Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 23 mei 2008, 19:43   #646
vankon1000
HaarWeb lid
 
vankon1000's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2008
Berichten: 65
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
COOL

Whahahaha, achteraf gezien lijken die kapsels idd veel op elkaar
vankon1000 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2009, 21:43   #647
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink nog niet aan het feersten ?

anthonieh , nog steeds online man ?
nog niet aan het feesten ?
ik ben straks weg hoor, ga op tijd naar discotheek dat er goede plaats is want het zal overal overvol zitten
mooi bruin met spraytanning, dermatch in men haar, alles trendy recht met gel en ik ben er klaar voor deze avond...

al sinds gisteren heb ik wel zin in vodka, het eerste wat ik ga doen als ik daar straks aankom is mij een fles vodka vragen en een emmer ijs en een glas
vandaag geen duta slikken dat mijn lever alle energie over heeft voor het herstel na de alcoholoorlog dat straks gaat plaatsvinden

10uur voor te beslissen over een ht in turkije is inderdaad te snel , al heb ik eigentlijk wel hetzelfde gedaan... nu heb ik alles goed bekeken en overdacht en ver een jaar zitten plannen..

iedereen een goed 2010 gewenst.... en dat er vele haartjes groeien
greetz , wesley out
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 10:16   #648
captain
captain
 
Geregistreerd: 26 augustus 2009
Berichten: 4
AAN ALLEN DE BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR.

iK HEB GISTEREN EEN HT LATEN DOEN BIJN HASCI IN AMSTERDAM. 1400 GRAFTS WAS HET MAX WAT ZE KONDEN BEHALEN. (DONOR GEBIED WAS OP)

iK HEB ER LANG OVER NAGEDACHT EN NU DUS DE KNOOP DOORGEHAKT.
TOT NU TOE BEN IK TEVREDEN (BLIJ) MET HET RESULTAAT. GEEN ECHTE PIJN GEHAD. IK ZIT NOG WEL ONDER DE KORSTJES, MAAR IK HOOP DAT DEZE AAN HET EINDE VAN DE WEEK WEL GROTENDEELS WEG ZIJN. IK SCHROK EEN BEETJE VAN HET LANG AANHOUDENDE ROODHEID VERHAAL WAT HIERVOOR BESPROKEN IS, IK HOOP NIET DAT IK DAAR VEEL LAST VAN ZAL KRIJGEN MAAR IK DENK HET NIET; IK HEB GEEN OVERGEVOELIGE HUID.
IK HEB HET ALLEEN TEGEN MIJN VROUW VERTELD VERDER WEET NIEMAND HET. (BUITEN ROELOF DIE IK PRIVE NOG GEMAILD HEB) M IJN KINDEREN HEBBEN HET WEL GEZIEN, MAAR DIE HEB IK VERTELD DAT IK MET MET EEN SCHEERMESJE HEB KAAL GESCHOREN EN M'N HUID EEN BEETJE GESCHRAAPT HEB. (IK HEB NOG JONGE KINDEREN 6 EN 9 JAAR) BOVENDIEN ZIET HET ER NIET ZO SLECHT UIT. hEY MOEILIJKSTE VAN EEN HT IS VVOR MIJ DE ONZEKERHEID OVER HOE HET ER ZAL UITZIEN ( MOET OP Z'N MIJNST EEN VERBETERING ZIJN) DE ANGST VOOR SPIJT EN NIET TERUG KUNNEN.
IK HEB TOT EERGISTER IN DE ZELFDE SCHOENEN GESTAANMAAR VANDAAG KAN IK JE ZEGGEN DAT IK BLIJ BEN DAT IK DE STAP GENOMEN HEB. iK BEN NU AL BLIJ MET HET RESULTAAT EN GA HET ZEKER NOG MAALS DOEN NA 9 MAANDEN.

VR.GR

CAPTAIN.
captain is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 12:01   #649
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captain Bekijk bericht
AAN ALLEN DE BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR.

iK HEB GISTEREN EEN HT LATEN DOEN BIJN HASCI IN AMSTERDAM. 1400 GRAFTS WAS HET MAX WAT ZE KONDEN BEHALEN. (DONOR GEBIED WAS OP)

iK HEB ER LANG OVER NAGEDACHT EN NU DUS DE KNOOP DOORGEHAKT.
TOT NU TOE BEN IK TEVREDEN (BLIJ) MET HET RESULTAAT. GEEN ECHTE PIJN GEHAD. IK ZIT NOG WEL ONDER DE KORSTJES, MAAR IK HOOP DAT DEZE AAN HET EINDE VAN DE WEEK WEL GROTENDEELS WEG ZIJN. IK SCHROK EEN BEETJE VAN HET LANG AANHOUDENDE ROODHEID VERHAAL WAT HIERVOOR BESPROKEN IS, IK HOOP NIET DAT IK DAAR VEEL LAST VAN ZAL KRIJGEN MAAR IK DENK HET NIET; IK HEB GEEN OVERGEVOELIGE HUID.
IK HEB HET ALLEEN TEGEN MIJN VROUW VERTELD VERDER WEET NIEMAND HET. (BUITEN ROELOF DIE IK PRIVE NOG GEMAILD HEB) M IJN KINDEREN HEBBEN HET WEL GEZIEN, MAAR DIE HEB IK VERTELD DAT IK MET MET EEN SCHEERMESJE HEB KAAL GESCHOREN EN M'N HUID EEN BEETJE GESCHRAAPT HEB. (IK HEB NOG JONGE KINDEREN 6 EN 9 JAAR) BOVENDIEN ZIET HET ER NIET ZO SLECHT UIT. hEY MOEILIJKSTE VAN EEN HT IS VVOR MIJ DE ONZEKERHEID OVER HOE HET ER ZAL UITZIEN ( MOET OP Z'N MIJNST EEN VERBETERING ZIJN) DE ANGST VOOR SPIJT EN NIET TERUG KUNNEN.
IK HEB TOT EERGISTER IN DE ZELFDE SCHOENEN GESTAANMAAR VANDAAG KAN IK JE ZEGGEN DAT IK BLIJ BEN DAT IK DE STAP GENOMEN HEB. iK BEN NU AL BLIJ MET HET RESULTAAT EN GA HET ZEKER NOG MAALS DOEN NA 9 MAANDEN.

VR.GR

CAPTAIN.
Hey Captain,

Ik heb daar 24 december jl. nog in de stoel gezeten/gelegen (daar bij HASCI, bij Coen Gho in het WTC te Amsterdam).

Ik werd behandeld door Coen Gho en assistenten, Freek (Broekhuisen) was er gisteren weer, dus die zal wel leiding gegeven hebben aan het team van gisteren dat jou behandelde.

Heb gisteren om 12.30 nog met Freek gebeld om eind december 2010 weer een afspraak voor een transplantatie vast te leggen.

Ben benieuwd of jouw grafts ook meteen blijven doorgroeien (dat was bij mij - bij Gho - steeds het geval). Bij veel mensen vallen de getransplanteerde haartjes - na 3 tot 5 weken - tijdelijk uit. Let wel dit zijn de haartjes en niet de haarzakjes, die zitten stevig vast. Uit de haarzakjes groeien dan (na enkele maanden) de nieuwe haartjes.

Ben benieuwd naar het resultaat.

De komende tijd zal je nog wel last van wat zenuwpijn in het donorgebied hebben (aangezien je 'snachts ook op die wondjes op je achterhoofd slaapt).

Dat is normaal en kan zo'n 2 weken duren.

Ik heb amper last van pijn of roodheid van de huid gehad na mijn 3 HT's bij HASCI en de korstjes zijn na een dag of 6 á 7 al redelijk weg, na een dag of 10 eigenlijk helemaal.

Coen Gho maakt gebruikt van erg kleine instrumenten bij de HT (0.45 - 0.60 mm) waarmee hij de haartjes 'oogst', hij maakt gaatjes die aanzienlijk kleiner zijn dan bij een FUE-behandeling, daardoor zijn de wondjes die hij maakt ook kleiner en daardoor is het herstel in principe ook héél erg snel (en ongecompliceerd).

Bij jouw 1.400 grafts (een redelijk groot aantal) zal je - na een dag of wat - wel een wat dik voorhoofd van het wondvocht krijgen dat door de zwaartekracht naar beneden zakt (ook dat is normaal, het moet tenslotte ergens heen), maar na een paar dagen is dat ook volledig weg.

Als je bijvoorbeeld Norwood 4 bent, dan moet je uitgaan van zo'n 100 vierkante centimeter te bedekken oppervlakte. Met 1400 grafts bereik je dan theoretisch een gemiddelde dichtheid van 14 grafts per cm2 (met zo'n 15% uitval = haar dat niet opkomt, komt dat op zo'n 12 grafts/cm2).

Bij een dichtheid van zo'n 20 grafts/cm2 krijg je alweer een leuk haarbeeld. Daar heb je dan zo'n 900- 1.000 grafts extra voor nodig, dus zo'n 2.300 - 2.400 grafts op 100 vierkante centimeter kale kop (uitgaande van zo'n 10-15% haartjes die niet "aanslaan" en een haar-situatie die overeenkomst met schaal Norwood 4).

Tussen de 30 en 40 grafts/cm2 geeft een mooi 'medium' resultaat.

En dichtheid 'dense' (dat is méér dan 45 grafts/cm2) is niet voor iedereen haalbaar (qua omvang van je donorgebied en/of qua je - al of niet - goed gevulde 'beurs').

Succes !!

Het resultaat wordt vast erg mooi (verwacht na deze eerste HT nog geen volle kop met haar, maar een goede - vooral natuurlijk ogende - basis). Je ontkomt niet aan nog een HT, maar je weet nu waar je het voor doet !!

Groet
Roloff

Laatst gewijzigd door roloff; 6 januari 2010 om 20:21
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 12:29   #650
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Bij 1400 grafts (een redelijk groot aantal) zal je - na een dag of wat - wel een wat dik voorhoofd van het wondvocht krijgen dat door de zwaartekracht naar beneden zakt (dat is normaal, het moet tenslotte ergens heen), na een paar dagen is dat ook volledig weg.
Wat ik begrepen heb, is dat dat vocht niet enkel wondvocht is, maar voornamelijk vocht wat ze bij je inspuiten waardoor het plaatsen van de grafts makkelijker gaat.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 12:33   #651
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captain Bekijk bericht
AAN ALLEN DE BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR.

iK HEB GISTEREN EEN HT LATEN DOEN BIJN HASCI IN AMSTERDAM. 1400 GRAFTS WAS HET MAX WAT ZE KONDEN BEHALEN. (DONOR GEBIED WAS OP)

iK HEB ER LANG OVER NAGEDACHT EN NU DUS DE KNOOP DOORGEHAKT.
TOT NU TOE BEN IK TEVREDEN (BLIJ) MET HET RESULTAAT. GEEN ECHTE PIJN GEHAD. IK ZIT NOG WEL ONDER DE KORSTJES, MAAR IK HOOP DAT DEZE AAN HET EINDE VAN DE WEEK WEL GROTENDEELS WEG ZIJN. IK SCHROK EEN BEETJE VAN HET LANG AANHOUDENDE ROODHEID VERHAAL WAT HIERVOOR BESPROKEN IS, IK HOOP NIET DAT IK DAAR VEEL LAST VAN ZAL KRIJGEN MAAR IK DENK HET NIET; IK HEB GEEN OVERGEVOELIGE HUID.
IK HEB HET ALLEEN TEGEN MIJN VROUW VERTELD VERDER WEET NIEMAND HET. (BUITEN ROELOF DIE IK PRIVE NOG GEMAILD HEB) M IJN KINDEREN HEBBEN HET WEL GEZIEN, MAAR DIE HEB IK VERTELD DAT IK MET MET EEN SCHEERMESJE HEB KAAL GESCHOREN EN M'N HUID EEN BEETJE GESCHRAAPT HEB. (IK HEB NOG JONGE KINDEREN 6 EN 9 JAAR) BOVENDIEN ZIET HET ER NIET ZO SLECHT UIT. hEY MOEILIJKSTE VAN EEN HT IS VVOR MIJ DE ONZEKERHEID OVER HOE HET ER ZAL UITZIEN ( MOET OP Z'N MIJNST EEN VERBETERING ZIJN) DE ANGST VOOR SPIJT EN NIET TERUG KUNNEN.
IK HEB TOT EERGISTER IN DE ZELFDE SCHOENEN GESTAANMAAR VANDAAG KAN IK JE ZEGGEN DAT IK BLIJ BEN DAT IK DE STAP GENOMEN HEB. iK BEN NU AL BLIJ MET HET RESULTAAT EN GA HET ZEKER NOG MAALS DOEN NA 9 MAANDEN.

VR.GR

CAPTAIN.
Probeer niet teveel te piekeren, Captain. De 1.400 grafts zullen vast gaan groeien en zal je kapsel een flink stuk op gaan sieren!

Kunnen we nog foto's verwachten?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 12:35   #652
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Wat ik begrepen heb, is dat dat vocht niet enkel wondvocht is, maar voornamelijk vocht wat ze bij je inspuiten waardoor het plaatsen van de grafts makkelijker gaat.
Het is een combinatie van wondvocht en vocht van de verdoving(en).

In de verdovingsvloeistof zit adrenaline dat ervoor zorgt dat de aderen samentrekken en je minder bloedt.

Veel bloeden remt de snelheid waarop de grafts getransplanteerd kunnen worden.

Bij grotere - dus langer durende - operaties wordt tussentijds veel bijverdoofd, ook dat vocht moet uiteindelijk ergens heen.

Duurt een paar dagen voordat het helemaal is weggezakt (c.q. het is geresorbeerd).

Gr. Roloff

Laatst gewijzigd door roloff; 5 januari 2010 om 12:54
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 12:39   #653
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Het is een combinatie van wondvocht en vocht van de verdoving(en).

In de verdovingsvloeistof zit adrenaline dat ervoor zorgt dat de aderen samenstrekken en je minder bloedt.

Veel bloeden remt de snelheid van transplanteren.

Bij grotere (dus langer durende) operaties wordt tussentijds veel bijverdoofd, ook dat vocht moet uiteindelijk ergens heen.

Duurt een paar dagen voordat het helemaal is weggezakt (c.q. het is geresorbeerd).

Gr. Roloff
Meen toch ook de laatste keer bij TH te hebben gehoord dat er ook speciaal vloeistof in het ontvangstgebied wordt gespoten om de reden die ik net al noemde...

We horen het wel van de andere HaarWebbers
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2010, 12:52   #654
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Meen toch ook de laatste keer bij TH te hebben gehoord dat er ook speciaal vloeistof in het ontvangstgebied wordt gespoten om de reden die ik net al noemde...

We horen het wel van de andere HaarWebbers
Ambo,

Ben daar niet van op de hoogte, ben ook benieuwd of anderen er iets van weten.

Gr. Roloff

Laatst gewijzigd door roloff; 6 januari 2010 om 06:39
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2010, 13:49   #655
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Ambo,

Ben daar niet van op de hoogte, ben ook benieuwd of anderen er iets van weten.

Gr. Roloff
Ze weten het vast wel, maar zijn alleen te belazerd om hier te posten....
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2010, 19:48   #656
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ze weten het vast wel, maar zijn alleen te belazerd om hier te posten....
Denk ook niet dat je vraag wordt beantwoord ...
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2010, 19:55   #657
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Denk ook niet dat je vraag wordt beantwoord ...
Stel je een beetje een inhoudelijke vraag, dan haakt Limbo ook af...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2010, 20:10   #658
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Stel je een beetje een inhoudelijke vraag, dan haakt Limbo ook af...
Met alle respect voor Limbo, maar Limbo heeft op zich maar 1 HT gehad - een FUT - en nogal een tijd geleden (december 2005 FUT bij TH (1060 grafts).

Voorts zijn de technieken de laatste 5 jaar ook nogal wat veranderd.

Gr. Roloff

Laatst gewijzigd door roloff; 6 januari 2010 om 20:34
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 19:26   #659
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
is wel zo

Is wel waar dat in het ontvangstgebied ook vloeistof wordt ingespoten, zodat het plaatsen makkelijker gaat. Dat is wat mij ook verteld is.
Dona
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 19:49   #660
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Met alle respect voor Limbo, maar Limbo heeft op zich maar 1 HT gehad - een FUT - en nogal een tijd geleden (december 2005 FUT bij TH (1060 grafts).

Voorts zijn de technieken de laatste 5 jaar ook nogal wat veranderd.

Gr. Roloff
Ik zie je post pas nu, maar je hebt gelijk. 5 jaar geleden werd er niets ingespoten!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.