Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 31 oktober 2008, 16:39   #76
vega24
HaarWeb lid
 
vega24's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2006
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
klopt versterken of creeeren van tempelpoints kost niet zoveel grafts en doet toch veel. Maar de ghetekende temple point van vega zijn toch schromelijke overdrijving me dunkt....

daar had die NOOIT haar...
Of hij daar haar had of niet, dat maakt niet uit,

Zelfs met die overdreven tempelpoint zou het resultaat nog steeds veel beter zijn dan nu.

Vega.
__________________


Regime:

18-7-2008 1e HT FUE 1050 AC te Hasselt.

1.25Mg Finasteride - (10-11-2006)

5% Minox/Duta Topical - (28-1-2008)

1x 320MG Saw Palmetto.

Rooscure 2x per week - (26-11-2006)
Folligen Therapy Spray - (27-8-2007) 1x per week.
Emu Oil for Hair - (27-8-2007) Gestopt!
Vitamines ( IJzer,Zink etc,)

Status NW_2

Pitiful Scum.

You Die...
vega24 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2008, 17:53   #77
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
klopt versterken of creeeren van tempelpoints kost niet zoveel grafts en doet toch veel. Maar de ghetekende temple point van vega zijn toch schromelijke overdrijving me dunkt....

daar had die NOOIT haar...


Je hebt idd ook te maken met een haarlijn waar een persoon mee geboren is...en daar dien je rekening mee te houden.

Laatst gewijzigd door norwood2; 31 oktober 2008 om 17:56
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2009, 22:59   #78
desteffen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Locatie: belgium
Berichten: 62
Ik ben echter geboren met een naar mijn normen een te hoge haarlijn en geen of weinig uitgesproken temple points, ik heb een eerste ht fut ondergaan om de haarlijn te verlagen en wou de temple points mee laten creeren maar deze kliniek waar ik destijds ben gegaan had een veel te ouderwetse kijk op haartransplantaties zelfs bij mij waar ik geen haaruitval heb( of nog niet; hout afkloppen) maar waar het enkel om esthetische redenen werd uitgevoerd. Ik heb ontzettend veel gemaild en getelefoneerd met amerikaanse prominenten op het gebied van haartransplantaties die me steeds vertelden dat de haarlijn nooit naar boven mag worden afgerond daar dit het beeld van een haarstukje doet vermoeden en dus geen natuurlijke haarlijn nabootst. Als je resultaten ziet van veel ht's dan merk je vaak dat dit het geval is. Als de patient nog voldoende haar heeft en dus niet extreem kalende is dan is het meest ideale om de haarlijn naar beneden in de temple points en bakkebaarden te laten invloeien omdat dit ook een deel is van wat wij als haarlijn bestempelen, zelfs mensen met geen temple point recessie zou de haarlijn hier ook in moet vloeien. Mijn haarlijn is nu inderdaad lager maar heeft nog steeds niet de gewenste dichtheid( de transplantatie sites werden gecreerd door middel van laser waardoor sommige getransplanteerde haren nooit de kans kregen om te groeien en vast te hechten) maar hierdoor lijkt mijn voorhoofd nog breder dan het is omdat de haarlijn lager is maar de zijkanten,driehoekjes(temple points) dus niet aanwezig zijn en deze zorgen voor de juiste look zowel voor het profiel als voor het vooraanzicht, men heeft gewoon de temple points veel te lang als onbelangrijk beschouwd terwijl het juist een cruciale stap is om een natuurlijk resultaat te creeren. Zelfs bij zeer oude mannen zijn de temple points nog steeds zoals ze die hadden als teeners dus een chirurg die zegt dat het niet natuurlijk is of onbelangrijk, is fout bezig en ik laat enkel de chirurg toe een tweede ht uit te voeren als hij mijn wensen wil accepteren en proberen zo goed mogelijk na te streven. Ik ben een twintiger en wil als twintiger ook mijn komende jaren doorbrengen, als ik geluk heb zal ik op mijn zestigste dan wel zien hoe ik het dan zal bekijken, maar consulenten moeten eens de patient zijn wensen willen aanhoren en niet de wens op zichzelf projecteren , daarom opteer ik voor klinieken waar de chirurg zelf de consultaties regelt en advies geeft zodat tijdens de ingreep alles op een goede manier overlegd is geweest en je niet voor verrassingen kunt komen te staan.
nog een fijne haardag aan allen
desteffen is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring : 1500 Grafts bij Prohairclinic Andre2000 Chirurgische behandelingen 19 30 november 2009 22:10
FUE haartransplantatie Prohairclinic Mechelen rockstar Chirurgische behandelingen 39 18 juli 2008 15:20
PROHAIRCLINIC Mechelen Losthair Chirurgische behandelingen 4 10 april 2008 23:24
1500 FUE, Prohairclinic, 24 maart 2008 dave_ht Chirurgische behandelingen 5 21 maart 2008 02:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.