn onderbouwde ervaring met Hair esthetic world op een fatsoenlijke manier met ons wil delen dan kan die daar een nieuwe discussie voor aanmaken.

Laatst gewijzigd door Henk; 20 september 2023 om 19:29
Henk is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten