Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 april 2006, 21:32   #16
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
@Tiuri, waar zijn die zat verhalen van mensen hier die zich hebben laten behandelen?

Ik weet zeker dat de meeste slechte verhalen hier over ht klinieken
ergens anders van internet af geplukt zijn, of van "horen zeggen".
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2006, 21:48   #17
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Wat deed je daar dan?
Je zocht daar waarschijnlijk toch een oplossing voor je NW1.

Misschien is je donorsituatie wel zo goed dat het geen kwaad kon
om je NW1 dicht te planten. Tuurlijk heb je dan wel meerdere behandelingen nodig. Zolang ze dat er bij zeggen valt hun niets te verwijten.

Elk geval is anders, en door onvolledige informatie kun je elke kliniek zwartmaken.

Mijn haarlijn hadden ze ook kaarsrecht kunnen maken als ze wilden,
dan hadden het waarschijnlijk wel 2000 grafts geweest ipv die 1000 die ze er toen ingezet hebben. Maar ze hebben mij toch met een Mac Donalds M laten zitten........
Het klinkt ernaar dat jij bepaalde belangen hebt bij LA.
Zoiets smeer je toch geen 18-jarige aan met een NW1!! Komop man, gebruik je gezonde verstand eens.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2006, 09:40   #18
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik heb helemaal geen belangen bij LA, maar ik zie nergens terug dat je toen 18 jaar was. Weer een gevalletje van onvolledige informatie dus.

Ik weet niet hoe het nu is, maar 6 jaar geleden deed LA geen ht's bij
personen onder de 24.

Als ze je dat echt op 18 jarige leeftijd hebben aan proberen te smeren, dan
is hun beleid toch flink veranderd. Dat is idd niet best.

Ik weet ook niet wie de behandelende artsen zijn daar op dit moment.
Bij mij was het toen Dr Heitmann, maar die is alweer vertrokken geloof ik.

Misschien dat het met de artsen te maken heeft.

Maar wat deed je daar dan met slechts NW1?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2006, 09:43   #19
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Nee hoor, voorlichting genoeg. Bij de bekende ht klinieken tenminste.

Alleen de verwachtingen zijn vaak te hoog.
Ik had het ook over juiste voorlichting. Daarnaast spreek je jezelf toch ook een beetje tegen? Als er niets mis is met die voorlichting, hoe kan het dan dat clienten te hoge/ verkeerde verwachtingen hebben?

Wat betreft het van-horen-zeggen... Daar ben ik het niet mee eens. Het is zo dat veel testimonials/ ervaringen van internet komen, maar daarom is het nu juist zo mooi dat dat bestaat. Je bent niet langer louter afhankelijk van de info van een bedrijf als LA of zo'n artikel in metro. Iedereen kan zo zn eigen ervaringen op het web zetten. Doe er je voordeel mee...

Verder ging het hier over het artikel in Metro en hoe je het ook wendt of keert, een HT wordt daar neergezet alsof je 'm even bij de Appie Heijn op de hoek gaat halen... De nadelen zijn vrijwel niet besproken. Ik blijf dat slecht vinden.
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2006, 10:16   #20
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Als ze tegen jou zeggen: "na een eerst ht dan heb je een optische dichtheid van +/- 40%", kun jij je eigen er dan iets bij voorstellen?

Ik niet in ieder geval. Maar het is dan toch wel logisch dat je dan geen volle bos krijgt lijkt me.

En dan wordt er ook nog gezegd van "na een eventuele 2e ht krijg je ongeveer een optische dichtheid van 70%"
Oftewel, om een beetje in de buurt te komen heb je eigenlijk al 2 ht's nodig op dezelfde plek.
En dat wordt volgens mij nog wel eens vergeten.

Maar dit blijft toch een meningsverschil tussen mij en de rest van haarweb......
Misschien ben ik wel de enige hier die wel goed voorgelicht is vantevoren.
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2006, 10:54   #21
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Ik heb een reactie opgestuurd naar de Metro. Ik ben benieuwd of ie geplaatst gaat worden.
Bedankt, AntonieH! Helaas vanochtend geen ingezonden brief in de krant hierover, maar toch super dat je het geprobeerd hebt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Wat deed je daar dan?
Je zocht daar waarschijnlijk toch een oplossing voor je NW1.

Misschien is je donorsituatie wel zo goed dat het geen kwaad kon
om je NW1 dicht te planten.
Er is nogal eens onduidelijkheid over wat een NW1 nou precies is, maar ik heb het altijd opgevat als de haarstatus waarbij er nog niets aan de hand is, dus nog geen zichtbare kaalheid aanwezig.



Hoe dan ook zou een haarkliniek zeer terughoudend moeten zijn bij het uitvoeren van haartransplantaties bij jonge mensen. Zo'n kliniek heeft ook een morele taak om onzekere pubers weg te sturen en alleen mensen te behandelen die stevig in hun schoenen staan EN die volledig geïnformeerd zijn over wat zo'n ingreep precies inhoudt en wat de gevolgen zijn. In de praktijk zie je het tegenovergestelde gebeuren: ze doen er juist alles aan om ook de onzekere 18-jarige jongens over de streep te trekken door ze onnodig bang te maken en de wat minder positieve informatie voor ze verzwijgen. Een goed voorbeeld hiervan is user Basss, hij heeft zijn ervaringen verteld op dit gebied. Lees zijn eerste posts maar eens na.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 21 april 2006 om 10:56
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2006, 16:27   #22
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Ik heb het artikel ook gelezen en kan de negatieve reacties hier op het forum niet echt plaatsen. De journalist van Metro schrijft hier over zijn ervaring. Waarom zou hij het mooier maken dan het is? Ik heb een vergelijkbare ervaring bij Transhair en zou dus een vergelijkbaar verhaal hebben opgeschreven. Het zou mooi zijn als de Metro over een aantal maanden het resultaat nog eens laat zien.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2006, 18:58   #23
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Advertentie!

..had het artikel nog niet gezien, zoals jullie misschien al wel weten ben ik géén fan van het hele transhairgebeuren(van arts tot manager!), ik denk dat de manager van transhair gebeld heeft voor een grote redactionele advertentie en dat dit eruit is gerold met de redacteur van het blad, ook LA heeft dit al meerdere malen zo gepubliceerd(zie AD artikel). Verder wordt er natuurlijk van alles mooi gepraat etc.. wat had je dan anders verwacht? En er zijn wel degelijk tevreden HT-patienten hoor, verder is het misschien wel handig om de NL-pers eens aan te schrijven met een mailing over haarweb.nl, als er dan eens weer geschreven wordt over haaruitval, kaalheid, haartransplantatie, haartherapie of wat dan ook kunnen ze haarweb erbij vermelden! Maar geloof mij nou maar dit artikel is gekocht!

Mvg Dr. medhair
GOOD AGING
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2006, 19:06   #24
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.252
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. med. HAIR
..had het artikel nog niet gezien, zoals jullie misschien al wel weten ben ik géén fan van het hele transhairgebeuren(van arts tot manager!), ik denk dat de manager van transhair gebeld heeft voor een grote redactionele advertentie en dat dit eruit is gerold met de redacteur van het blad, ook LA heeft dit al meerdere malen zo gepubliceerd(zie AD artikel). Verder wordt er natuurlijk van alles mooi gepraat etc.. wat had je dan anders verwacht? En er zijn wel degelijk tevreden HT-patienten hoor, verder is het misschien wel handig om de NL-pers eens aan te schrijven met een mailing over haarweb.nl, als er dan eens weer geschreven wordt over haaruitval, kaalheid, haartransplantatie, haartherapie of wat dan ook kunnen ze haarweb erbij vermelden! Maar geloof mij nou maar dit artikel is gekocht!

Mvg Dr. medhair
GOOD AGING
Ben het niet altijd met je eens, maar hier ben ik het volledig met je eens.
Dit is gewoon betaalde reclame.
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haartransplantatie met Care Mediator - uitstekende ervaring Vankaalnaarhaar Chirurgische behandelingen 6 9 februari 2006 21:20
Artikel: De kale waarheid Webmaster Mededelingen 0 30 juni 2003 13:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.