Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 januari 2023, 20:52   #16
Hairtec
Hairtec haarkliniek
 
Geregistreerd: 25 september 2022
Locatie: Delft
Berichten: 23
Geslacht:
Wink

Voordat ik weer beticht wordt van slechte marketing toch een uitleg.

Jij noemt het bizar laag, maar daar is een gegronde reden voor. Zeker als je bekijkt welke kwaliteit we ervoor teruggeven en de effort die we steken in iedere individuele patiënt. De reden is heel simpel. We zijn een jonge kliniek maar met een ervaren en goed team. Maar om op te vallen tussen de prijsvechters uit Turkije en de gerenommeerde goede klinieken in Nederland (want die hebben we zeker) moeten we wel goedkoop in de markt starten. We zijn ook geen gefinancierde “haarfabriek”, maar gewoon een team gepassioneerde mensen dat gewoon kwaliteit wil leveren en geniet van iedere geslaagde behandeling.

Wij zien dit dus ook als diepte investering voor de toekomst en vanaf medio augustus gaan jullie hopelijk vanzelf de mooie resultaten zien die we dan een jaar na dato kunnen tonen. Dus de kost gaat voor de baat… maar wij hebben vol vertrouwen dat dat zichzelf gaat terugbetalen, want we zien nu al veel mensen die een bekende hebben die bij ons in de afgelopen zes maanden is geholpen.



En met zoveel clichés stop ik mijn foute marketing weer.

Laatst gewijzigd door Henk; 12 januari 2023 om 19:52 Reden: Reclame verwijderd
Hairtec is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2023, 23:24   #17
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairtec Bekijk bericht
Voordat ik weer beticht wordt van slechte marketing toch een uitleg.

Jij noemt het bizar laag, maar daar is een gegronde reden voor. Zeker als je bekijkt welke kwaliteit we ervoor teruggeven en de effort die we steken in iedere individuele patiënt. De reden is heel simpel. We zijn een jonge kliniek maar met een ervaren en goed team. Maar om op te vallen tussen de prijsvechters uit Turkije en de gerenommeerde goede klinieken in Nederland (want die hebben we zeker) moeten we wel goedkoop in de markt starten. We zijn ook geen gefinancierde “haarfabriek”, maar gewoon een team gepassioneerde mensen dat gewoon kwaliteit wil leveren en geniet van iedere geslaagde behandeling.

Wij zien dit dus ook als diepte investering voor de toekomst en vanaf medio augustus gaan jullie hopelijk vanzelf de mooie resultaten zien die we dan een jaar na dato kunnen tonen. Dus de kost gaat voor de baat… maar wij hebben vol vertrouwen dat dat zichzelf gaat terugbetalen, want we zien nu al veel mensen die een bekende hebben die bij ons in de afgelopen zes maanden is geholpen.

Dus als je nog aan het oriënteren bent Henk, kom gerust langs en doe dat ook bij andere klinieken. En doe daarna pas je besluit nemen. Goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn en nu weet je de echte reden erachter. Wij zijn daar transparant in, dus nu kun je nog voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Daarna gaan we in dezelfde prijzenrange zitten als de meeste klinieken (want dat zijn de gezondere prijzen om als bedrijf winstgevend te kunnen zijn).

En met zoveel clichés stop ik mijn foute marketing weer.
Hoi, dat heeft niets met foute marketing te maken hoor. Als je gewoon eerlijk replied met goede argumenten dan ben ik daar alleen maar blij mee. Dank je dus.
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2023, 15:16   #18
wajo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2021
Locatie: noord brabant
Berichten: 50
Geslacht:
Ben hier ook op consult geweest voor een 2e HT ,verdichting voor + kruin.
Het consult is natuurlijk gericht op omzet draaien maar het kwam allemaal heel ongedwongen en transparant over ,ook over de fase waarin ze nu zitten en waar ze vandaan komen zijn ze eerlijk, geen grote praatjes en valse beloftes,
dat wekt bij mij wel vertrouwen.

Een risico is wel de "garantie" ,want wie zegt dat ze lang genoeg zullen bestaan om hier aanspraak op te kunnen maken , want het is een moeilijke markt met steeds meer nieuwe aanbieders.
Ik heb een hele scherpe offerte gekregen en zal deze week beslissen of ik het hele traject van een HT nog een keer wil meemaken.
wajo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2023, 23:06   #19
Haarlem01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2022
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wajo Bekijk bericht
Ben hier ook op consult geweest voor een 2e HT ,verdichting voor + kruin.
Het consult is natuurlijk gericht op omzet draaien maar het kwam allemaal heel ongedwongen en transparant over ,ook over de fase waarin ze nu zitten en waar ze vandaan komen zijn ze eerlijk, geen grote praatjes en valse beloftes,
dat wekt bij mij wel vertrouwen.

Een risico is wel de "garantie" ,want wie zegt dat ze lang genoeg zullen bestaan om hier aanspraak op te kunnen maken , want het is een moeilijke markt met steeds meer nieuwe aanbieders.
Ik heb een hele scherpe offerte gekregen en zal deze week beslissen of ik het hele traject van een HT nog een keer wil meemaken.
De prijzen staan toch op de website, hoe kan je dan een hele scherpe offerte krijgen?
Haarlem01 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2023, 05:00   #20
wajo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2021
Locatie: noord brabant
Berichten: 50
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarlem01 Bekijk bericht
De prijzen staan toch op de website, hoe kan je dan een hele scherpe offerte krijgen?

In ruil voor die scherpe offerte laat ik een hele grote tattoo met
" I Love Hairtec" op mijn rug zetten ,goede deal toch ?


In mijn geval is er ook sprake van het gebruiken van baardhaar als donorhaar en die prijzen staan er niet op , B.H.T is altijd iets duurder dan het oogsten uit het reguliere donorgebied , en verwar een scherpe offerte niet met een megakorting ,i wish ,zo gek zijn ze nu ook weer niet.
wajo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2023, 10:47   #21
NOOT
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2008
Berichten: 90
Ja ik heb toch nog wel wat vragen bij Hairtec. Ik zie helemaal geen chirurgen staan op de site van Hairtec. Wel een arts staan (I. Karaoglu) maar volgens mij voert die geen ht's uit? Die staat er alleen maar bij zodat er een arts op de site staat? Mevr. A. Gul voort wel ht's uit. Maar die is geen arts of chirurg. Zijn ze daarom niet goedkoper? Dat ze geen chirurgen in dienst hebben? Of zeggen jullie geen arts of chirurg nodig?
NOOT is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2023, 13:32   #22
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOOT Bekijk bericht
Ja ik heb toch nog wel wat vragen bij Hairtec. Ik zie helemaal geen chirurgen staan op de site van Hairtec. Wel een arts staan (I. Karaoglu) maar volgens mij voert die geen ht's uit? Die staat er alleen maar bij zodat er een arts op de site staat? Mevr. A. Gul voort wel ht's uit. Maar die is geen arts of chirurg. Zijn ze daarom niet goedkoper? Dat ze geen chirurgen in dienst hebben? Of zeggen jullie geen arts of chirurg nodig?
Heel veel klinieken werken op die wijze.

Een arts wordt doorgaans geen arts om aan de lopende band haartransplantaties uit te voeren.
Daarvoor is er een team aan ervaren assistenten die 90% van het werk uitvoeren (uitzonderingen daargelaten).

Munib (FueGenix) voert zelf wel het grootste deel van de behandelingen uit.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2023, 14:22   #23
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 462
Wink

Daar betaal je ook voor haha. Moet wel zeggen, tot nu toe, na een tijdje veel te hebben gelezen en mensen te hebben gesproken, dat ik persoonlijk de resultaten van FueGenix wel het mooiste vind. Ook Bisanga lijkt me erg goed, maarja dat is dus echt in dit geval het cliché waar je voor betaalt krijg je. Wat is het leven oneerlijk . Ik denk toch dat veel mensen misschien door moeten sparen of het niet doen. Toen ik begon met op fora te zitten en over het proces te lezen zou ik direct naar Turkije zijn gegaan voor de goedkoopste (mentaliteit van hoe moeilijk kan het zijn) maar weet nu wel beter.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2023, 20:44   #24
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frederic Bekijk bericht
Ik kan het inmiddels beamen! Ik ben afgelopen week voor een adviesgesprek langsgeweest en kreeg een heel goed gevoel (dit was de vierde kliniek op rij die ik bezocht en dit keer was het bingo). Goed en eerlijk gesprek en niet meteen werd ingespeeld om direct een operatie in te plannen. Vandaag ben ik langsgeweest voor mijn eerste PRP behandeling en volgende maand heb ik mijn haartransplantatie. Ik zal daar dan wel voor/na foto's van gaan maken want die zie ik nog niet terug over hun.
Je bent dus hier in nov 2022 geweest. Heb je al foto's? Dat zou fijn zijn
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2023, 20:48   #25
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
@hairtec: op jullie website zie ik bij ervaringen geen voor en na foto's. Zijn die er wel? heb ik wel interesse in.
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2023, 06:27   #26
wajo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2021
Locatie: noord brabant
Berichten: 50
Geslacht:
Na een open en prettig consult heb ik besloten om mijn 2e HT op 14 maart bij Hairtec te laten uitvoeren , het grote pluspunt was voor mij de mogelijkheid om ook uit mijn baardzone grafts te oogsten en de ongezien flexibele planning , doel is wat meer verdichting bij de haarlijn en de kruin.

De opportunist in mij gaat er van uit dat een nieuwe kliniek in de beginfase extra zijn best doet om goede resultaten neer te zetten

Opvallend is toch wel dat de transitie van de vorige kliniek naar de nieuwe niet altijd even soepel verloopt ,als ze de telefoon opnemen word soms nog de oude naam genoemd (die uit Den Haag) , verder gaat het contact wel heel snel ,ook op zondagavond word er vrij snel teruggemaild.

Ik zal t.z.t laten weten hoe het een ander is verlopen ,goed ,middelmatig of slecht .
wajo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2023, 07:26   #27
Hairtec
Hairtec haarkliniek
 
Geregistreerd: 25 september 2022
Locatie: Delft
Berichten: 23
Geslacht:
Beste Wajo,

Ik ben verheugd en vereerd te vernemen dat je vertrouwen hebt in onze dienstverlening. Je gaat hopelijk ook ervaren dat dat een juiste keuze was. Wij doen er in ieder geval zoveel als mogelijk aan om onze patiënten de beste dienstverlening en service te geven die we kunnen bieden. Wat dat betreft is jouw opportunistische inslag een juiste keuze, want als jonge organisatie willen we uiteraard het allerbeste resultaat laten zien.

Zoals je hebt opgemerkt zijn we op deze locatie nieuw maar het voltallige team is ervaren en werkt al veel langer samen en zijn nu voor zichzelf begonnen. We willen daarmee onze eigen manier van werken kunnen hanteren.

Dat een van onze baliemedewerksters de naam van haar oude werkgever noemt (gebeurde ook een keer waar ik zelf bij stond en ze werd er rood van) is wel begrijpelijk als je jarenlang ergens hebt gewerkt. We zullen voortaan tijdens de dagstart een Haka introduceren en de naam Hairtec gezamenlijk 10x uitschreeuwen

Laatst gewijzigd door Hairtec; 29 januari 2023 om 07:54
Hairtec is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2023, 07:33   #28
Hairtec
Hairtec haarkliniek
 
Geregistreerd: 25 september 2022
Locatie: Delft
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
@hairtec: op jullie website zie ik bij ervaringen geen voor en na foto's. Zijn die er wel? heb ik wel interesse in.
OmeHenkie, die zijn er wel maar daarvoor nodig ik je graag uit in onze kliniek. Het is niet netjes als ik zelf hier voor/na foto’s ga posten van ons werk. En ik ben ook niet van plan om een alias te gebruiken en net te doen alsof ik klant van mijn eigen kliniek ben (valt me op dat veel mensen net zijn ingeschreven en meteen helemaal positief los gaan over kliniek X waar ze net geweest zijn en over schrijven…).

Inmiddels zijn er een aantal Haarweb leden die door ons behandeld zijn cq gaan worden. Ik ga er vanuit dat die vanzelf hun ervaringen willen delen.
Hairtec is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2023, 11:56   #29
Haarlem01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2022
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
@hairtec: op jullie website zie ik bij ervaringen geen voor en na foto's. Zijn die er wel? heb ik wel interesse in.
Je kan ze op instagram volgen en daar zie je wel al enkele foto’s.
Ik vind vooral de foto’s kort na de behandeling er erg proper en goed uit zien als ik dat vergelijk met andere klinieken op dit forum.
Over hun prijs zou ik me geen zorgen maken, als een nieuwe kliniek dezelfde prijzen heeft als bv een Veldhoven of Eberson is het heel moeilijk om klanten te overtuigen om voor hun te kiezen.
Ik verwacht dat hun prijzen na een jaar en meer resultaten wel marktconform zullen zijn.
Wat ik me wel afvraag is waarom zo weinig hoog aangeschreven klinieken de DHI methode gebruiken?
Prijs is wel duurder maar kortere hersteltijd en betere dichtheid zou toch een beter resultaat moeten opleveren?
Of is dit gewoon een fabeltje?
Haarlem01 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2023, 15:08   #30
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairtec Bekijk bericht
OmeHenkie, die zijn er wel maar daarvoor nodig ik je graag uit in onze kliniek. Het is niet netjes als ik zelf hier voor/na foto’s ga posten van ons werk. En ik ben ook niet van plan om een alias te gebruiken en net te doen alsof ik klant van mijn eigen kliniek ben (valt me op dat veel mensen net zijn ingeschreven en meteen helemaal positief los gaan over kliniek X waar ze net geweest zijn en over schrijven…).

Inmiddels zijn er een aantal Haarweb leden die door ons behandeld zijn cq gaan worden. Ik ga er vanuit dat die vanzelf hun ervaringen willen delen.
Ik had het niet over hier posten maar op jullie website. Elk andere kliniek doet dat toch ook?
Ik zal jullie op instagram gaan volgen. Dank
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
hairtec


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.