Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 februari 2008, 17:48   #76
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
Ik weet niet hoever ze er mee zijn. Maar dit vond ik op hairlosstalk.com:
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=...c-e749264afc01

Follica heeft het patent en ze hebben er onlangs $5.5 milj aan inversteeders bij gekregen (Januari). Ik had ook ergens gelezen dat ze verwachten op ze vroegst in 2010 een product te lanceren.

Los van de technische mogenlijkheid, denk ik dat het product ook om marktingtechnische redenen ongeveer 1 -5 jaar later zal uitkomen. Daarbij is maar de vraag hoe betaalbaar het wordt.

Het zou uiteindelijk best wel eens kunnen dat het zoiets wordt als het "ophalen" van een botoxinjectie.
martindeman is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2008, 13:10   #77
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martindeman Bekijk bericht
Ik weet niet hoever ze er mee zijn. Maar dit vond ik op hairlosstalk.com:
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=...c-e749264afc01

Follica heeft het patent en ze hebben er onlangs $5.5 milj aan inversteeders bij gekregen (Januari). Ik had ook ergens gelezen dat ze verwachten op ze vroegst in 2010 een product te lanceren.

Los van de technische mogenlijkheid, denk ik dat het product ook om marktingtechnische redenen ongeveer 1 -5 jaar later zal uitkomen. Daarbij is maar de vraag hoe betaalbaar het wordt.

Het zou uiteindelijk best wel eens kunnen dat het zoiets wordt als het "ophalen" van een botoxinjectie.
Klinkt interessant, maar het moet nog aan human trials beginnen waar intercytex allang mee bezig is.

Intercytex heeft een korte flash-animatie voor noobs gemaakt met uitleg over ICX-TRC.
Check: http://www.intercytex.com/icx/produc...cxtrc/?t=popup
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2008, 13:14   #78
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frank@ Bekijk bericht
weet iemand al hoever ze zijn met het hele gebeuren. Ik las ergens dat ze in 2007 een tweede fase in gingen...........aangezien het al september is
Year-end clinical trial update
18th December 2007



ICX-TRC
ICX-TRC is a novel hair regeneration product. It consists of a suspension of autologous dermal papilla (DP) cells. These cells are able to stimulate the generation of new hairs when injected into the scalp in close proximity to the epithelial cells which generate the hair.
In September this year we announced the first results from the current Phase II trial. In the sub-group of subjects (5 in total) whose scalp was pre-stimulated at the time of injection all subjects showed substantial and visible increased hair counts at 6 and/or 12 weeks (13-105%). We believe this increased hair production is attributable to the interaction between the injected DP cells and the stimulated resident hair producing cells.
A further 5 subjects have now been treated with ICX-TRC using the pre-stimulation technique with 2 more expected in January. By the end of March 2008 we expect to announce preliminary 12 week data on up to 16 subjects in total and preliminary 24 week data on up to 10 subjects.


---

De phase II trial is al aan de gang, eind Maart krijgen we een belangrijke update te horen.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2008, 12:55   #79
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Bedankt Jaapie voor de info. Het is een beetje de heilige graal voor kalenden.
Ik ben benieuwd waar ze eind maart mee op de proppen komen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.