Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 januari 2023, 07:46   #1
Fransvanbeek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Mercure Istanbul IMC - 4250 grafts

Beste mensen het is inmiddels 5 a 6 maanden geleden dat ik een haartransplantatie ben ondergaan bij Mercure IMC en wil graag mijn ervaring met jullie delen want dat verdiend Mercure zeker!

De reden van mijn keuze van Mercure was omdat mijn vriend er is behandeld en die was er heel goed over te spreken, ook heb ik bij hem de resultaat gezien wat er ook goed uit ziet.

Ik heb natuurlijk ook bij andere Turkse klinieken een gratis consult genomen om maar even te kijken wat hun zeggen maar bij Mercure voelde alles toch ook beter aan. Ze proberen je geen extra eigen spullen te verkopen en ze hebben geen extra dure behandelingen wat er nog bij komt, alles zat in het pakket, ook de dure stamcel behandeling waar sommige klinieken nog is extra voor vragen.

Ook de vriendelijkheid van elke medewerker trok me aan, elke personeel is echt heel briendelijk en hebben het beste voor je, zelfs de chauffeur die je ophaalt. Iedereen spreekt ook Nederlands, ook deze chauffeur bijvoorbeeld.

Na een online consult werd mij verteld dat ze denken dat ze ongeveer 4000 grafts zouden verplaatsen, mocht er meer grafts nodig zijn en ik beschikbaar hebben zou dit gewoon in de prijs zitten, maar tegenovergestelde ook het zelfde zeiden ze, dus het kon zijn dat ik 3500 grafts verplaats kreeg ook voor zelfde prijs.

Maar daar aangekomen is mij verteld dat er wel 4250 grafts verplaats kon worden. En hier hebben ze dus niks extras voor gevraagt. Zelfs de stamcelbehandeking waar sommige klinieken nog is extra voor vragen zit bij hun in de allinpakket.

Na lang wachten kwam eindelijk de dag aan dat ik naar Istanbul zou vliegen, ik kwam smiddags aan bij vliegveld in Istanbul, de dag ervoor werd ik nog netjes gebeld door Merve of ik alles in orde had en mijn paspoort niet moest vergeten.

Toen ik was geland heb ik direct mijn chauffeur gebeld die mij zou komen ophalen, de nummer had Merve mij de dag ervoor ook doorgegeven. Die vertelde mij dat hij buiten aan het wachten was met een bordje Mercure. Toen ik naar buiten liep zag ik hem ook al staan, een vriendelijke man die ook Nederlands spreekt. Hij bracht mij naar het hotel, zo ver ik het herinner was dat ParkGreen of greenpark, in ieder geval een zeer nette 5 sterrenhotel met alle gemakken voorzien.

Savonds had ik even de tijd om met mijn vrienden wat van Istanbul te genieten, er werd mij een paar tips gegeven en hier heb ik dan ook zeker gebruik van gemaakt, het is echt een mooie stad overigens.

Ik zal het niet te lang houden, maar de dag erna werd ik smorgens opgehaald door weer een andere chauffeur, ook deze sprak Nederlands.

Ik werd gebracht naar Mercure en bij de ingang stond er een leuke vriendelijke dame die het van de chauffeur overnam, deze dame was de hele dag ook met mij samen en vertaalde alles. Dat was wel zo handig.

Toen ze mijn donorgebied zagen zeiden ze al dat ik waarschijnlijk toch meer donorcapaciteit had en dat bleek ook zo, uiteindelijk waren er 4250 verplaatst.

Ik had geen comfort fue methode gekozen dus de verdoving gaf de eerste par minuten een beetje een branderig gevoel, maar dit werd van te voren aangegeven en het kwam niet als een verrassing. Erna begonnen ze met het uithalen van de grafts waarna ik even mocht lunchen.

Over lunch gesproken, normaal hebben ze een buffet met van alles zeiden ze, ze hebben ook een eigen restaurant maar zo ver ik het begreep was er een probleem in de keuken en was er geen warme eten. Ik zei dat ik dit niet erg vond en dat ik ook wel broodjes kon eten want die waren er wel. Maar ze bleven maar aandringen om Turkse warme gerechten te eten en hebben dit met een restaurant een paar straten verderop geregeld. Toen het eten aankwam begreep ik wel waarom ze zo aandringen, het was echt lekker en zag er goed uit, ze zijn zo vriendelijk en behulpzaam en hebben echt het besye voor je, dit blijkt hier ook weer hoe ze dit hadden opgelost.

Na het eten gingen we weer naar de behandelkamer en werden de grafts verplaatst. De hostess die Nederlands spreekt is er ook de hele tijd bij, toen het was afgelopen hadden ze mij wat kleine details uitgelegt en ik zou de volgende dag weer terug komen voor extra informatie. Alles verliep netjes en vlot, toen de einde naderde was ik er wel een beetje klaar mee maar het duurde al niet lang meer en het was zo klaar.

Toen het klaar was en mij uitleg was geveven bracht de hostess mij weer naar beneden waar de chauffeur alweer klaarstond om mij naar het hotel te brengen.

De volgende dag smorgens zou hij mij weer ophalen voor de nacontrole en extra uitleg.

Toen de volgende dag ik weer aangekomen bij Mercure nam de zelfde dame het weer over van de chauffeur en bracht me naar boven naar de chirurg en deze gaf mij instructies, ik kreeg medicijnen mee een nekkussen en etc. En er werd mij uitgelegt hoe ik mijn haren moest wassen.

Ik ben wel heel lang aan het typen zie ik ik zal het kort proberen te houden, maar lang verhaal kort is alles echt top en top geregeld en wat bij mij de meeste indruk heeft gemaakt is hoe vriendelijk ze zijn. Ze zeggen dat dit de Turkse cultuur is maar hun hebben echt uit hun hart het beste voor je. Ik ben uiterst tevreden en Mercure verdiend het echt om in het zonnetje gezet te worden. Om eerlijk te zijn is mij gevraagt om op google een revieuw achter tr laten en erna werd ik nog gebeld om sit ook op
Haarweb te doen, nou ik doe het echt heel graag voor ze.

Naast alle vriendelijkheid is de resultaat ook belangrijk natuurlijk en die mag er zeker wezen, ik zal is kijken of ik fotos kan uplouden van voor en erna dan kunnen jullie het ook zien. Ik was wel heel erg kaal over bijna heel mijn hoofd.

Lang verhaal kort heb ik een hele fijne ervaring gehad met Mercure. Ook na 10 dagen toen ik de korstjes eraf moest wassen, wilde ik dit met beeldbellen doen, ik had mijn telefoon op de wasbak gelegt en we hebben zo samen mijn haren gewassen en dit was geen probleem, je contact persoon die is er ook voor je 24/7 voor al je vragen, ik heb misschien 3 keer er gebruik van gemaakt en 3 keer werd er nog in de zelfde minuut gereageerd. De service is echt top.

Ik kan niet wachten op het eind resultaat want ik heb nog 6 maanden te gaan en het ziet er nu al goed uit. Ik zal in mijn volgende post proberen de fotos bij te voegen, dalijk gat het fout en is al mijn tekst kwijt haha.

Succes mensen en geen zorgen bij Mercure, zeker aan te raden.
Fransvanbeek is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 07:50   #2
Fransvanbeek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Bij deze de fotos van voor en na de behandeling, ik kon maar 5 fotos ullouden ik zal is kijken in de volgende post of ik de situatie van nu ook kan delen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 31101348-FB7D-418D-847E-A5738EE51A4A.jpg‎ (52,3 KB, 114x gelezen)
Bestandstype: jpg CA4C2369-E73D-481E-8234-67F3FAD12160.jpg‎ (25,1 KB, 78x gelezen)
Bestandstype: jpg 21AA5E5D-541E-4766-ABDC-6C008E5FEBF7.jpg‎ (58,0 KB, 90x gelezen)
Bestandstype: jpg EB7821A4-E0A5-482F-947E-AB30C3D09A91.jpg‎ (34,9 KB, 101x gelezen)
Bestandstype: jpg 3F508354-1423-4294-ACF6-31036493A936.jpg‎ (25,1 KB, 77x gelezen)

Laatst gewijzigd door Fransvanbeek; 27 januari 2023 om 08:29
Fransvanbeek is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 07:52   #3
Fransvanbeek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Hier zie je mijn resultaat na 5 maanden, het is geen strakke haarlijn zoals mijn vriend die hier ook is geweest, maar dit is mij ook niet beloofd want ik was over mijn hele hoofd kaal, maar ik ben zeer tevreden wat ze met mij hebben kunnen doen.

Ik zal over een tijd opnieuw fotos plaatsen!
Fransvanbeek is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 07:55   #4
Fransvanbeek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Het was niet gelukt volgens mij nu wel als het goed is ?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 93599219-35E6-4A88-A03B-C713F6F1BE39.jpg‎ (34,9 KB, 86x gelezen)
Fransvanbeek is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 09:37   #5
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Heb je een betere foto van het resultaat? De voor foto is van half boven en de na foto is van recht voren. Dat is niet te vergelijken.

Wil graag een foto zien van bovenaf en een van de haarlijn van dichtbij!
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 10:08   #6
Fransvanbeek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Heb de resultaat er bij kunnen voegen erna, boven en achter is ook helemaal dicht net als voor. Alleen naar achteren toe is het als ik met mijn handen voel wel iets minder dan voor, maar daar is en iets minder getransplanteerd en daar komen de haartjes ook iets later werd mij verteld. Maar voor het oog is er niets aan de hand en ik ben tevreden.

Mijn vriend had alleen voor bij de inhammen en midden haaruitval en bij hem is het nou overal super strak. Ik zal is vragen of hij zijn fotos en reactie ook wilt delen. En hij had maar 2500 verbuikt, hij heeft ook nog is een super donorgebied dus hij heeft er geluk mee.
Fransvanbeek is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 11:16   #7
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Ja maar je kan toch wel een betere foto maken van het resultaat?
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 12:51   #8
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Dit lijkt mij meer op reclame.

De voor-foto met de getekende haarlijn is op dezelfde plek genomen als de na-foto, ik neem aan dat je niet naar turkije gaat voor een na-foto?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 12:59   #9
Fransvanbeek
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2023
Berichten: 6
Geslacht:
Nee joh! Bij hun heb je naderhand geen behandelingen meer, prp kan zeiden ze maar dat heeft maar een tijdelijke werking. Dat heb ik ook niet genomem.

Ik was er weer op vakantie en ging ook bij Mercure even langs fotos hebben hun genomen inderdaad maar ik hoefde er niet perse heen ofzo. Ik zal over een maand of 2 opnieuw wat fotos uplouden! Dan zal ik ook nog meer resultaat hebben. Ben nog op de helft ! Ik houd jullie graag op de hoogte! Mvg !
Fransvanbeek is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 14:32   #10
Stroop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 februari 2020
Berichten: 59
Geslacht:
Ongeloofwaardig verhaal dit.
Stroop is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 16:56   #11
mijnhaarisweg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2022
Berichten: 14
Geslacht:
Wat een droevig verhaal Mercure Istanbul.

Ik heb al 2 keer ongevraagde reclame "prive boodschappen" van jullie ontvangen (in mijn haarweb prive mails).

Dit is allemaal fake volgens mij.
mijnhaarisweg is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 18:21   #12
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Als consulent Mercure Istanbul wil ik hier graag op reageren. Het klopt dat er “reclame” is gemaakt door een van ons personeel bij sommige berichten. Wij zijn nieuw hier en ons consulent had “reclame” gemaakt wat hier niet de bedoeling was, hij wist ook niet precies hoe dit forum werkte en heeft maar “reclame” ( ons naam bekend maken) gemaakt. En daarmee bedoel ik, prive berichten naar leden sturen dat wij nieuw op de forum zijn en korting hebben, dit mag dus niet en dit wist hij toen ook niet. Er mag hier door klinieken niks over korting gezegt worden of prive berichten verstuurd worden.

De moderator heeft contact met hem opgenomen dat dat niet op die manier de bedoeling was en hij weer met ons, en dit hebben wij opgelost. Ik ( Damla Kaptanoglu) doe tegenwoordig nu voor Mercure Istanbul spreken op dit forum en niemand anders.

Wij zijn verder absoluut niet fake, en deze persoon is ook niet fake en is bij ons behandeld 6.5 maand geleden.

Excuses dat er eerder een prive bericht is verstuurd namens Mercure, hij wist ook niet hoe hij reclame moest maken en deed dat maar op die manier. Verder is er ook niets gelogen door hem maar hij mocht alleen niet direct reclame maken en daarnaast is dit opgelost.

We doen ons best om ons aan de regels van de forum te houden en hebben dit ook opgelost. Verder is er niks fake, wij zijn een nette kliniek met vriendelijke en professionele personeel. Er is niks fakes aan ons. Graag willen we u verzoeken om niet zomaar dingen te roepen over ons alstublieft omdat een medewerker van ons over korting een paar prive berichten zou hebben verstuurd, want dit kan verkeerd over komen bij andere mensen die het lezen.

Deze persoon hebben wij ook uit de social media zaken gehaald, al
heeft hij dit niet met opzet gedaan ( hij wist niet dat hij prive berichten met reclame mocht versturen )

Nogmaals ik wil nu ook geen reclame over Mercure maken maar ik wil wel in het kort reageren hierop en zeggen dat wij een nette en vriendelijke kliniek zijn en willen graag een goede naam
behouden, dit hebben wij ook netjes opgelost en hierna is dit ook niet meer gebeurt. De moderator en ik hebben zelf contact gehad.

We zouden het fijn vinden als er niet zomaar onterecht dingen over ons wordt gezegt, dit kan verkeerd over komen bij andere lezers.

Nogmaals onze excuses voor de “reclame” door ons personeel, maar dit is allang opgelost en verder niet meer voorgekomen. We zouden het heel fijn vinden als mensen hier niet zomaar dingen gaan roepen over ons. Wij doen ons best en willen graag een goede naam behouden.

Iedereen bedankt voor het lezen en met zeer vriendelijke groeten,

Damla Kaptanoglu

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 27 januari 2023 om 18:35
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 20:37   #13
Stroop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 februari 2020
Berichten: 59
Geslacht:
Dit forum wordt steeds meer een platform voor klinieken.
Stroop is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 20:53   #14
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Er zijn hier genoeg klinieken met een account, zoals Fuegenix, die ook actief zijn op haarweb maar geen reclame maken.

Reclame maken doe je aan de hand van je geleverde resultaten en niet door hier te spammen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2023, 20:56   #15
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Als het geen reclame is maar wel echt dan kan je toch een fatsoenlijke foto posten? Waarom is de foto waar je zijn kale kop ziet wel mooi van boven en is de foto van het resultaat van half beneden genomen? Met nog een een obvious combover.
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.