Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 12 januari 2006, 18:09   #196
Grover
Op weg naar mijzelf
 
Grover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2002
Berichten: 195
Geslacht:
Reactie familie Robbert van den Broeke

Hierbij de reactie van de familie van Robbert een aantal dagen geleden n.a.v. alle commotie die is ontstaan:

--------------------------------------------------------------------
Vader laat medium Robbert voorlopig zwijgen


Vrijdag 6 januari 2006 - Zijn opkomst was fenomenaal. Zijn val lijkt nu ook nauwelijks te stuiten. Robbert van den Broeke pretendeerde een medium te zijn dat zijn gelijke niet kent. Van alle kanten regent het nu echter kritiek op de paranormale gaven van de 25-jarige Hoevenaar. Robbert zelf doet er voorlopig het zwijgen toe, op aanraden van zijn vader en zijn ‘adviseurs’.

In het bijzijn van persfotograaf Dolph Cantrijn maakter Robbert van den Broeke in augustus 2004 deze foto met de camera van Cantrijn.
‘Van zorgenkind tot medium.’ Het is de titel van het boek over de eerste 25 jaar van het leven van Robbert van den Broeke. ‘En weer terug’, zou je er dezer dagen bijna aan toevoegen. Want het is niet niks wat Robbert en zijn familie voor de kiezen krijgen. Na een problematische jeugd kreeg de jonge Hoevenaar het afgelopen jaar in behoorlijk brede kring erkenning voor zijn paranormale gaven. Het leverde hem zelfs een televisieprogramma op bij RTL4: Er is zoveel Meer, van de productiemaatschappij van Irene Moors.

En daar, in de derde aflevering van dat programma, ging het fout. Robbert kreeg informatie door van hogerhand, compleet met een typefout die zo op internet was terug te vinden. Stichting Skepsis legde de misser bloot, het balletje begon te rollen en meer gaven van Robbert werden openlijk in twijfel getrokken. Kranten, tv-programma’s en tijdschriften sprongen gretig op de affaire in. De foto’s die Robbert maakte van (voor andere onzichtbare) lichtbollen en buitenaardse wezens werden afgedaan als ‘trucage’.

Dergelijk zware beschuldigingen vragen natuurlijk om een reactie van Robbert zelf. Maar paranormaal begaafd of niet, zo gemakkelijk blijkt het niet om contact te leggen met het bekende Hoevense medium. Telefonisch lukt het niet en via het House of Talent van Irene Moors gaat het ook al niet.

Dan maar naar huize Van den Broeke in Hoeven gereden. En verdomd, een druk op de deurbel en zijn moeder doet open. Een aardige, zachtmoedige vrouw. „Nee, Robbert heeft geen tijd om de krant te woord te staan. Hij is aan het werk.“

In de praktijkruimte naast zijn ouderlijke woning dus, waar Robbert als paragnost patiënten ontvangt. Mensen met klachten van allerlei aard, zowel fysiek als psychisch. „Robbert ziet vaak wat ze mankeren en verwijst ze dan door naar de dokter. Zo heeft hij al mensen geholpen die overal al waren geweest, maar nergens geholpen konden worden. Totdat ze bij Robbert kwamen.“

Het hele gezin lijdt enorm onder de twijfel aan Robberts gaven, zegt zijn moeder. „Maar het is allemaal echt waar, meneer. Ik zou het vroeger ook niet geloofd hebben. Ik ben van huis uit katholiek. Maar ik heb het zelf gezien, hoe hij foto’s maakte van wezens en overleden mensen, die wij niet zagen. En hij krijgt echt alles door van hogerhand. Hij leest nooit een boek en zit nooit achter de computer.“ Hoe kan het dan dat een typefout die op internet stond, van hogerhand bij Robbert terecht kwam? „Ik wou dat ik het wist, meneer. Het is een akelig toeval, dat is alles wat ik ervan kan zeggen.“

Het liefste zou Robbert de mensen met zijn paranormale gaven gratis helpen, weet zijn moeder. „Maar hij is niet in staat om ander werk te doen en hij moet toch leven. Daarom vraagt hij vijftig euro per reading, van zo’n drie kwartier é een uur.“

Zo’n reading, waarin Robbert van alles zegt te kunnen vertellen over de persoon die tegenover hem zit, willen wij als krant ook wel. De verslaggever wil zich graag overtuigen van de paranormale gaven van Robbert. Geen punt, zegt zijn moeder, die de agenda van haar zoon bijhoudt. Nog diezelfde middag wordt er een afspraak gemaakt. Maar dat is gerekend buiten de vader van het gezin, Peter van den Broeke. Die belt ’s avonds op met de mededeling dat afspraak en reading met de krant niet doorgaan.

Waarom niet? „Daarom niet.“

Uiteindelijk wil Van den Broeke senior wel een verklaring geven. „Mijn hele gezin gaat zwaar gebukt onder de negatieve publiciteit van de laatste weken. In verschillende verhalen zijn wij tot de grond toe afgebrand. Dat is verschrikkelijk en dit is voor Robbert niet het juiste moment om te reageren. Eerst laten we de rust weerkeren en daarna zal Robbert laten zien wie hij werkelijk is. Die jongen zal de wereld nog verbazen.“

Hoe Robbert naar buiten gaat treden, zegt Van den Broeke nog niet te weten. „Het is nog maar zeer de vraag of we dat via uw krant doen. Mogelijk beleggen we een persconferentie of doen we het op de één of andere manier via exclusiviteit. U hoort het wel. En uw verzoek om een reading willen we best honoreren. Maar nu nog niet. Dat lijkt mij het beste, en dat is Robbert ook aangeraden door zijn adviseurs.“

Het medium zelf blijft dus nog wel even zwijgen. Op uitdrukkelijk advies. In het bijzijn van persfotograaf Dolph Cantrijn maakte Robbert van den Broeke in augustus 2004 deze foto met de camera van Cantrijn. Midden op de foto is een schim te zien die niet te verklaren is. Het medium fotografeert vaker dingen die door anderen niet te zien zijn.

bron : http://www.bndestem.nl

--------------------------------------------------------------------


Misschien -maar dit is ijdele hoop- dat mensen zichzelf eens achter hun (veelal natte) oortjes kunnen krabben als ze zien wat de hetze die ze veroorzaken doet met de mens (en zijn dierbaren) die dit moet ondergaan.

Ik heb de 'publicaties' op skepsis.nl en fok.nl een beetje doorgenomen, beide sites die ik normaal gesproken liever links laat liggen. En na de stukken en postings aldaar doorgeworsteld te hebben, weet ik weer waarom.

Het is bijzonder akelig om te zien hoe dit medium (en zelfs zijn familie wordt er bijgehaald...) tot op de grond toe wordt afgebrand. Zei ik al niet eerder dat 'heksen' vroeger letterlijk werden verbrand? Tegenwoordig gebruiken mensen geen vuur meer, maar woorden...

Lekker makkelijk om vanachter je peeceetje met z'n allen eens fijn in te beuken op een medemens, maar goed dat zegt meer over die mensen dan over degene waarop ingebeukt wordt. Stel je eens voor dat je in een volgend leven zèlf terug zou keren als een medium (of wat voor een persoon dan ook) hier op aarde en JIJ (en je dierbaren) zou zèlf een dergelijke ongenadigde hetze moeten ondergaan? Hoe denk je dat dat voelt?

Ik wens Robbert en zijn familie alle kracht toe,
__________________
Grover

'I used to think that the day would never come
I'd see the light in the shade of the morning sun
My morning sun is the drug that brings me near
To the childhood I lost replaced by fear'


'True Faith' - New Order.
Grover is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2006, 20:42   #197
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ja Grover, ik vind het ook wel zielig wat er allemaal met Robbert is gebeurd. Ik ben er de laatste dagen ook meer en meer van overtuigd geraakt dat hij er zelf weinig mee van doen heeft, maar dat hij is gebruikt door andere mensen. Ik ben zelf niet iemand die in paranormale dingen gelooft (vooralsnog heeft niemand me kunnen overtuigen), maar er zijn ook veel mensen die vermoeden dat Robbert deels wel gaven heeft, en deels onder de druk (van zijn vader?) er dingen bij heeft lopen verzinnen om aan de hoge verwachtingen te kunnen voldoen. Hoe het ook zij: dat hij de boel (deels) heeft lopen bedriegen zijn verreweg de meesten het nu wel over eens.

En ik bekijk het dan ook graag van de andere kant. Het is natuurlijk niet alleen zielig voor Robbert, maar ook voor de mensen die door hem zijn bedrogen. Hij heeft mensen wel valse hoop gegeven en voor die 4 shows op RTL4 zal hij ook wel een aardig honorarium hebben gekregen. Het is natuurlijk schandalig als een bedrieger zo handig gebruik maakt van de emoties van mensen die bijvoorbeeld verdrietig zijn over een dierbare overledene o.i.d.

Ergens werd ook een prachtig verhaal gepost door een vriendin van een van de vrouwen die van Robbert een reading had gekregen. Zij was aanvankelijk erg enthousiast over de reading, Robbert had ook allerlei positieve dingen gezegd over haar en haar overleden dierbaren. Achteraf kwam ze erachter dat hij waarschijnlijk alle informatie van de WC-kalender had gehaald, toen hij daar ter plekke voor de reading even naar de WC was geweest. Ze voelt zich nu natuurlijk verschrikkelijk gebruikt en is daar nog steeds verdrietig van. Stel je voor dat dat je overkomt, of dat nu in dit of in een volgend leven is! Dat is naar mijn mening de andere kant van de medaille.

Maargoed, als je goed leest zie je ook dat heel veel mensen op internet ook veel medeleven tonen met Robbert. Ikzelf ook. We hebben hem ook met een groepje een mailtje verstuurd via zijn homepage. Hierin geven we hem een steunbetuiging en leggen we uit dat wij vinden dat hij nu niet een waardeloos persoon is geworden die niets meer goed kan doen in zijn verdere leven. Dat leek mij erg belangrijk, juist omdat hij psychisch instabiel en waarschijnlijk erg onzeker is.

Hoe je het ook wendt of keert, het is vreselijk zielig en pijnlijk. Maar ik denk wel dat het nodig was dat de waarheid boven tafel kwam. Daar is iedereen bij gebaat, zowel de mensen die zijn shows hebben gezien als hijzelf. Want niemand kan in een web van leugens gelukkig worden. En geluk, dat wens ik Robbert toch wel van harte toe. Ik hoop dan ook dat hij via andere, eerlijkere wegen alsnog zijn plaatsje in de maatschappij kan veroveren, en dat hij niet zwicht voor alle ellende die nu over hem heen is gekomen. Ikzelf geef hem in ieder geval een tweede kans!

Ook ik wens Robbert en zijn familie veel kracht en wijsheid toe.

EDIT: Dossierx.nl heeft zich zojuist in de discussie gemengd met de volgende animatie:

__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 23 januari 2006 om 16:36
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2006, 21:19   #198
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Ja hoor, zielig met wat er met Robert gebeurt? Ik dacht het niet. Eerst gaat hij de boel oplichten, misschien dan niet helemaal, en dan vinden mensen het ook nog eens zielig dat hij wordt afgezeken? Komop zeg, ik heb geen respect voor bedriegers van zijn soort.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2006, 10:28   #199
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Een heel goede post, Tiuri. Ik ben echt onder de indruk van jullie initiatief naar vdBroeke toe. Een positieve benadering kan soms veel goeds doen.

Wat ik zelf moeilijk vind aan dit hele verhaal, is dat ik mensen ken die ook naar een medium gaan. Ik ga hier verder niet over in details treden, maar ik kan je zeggen dat het echt frustrerend is om te zien hoe die mensen bedonderd worden.

Daarnaast ben ik het absoluut niet eens met het verhaal van Grover. Het hele demoniseren/ afbranden, waar hij het over heeft, zie ik in artiekelen nergens terug. Sterker nog, ik vind dat Rob Nanninga van Skepsis zich zeer netjes heeft uitgedrukt. Je kunt aan zijn eerste artikel duidelijk zien dat ook hij zich realiseert dat we hier te maken hebben met iemand die of niet helemaal wijs is danwel onder grote druk staat. Ik denk zelf dat ook de leeftijd van vdBroeke daarin een rol gespeeld heeft.

Citaat:
Het is niet zo gebruikelijk om iemands paranormale beweringen als bedrog te interpreteren, zoals ik hier nu doe. Daarmee stoot ik mensen voor het hoofd die in Robbert geloven en die overtuigd zijn van zijn eerlijkheid. Het wekt bij hen de indruk dat ik een bevooroordeelde dogmaticus ben die niet meer open wil staan voor de mogelijkheid dat er "zoveel meer" is dan ik kan zien. //

We hoeven niet aan te nemen dat Robbert een geboren leugenaar is. Wat klein begint kan geleidelijk uit de hand lopen. Het zijn ook de mensen uit Robberts omgeving, waaronder zijn vader en nu ook Irene Moors, die hem ertoe aanzetten om steeds verder te gaan. Als je publiek graag bedrogen wil worden en als je daar zoveel waardering voor krijgt, dan kan het moeilijk zijn om de verleiding te weerstaan. In de commerciële amusementsindustrie speelt het begrip 'waarheid' geen rol van betekenis. Als tv-ster mag je de kijkers een schijnwerkelijkheid voorspiegelen en je mag ze als kinderen voor het lapje houden.

Het mag waar zijn dat er "meer is tussen hemel en aarde", maar toch niet "zoveel meer" als Robbert en Irene ons willen laten geloven?


Rob Nanninga,
december 2005

Afkomstig van:http://www.skepsis.nl/robbertvandenbroeke.html

Laatst gewijzigd door Tiuri; 23 januari 2006 om 16:31
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 21:21   #200
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grover
Misschien -maar dit is ijdele hoop- dat mensen zichzelf eens achter hun (veelal natte) oortjes kunnen krabben als ze zien wat de hetze die ze veroorzaken doet met de mens (en zijn dierbaren) die dit moet ondergaan.

Ik heb de 'publicaties' op skepsis.nl en fok.nl een beetje doorgenomen, beide sites die ik normaal gesproken liever links laat liggen. En na de stukken en postings aldaar doorgeworsteld te hebben, weet ik weer waarom.

Het is bijzonder akelig om te zien hoe dit medium (en zelfs zijn familie wordt er bijgehaald...) tot op de grond toe wordt afgebrand. Zei ik al niet eerder dat 'heksen' vroeger letterlijk werden verbrand? Tegenwoordig gebruiken mensen geen vuur meer, maar woorden...

Lekker makkelijk om vanachter je peeceetje met z'n allen eens fijn in te beuken op een medemens, maar goed dat zegt meer over die mensen dan over degene waarop ingebeukt wordt. Stel je eens voor dat je in een volgend leven zèlf terug zou keren als een medium (of wat voor een persoon dan ook) hier op aarde en JIJ (en je dierbaren) zou zèlf een dergelijke ongenadigde hetze moeten ondergaan? Hoe denk je dat dat voelt?

Ik wens Robbert en zijn familie alle kracht toe,
Eigenlijk komt dit slechts neer op één simpele conclusie: je bent niet in staat om fatsoenlijk in te gaan op argumenten en vooral zelf ook goede argumenten te geven, terwijl je je wel als een kemphaan zonder kop in deze discussie begeeft. Dit komt vooral over als: je wilt simpelweg in je eigen overtuiging geloven en iedere vorm van kritiek sla je af uit angst om je vertrouwde ideeën te moeten verlaten.

Ik vind zoiets niet kunnen en wil je dan ook vragen om hier eens inhoudelijk op in te gaan. Als ik ongelijk heb, dan ben ik niet beroerd om dat toe te geven, maar dan zie ik graag dat je op een normale manier ingaat op hetgeen ik hierboven heb beschreven. Mijn dank alvast voor een volwassen reactie.

Laatst gewijzigd door Haarmannetje; 16 januari 2006 om 22:14
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2006, 12:24   #201
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Hoe creeer je een hoge val? Door iemand eerst helemaal op te hemelen. Wie? Vaderlief ten eerste, vervolgens ging Irene Moors ermee aan de haal, men rook geld. Daar wordt Robbert gedeeltelijk slachtoffer van, ik zeg gedeeltelijk omdat het nog niet duidelijk is in hoeverre hij zich bewust van alles is.

Maar deze situatie is gecreerd door de mensen om hem heen, voornamelijk de persoon die hem lief zou moeten hebben, zijn vader, die misschien wat minder hoogdravend over de eventuele kwaliteiten van zijn zoon had moeten spreken.

Er is zeker geen sprake van een heksenjacht,
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2006, 12:37   #202
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
dus robert is eerst een ufo-spotter geweest, een contactpersoon van de aliens.

dat verhaal lukte dus niet en dus creeerde hij een medium-personage ...

geesten boeit mensen altijd, ook uit vrees. van kinds af aan word je al bang gemaakt met spookverhalen dus zal zoiets wel blijven hangen.

beetje triest dat zulke mensen beweren dat ze een medium zijn.

die graancirkels kan ik ook maken en heb daarvoor nodig:

-een paar lollige vrienden
-een stuk touw (lengte hangt af van hoe groot je de cirkel wil hebben)
-een kratje bier

die twee lichtjes achter de bomen.
op afstand bestuurd vuurwerk aan een touw

te triest voor woorden en nog triester dat mensen dat gaan geloven. hopenlijk irriteerd hij ook andere "wezens" en krijgt hij eens echt bezoek



Hahahaha, ik zie net dat hij een non van singraven heeft gefotograveerd

ik kom zelf oorspronkelijk uit denekamp. wel grappig, die aflevering ga ik ff downloaden

(ik ben snachts nog nooit een geest tegengekomen, wel dronken boeren )
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering




Laatst gewijzigd door ray; 20 januari 2006 om 13:03
ray is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2006, 12:58   #203
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
te triest voor woorden en nog triester dat mensen dat gaan geloven. hopenlijk irriteerd hij ook andere "wezens" en krijgt hij eens echt bezoek
Ik hoop dan wel dat hij in dat geval zal worden onderworpen aan een behandeling genverbranding, want het lijkt mij allerminst prettig voor de mensheid wanneer zijn genen worden doorgegeven .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2006, 17:12   #204
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
http://fok.starfixhosting.nl/RobbertinWeekend.jpg
__________________
* Finasteride 1 mg

Laatst gewijzigd door Tiuri; 21 maart 2006 om 21:01
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2006, 17:37   #205
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Zo te zien zit Robbert inmiddels op karate . Misschien om de sceptici zo de baas te blijven?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2006, 20:58   #206
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Iemand van www.dossierx.nl zat laatst een boekje te lezen en zag een foto in de Readers Digest die hem erg aan deze spookfoto van Robbert van den Broeke deed denken:



Bij een aantal inheemse volkeren is het gebruik om eens in de zoveel tijd bepaalde rituele dansen uit te voeren terwijl ze zich in modder hullen en maskers opzetten. Robbert beweerde dat hij met behulp van zijn paranormale gave er in geslaagd is deze geestesverschijning van een 'mud-man' vast te leggen met zijn fotocamera.

In werkelijkheid heeft Robbert dus het poppetje uitgeknipt uit dit boek en voor zijn camera gewapperd. En hij heeft niet eens netjes geknipt, want je ziet nog een stukje gras en een stukje elleboog van de man achter hem.



Very sad indeed.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2006, 21:03   #207
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
omg, wat een gelijkenis. gaat die gast nu beweren dat het niet nep is?

je hoeft geen expert te zijn op fotogebied om zoveel gelijkenissen te zien.
of beter gezegd, je kunt geen verschillen vinden.

wat een loser is die gast toch ook.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2006, 21:04   #208
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Wat ik dan niet snap is hoe hij met een stalen gezicht kan liegen gisteravond bij jensen. En niet zo maar 1 leugen, nee meerdere leugen 30 minuten lang en ook nog zweren op God dat hij niet liegt
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2006, 21:12   #209
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Wat ik dan niet snap is hoe hij met een stalen gezicht kan liegen gisteravond bij jensen. En niet zo maar 1 leugen, nee meerdere leugen 30 minuten lang en ook nog zweren op God dat hij niet liegt
Zijn bezoek bij Jensen is hier terug te zien:
http://www.rtl.nl/(channel=rtl5,prog....xml/wm364.wvx

Jammer dat de mudman-ontdekking ten tijde van de opnames nog niet bekend was (Jensen wordt altijd een week van tevoren opgenomen). RTL Boulevard (live) besteedde er gisteren wel aandacht aan.

Het is onmiskenbaar die foto:

__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 21 maart 2006 om 21:18
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2006, 22:36   #210
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Wat is de "mudman ontdekking"? Ik heb een stukje gekeken en ik heb wel medelijden met die jongen. Hij zit daar echt op de bank als een zielig hoopje zenuwachtig met z'n handen tussen zijn benen. Hij wordt steeds dikker en dikker. Lelijke trui overigens.

Even los hiervan valt het me wel op dat hij duidelijk kalend is en hij is geloof ik 22 jaar? En zijn vader heeft een gigantische bos haar. Ik zag verder ook vanmiddag john kraaijkamp junior en senior op tv. Vader is NW7 en zoon is NW1. Tenminste ik ga er vanuit dat ze vader en zoon zijn? Ik weet weinig af van tv. Ik krijg steeds meer het gevoel dat er vrijwel geen relatie lijkt te zijn tussen AGA bij vader en AGA bij zoon. Ik zie het ook in m'n omgeving heel duidelijk. Maar goed. Dat is alleen wat mij opvalt. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.