Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 december 2001, 22:49   #1
JaRule17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2001
Berichten: 54
Angry Al mijn lichaamshaar valt uit op me 16e wat moet ik doen?

Al mijn lichaamshaar valt uit op me 16e wat moet ik doen?
Ik had tot vorig jaar april heel me leven lang lang haar totdat ik tijd vond om het te gaan knippen en iedereen zeurde me hoofd dat ik een jongens kapsel moest nemen na paar maanden(ongev. eind juli)had ik een kale plek in me nek ter grote van een vingerafdruk,tegen december was het iets groter me wimpers begonnen uit te vallen me wenkbrauwen me nagels zagen er slecht uit tegen mei heb ik me examen gehaald en besloot vanaf toen me binnen op te sluiten omdat die plek niet meer met een coltrui te dekken was.
Het werd groter en groter en met het verliezen van me haar verloor ik mijn zelfvertrouwen.Ik heb me diploma niet opgehaald ik raakte steeds dieper en dieper in de put sinds toen denk ik alleen aan zelfmoord.ik ben depressief gestresst,vermoeid,zwak het was eerst iets geestelijks maar het heeft me lichamelijk ook beinvloed me conditie is nix meer.ik sport niet meer.ga niet uit.naar de stad.alles waar ik vroeger zo van hield haat ik om te doen.Tegen eind agustus ging ik ook om deze reden niet naar me vervolgopleiding.ik had het contact met de buitenwereld verbroken,huilde dagen(terwijl ik normaal nooit huil)het brak/breekt me geestelijk.Ik besloot vrienden(vriendinnen) te vertellen ze accepteerde me en langzamerhand ging ik weer naar buiten,maar het liefst in de avond en ik moest altijd iets op me hoofd hebben.ik pikte langzamerhand weer me oude levenstijl op,maar het werd ergerAL mijn lichaams haar verlies ik nu en ik ben nu al ongev. 2 maanden niet naar buiten geweest behalve voor de dermatoloog( 1 x in de 3 weken)Ik heb echt van alles geprobeerd alternatief/homepatisch ben naar duitsland geweest heb tientallen produkten geslikt pillen,chinese thee etc.etc. ik heb tientallen produkter gezet op me hoofd shampoo's,zalfjes,sprays noem maar op.Ik heb zeker duizenden guldens besteed aan binnenlandse/buitenlandse medicijnen.Het erge hieraan vind ik dat bepaalde mensen misbruik van je situatie maken en geld hiermee verdienen,me valse hoop geven.
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen ik gebruik nu NEORAL het is heel gevaarlijk en heeft als bijwerking de hele dag hoofdpijn en buikpijn.ik heb er echt alles voor over om weer terug te keren naar me oude leven.
WAT MOET IK DOEN???!!!ik wil niet met een pshycholoog praten want het woord acceptatie wil ik niet horen en ook geen alternatieve zoals een pruik ofzo.de dermatoloog heeft me eerlijk gezegd dat hij het niet goed ziet met mij,ik heb 1 van de ergere gevallen.ik wil het echt graag terug ik heb al kanker verwekkende medicijnen geslikt,ik kan mezelf geen leven voorstellen zoals dit,teminste niet bij mij.
Ik heb alleen nog het gevoel dat ik geestelijk ertegen alleen zou kunnen winnen,het zo graag willen dat het terug komt,maar ik heb niet genoeg energie om nog vol met hoop te zitten na alles wat ik heb meegemaakt.ik zie het gewoon niet meer zitten...help me aub
JaRule17 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2001, 22:52   #2
JaRule17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2001
Berichten: 54
Talking schildklier

Ik ben erachter gekomen dat de oorzaak van mijn lichaamshaaruitval mijn schildklieren zijn ik heb alle symptomen(harde vallen in me keel,dikke tong,vermoeidheid etc.etc.) en een duitse arts had me in het verleden iets vaags over gezegd,maar volgens de reguliere artsen(dermatologen) is er geen verband tussen dit en haaruitval.
Ik wil hierbij vragen of er medicijnen zijn voor een te trage schildklier en of er meer mensen zijn met zo een ervaring en of het over is gegaan.
JaRule17 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2001, 13:03   #3
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
alopecia totalis

kijk eens op kaalheid.pagina.nl

Daar zal het vast bij staan: Alopecia Totalis!

Neem ook contact op met het Haarkabinet(www.haarkabinet.nl)

Succes

Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2001, 14:04   #4
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Lieve Jarule 17,

Ik las je bericht en wilde je HEEEL VEEEEEL Sterkte toewensen en hoop dat er gauw een oplossing voor je probleem komt. Kan als geen ander weten wat het is om in een isolement te komen door haarproblemen en leef met je mee.

Ben je al naar Dr. Boersma geweest? Die schijnt SUPER te zijn op het gebied van haarproblemen.

Heel veel sterkte.

Groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2001, 21:21   #5
JaRule17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2001
Berichten: 54
Hoi Do
Bedankt voor je lieve bericht,sinds ik erachter ben gekomen dat de oorzaak van dit alles me schildklier kan zijn ben ik best blij omdat ik stukken meer weet.
Zou ik misschien een x met je kunnen spreken op een chatbox of via msn(pumfie@hotmail.com) ik wil gewoon echt graag met een lotgenoot spreken

De groeten
JaRule17 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2001, 01:53   #6
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Hai

Heee hoi,

Heb je een private message gestuurd met mijn telefoonnr.

Wil je niet ontmoedigen hoor maar pin je niet vast op het feit dat het misschien aan je schildklier kan liggen. Er kunnen tal van oorzaken zijn en dat is er maar eentje van. Mijn tip: ga naar een goede dermatholoog die hierin is gespecialiceerd (Boersma). Daar kunnen ze d.m.v. een bloedonderzoek een hoop duidelijk krijgen.

Denk dat dat echt iets is om over na te denken.

Lieve groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2001, 16:14   #7
Knurft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 november 2001
Berichten: 41
Hoi

Mocht het aan je schildklier liggen: er zijn zeker medicijnen die de werking daarvan kunnen verbeteren! Een goede huisarts moet dat weten!

Groetjes en veel sterkte!
Knurft is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2002, 14:37   #8
JaRule17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2001
Berichten: 54
bedankt

ik ben echt blij dat ik dit van jullie ontvang net zo depressief ik me voelde zo gelukkig voel ik me nu,heb het gevoel dat nix me onder kan krijgen,ik heb overal weers toppels,maar wil niet te verheugd zijn want binnen 1 dag kan alles weer overgaan.
maar toch positief blijven tot ik dit overwonnen heb.
JaRule17 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2002, 20:25   #9
Knurft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 november 2001
Berichten: 41
Inderdaad!

Always look on the bright side of life!!!
Knurft is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2002, 12:53   #10
haardos
Guest
 
Berichten: n/a
hallo gabbertjes

wat spijt het me dat je kaal bent maar zo ben je wel gestroomlijnder en dat heeft ook zijn voordelen zo is het goedkoper want je hoeft niet meer naar de kapper en heb je minder luchtweerstand als die haarballen en het ziet er nog flitsend uit ook. gebruik je ook boenwas om de blits te maken ik niet want ik heb een hele mooie haardos. heb je overl haaruitval. dus ook onder je oksels. lijk je nu op Sugar Lee Hooper. ik heb heel erg met je te doen want volgens mij ben je zo lelijk als het achterend van een varken.

veel plezier nog met je haar(waar dan ook)
  Met citaat reageren
Oud 9 januari 2002, 13:02   #11
haarbal
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by haardos
hallo gabbertjes

wat spijt het me dat je kaal bent maar zo ben je wel gestroomlijnder en dat heeft ook zijn voordelen zo is het goedkoper want je hoeft niet meer naar de kapper en heb je minder luchtweerstand als die haarballen en het ziet er nog flitsend uit ook. gebruik je ook boenwas om de blits te maken ik niet want ik heb een hele mooie haardos. heb je overl haaruitval. dus ook onder je oksels. lijk je nu op Sugar Lee Hooper. ik heb heel erg met je te doen want volgens mij ben je zo lelijk als het achterend van een varken.

veel plezier nog met je haar(waar dan ook)
gelijk heb je, er zijn ook voordelen aan het kaal zijn! gelukkig heb ik wel haar, en duchtig veel. mijn scheerapparaart loopt vast op mijn hoeveelheid haar. de rekening van de kapper was weer erg hoog. (5 euro per meter) jullie mogen blij zijn met jullie kale knikkers, EGOISTEN, een beetje spotten met mensen die wel haar hebben?

willen jullie een foto zien van hoe ik gelukkig ben met mijn haar? ook heb ik een video waarop ik mijn haren kam

mazzel, de haarbal
  Met citaat reageren
Oud 9 januari 2002, 14:59   #12
cousin it
Guest
 
Berichten: n/a
Talking Dit moet je doen

Hallo beste kale
lambikske he of heb je zelfs geen zes haren meer?

Zal ik je eens vertellen wat je het beste tegen je chemokuurkop kunt doen. Gehehehhehehehehhe mwoehahahha ikheb haar kontHAAR schaamHAAR okselHAAR BorstHAAR en zelfs ...... neusHAAR.

het beste werkt tegen je plotselinge haaruitval het volgendel: Ga op je kale schedel staan (zorg dat je aan de diarree bent) begin met schijten en laat deze derrie over je hele lichaam glijden. Eenmaal op je hoofd aangekomen lijkt deze smurrie net HAAR.

Succes Jij haarloos persoon


P.s. Je kunt altijd skinhead worden maar zelfs die hebben haar.

Groeten IT
ik heb haar en ik ben haar
  Met citaat reageren
Oud 9 januari 2002, 16:56   #13
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Angry Wat is de reden van deze ONZIN?

Haarbal, haardos en cousin it,

Blijkbaar zijn haarbal en haardos niet 1 en dezelfde persoon, wat mijn ergenis alleen nòg maar groter maakt.

Ik vind het zeer, zeer triest om te moeten lezen: '...jullie kale knikkers, EGOISTEN, een beetje spotten met mensen die wel haar hebben? ' en alle overige onbeschofte onzin die jullie in jullie nuttige berichten tentoonspreiden.

Dit is de derde keer dat ik hiermee geconfronteerd wordt en ik wens dat dit de laatste keer is. Ik zal de beheerders van HaarWeb op de hoogte stellen van dit in- en intrieste gedrag.



Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2002, 19:51   #14
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Exclamation WAARSCHUWING!

Haarbal (en haardos en cousin it),

Na het lezen van de berichten die je gepost hebt op het HaarWeb Forum voel ik mij verplicht het volgende bij deze kenbaar te maken:

IP adressen

De volgende IP-adressen zijn achterhaald:

Haarbal

212.178.7.52 (iproxy1.kennisnet.nl)
212.178.7.55 (iproxy4.kennisnet.nl)
- - - - - - - - - - - - -

Haardos

212.178.7.53 (iproxy2.kennisnet.nl)
212.178.7.54 (iproxy3.kennisnet.nl)
- - - - - - - - - - - - -

Cousin It

212.178.7.53 (iproxy2.kennisnet.nl)
- - - - - - - - - - - - -

M.a.w: je hebt je aangemeld onder 3 verschillende namen op het HaarWeb Forum. Niet alleen is dat niet gewenst, maar je maakt er -gezien de inhoud van je berichten- tevens enorm misbruik van.


Profile

Je hebt je aangemeld met de volgende Profiles:

Cousin it
- - - - - - - - - - - - - -
Homepage: http://www.mijnhaardanst.nl
Birthday 11th, August 1958
Biography Hai ik heb haar , jullie niet , kaalhoofdige Minderwaardige mede mensen , alleen met haar hoor je er bij
Location HAARlem waar anders
Interests haar kammen , haren wassen poepkorstje uit m`n konthaar kammen
Occupation kapper


Haarbal
- - - - - - - - - - - - - -
Birthday 5th, July 1957
Biography harig
Location haar-lem
Interests mijn haar kammen, met mijn handen door mijn haren strijken
Occupation haarman


Haardos
- - - - - - - - - - - - - -
Homepage: http://www.hadikmaarwathaaropmnkop.haardos.nl
Birthday 18th, October 1985
Biography mooi behaard
Location haarstad
Interests naar mijn haar kijken
Occupation kapper

-

De invulling die je geeft aan je profiles is zeer aanstootgevend en derhalve niet gewenst op het HaarWeb Forum.


Berichten

Zonder uitzondering zijn al de berichten die hebt gepost zeer verwerpelijk en kwetsend naar onze bezoekers toe. Hoewel er op het HaarWeb een 100% vrije meningsuiting is toegestaan, betekent dit NIET automatisch dat de wijze waarop je je mening uit, onbelangrijk is en dat hierin alles geoorloofd is.

Kwetsende uitspraken aan het adres van onze leden is daar een voorbeeld van. Wanneer wij op het HaarWeb Forum te maken krijgen met een dergelijke wijze van berichtgeving, zal je daar op gewezen worden. Komt dit misbruik daarna nog steeds voor, dan zal je een waarschuwing ontvangen. Wordt op deze waarschuwing niet gereageerd, dan zijn wij genoodzaakt je de verdere toegang tot het forum te weigeren.

In dit geval vinden wij het misbruik waaraan je je schuldig hebt gemaakt dermate ernstig dat wij per onmiddelijke ingang je 3 aanmeldingen (cousin it, haarbal en haardos) op het HaarWeb Forum zullen verwijderen en de betreffende IP-adressen zullen blokkeren.

Namens de beheerders en bezoekers van HaarWeb,

De Webmaster.
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2002, 20:34   #15
JaRule17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2001
Berichten: 54
Bedankt

ik wil de webmaster heel erg bedanken en de persoon die zulke dinge "what goes around comes around"
JaRule17 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.