Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 oktober 2022, 21:36   #61
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Heel veel sterkte. Ik hoop dat het resultaat alsnog naar tevredenheid gaat zijn of dat je een andere oplossing kunt vinden waardoor je tevreden gaat zijn...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2022, 10:54   #62
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Heel veel sterkte. Ik hoop dat het resultaat alsnog naar tevredenheid gaat zijn of dat je een andere oplossing kunt vinden waardoor je tevreden gaat zijn...
Bedankt, al heb ik zeer weinig vertrouwen erin dat ik tevreden ga zijn met het resultaat aan wat ik voor ogen heb.. vooral als je topics kijkt van Fuegenix hier, zie je bij 3 maanden toch wel al heel veel verschil met resultaten in topics van Visus en bij mij. het resultaat zal toch sterk afhangen van de manier waarop ,en met welke kundigheid het uitgevoerd is. en degene die dat doet bepaald dat.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2022, 20:16   #63
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Ik ben ook bij Fuegenix geweest.

Misschien kun je als je niet tevreden blijkt te zijn iets van een crowdfunding of iets starten, met je verhaal. Wellicht krijg je nog wat geld opgehaald om een correctie te kunnen laten doen...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2022, 23:56   #64
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Ik ben ook bij Fuegenix geweest.

Misschien kun je als je niet tevreden blijkt te zijn iets van een crowdfunding of iets starten, met je verhaal. Wellicht krijg je nog wat geld opgehaald om een correctie te kunnen laten doen...
Dat is inderdaad een idee, dan ga ik recht naar Fuegenix als ik genoeg geld heb.

Bij hoeveel maanden had jij al goede haargroei?
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2022, 16:59   #65
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Ik ben op 10 oktober geweest. Dus nog te kort geleden om hier antwoord op te geven. Ik ga wellicht in de toekomst een thread maken hier.

Groetjes,
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2022, 14:21   #66
Marco Veen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2022
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
Bedankt, al heb ik zeer weinig vertrouwen erin dat ik tevreden ga zijn met het resultaat aan wat ik voor ogen heb.. vooral als je topics kijkt van Fuegenix hier, zie je bij 3 maanden toch wel al heel veel verschil met resultaten in topics van Visus en bij mij. het resultaat zal toch sterk afhangen van de manier waarop ,en met welke kundigheid het uitgevoerd is. en degene die dat doet bepaald dat.
Ik leef echt met je mee kerel! Ik heb al je berichten gelezen en vind het bijzonder dat zo wordt omgegaan met klanten/patienten. Kun je je verhaal niet bij de ombudsman kwijt? Dat kost je niets tov een advocaat die al geld rekent als je ze belt?!
Marco Veen is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2022, 15:46   #67
DanteBenz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2021
Berichten: 15
Geslacht:
Goedkoop is duurkoop... waarom niet geld sparen en een betere kliniek kiezen?
DanteBenz is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2022, 12:42   #68
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco Veen Bekijk bericht
Ik leef echt met je mee kerel! Ik heb al je berichten gelezen en vind het bijzonder dat zo wordt omgegaan met klanten/patienten. Kun je je verhaal niet bij de ombudsman kwijt? Dat kost je niets tov een advocaat die al geld rekent als je ze belt?!
Dank voor je medeleven. Juist een advocaat kost mij niets. die kan ik krijgen op acte van onvermogen via de instantie waar ik mijn uitkering van heb. ik moet dit alleen wel aanvragen via juridisch loket. eerste consult bij de letseladvocaat is ook gratis heb ik vernomen. ik wil daarmee nog even wachten tot 5 maanden. kijken of er dan nog wat veranderd in mijn donor en of er ook nog wat gaat doorkomen in het ontvangstgebied , dan kan ik alles gelijk meenemen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DanteBenz Bekijk bericht
Goedkoop is duurkoop... waarom niet geld sparen en een betere kliniek kiezen?
ik had helaas geen geld voor bv Fuegenix anders had ik daar wel voor gekozen. en doorsparen ging niet meer in deze dure tijden . ik leef van een uitkering vanwege mijn arbeidsongeschiktheid en had nog het geluk dat ik compensatie kreeg voor de hogere energiekosten en kon bijleggen bij mijn vakantie geld anders kan ik nooit niet veel.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2022, 14:56   #69
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairry Bekijk bericht
ik had helaas geen geld voor bv Fuegenix anders had ik daar wel voor gekozen. en doorsparen ging niet meer in deze dure tijden . ik leef van een uitkering vanwege mijn arbeidsongeschiktheid en had nog het geluk dat ik compensatie kreeg voor de hogere energiekosten en kon bijleggen bij mijn vakantie geld anders kan ik nooit niet veel.
Het spijt me dat te horen Hairry. Het is inderdaad een hele hoop geld voor jouw situatie.

Echter, je leest op veel plekken dat 4 maanden de meest onzekere periode is en dat het pas echt gaat groeien vanaf maand 4,5 / 5. Dus ik zou nog even afwachten inderdaad.
Hopelijk heb je geluk. Er is nog 1 ander forum lid dat wel blij is met het Visus resultaat. Hopelijk heb jij ook dat geluk!

PS, heb je al eens de "inversion Method" geprobeerd? Ik wil dat gaan proberen om de haargroei te versnellen. Sommige mensen zeggen dat je hiermee tot 2,5cm haargroei krijgt in 1 week.
Misschien is dat wel iets om erbij te proberen.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2022, 15:49   #70
DanteBenz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2021
Berichten: 15
Geslacht:
Veel sterke!
DanteBenz is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2022, 19:27   #71
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
Het spijt me dat te horen Hairry. Het is inderdaad een hele hoop geld voor jouw situatie.

Echter, je leest op veel plekken dat 4 maanden de meest onzekere periode is en dat het pas echt gaat groeien vanaf maand 4,5 / 5. Dus ik zou nog even afwachten inderdaad.
Hopelijk heb je geluk. Er is nog 1 ander forum lid dat wel blij is met het Visus resultaat. Hopelijk heb jij ook dat geluk!

PS, heb je al eens de "inversion Method" geprobeerd? Ik wil dat gaan proberen om de haargroei te versnellen. Sommige mensen zeggen dat je hiermee tot 2,5cm haargroei krijgt in 1 week.
Misschien is dat wel iets om erbij te proberen.

Ik heb daar nu vluchtig wat over gelezen. ondersteboven hangen .en hoofd masseren met warme argonolie , bij Visus raden ze argon olie af ..

ik weet niet of ik dat ga proberen. ik gebruik al minoxidil en een dht blocker .het zou ook niet aan te raden zijn voor personen met een lage bloeddruk.
ik weet ook niet wat deze inversion Methode tegen dht doet?
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2022, 19:46   #72
Schaamhaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2021
Berichten: 225
Geslacht:
Ja, bij Visus geven ze je een waslijst met dingen die je niet meer mag doen. Spulletjes die je niet meer mag gebruiken etc etc. Dat doen ze om je zelf het gevoel te geven dat je gemakkelijk iets fout kan doen en dat daarom de resultaten tegenvallen.

Ik kan je vertellen dat je bij Fuegenix de eerste 2 weken niet mag sporten, de eerste 3 weken geen contact sport. Voor de rest mag je daarna alles weer als normaal doen...
Wel even wachten met de tondeuse totdat de hoofdhuid wat gekalmeerd is.

Echt bizar.

Over de inversion methode. Ik ga het eens proberen een maand na mijn operatie en dan zal ik je vertellen of het verschil maakt of niet. Het is inderdaad iets wat je niet moet doen als je hart klachten hebt.
Schaamhaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2022, 23:00   #73
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje Bekijk bericht
Ja, bij Visus geven ze je een waslijst met dingen die je niet meer mag doen. Spulletjes die je niet meer mag gebruiken etc etc. Dat doen ze om je zelf het gevoel te geven dat je gemakkelijk iets fout kan doen en dat daarom de resultaten tegenvallen.

Ik kan je vertellen dat je bij Fuegenix de eerste 2 weken niet mag sporten, de eerste 3 weken geen contact sport. Voor de rest mag je daarna alles weer als normaal doen...
Wel even wachten met de tondeuse totdat de hoofdhuid wat gekalmeerd is.

Echt bizar.

Over de inversion methode. Ik ga het eens proberen een maand na mijn operatie en dan zal ik je vertellen of het verschil maakt of niet. Het is inderdaad iets wat je niet moet doen als je hart klachten hebt.

Ik kan eigenlijk alleen maar filmpjes op internet vinden van vrouwen met al een bos haar die inversion methode doen puur voor hun haargroei. ik kan nog nergens voorbeeld filmpjes vinden dat inversion methode grafts na een HT kan laten aanslaan of kale plekken van uitgevallen haar kan opvullen met nieuwe haargroei.

ik houd het zelf voorlopig bij micro needling.
maar ik ben wel zeer benieuwd naar jou bevindingen na je HT .

ik sport zelf ook (fitness) en heb ook 2 weken niet gesport na mijn HT. voor de rest heb ik ook alles wat er in de voorschriften van Visus stond die ik mee naar huis kreeg mij aan gehouden.
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2022, 12:19   #74
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Donor 3,5 maanden

Hierbij een foto van mijn donor waarin nog steeds kale plekken te zien zijn.

ik heb ook een hoop foto's van mijn haargroei ontwikkeling maar daarvan is het heel erg schijn bedriegend afhankelijk van hoe de foto's zijn genomen. van bovenaf ben ik nog heel erg kaal. en ook met veel lichtinval zie ik hoe kaal ik nog ben. neem je een foto binnen met weinig lichtinval dan lijkt het of er topic in de haren zit alsof je ineens een volle bos met haar hebt.. ik zie nog steeds geen nieuw haar doorkomen, ik kijk elke dag met een spiegeltje bovenop in een tl lamp. en ben nu 3 maanden bezig met minoxidil waarvan ruim 3 weken heel intensief dermarollen ,en mijn haar lijkt hiervan veel donkerder te kleuren en dikker te worden. ook de uiterste voorste haren voor de haarlijn die langer geleden door transhair geplaatst zijn kleuren donkerder en worden nu ineens dikker.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg donor 3,5 maand.jpg‎ (119,1 KB, 148x gelezen)
Bestandstype: jpg 3,5 maande.jpg‎ (114,6 KB, 160x gelezen)
Bestandstype: jpg 3,5 maanden.jpg‎ (143,9 KB, 142x gelezen)
Bestandstype: jpg 3,5 maandden.jpg‎ (139,9 KB, 141x gelezen)
hairry is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2022, 10:06   #75
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
In plaats van dat er haar bij komt ,komt er haar af..

deze overleden graft wreef ik er gisteren uit?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg kapotte graft.jpg‎ (51,8 KB, 85x gelezen)
hairry is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ontevreden fue, visus, visushaarkliniek


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.