Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 januari 2023, 21:07   #16
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Als je een sterke donorgebied hebt en momenteel alleen aan de voorkant kaalheid, neem je ( als de medicijnen niet genoeg helpen ) over 5 of 10 jaar nog een keer een haartransplantatie. Ik snap wat je bedoeld maar daar hoef jij je geen zorgen om te maken als ik het zo hoor.

Probleem wat je verteld moeten mensen met een zwakke donorgebied zorgen om maken, waarbij ook nog de donorgebied helemaal is verbruikt bij de inhammen.

Mocht je nog kaler worden later kun je het nogmaals opvullen. Een goede kliniek houd hier natuurlijk rekening mee.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2023, 03:43   #17
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Zo ver ik het begrijp heb je genoeg donorgebied en zijn alleen je inhammen kalend. Je kunt dan als je haaruitval stabiel is een haartransplantatie nemen, plus je neemt medicatie voor de bestaande haren.

Mocht de medicatie niet goed werken en je wordt nog kaler kun je een tweede haartransplantatie nemen over 5/10 jaar, hier wordt uiteraard bij de eerste haartransplantatie rekening mee gehouden.

U heeft genoeg donorgebied en uw bestaande haren kunnen worden versterkt. En het ergste geval kan u een volgende haartransplantatie nemen want uw donorgebied is ook sterk zegt u.

U hoeft zich niet zo zorgen te maken, iemand die een foute haartransplantatie heeft gehad en alle donorgebied op de voorkant is getransplanteerd en over 5 jaar kaler is geworden moet zich deze zorgen maken.

Met vriendelijke groeten!

Damla Kaptanoglu
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2023, 14:58   #18
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Ik vond trouwens je eerste post prima leesbaar en ik begrijp je punt ook. Heb me dat ook afgevraagd. Als je alleen vooraan haar bij zet en de haaruitval zet door, zie je er over 10 jaar dan niet zo uit als op het plaatje hieronder (even gechargeerd).
Kan je niet vragen of ze andere kale plekken adviseren te FUEen? Of heb je echt alleen maar wat inhammen, dan is de post hierboven helemaal correct lijkt me
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 550x697.jpg‎ (35,2 KB, 12x gelezen)
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2023, 15:53   #19
aznfury27
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2018
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Heb je een bron voor die nevenwerking bewering. Of hoe kom je erbij? Bijna altijd heb je bij medicatie in het algemeen meer bijwerking oraal vergelen met topisch
Zie dit artikel: https://www.trouw.nl/cs-b7a617b9
Er is een risico en kans op bijwerkingen en die is inderdaad groter bij oraal in vergelijking met topisch. Maar er zijn genoeg mensen die geen bijwerkingen ervaren bij oraal. Dus het is aan de persoon zelf welk risico je bereid bent om te nemen.
aznfury27 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2023, 18:37   #20
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Ik vond trouwens je eerste post prima leesbaar en ik begrijp je punt ook. Heb me dat ook afgevraagd. Als je alleen vooraan haar bij zet en de haaruitval zet door, zie je er over 10 jaar dan niet zo uit als op het plaatje hieronder (even gechargeerd).
Kan je niet vragen of ze andere kale plekken adviseren te FUEen? Of heb je echt alleen maar wat inhammen, dan is de post hierboven helemaal correct lijkt me
Ik zie dat je her en der telkens dezelfde vragen blijft stellen. Wat wil je nou precies weten?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2023, 18:50   #21
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Ik zie dat je her en der telkens dezelfde vragen blijft stellen. Wat wil je nou precies weten?
Kan je dat ook wat vriendelijker communiceren? Als ik wat negatief gelul, met sneren tussen de tekst door wil horen, dan bel ik wel met mijn schoonmoeder

En volgens mij heb ik deze vraag nog nooit gesteld. Was niet eens een vraag maar reactie naar TS. Maar speciaal voor jou duidelijker geformuleerd wat mijn achterliggende gedachten is: kan je alleen op kale huid, bijvoorbeeld inhammen, fue hebben? Of in hoeverre kan men op kalende plekken tussen haren in transplanteren?
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 09:27   #22
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Kan je dat ook wat vriendelijker communiceren? Als ik wat negatief gelul, met sneren tussen de tekst door wil horen, dan bel ik wel met mijn schoonmoeder

En volgens mij heb ik deze vraag nog nooit gesteld. Was niet eens een vraag maar reactie naar TS. Maar speciaal voor jou duidelijker geformuleerd wat mijn achterliggende gedachten is: kan je alleen op kale huid, bijvoorbeeld inhammen, fue hebben? Of in hoeverre kan men op kalende plekken tussen haren in transplanteren?
Je kunt ook tussen bestaande haren in transplanteren om te verdichten.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 10:18   #23
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Je kunt ook tussen bestaande haren in transplanteren om te verdichten.
Bedankt voor je reactie mick. Want ik lees tegenstrijdige berichten daarover, ook op dit forum. Soms lees je dat dan de andere nog bestaande haarfollikels afsterven. Of was dat vroeger zo en nu niet meer?

Maar dat is een zorg minder dan voor mij dank.
Nu gaan bepalen bij welke kliniek ik mijn HT wil. Vind ik lastig. Over elke kliniek vind ik wel goede en slechte verhalen op dit forum
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 10:54   #24
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie mick. Want ik lees tegenstrijdige berichten daarover, ook op dit forum. Soms lees je dat dan de andere nog bestaande haarfollikels afsterven. Of was dat vroeger zo en nu niet meer?

Maar dat is een zorg minder dan voor mij dank.
Nu gaan bepalen bij welke kliniek ik mijn HT wil. Vind ik lastig. Over elke kliniek vind ik wel goede en slechte verhalen op dit forum
Zorg minder,bij mij hebben ze tussen bestaande haren getransplanteerd, bestaande haren rond getransplanteerde haren zijn uitgevallen,dus...minder haar dan voor h.t....
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 11:54   #25
Paprika123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2018
Berichten: 80
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
Zorg minder,bij mij hebben ze tussen bestaande haren getransplanteerd, bestaande haren rond getransplanteerde haren zijn uitgevallen,dus...minder haar dan voor h.t....
Maar zouden die bestaande haren niet sowieso al uitvallen?
Paprika123 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 12:14   #26
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
Zorg minder,bij mij hebben ze tussen bestaande haren getransplanteerd, bestaande haren rond getransplanteerde haren zijn uitgevallen,dus...minder haar dan voor h.t....
Als je geen medicijnen gebruikt om het uitvallen tegen te gaan, dan zou dat zeker kunnen kloppen.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 12:29   #27
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Als je geen medicijnen gebruikt om het uitvallen tegen te gaan, dan zou dat zeker kunnen kloppen.
Sorry Mick, gebruik al jarenlang fina(nu duta)en Minoxidil....
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 12:31   #28
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
Sorry Mick, gebruik al jarenlang fina(nu duta)en Minoxidil....
Heb periode voor h.t.dan ook nog eens 4 dure prp- behandelingen gehad...
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 15:28   #29
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
Sorry Mick, gebruik al jarenlang fina(nu duta)en Minoxidil....
Is het dan misgegaan tijdens de haartransplantatie? Shock loss die niet is teruggekeerd? Of zijn ze erna gewoon uitgevallen ondanks de medicijnen...
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 15:29   #30
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoezel Bekijk bericht
Sorry Mick, gebruik al jarenlang fina(nu duta)en Minoxidil....
Sommige mensen kennen een voortzetting van haaruitval bij switch van fina naar duta.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.