Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 december 2004, 19:09   #1
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Iraanse tiener na seksmisbruik ter dood veroordeeld

http://frontpage.fok.nl/nieuws/49443

Moet je dit bericht eens doorlezen... Niet normaal...

Even zien hoe BiljartBal de boel weer zal gaan baggataliseren, de moslimknuffelaar.

Geef nou gewoon toe, het is _ACHTERLIJK_
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 19:52   #2
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
http://frontpage.fok.nl/nieuws/49443

Moet je dit bericht eens doorlezen... Niet normaal...

Even zien hoe BiljartBal de boel weer zal gaan baggataliseren, de moslimknuffelaar.

Geef nou gewoon toe, het is _ACHTERLIJK_
Hahah Robert, je WILT het gewoon niet begrijpen he kerel?

Grapjas dat je bent, dit heeft toch niks met de ware islam te maken. Ik zeg het zo; Ik ben islamitisch. Nu heb ik iemand ontvoerd en ga hem ophangen. Heeft dit dan met de Islam te maken. Ik handel dan niet uit geloofsovertuiging maar ik handel geheel uit m'n zelf.

M.a.w.

NIET ELKE DAAD DAT GEPLEEGD WORDT DOOR EEN MOSLIM, IS PER DEFINITIE UIT GELOOFSOVERTUIGING.

Robert18 by the way Ik wacht nog steeds op het vers uit de Koran dat zou aansporen op het doden van homo's. Verleden keer had je geen tijd, toen wist je niet meer waar het stond. Wat is de smoes voor vandaag?
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 19:57   #3
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Wat is de Sharia dan?

Laatst gewijzigd door lies; 19 december 2004 om 20:01
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 20:17   #4
Marcjacobs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2004
Berichten: 172
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Hahah Robert, je WILT het gewoon niet begrijpen he kerel?

Grapjas dat je bent, dit heeft toch niks met de ware islam te maken. Ik zeg het zo; Ik ben islamitisch. Nu heb ik iemand ontvoerd en ga hem ophangen. Heeft dit dan met de Islam te maken. Ik handel dan niet uit geloofsovertuiging maar ik handel geheel uit m'n zelf.

M.a.w.

NIET ELKE DAAD DAT GEPLEEGD WORDT DOOR EEN MOSLIM, IS PER DEFINITIE UIT GELOOFSOVERTUIGING.

Robert18 by the way Ik wacht nog steeds op het vers uit de Koran dat zou aansporen op het doden van homo's. Verleden keer had je geen tijd, toen wist je niet meer waar het stond. Wat is de smoes voor vandaag?
Wat boeit het nou wat jij zegt, de media doet zijn werk tenminste. bestempel de islam maar als klote geloofsovertuiging en binne de kortste keren zijn er genoeg mensen die er een kuthekel aan krijge, of het nou waar is of nie....... lang leve nieuws biljartje
Marcjacobs is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 20:19   #5
japiejaap
bwargh
 
japiejaap's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2004
Berichten: 229
en wat vind je dan van de islamitische sharia biljartbal?
kunnen ze het nog krommer verzinnen....

In november kreeg een 14-jarige jongen de doodstraf en 85 zweepslagen met een staalkabel, vanwege het eten tijdens de Ramadan op straat. Doordat de staalkabel waarmee hij werd geslagen zijn achterhoofd raakte, overleed de jongen.
__________________
Regime:

Propecia 0.5
Rooscure 2 X per week
MSM 2000mg
biotine
omega3 1 blikje tonijn 150 gram per dag
japiejaap is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 20:40   #6
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcjacobs
Wat boeit het nou wat jij zegt, de media doet zijn werk tenminste. bestempel de islam maar als klote geloofsovertuiging en binne de kortste keren zijn er genoeg mensen die er een kuthekel aan krijge, of het nou waar is of nie....... lang leve nieuws biljartje
Jongen, je hebt niet echt veel in je bovenkamer zitten he? Eerst deze opmerking en eerder beweren dat iedereen kanker krijgt

Maar even serieus,

Marc je voelt je bedreigd he door de Islam. Je bent bang voor de waarheid, en wil koste wat het kost de Islam weg hebben. Desnoods met LEUGENS toch?

Dat zeg je toch? Leugens verspreiden om de islam te haten? Ja toch?
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 20:41   #7
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door japiejaap
en wat vind je dan van de islamitische sharia biljartbal?
kunnen ze het nog krommer verzinnen....

In november kreeg een 14-jarige jongen de doodstraf en 85 zweepslagen met een staalkabel, vanwege het eten tijdens de Ramadan op straat. Doordat de staalkabel waarmee hij werd geslagen zijn achterhoofd raakte, overleed de jongen.
Ik hecht alleen waarde aan het Woord van God. Niet aan de woorden van het dictatuur
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 20:46   #8
Marcjacobs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2004
Berichten: 172
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Jongen, je hebt niet echt veel in je bovenkamer zitten he? Eerst deze opmerking en eerder beweren dat iedereen kanker krijgt

Maar even serieus,

Marc je voelt je bedreigd he door de Islam. Je bent bang voor de waarheid, en wil koste wat het kost de Islam weg hebben. Desnoods met LEUGENS toch?

Dat zeg je toch? Leugens verspreiden om de islam te haten? Ja toch?
, wat boeit het nou wat IK zeg, mensen haten de islamcultuur steeds meer mede omdat de MEDIA er de negatieve lading aan bind die het verdient............... en over kanker heb je niet goed geluisterd maar daar schijn jij wel vaker last van te hebben of niet. dienaar van god, slaaf van allah
Marcjacobs is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 20:50   #9
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcjacobs
, wat boeit het nou wat IK zeg, mensen haten de islamcultuur steeds meer mede omdat de MEDIA er de negatieve lading aan bind die het verdient............... en over kanker heb je niet goed geluisterd maar daar schijn jij wel vaker last van te hebben of niet. dienaar van god, slaaf van allah
Het gaat er niet om wat JIJ zegt. Lekker boeiend wat jij zegt ja

Het gaat erom dat jij leugens toestaat om de Islam te bestrijden, en daarmee vind ik je een zielige ventje...die niet met concrete standpunten kan komen. Tja dat zou ik ook doen Marc, als ik niks meer te zeggen heb dan keur ik maar leugens goed

Bovendien hecht ik zowiezo weinig waarde aan jouw woorden(lees: iedereen krijgt kanker )

En ik ben inderdaad een dienaar van God. Verheven zij Hij en aan Hem onderwerp ik mij.
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 21:03   #10
Marcjacobs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2004
Berichten: 172
Welke leugens..........................
Marcjacobs is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 21:03   #11
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik moet toch weer even een opmerking maken over de enorme domheid waarmee dit topic doorspekt is... Robert18 en marcjacobs . Zoals Biljartbal duidelijk aangeeft: dat heeft totaal niets meer met de Islam te maken. Het is zoooo ontzettend fout om een godsdienst verantwoordelijk te stellen voor de daden die bepaalde leden ten uitvoer brengen. Het is gewoonweg bekrompen en kortzichtig om zo te redeneren.

En marcjacobs, begrijp ik het nu goed? Jij ziet zelf wel in dat er een verschil is maar je vindt het mooi, dat de media een haat kweken jegens de Islam? Wat is dat voor onzin? Je zou dan toch juist de media moeten afkeuren?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 21:11   #12
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik moet toch weer even een opmerking maken over de enorme domheid waarmee dit topic doorspekt is... Robert18 en marcjacobs . Zoals Biljartbal duidelijk aangeeft: dat heeft totaal niets meer met de Islam te maken. Het is zoooo ontzettend fout om een godsdienst verantwoordelijk te stellen voor de daden die bepaalde leden ten uitvoer brengen. Het is gewoonweg bekrompen en kortzichtig om zo te redeneren.

En marcjacobs, begrijp ik het nu goed? Jij ziet zelf wel in dat er een verschil is maar je vindt het mooi, dat de media een haat kweken jegens de Islam? Wat is dat voor onzin? Je zou dan toch juist de media moeten afkeuren?
Dank je Haarmannetje

Ik heb ze het keer op keer proberen uit te leggen, maar sommige mensen hebben blijkbaar moeite met begrijpend lezen of dingen snappen.
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 21:42   #13
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Schijnbaar is het grootste deel van Iran het eens met wat er in dat achterlijke land gebeurt, anders was er dus al lang lang geleden een revolutie geweest he?
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 21:44   #14
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.252
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lies
Wat is de Sharia dan?
Ja, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Staat dat in de koran of is dat een of andere belachelijke Iraanse wet?
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 21:45   #15
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.252
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Schijnbaar is het grootste deel van Iran het eens met wat er in dat achterlijke land gebeurt, anders was er dus al lang lang geleden een revolutie geweest he?
Ik weet niet of er al revoluties geweest zijn. Maar je kunt het volk ook dom houden door eenzijdige informatie.
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.