Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 januari 2023, 18:19   #1
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Waarom onduidelijkheid online over kosten

Nu een HT voor mij echt eraan zit te komen, probeer ik me te verdiepen in de diverse klinieken en zowel hun prijs als kwaliteit.

Wat mij aan dat eerste opvalt is dat men bij de helft van de klinieken op de website vaag doet over de precieze kosten.
Ik wilde namelijk voor laat zeggen 12 klinieken de kosten vergelijken in een excel sheetje voor bv 2500 grafts.

Waar de helft gewoon heel duidelijk de prijs vermeld voor het aantal grafts, geeft de andere 50% dat niet online aan en zegt dat een consult daarvoor echt noodzakelijk is.

Ik snap dat men graag vanuit marketing oogpunt mensen graag binnen heeft, maar dat brengt mij niet veel vertrouwen. Tevens begrijp ik dat het precieze aantal grafts wat uit donorgebied gehaald kan worden onduidelijk is. Maar geef dan zoals veel klinieken een range aan (e.g. 2250-2500 grafts).
Tenslotte zeggen veel klinieken dat de prijs met veel factoren te maken heeft. Maar dat ruikt naar BS. Het aantal grafts wat uiteindelijk lukt heeft met veel factoren te maken, de prijs daarvoor niet.

Of denk ik te simplistisch?
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2023, 20:03   #2
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Voor wie trouwens interesse heeft in een 2023 prijs vergelijking. Dit heb ik nu,...ik zal het uitbreiden met elke info die ik vind:

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg prijs.JPG‎ (21,3 KB, 129x gelezen)
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2023, 20:34   #3
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Klinieken die onduidelijk zijn over de prijs vooraf, vragen meestal bij ieder patient een verschillende (zo hoog mogelijke) prijs. Bij zulke klinieken kun je ook onnodige dure extra behandelingen verwachten die nergens voor nodig zijn.

Een eerlijke kliniek is gewoon duidelijk over de prijzen.

Groeten Damla Kaptanoglu
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2023, 19:28   #4
jesse345348975
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2022
Berichten: 10
Geslacht:
De prijs ligt gewoon aan de patient en situatie.

Bij sommige patienten kan je lekker gaan kortwieken en weer zaaien en bij sommige moet je heel specifiek werken (zoals klanten die per se hun haren lang willen houden).

Als het plaatsen van 1000 grafts letterlijk 2x zo lang duurt is het logisch dat je bij bepaalde plekken ook 2x de prijs betaalt.

Ik zou zelf altijd voor een persoonlijk consult gaan in plaats van een prijs van een site te pakken en alles daarop te baseren. Een goede arts kan voor jou een plan en prijs presenteren die past bij jouw wensen en dit ook goed onderbouwen. Als je een prijs van een site afhaalt en naar een kliniek rent om per se 2500 grafts te laten plaatsen dan zal dit altijd anders uitvallen, in het ergste geval kan je zelfs worden afgewezen.
jesse345348975 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2023, 11:28   #5
UlpiaNovio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 91
Geslacht:
Vindt dat zelf ook zo vaag (en last van gehad).
Ik ben zelf bij Esteworld behandeld en die hebben gewoon op hun website een prijslijstje staan. Daar betaal je dacht ik tot 4000 grafts 2600 euro (inclusief PRP behandeling, 3 hotel overnachtingen, transfer en nabehandeling).
UlpiaNovio is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.