Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 november 2022, 18:42   #16
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Ik heb je voorzien van nuttige informatie nadat je op eigen houtje was gaan experimenteren met jezelf verwonen (=microneedling). Wat je er verder mee doet maakt mij verder niet uit en ik ga ook verder niet in discussie.

Als jij liever wilt rollen, prima toch?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2022, 20:50   #17
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Ik heb je voorzien van nuttige informatie nadat je op eigen houtje was gaan experimenteren met jezelf verwonen (=microneedling). Wat je er verder mee doet maakt mij verder niet uit en ik ga ook verder niet in discussie.

Als jij liever wilt rollen, prima toch?
Beetje boos ofzo? zo kom je namelijk over. er staat een hoop informatie op internet en het wil niet altijd zeggen dat jij de juiste info te pakken hebt..

in ieder geval heb ik nu lidocaine zalf gekocht en dat scheelt een heel stuk in de pijn. ik weet verder ook niet hoeveel gebied jij doet met je dermapen? maar ik moet mijn hele schedel oppervlakte van bovenop doen en ben daar zo een uur mee bezig. als ik enkel een klein gebiedje aan bv de inhammen zou doen dan kon ik dat wel zonder verdovende zalf. maar het is bij mij ook nogal een bloedbad . gelukkig zijn de gaatjes micro dus als je het bloed eraf wast komt het niet meer er terug uitlopen. de napijn is ook wel even vervelend.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2022, 22:54   #18
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 375
Geslacht:
Ben je niet beter af met orale duta-fina,
ben je zeker dat het haarzakjes bereikt...
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2022, 10:18   #19
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
Ben je niet beter af met orale duta-fina,
ben je zeker dat het haarzakjes bereikt...
ik probeer micro needling oa om mijn haarzakjes wakker te schudden en te activeren na mijn transplantatie omdat ik het idee heb dat ze niet allemaal uitgekomen zijn. een soort van reanimatie ,
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2022, 10:28   #20
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 375
Geslacht:
Ik begrijp het,heb zelfde probleem.....
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2022, 13:20   #21
Esmee1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 22
Ik heb ook eerst een roller gebruikt, maar mijn haar bleef er in steken. Heb nu een dr pen dermapen op ong 0.6 mm. Mijn doel is mijn hoofdhuid gezonder maken voor een ht. Op youtube zijn imo veel goede filmpjes te vinden over hoe het beste de dermapen te gebruiken. Na het roller gebruik ik een mix met oliën. Castor olie is hierbij de basis. Verder gebruik ik jasmijn, rozemarijn, pepermunt en nog 2 die ik even niet kan bedenken. Mijn haar is hier enorm mee vooruit gegaan. Veel meer glans, kleur en krullen. Ik doe het nu een maand of drie gemiddeld 2 keer per week. Ik zie helaas geen nieuwe haargroei.
Esmee1 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2022, 12:46   #22
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esmee1 Bekijk bericht
Ik heb ook eerst een roller gebruikt, maar mijn haar bleef er in steken. Heb nu een dr pen dermapen op ong 0.6 mm. Mijn doel is mijn hoofdhuid gezonder maken voor een ht. Op youtube zijn imo veel goede filmpjes te vinden over hoe het beste de dermapen te gebruiken. Na het roller gebruik ik een mix met oliën. Castor olie is hierbij de basis. Verder gebruik ik jasmijn, rozemarijn, pepermunt en nog 2 die ik even niet kan bedenken. Mijn haar is hier enorm mee vooruit gegaan. Veel meer glans, kleur en krullen. Ik doe het nu een maand of drie gemiddeld 2 keer per week. Ik zie helaas geen nieuwe haargroei.
Ik ben nu ruim 2 maanden aan de gang met eerst begonnen met rollers en sinds een maand een dermapen. om eerlijk te zijn vind ik de dermapen ook van dr pen. een beetje heavy . een paar dagen later komen er grote lappen dood vel los bij mij op de kruin en ik heb mega veel schilfers ,waarschijnlijke dode huid dat los komt van mijn voorhoofd. ik ga maar 1mm diep maar het bloed ook altijd best wel . bij rollers heb ik ook bloed maar geen dood vel wat er daarna af komt. ik zie tot nu toe ook nog geen haargroei en gebruikt ook castor olie. en nu ik mijn haar wat lager heb laten groeien blijft mijn haar ook sneller in de roller steken.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2023, 10:54   #23
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Ik ben nu ruim 2 maanden aan de gang met eerst begonnen met rollers en sinds een maand een dermapen. om eerlijk te zijn vind ik de dermapen ook van dr pen. een beetje heavy . een paar dagen later komen er grote lappen dood vel los bij mij op de kruin en ik heb mega veel schilfers ,waarschijnlijke dode huid dat los komt van mijn voorhoofd. ik ga maar 1mm diep maar het bloed ook altijd best wel . bij rollers heb ik ook bloed maar geen dood vel wat er daarna af komt. ik zie tot nu toe ook nog geen haargroei en gebruikt ook castor olie. en nu ik mijn haar wat lager heb laten groeien blijft mijn haar ook sneller in de roller steken.
Ik heb zelf een dr pen dermapen. Volgens mij zijn de naalden te grof / groot en maak de pen te grote gaten. Zou derminator 2 halen. Zie ook internet het verschil.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2023, 14:04   #24
Dave12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2021
Berichten: 143
Geslacht:
Beetje off topic, maar werkt needling echt goed?
En wat kan je verwachten?
Dave12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2023, 15:01   #25
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 375
Geslacht:
Je beschadigd toch wel je huid,zou ik denken....
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2023, 10:58   #26
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
Je beschadigd toch wel je huid,zou ik denken....
Zeker met die chinese pennen.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2023, 22:26   #27
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Ik heb zelf een dr pen dermapen. Volgens mij zijn de naalden te grof / groot en maak de pen te grote gaten. Zou derminator 2 halen. Zie ook internet het verschil.
De dr pen en derminator zijn alleen de apparaten die bewegen, de opzetstukjes met naalden kunnen hetzelfde zijn als ik het zo zie.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2023, 23:04   #28
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 430
Heb een onderzoek gezien dat met 1mm roller werkte icm minoxidil en de resultaten waren veelbelovend. Zij stopten dan wel 24 uur nadat ze gerold hadden met minoxidil. Dit vooral geloof ik om te voorkomen dat het in je bloedbaan komt omdat dat voor ernstige bijwerkingen kan zorgen.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2023, 17:15   #29
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
De dr pen en derminator zijn alleen de apparaten die bewegen, de opzetstukjes met naalden kunnen hetzelfde zijn als ik het zo zie.
Met het bewegen heb je gelijk. Maar ik vermoed ook dat deze iets dikker zijn.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2023, 23:10   #30
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Met het bewegen heb je gelijk. Maar ik vermoed ook dat deze iets dikker zijn.
Ja denk je? Ik twijfel daar dus aan omdat die opzet stukken (met de naalden er in) dus universeel zijn.


Ik weet wel dat de voorkeur uitgaat naar 12/16 naalden ipv de doorgaans verkochte 32/26 naalden.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.