Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 januari 2023, 14:47   #136
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
6 maanden

Inmiddels zijn we zo'n 6 maanden verder, ik heb niet het idee dat er veel veranderd is.

ik kijk nog steeds vol op mijn hoofdhuid, met name als ik er recht door kijk , als mijn hoofd iets voorover gebukt is dan lijkt het wel dicht, zie foto 2.


het is eigenlijk gewoon belachelijk.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 6 maanden.jpg‎ (115,4 KB, 249x gelezen)
Bestandstype: jpg 6 maand.jpg‎ (92,5 KB, 280x gelezen)
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 15:56   #137
wajo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2021
Locatie: noord brabant
Berichten: 50
Geslacht:
zo slecht is die dichtheid nu ook weer niet
wajo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 16:32   #138
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Inmiddels zijn we zo'n 6 maanden verder, ik heb niet het idee dat er veel veranderd is.

ik kijk nog steeds vol op mijn hoofdhuid, met name als ik er recht door kijk , als mijn hoofd iets voorover gebukt is dan lijkt het wel dicht, zie foto 2.


het is eigenlijk gewoon belachelijk.
Ik vind het er echt niet slecht uitzien! Het is misschien geen 10 of perfectie, maar ik mijn gevoel zegt dat je het zelf veel erger vindt uitzien dan de rest...
Dat maakt het niet minder vervelend natuurlijk, maar wellicht de energie meer stoppen in acceptatie in plaats van vechten tegen Visus.

Maar dat is mijn mening als buitenstaander, wellicht heb je er helemaal niks aan...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 17:31   #139
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 375
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Ik vind het er echt niet slecht uitzien! Het is misschien geen 10 of perfectie, maar ik mijn gevoel zegt dat je het zelf veel erger vindt uitzien dan de rest...
Dat maakt het niet minder vervelend natuurlijk, maar wellicht de energie meer stoppen in acceptatie in plaats van vechten tegen Visus.

Maar dat is mijn mening als buitenstaander, wellicht heb je er helemaal niks aan...
Valt inderdaad redelijk mee,k'heb veel minder dichtheid....
zoezel is nu online   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 18:07   #140
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Ik vind het ook meevallen, zeker voor 6 maanden. Gaat nog echt wel een hoop verbeteren.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 21:44   #141
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Ik sta perplex van jullie reacties. ik vind het echt wel tegenvallen. toch zeker voor een kliniek die zich de nummer 1 van Nederland noemt. op foto 1. zie je gewoon nog duidelijk de gehele ronding van mijn kale schedel .wellicht als ik er topic in doe dat het verbeterd maar er is zeer weinig dichtheid. op foto 2. van bovenaf lijkt het wel dicht maar dat is ook luchtig. wellicht dat Visus zo'n foto zou plaatsen om klanten mee te misleiden. misschien word het nog iets beter maar ik geloof nooit zo dicht dat je mijn ronding van de schedel niet meer ziet zoals op foto 1. en deze foto is nog niet eens in de volle zon gemaakt ..als ik die dichtheid zou hebben zonder dat je de ronding en huid van mijn schedel ziet zou ik nog tevreden kunnen zijn. ik gok nu gemiddeld op maximaal 10 haren per vierkante cm.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 22:03   #142
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Ik sta perplex van jullie reacties. ik vind het echt wel tegenvallen. toch zeker voor een kliniek die zich de nummer 1 van Nederland noemt. op foto 1. zie je gewoon nog duidelijk de gehele ronding van mijn kale schedel .wellicht als ik er topic in doe dat het verbeterd maar er is zeer weinig dichtheid. op foto 2. van bovenaf lijkt het wel dicht maar dat is ook luchtig. wellicht dat Visus zo'n foto zou plaatsen om klanten mee te misleiden. misschien word het nog iets beter maar ik geloof nooit zo dicht dat je mijn ronding van de schedel niet meer ziet zoals op foto 1. en deze foto is nog niet eens in de volle zon gemaakt ..als ik die dichtheid zou hebben zonder dat je de ronding en huid van mijn schedel ziet zou ik nog tevreden kunnen zijn. ik gok nu gemiddeld op maximaal 10 haren per vierkante cm.
Eerlijk beoordelen kun je pas rond een jaar. Je zit nu op een half-jaar. Gewoon rustig afwachten.

Zonder dat ik het hele topic nogmaals moet doorspitten, gebruik je medicatie? Zo ja, hoe lang al?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 23:04   #143
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Laten we ook niet vergeten dat de behandeling zelf erg tegenviel door hoe ze je behandeld hebben. Dan heb je (terecht) een negatieve bias, maar dit beïnvloedt ook je verwachtingen en interpretatie van de resultaten.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2023, 13:26   #144
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Eerlijk beoordelen kun je pas rond een jaar. Je zit nu op een half-jaar. Gewoon rustig afwachten.

Zonder dat ik het hele topic nogmaals moet doorspitten, gebruik je medicatie? Zo ja, hoe lang al?
Ik gebruik minoxidil 5% schuim en een topische dht blokker vloeistof op natuurlijke basis. de minoxidil gebruik ik nu precies 5 maanden en de dht blokker nu 3 maanden. hiervan merk ik geen effect.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2023, 16:11   #145
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Ik gebruik minoxidil 5% schuim en een topische dht blokker vloeistof op natuurlijke basis. de minoxidil gebruik ik nu precies 5 maanden en de dht blokker nu 3 maanden. hiervan merk ik geen effect.
Je kan wellicht ook een shed doormaken (of hebben gemaakt) van de minox. Al met al, gewoon geduld hebben .
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2023, 18:26   #146
Henk-yo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 168
op 16 september heb je 'before' foto gepost. ik vind het wel een vooruitgang. Denk dat minimaal de helft van de grafts wel zijn doorgekomen, je kan verwachten dat het nog iets dikker gaat worden.
Henk-yo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2023, 20:54   #147
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk-yo Bekijk bericht
op 16 september heb je 'before' foto gepost. ik vind het wel een vooruitgang. Denk dat minimaal de helft van de grafts wel zijn doorgekomen, je kan verwachten dat het nog iets dikker gaat worden.
Zouden er na 6 maanden nog grafts kunnen doorkomen? ik heb er 1850 gekregen als ik Visus mag geloven. je gaat al gauw aan alles twijfelen , ook het aantal grafts. ik zag resultaten van iemand met 2000 grafts van een Turkse dokter in 2 dagen behandeling en die had enorm veel haar erbij gekregen.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2023, 21:00   #148
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Zouden er na 6 maanden nog grafts kunnen doorkomen? ik heb er 1850 gekregen als ik Visus mag geloven. je gaat al gauw aan alles twijfelen , ook het aantal grafts. ik zag resultaten van iemand met 2000 grafts van een Turkse dokter in 2 dagen behandeling en die had enorm veel haar erbij gekregen.
Zeker, komende maanden kunnen er nog een hoop haren uitkomen. Was ook mijn ervaring na mijn HT.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2023, 21:20   #149
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Zouden er na 6 maanden nog grafts kunnen doorkomen? ik heb er 1850 gekregen als ik Visus mag geloven. je gaat al gauw aan alles twijfelen , ook het aantal grafts. ik zag resultaten van iemand met 2000 grafts van een Turkse dokter in 2 dagen behandeling en die had enorm veel haar erbij gekregen.
Stress kan haaruitval bevorderen en het bevordert het herstel ook niet. Dus doe rustig aan en wacht nog even af tot we een paar maanden verder zijn.

Succes.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2023, 21:14   #150
Wg88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2019
Locatie: Hollandia
Berichten: 35
Geslacht:
Ben benieuwd hoe het hier gaat?
In het begin veel gepost en nu al een maand niet meer..
Lijkt me dan de goede kant op te gaan?

Graag een update? Thnx!
Wg88 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ontevreden fue, visus, visushaarkliniek

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.