Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 december 2022, 00:19   #1
mijnhaarisweg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2022
Berichten: 14
Geslacht:
Exclamation Onderzoek op dit forum loont echt. Hier blijft je beter weg.

Beste haarwebbers.

Mijn zoektocht is al enkele maanden bezig. Ik was voornamelijk geïnteresseerd in haarimplantatie.

Dus heb ik voor mij de dichtbij zijnde kliniek bezocht. Ja, ik was een beetje lui.

Op dat moment kende ik dit forum nog niet. Achteraf gezien had ik me tijd kunnen sparen.

Het verhaal is lang, maar hier is de korte versie.

In oktober heb ik een consultatie geboekt bij Cosmedics in Westmeerbeek. Vraag me niet hoe ik daar terecht ben gekomen, waarschijnlijk ergens een googletje.

Nadat de arts, dr Anthone, me in de wachtkamer ontvangt nemen we plaats in een soort van gang, niet ver van de receptie. Ik kon alles horen wat er in de receptie gebeurde en gezegd werd, andersom ook. Geen enkele privacy.

Tijdens het consultgesprek werden we dan ook meermaals onderbroken door mensen die in de gang liepen of anderen die advies kwamen vragen bij dr Anthone.

Ze stelde mijn een haartransplantatie voor, ze stelde mij stamcelbehandelingen voor en ook haar pigmentatie. Ik dacht bij mezelf dat ze het ook niet wist en dan maar alles voorstelde. Anderzijds sprak ze over haar ervaring op gebied van haar en haarbehandelingen.

Toen ik dan vroeg om wat voorbeelden te laten zien van haartransplantaties en haarpigmentatie was het antwoord dat zij daar niet in geloofde. Ik kreeg op dat moment al een vreemd gevoel. Iedereen is trots op zijn eigen werk, waarom zou je dat niet kunnen laten zien tijdens een consultatiegesprek?

Mijn boekgevoel zegt me dat zij gewoon niets heeft om te laten zien. Door mijn job heb ik veel mensenkennis en hier wist ik met zekerheid dat er iets niet klopte.
Ik heb hier uiteraard geen gevolg aan gegeven. Trouwens de beloofde offerte die de dag erna zou komen heeft meer dan een week geduurd en de tarieven waren totaal anders dan wat ze mij had voorgesteld.

Iemand hier schreef ‘snel geld arts’ en dat gevoel heb bij Cosmedics zeker.

Maar het begint nu toch weer te kriebelen, ik wil toch een oplossing of tenminste iets dat me meer vertrouwen geeft in de spiegel.

Ik zal hier binnenkort enkele beelden plakken, ik denk dat de ervaren gebruikers mij beter kunnen informeren of mij naar een vertrouwenswaardige arts sturen.
mijnhaarisweg is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2022, 01:16   #2
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Er is laatst een topic geopend met dezelfde vraag.

Ik zou daar even in kijken. Wel dank voor je waarschuwing aan allen die dit forum bezoeken.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2022, 01:30   #3
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Ik zal het proberen een beetje simpel samen te vatten. Uiteraard mogen mensen het hiermee oneens zijn en aanvullingen of aanpassingen maken, maar als je op zoek bent naar een kliniek: heb je haast of mag het wachten? Hoog budget of niet te? Moet het zo perfect mogelijk zijn of gewoon goed?

Fuegenix: topkwaliteit, wel erg duur en lange wachttijden
Bisanga: ook hoge kwaliteit, geen idee qua wachttijden en ook vrij prijzig
Veldhoven: vergeleken met bovenstaande een stuk goedkoper en ook erg nette resultaten, wel nog wat duur vergeleken met de Nederlandse markt en al helemaal die in Turkije, wachttijden niet enorm
Esteworld: goedkoop en ook prima. Eigenlijk goede prijs-kwaliteitverhouding alleen je moet wel naar Turkije. Resultaten zijn gewoon goed maar niet uitzonderlijk zoals bijvoorbeeld bij Fuegenix.

Verder nog genoeg andere klinieken waar mensen over te spreken zijn, maar bovenstaande zijn in elk geval vrij consistent met resultaten.

Succes!
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2022, 10:06   #4
rjklumpers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Kies nooit een kliniek alleen op basis van afstand tot je huis.

Snel thuis zijn is leuk. Maar erna de rest van je leven op blaren zitten is minder leuk. Dat kan je maar beter eenmalig een afstand verleggen en de rest van je leven genieten.
rjklumpers is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2022, 19:33   #5
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
Ik zal het proberen een beetje simpel samen te vatten. Uiteraard mogen mensen het hiermee oneens zijn en aanvullingen of aanpassingen maken, maar als je op zoek bent naar een kliniek: heb je haast of mag het wachten? Hoog budget of niet te? Moet het zo perfect mogelijk zijn of gewoon goed?

Fuegenix: topkwaliteit, wel erg duur en lange wachttijden
Bisanga: ook hoge kwaliteit, geen idee qua wachttijden en ook vrij prijzig
Veldhoven: vergeleken met bovenstaande een stuk goedkoper en ook erg nette resultaten, wel nog wat duur vergeleken met de Nederlandse markt en al helemaal die in Turkije, wachttijden niet enorm
Esteworld: goedkoop en ook prima. Eigenlijk goede prijs-kwaliteitverhouding alleen je moet wel naar Turkije. Resultaten zijn gewoon goed maar niet uitzonderlijk zoals bijvoorbeeld bij Fuegenix.

Verder nog genoeg andere klinieken waar mensen over te spreken zijn, maar bovenstaande zijn in elk geval vrij consistent met resultaten.

Succes!
Bisagna is al jaren een van de betere in zijn vak. Wat ik dan niet snap is dat Fuegenix flink duurder is als bisanga. Ook al is hij goed voor wat hij tot nu toe heeft laten zien, zo lang bestaat hij nog niet.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2022, 21:27   #6
Haarlem01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2022
Berichten: 4
Geslacht:
Heb van Fuegenix alleen nog maar perfecte resultaten gezien maar de prijs die hij vraagt heb ik er persoonlijk niet voor over.
Ik begrijp zeker dat mensen die zekerheid willen bij hem gaan en dat betalen.
Zelf zou ik de behandeling niet in Turkije laten doen maar als ik de resultaten van Esteworld zie en wat dat maar kost begrijp ik goed dat veel mensen daar heen gaan.
Haarlem01 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2022, 21:29   #7
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Bisagna is al jaren een van de betere in zijn vak. Wat ik dan niet snap is dat Fuegenix flink duurder is als bisanga. Ook al is hij goed voor wat hij tot nu toe heeft laten zien, zo lang bestaat hij nog niet.
Waarschijnlijk omdat hij gewilder is door het publiek denk ik. Wordt veel gesproken over hem op internationale fora en reddit zag ik. Bij bisanga kan je over 3 maanden terecht. Bij feugenix pas ergens in 2024 momenteel. Of het was toevallig dat bisanga net een gaatje had maar lees vaker dat de wachttijden daar korter zijn.

@mijnhaarisweg: wat bedoelt ze met dat ze niet gelooft in foto’s van resultaten?! Lol

Laatst gewijzigd door Thooselle; 30 december 2022 om 21:34
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2023, 11:21   #8
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thooselle Bekijk bericht
Waarschijnlijk omdat hij gewilder is door het publiek denk ik. Wordt veel gesproken over hem op internationale fora en reddit zag ik. Bij bisanga kan je over 3 maanden terecht. Bij feugenix pas ergens in 2024 momenteel. Of het was toevallig dat bisanga net een gaatje had maar lees vaker dat de wachttijden daar korter zijn.

@mijnhaarisweg: wat bedoelt ze met dat ze niet gelooft in foto’s van resultaten?! Lol
Fuegenix wordt niet op reddit besproken hoor, ik denk dat je je vergist met de bekende kliniek eugenix uit India.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2023, 19:19   #9
mijnhaarisweg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2022
Berichten: 14
Geslacht:
Ik versta ook niet goed wat ze bedoelt met geen geloof in resultaat foto's.

Ze liet me niets zien, geen enkel resultaat van haartransplantatie noch van pigmentatie.
Volgens mij heeft ze gewoon geen ervaring zoals andere klinieken die wel beelden tonen.
En dan zie ik dat er ook ronduit slechte reviews zijn hier en op google.

De praktijk is ook een allegaartje van allerlei behandelingen die zij allemaal aanbiedt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4624 - kopie - kopie.JPG‎ (23,6 KB, 125x gelezen)
mijnhaarisweg is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2023, 02:13   #10
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Als u meer beelden deelt, zoals bijvoorbeeld ook foto’s van uw donorgebied dan kunnen mensen op het forum je beter helpen.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2023, 18:43   #11
mijnhaarisweg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2022
Berichten: 14
Geslacht:
Gebruikt hier iemand Insta?
Dit is onwerkelijk, de mensen van Cosmedics bieden ook nagelzorg aan!
Je kan dus werkelijk bij hun terecht 'van kop tot teen' LOL.
mijnhaarisweg is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2023, 10:41   #12
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 375
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijnhaarisweg Bekijk bericht
Gebruikt hier iemand Insta?
Dit is onwerkelijk, de mensen van Cosmedics bieden ook nagelzorg aan!
Je kan dus werkelijk bij hun terecht 'van kop tot teen' LOL.
Inderdaad,rijkelui komen van ver voor allerlei verjongingsbehandelingen daar....
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 18:01   #13
mijnhaarisweg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2022
Berichten: 14
Geslacht:
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Als u meer beelden deelt, zoals bijvoorbeeld ook foto’s van uw donorgebied dan kunnen mensen op het forum je beter helpen.
Je bent echt een Zei.... Damla.

Ik heb het daarnet ook al geschreven, heb 2 ongevraagde reclame mails ontvangen van uw bedrijf.
mijnhaarisweg is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2023, 15:12   #14
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.150
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijnhaarisweg Bekijk bericht
Je bent echt een Zei.... Damla.

Ik heb het daarnet ook al geschreven, heb 2 ongevraagde reclame mails ontvangen van uw bedrijf.
Wanneer is dat gebeurd? Mocht dat weer gebeuren, meld dat direct even.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2023, 19:33   #15
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Wanneer is dat gebeurd? Mocht dat weer gebeuren, meld dat direct even.
Hier ook
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4A9B1E31-DE42-4E94-B4D2-BB7D041E896B.jpg‎ (135,2 KB, 112x gelezen)
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.