Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 juni 2021, 13:43   #1
aloy94
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Alternatieven voor Minoxidilmax?

Ha allen,

Heeft iemand ervaring met een alternatief voor Minoxidilmax, en dan met name voor uitsluitend topische finasteride (zonder minoxidil)?

Ik ben bijna door mijn Essengen-F voorraad heen, dus ik wilde een nieuwe bestelling plaatsen. Vorig jaar kon ik a.d.h.v. een betaling via PayPal bij hen bestellen. Ik krijg nu echter te horen dat Minoxidilmax niet meer werkt met Paypal, maar uitsluitend creditcard-betalingen accepteert, en ik beschik niet over een creditcard.

In een discussie elders werden https://minoxidilexpress.com/product...th-labs-fin25/ en https://actimed-pharma.com/product/topical-finasteride/ genoemd als alternatief. Ik weet nog niet of daar ook een creditcard vereist is, maar zijn er mensen die ervaring hebben met die sites of een ander alternatief?
aloy94 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2021, 19:50   #2
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Ik heb eens ergens gelezen dat als je het contactformulier instuurt, je een Paypal-betaallink toegemaild kunt krijgen... Je zou ook een (gratis) digitale, prepaid creditcard van bijv. N26 kunnen aanvragen als je maar heel incidenteel een creditcard nodig hebt.
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2021, 00:52   #3
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Klopt, mijn ervaring ook: contacteer ze en je krijgt een betaallink toegestuurd.
jongen25 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2021, 10:44   #4
aloy94
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Dat was voorheen ook mijn ervaring inderdaad. In juni 2020 heb ik een Paypal-link gekregen, waarmee ik een bestelling kon plaatsen.
Vandaar dat nu opnieuw het contactformulier had ingevuld, en onder verwijzing naar mijn e-mail van juni 2020 wederom verzocht om een Paypal-link.

Daarop kreeg ik echter de reactie: "Unfortunately we no longer have access to that paypal account; so we only accept credit card payment for now."
aloy94 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2021, 11:36   #5
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Zoveel moeite is het aanvragen van een creditcard toch niet? Kost ook geen drol tegenwoordig.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.