![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#61 |
HaarWeb lid
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Shut up, you fool!
|
Zidane is nou ook wel een NW 5/6 geworden!
Status 19 jaar, NW 2 Regime sinds 06-06-2004 Weleda Rozemarijn Shampoo sinds 04-05-2004 Biegist (Kruidvat) sinds 04-05-2004 Rooscure shampoo sinds 11-04-2004 1 mg finasteride (Propecia) sinds zomer 2003 Dagravit Totaal 30 Multivitaminen |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
HaarWeb lid
|
SuperHaren
-JFK junior had zo'n beetje het dikste haar wat ik ooit gezien heb, alleen heeft hij er nu ziet zoveel meer aan.
-Bejaarde ex-voetbalkeeper Frans de Munck, ook fantastisch. -acteur Adam Goldman (Saving Private Ryan) dito. -acteur Benicio Del Toro, ook heel dik. Francois, op je lijstje van beroemde HT's kun je ook Silvio Dliberto toevoegen. Is een Football-speler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
HaarWeb lid
|
zinedine zidane
Hebben jullie al gezien dat zidane zijn haar heeft afgeschoren. Ik vind dit echt 10 keer beter dan die halve maan op zijn hoofd. IK weet het niet , maar als iemand die kalend is en zijn hoofd scheert dan lijkt het wel alsof zijn zelfrespect weer terugkomt.
![]() |
#65 |
HaarWeb lid
|
Ja veel beter, want die halve maan zag er dus echt niet uit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
HaarWeb lid
|
Arjen Robbe en Andy vd Meijde, die zijn al best wel kaal voor hun jonge leeftijd. Vooral Robben is erg aan het kalen.
Van Nistelrooij heeft ook een minder volle bos dan vroeger is me opgevallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
HaarWeb lid
|
Niet mee eens, van Nistelrooij heeft nog een zeer volle bos.
Ik wou dat ik nog zo'n haardos had. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
HaarWeb lid
|
nog wat
Wat te denken van:
Richard ''de Kraai"Krajicek en Martin "el loser" Verkerk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
HaarWeb lid
|
Volgens mij heeft Vanistelrooi best diepe inhammen maar worden die
verborgen door zijn langere haar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
HaarWeb lid
|
Dit viel me al surfend toevallig op:
Hier bijgevoegd foto's van Wim Leys (een Vlaamse charmezanger - zeker geen fan van, maar dat even terzijde). Zeer opvallend hoe meer haar hij opeens gekregen heeft - ik veronderstel dat het een haarwerk moet zijn...
- 25 jaar, 2 HT's (niet tevreden) - 2 jaar fina, mits bijwerkingen overstap naar "Alopesan 400" (2 per dag)(momenteel volledig met fina gestopt) - op zoek naar een aanvullend middel en een manier om mijn HT's ongedaan te maken of te camoufleren Laatst gewijzigd door Francis; 24 juni 2004 om 19:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
HaarWeb lid
|
Ter vervolledigheid post ik hierbij ook nog even de foto van Jacques Vermeire (Vlaams komiek). Hij heeft een HT laten uitvoeren, maar jammergenoeg vallen de resultaten tegen (vind ik toch). Misschien dat hij er zelf wel tevreden mee is?
- 25 jaar, 2 HT's (niet tevreden) - 2 jaar fina, mits bijwerkingen overstap naar "Alopesan 400" (2 per dag)(momenteel volledig met fina gestopt) - op zoek naar een aanvullend middel en een manier om mijn HT's ongedaan te maken of te camoufleren |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Rebel Scum
|
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
HaarWeb lid
|
ja hallo
Das toch logisch als je zeiknat zweet haar hebt, dat je dan je hoofdhuid kan zien, dat heeft iedereen!
Ik ga van het weekend mijn hoofd kort scheren waarschijnlijk, als je bijv al ziet hoeveel mensen het doen kijk naar bijv het ek: Beckham, Djungberg, Torres etc, zijn toch allemaal jonge jongens, waar het stuk bij stuk niet misstaat! Als ik dit doe blijf ik wel de dingen gebruiken die ik nu al gebruik My regime: 1,25 mg finas (al bijna drie jaar) Biotine vit b+ silicea Groene thee MSM 1 keer per half jaar aminexil rozemarijn shampoo |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
Momenteel inactief - raadpleeg collega's. HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België Haarwoordenboekje • Huishoudelijk reglement • Suggesties & feedback |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. | Henk | AGA - Algemeen | 119 | 19 november 2007 20:52 |
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat | Haarmannetje | AGA - Algemeen | 60 | 17 mei 2007 16:29 |
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" | TinneV | AA - Algemeen | 4 | 24 april 2007 22:20 |
Bekende Mensen met AA? | sweet_muisje | AA - Algemeen | 13 | 12 september 2005 18:46 |
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic | Chris | Chirurgische behandelingen | 3 | 16 december 2001 15:36 |