Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 januari 2023, 23:33   #16
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Als consulent Mercure Istanbul wil ik hier graag op reageren. Het klopt dat er “reclame” is gemaakt door een van ons personeel bij sommige berichten. Wij zijn nieuw hier en ons consulent had “reclame” gemaakt wat hier niet de bedoeling was, hij wist ook niet precies hoe dit forum werkte en heeft maar “reclame” ( ons naam bekend maken) gemaakt. En daarmee bedoel ik, prive berichten naar leden sturen dat wij nieuw op de forum zijn en korting hebben, dit mag dus niet en dit wist hij toen ook niet. Er mag hier door klinieken niks over korting gezegt worden of prive berichten verstuurd worden.

De moderator heeft contact met hem opgenomen dat dat niet op die manier de bedoeling was en hij weer met ons, en dit hebben wij opgelost. Ik ( Damla Kaptanoglu) doe tegenwoordig nu voor Mercure Istanbul spreken op dit forum en niemand anders.

Wij zijn verder absoluut niet fake, en deze persoon is ook niet fake en is bij ons behandeld 6.5 maand geleden.

Excuses dat er eerder een prive bericht is verstuurd namens Mercure, hij wist ook niet hoe hij reclame moest maken en deed dat maar op die manier. Verder is er ook niets gelogen door hem maar hij mocht alleen niet direct reclame maken en daarnaast is dit opgelost.

We doen ons best om ons aan de regels van de forum te houden en hebben dit ook opgelost. Verder is er niks fake, wij zijn een nette kliniek met vriendelijke en professionele personeel. Er is niks fakes aan ons. Graag willen we u verzoeken om niet zomaar dingen te roepen over ons alstublieft omdat een medewerker van ons over korting een paar prive berichten zou hebben verstuurd, want dit kan verkeerd over komen bij andere mensen die het lezen.

Deze persoon hebben wij ook uit de social media zaken gehaald, al
heeft hij dit niet met opzet gedaan ( hij wist niet dat hij prive berichten met reclame mocht versturen )

Nogmaals ik wil nu ook geen reclame over Mercure maken maar ik wil wel in het kort reageren hierop en zeggen dat wij een nette en vriendelijke kliniek zijn en willen graag een goede naam
behouden, dit hebben wij ook netjes opgelost en hierna is dit ook niet meer gebeurt. De moderator en ik hebben zelf contact gehad.

We zouden het fijn vinden als er niet zomaar onterecht dingen over ons wordt gezegt, dit kan verkeerd over komen bij andere lezers.

Nogmaals onze excuses voor de “reclame” door ons personeel, maar dit is allang opgelost en verder niet meer voorgekomen. We zouden het heel fijn vinden als mensen hier niet zomaar dingen gaan roepen over ons. Wij doen ons best en willen graag een goede naam behouden.

Iedereen bedankt voor het lezen en met zeer vriendelijke groeten,

Damla Kaptanoglu
Duidelijke en goede reactie.
Persoonlijk heb ik niets tegen als een kliniek reclame post. Zolang als het maar in de vorm van voor en na foto's is, of statistieken etc
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2023, 06:27   #17
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Er zijn hier genoeg klinieken met een account, zoals Fuegenix, die ook actief zijn op haarweb maar geen reclame maken.

Reclame maken doe je aan de hand van je geleverde resultaten en niet door hier te spammen.
Onze excuses nogmaals dat onze eerdere werknemer een paar prive berichten heeft verstuurd over ons wat als reclame over kwam en niet mag op dit forum.
Wij zijn nieuw op dit forum en hij ook, hij wist niet hoe de forum werkte en dacht dat dat wel mocht.

Hierna heeft de moderator ook contact met hem opgenomen, en hij heeft dit ook netjes aan ons doorgegeven en wij hebben dit ook netjes opgelost en hem een andere functie gegeven al heeft hij in onze ogen niets verkeerd gedaan naast dat hij een paar prive berichten heeft verstuurd. Maar regels zijn regels en wij houden ons daar graag aan.

Nu ben ik Damla Kaptan de woordvoerder van ons hier, en ik let hier extra op, en dit is hierna ook niet meer voorgekomen. U hoeft niet gelijk van alles te roepen omdat er een paar prive berichten door een medewerker was verstuurd.

Wij zijn een bekend bedrijf in Turkije met goede resultaten, daar maken wij ons niet druk om, we willen graag in Nederland ook een goede naam behouden en zouden het nogmaals fijn vinden als er niet zomaar dingen over ons geroept worden.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2023, 06:42   #18
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thooselle Bekijk bericht
Als het geen reclame is maar wel echt dan kan je toch een fatsoenlijke foto posten? Waarom is de foto waar je zijn kale kop ziet wel mooi van boven en is de foto van het resultaat van half beneden genomen? Met nog een een obvious combover.
Ik wil niet te veel over een bij ons behandelde patiënt vertellen, maar waarom hij welke foto post is niet aan ons, en dit persoon was best kalend. Als we reclame zouden maken deden we dat wel met een andere minder kalende persoon met een betere haarlijn want die hebben wij ook genoeg.

Snap verder ook niet wat de relatie zou moeten zijn met reclame omdat hij de foto niet van boven heeft genomen. Misschien heeft hij daar wel een reden voor. Persoon heeft voor zijn grote kalende plekken toch een nette resultaat kunnen behalen en is daar tevreden mee. Dit was geen gemakkelijke patiënt.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2023, 06:45   #19
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Duidelijke en goede reactie.
Persoonlijk heb ik niets tegen als een kliniek reclame post. Zolang als het maar in de vorm van voor en na foto's is, of statistieken etc
Bedankt dat u ons begrijpt! Dit waarderen we.

Fijne dag gewenst !

Damla Kaptanoglu
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2023, 15:40   #20
Ralfvlaander
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Ik ben ook bij Mercure geweest en geen spijt van. Na goede resultaten te hebben gezien bij mijn vriend heb ik ook de keuze Mercure gemaakt. Ik zit nu onderhand op mijn eind resultaat en ben dik tevreden.

Ik had zelf al een review achter gelaten met mijn fotos maar zal deze hier ook plaatsen, zie mijn voor en na fotos, zonder allemaal goede en met alleen de haartransplantatie en vitamine pillen, zonder extra dure behandelingen dit zou ik erbij vermelden en bij deze! Bedankt nogmaals Mercure!

Groeten Ralf
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg F52C6B71-2D86-4AD9-BF3A-56E44AEF789C.jpeg‎ (70,3 KB, 64x gelezen)
Bestandstype: jpg 45D594ED-E71D-4DAE-B702-1885EDFA774C.jpg‎ (25,7 KB, 59x gelezen)
Ralfvlaander is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2023, 21:44   #21
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.273
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thooselle Bekijk bericht
Als het geen reclame is maar wel echt dan kan je toch een fatsoenlijke foto posten? Waarom is de foto waar je zijn kale kop ziet wel mooi van boven en is de foto van het resultaat van half beneden genomen? Met nog een een obvious combover.
Een goede vraag Dit vind ik het mooie aan haarweb. Hier is ook ruimte voor kritische vragen.
Foto's kunnen veel zeggen, maar ze kunnen ook worden gebruikt om het mooier te maken dan het lijkt. Volgens mij was om die reden (ik weet niet of dat nog steeds zo is) voor - en na-foto's, van klinieken, verboden in Duitsland.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2023, 21:44   #22
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Daar ben ik het met de moderator mee eens. Maar goede resultaten zijn niet alleen de voor en na fotos. Op google kunnen mensen ook de reviews lezen en meestal komen ook vrienden van mensen die een haartransplantatie hebben gehad en tevreden zijn.

U moet niet alleen de voor en na foto altijd geloven natuurlijk. En dit vind ik goed van Duitsland. Als het aan mij ligt moet het overal worden ingevoerd.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.