Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 maart 2009, 17:18   #1
Vegas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Berichten: 6
AC ervaring FUE 1300 + foto's

Beste Haarwebbers,

Hier het verhaal van mijn haartransplantatie.

Eergisteren is het er dan eindelijk van gekomen dat ik mijn voorhoofd heb laten beplanten met de benodigde grafts. Om 08.45 uur moest ik aanwezig zijn bij Aesthetic Clinics te Hasselt. Hier aangekomen kregen mijn vriendin en ik eerst even een lekker kopje koffie en tegelijkertijd moest ik nog een aantal formulieren invullen. Toen mocht ik me omkleden in een blauw O.K. pakje om vervolgens met Dr. Feriduni de gewenste haarlijn nogmaals te bespreken. Dr. Feriduni heeft toen een mooie schets van een bepaald werelddeel op mijn voorhoofd getekend, waar de transplantaten moesten komen.

Vervolgens na een paar minuten wachten in de persoonlijke wachtruimte mocht ik met de doktersassistentes mee de O.K. in waar het allemaal ging plaatsvinden. Na een kleine uitleg en het opmeten van de bloeddruk en hartslag, die door de gezonde spanning iets hoger lagen begonnen de dames met de verdoving van het achterhoofd. Toen de verdoving werkte kan het plukken van de grafts beginnen. Het is zeker een aparte beleving dat twee dames je haren achter uit je hoofd weghalen, maar het was voor een goed doel.

Aangezien ik +/-1200 grafts nodig had voor mijn transplantatie waren de dames ongeveer 2 uur bezig met plukken. Hier voel je eigenlijk helemaal niets van, alleen de verdoving aan het begin voel je even. Na ongeveer 1325 (125 extra) grafts geplukt te hebben mocht ik richting de persoonlijke wachtruimte waar mijn vriendin zat te wachten. Eenmaal hier aangekomen kreeg ik een drankje en werd ons de lunch geserveerd. Gedurende mijn lunch hebben de assistentes de grafts gesorteerd en klaargemaakt om te implanteren.

Na de lunch mocht ik weer plaatsnemen in de O.K. waar Dr. Feriduni met de verdoving van mijn voorhoofd begon. Eenmaal onder verdoving begon Dr. Feriduni met het maken van hele kleine incisies waar mijn grafts later geplaatst zouden worden. Na ongeveer 45 minuten was Dr. Feriduni klaar met het maken van alle incisies. Toen konden de assistentes beginnen met het plaatsen van de grafts. Het hele proces van het terugzetten van de grafts duurde ongeveer 2,5 uur.

Toen alle grafts uiteindelijk geplaatst waren kreeg ik een lekker verbandje om mijn hoofd heen en zat het erop voor die dag. Nog even een drankje gedaan en wat uitleg gekregen voor de nazorg en daarna richting het hotel gegaan.

Daar eenmaal aangekomen was de zwelling op mijn hoofd goed zichtbaar, wat een heel grappig gezicht was. Wat foto’s genomen van mijn hoofd. Daarna in het bed gaan liggen tv kijken en van de roomservice genieten, helaas zonder een biertje waar ik enigszins naar verlangde. “Je moet er wat voor over hebben om een kop met haar te hebben”.

Het echte feest kon beginnen namelijk slapen op je rug met een nekkussentje, “wat een ramp is dat zeg”. Niet vaak zo slecht geslapen en natuurlijk bang zijn dat je in je slaap met je hand door je haar gaat. Gelukkig uiteindelijk toch nog een paar uurtjes kunnen pakken voor ik weer richting de kliniek ging.

In de kliniek werd mijn haar medisch gewassen en kreeg ik nog een aantal tips mee voor hoe ik het zelf moest doen de komende dagen. Ook nog een gesprek gehad met Dr. Feriduni die het resultaat heel mooi vond en er een paar foto’s van maakte. Na mijn gesprek ben ik richting Nederland gegaan.


Ik hoop dat het dat mijn verhaal voor sommige mensen nuttig is en ik zal dan ook zeker zo nu en dan een update doen van mijn situatie. Graag wil ik jullie goed informeren en als er vragen zijn natuurlijk beantwoorden!!


foto's zijn te zijn op mijn weblog http://www.hairtransplantnetwork.com...asp?WebID=1171
Vegas is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2009, 18:42   #2
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
herkenbaar veel succes komende tijd

ps: ben maar blij met je vriendin, dat die zolang op jou zit te wachten zeg, je kan ook gewoon zelf naar huis karren
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2009, 19:38   #3
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Ziet er goed uit Vegas. Mooi schoon werk, nette haarlijn. Wat niet verbazingwekkend is, want hij was nog goed zichtbaar. Valt me nog niks tegen, 'maar' 1300 grafts. Vraag me soms af hoe ik zelf op 2500 grafts ben uitgekomen. Ik zie wel dat je een beetje een volwassen hogere haarlijn heb gekozen en niet je natuurlijke. Vind ik wel verstandig.

Nu hopen op voldoende groei en geen verdere kaalheid voor je. Good luck.

Laatst gewijzigd door norwood2; 12 maart 2009 om 19:43
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2009, 22:05   #4
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Ik vraag me eigenlijk toch af waarom je niet voor een lagere haarlijn hebt gekozen, een haarlijn die precies even hoog was als die je oorspronkelijk al had, want nu lijkt het net of dat hij juist iets hoger is gezet waardoor je geen kuif meer kunt maken.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2009, 23:02   #5
Vegas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Berichten: 6
Ik heb van nature een hele lage haargrens, vandaar dat we besloten hebben om de haargrens iets hoger te maken. Dit ook om zo eventuele kaalheid op het achterhoofd te kunnen implanteren met mijn overige reserves.
Vegas is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2009, 23:52   #6
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Mooi en duidelijk verhaal! Slapen is inderdaad een ramp, je went er gelukkig wel een beetje aan

En wel goed dat flesje water insmeren he haha. Succes!
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)


MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2009, 15:03   #7
Vegas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Berichten: 6
Ja Mgreen ik ben lekker aan het sprayen met mijn flesje wondermiddel.

Vandaag zie ik er trouwens uit alsof ik met Mike Tyson een paar rondes in de ring heb gestaan. Lekker zo'n opgezwollen kop!
Vegas is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2009, 23:27   #8
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
En hoe gaat het nu met je Vegas?
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)


MGREEN is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring : 2725 grafts in istanbul wesley1982 Chirurgische behandelingen 15 6 september 2010 21:36
ervaring haarwerk vrouwen + foto Sham Haarwerken 28 30 september 2009 22:02
Mijn FUT ervaring, mijn FUE ervaring bertman Chirurgische behandelingen 53 9 juli 2008 09:23
Voor & na foto's haartransplantatie weer verboden in BRD! hairobservator Chirurgische behandelingen 32 5 juni 2006 22:35
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.