Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 20 december 2006, 21:47   #46
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.250
Geslacht:
De methode van Intercytex lijkt volgens mij erg op de methode waar Gho mee bezig is/was.
Voordeel is inderdaad dat je een natuurlijke haargroei krijgt.
Nadeel is dat je haarporiën nog open moeten zijn. Als je al een jaar of 10 een nw6 dan kun je het volgens mij wel vergeten.

Laatst gewijzigd door Henk; 20 december 2006 om 22:06
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 20 december 2006, 22:01   #47
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.250
Geslacht:
Intercytex. (Hairmultiplication)

Omdat ik de ontwikkelingen bij Intercytex veelbelovend vind en omdat ik verwacht dat dit wel eens dé oplossing kon zijn tegen kaalheid heb ik een aparte thread hier voor aangemaakt. Nu maar hopen dat het gauw op de markt komt.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2006, 14:55   #48
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Hmm ik vind eigenljik dat dit het beste bij haarimplantatie kan blijven staan. Het enige verschil is dat men hier niet de hele follikels transplanteert, maar (na vermenigvuldiging) de cellen die ervoor zorgen dat er een haar uit het follikel haren gaan groeien...Het zal zonder meer ook in een HT kliniek uitgevoerd gaan worden
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2006, 18:58   #49
Tommie01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 4
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
De methode van Intercytex lijkt volgens mij erg op de methode waar Gho mee bezig is/was.
Voordeel is inderdaad dat je een natuurlijke haargroei krijgt.
Nadeel is dat je haarporiën nog open moeten zijn. Als je al een jaar of 10 een nw6 dan kun je het volgens mij wel vergeten.
Dient er in iedere haarporie apart een cel 'ingespoten' te worden? Of is het mogelijk om meerdere cellen vlak onder de hoofdhuid in te spuiten, zodat er rondom de ingebrachte cellen meerdere haren gestimuleerd worden om opnieuw te groeien? Dit met als voordelen dat het werk minder tijdrovend is en dus goedkoper. Bovendien zou je de cellen in kunnen spuiten op verschillende plaatsen in de kruin waar het haar op dat moment nog staat, waardoor je preventief te werk kunt gaan.
Tommie01 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2006, 23:27   #50
nevret
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2006
Berichten: 51
is dit ook effectief voor de inhammen?
nevret is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2007, 00:05   #51
red rooster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2007
Berichten: 5
Hoop doet leven

Toen ik 18 werd begon het ook bij mij; kaal worden. Minoxidil geprobeerd. Vies goedje toendertijd, ik kon het niet in m'n haar smeren. Volgens mij alleen handig als je al kaal bent. Ik heb toen alles bijgehouden op het gebied van kaalheid. Er was geen oplossing. We zijn nu 18 jaar verder en er is nog steeds niet echt een middel of een behandeling die alle kale koppen kan behandelen. M.a.w. het blijft behelpen. Zo lang er geen behandeling bestaat die mij een volle haardos kan teruggeven, heb ik al 15 jaar een 'haarwerk'. Begrijp me goed; ik hunker naar eigen haar, maar ben ook realistisch.
p.s. ik blijf de ontwikkelingen in alle threads met interesse volgen
red rooster is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2007, 20:41   #52
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie01
Dient er in iedere haarporie apart een cel 'ingespoten' te worden? Of is het mogelijk om meerdere cellen vlak onder de hoofdhuid in te spuiten, zodat er rondom de ingebrachte cellen meerdere haren gestimuleerd worden om opnieuw te groeien? Dit met als voordelen dat het werk minder tijdrovend is en dus goedkoper. Bovendien zou je de cellen in kunnen spuiten op verschillende plaatsen in de kruin waar het haar op dat moment nog staat, waardoor je preventief te werk kunt gaan.
dan zou je 10 haren uit 1 porie laten groeien?

ik denk dat ze het eerst opkweken tot volwaardige follikels en ze dan inbrengen. als een expert de voorste haarlijn doet dan kunnen minder goede mensen de rest wel opvullen, zie je toch weinig van terug

hoop echt dat dit er snel doorkomt, eigen haar zoveel als je wilt voor een schappelijke prijs
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2007, 22:11   #53
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
als een expert de voorste haarlijn doet dan kunnen minder goede mensen de rest wel opvullen, zie je toch weinig van terug
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op!

Laat jij dan voortaan ook maar jouw haarlijn door een kapster knippen,
en de rest door een tuinman. Zie je toch weinig van terug.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2007, 22:57   #54
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op!

Laat jij dan voortaan ook maar jouw haarlijn door een kapster knippen,
en de rest door een tuinman. Zie je toch weinig van terug.
ik zeg niet dat het meteen rasmongolen moeten zijn alleen zie je de haren achte de front toch niet goed, zolang er maar haar zit.

mijn kapsel ziet er btw wel uit alsof de tuinman me heeft geknipt, maar dat is hip
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2007, 17:27   #55
Gideon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2006
Berichten: 52
Wat is nu eigenlijk precies het verschil tussen de methode waarmee Intercytex bezig is, en de methode waar Gho mee bezig is?
Gideon is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2007, 17:08   #56
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Ik weet niet zo goed wat ik van intercytex moet denken... Het klinkt wel logisch allemaal maar dat klinken gewonen HT's ook en er is natuurlijk gebleken dat dat ook niet de ideale oplossing is. Ik hoop natuurlijk net zo hard als jullie dat het klopt en dat het middel inderdaad bij 5 van de 7 mensen werkt maar...
Is het bij intercytex ook dan zo dat je net als bij een HT eerst al flink kaal moet zijn eer je fatsoenlijk een behandeling kan ondergaan?
Dat zie ik namelijk totaal niet zitten. Dan weet namelijk iedereen dat je haar 'nep' is en zal je toch een paar jaartjes kaal moeten rondlopen...
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 16:24   #57
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Hallo? Kan je een HM nu alleen maar laten uitvoeren als je pas echt al flink kaal bent? Daar zou de jonge AGA garde dan namelijk niets mee opschieten. Loop je in je jeugdige jaartjes wat kaal rond en as je dan in de 40 bent heb je opeens je haar weer...
Er moet gewoon een middel komen dat echt de oorzaak kan aanpakken! Het is toch schandalig dat dat niet kan! Als je tegen een marsmannetje zou zeggen dat we met een raket wel naar de maan zouden kunne reizen maar geen haartjes uit iemand zijn hoofd kunne laten groeien dan zou die zich toch kapot lachen of niet? Wordt er wanhopig van...
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2007, 18:44   #58
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT Bekijk bericht
Hallo? Kan je een HM nu alleen maar laten uitvoeren als je pas echt al flink kaal bent? Daar zou de jonge AGA garde dan namelijk niets mee opschieten. Loop je in je jeugdige jaartjes wat kaal rond en as je dan in de 40 bent heb je opeens je haar weer...
Er moet gewoon een middel komen dat echt de oorzaak kan aanpakken! Het is toch schandalig dat dat niet kan! Als je tegen een marsmannetje zou zeggen dat we met een raket wel naar de maan zouden kunne reizen maar geen haartjes uit iemand zijn hoofd kunne laten groeien dan zou die zich toch kapot lachen of niet? Wordt er wanhopig van...
Mischien wil nu iemand wel een antwoord op mijn vraag geven ? Niet dat ik geloof in deze methode maar toch voor het geval dat... Vier jaar geleden werd gezegt dat het nog maar vijf jaar zou duren en nu zeggen ze het nog steeds. Als het echt zo een baanbrekend middel zou zijn zou het wel wat meer opschieten... Nee mensen ik ben normaal geen pessimist maar ik geloof dit niet. Volgens mij is het gewoon iets van de grote bedrijven om de hoop bij kalende mensen erin te houden...
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2007, 20:34   #59
david.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Berichten: 6
????????????????????????????

Je Haren Blijven Toch Nog Steeds Uitvallen ?? Ik Bedoel Dht, Blijft In Je Hoofdhuid... Dus De Haren Die Je Laat Klonen.. Zullen Uiteindelijk Ook Uitvallen.!
david. is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2007, 20:53   #60
Gideon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2006
Berichten: 52
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david. Bekijk bericht
Je Haren Blijven Toch Nog Steeds Uitvallen ?? Ik Bedoel Dht, Blijft In Je Hoofdhuid... Dus De Haren Die Je Laat Klonen.. Zullen Uiteindelijk Ook Uitvallen.!
Ze plaatsen DHT vrije haren, zoals de haren die achter op je hoofd zitten (daarom houden kale mensen altijd een kransje over van de haren die niet uitvallen).

BTW kan iemand me hier even mee helpen? Ik snap het verschil nog steeds niet echt of komt het op hetzelfde neer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gideon Bekijk bericht
Wat is nu eigenlijk precies het verschil tussen de methode waarmee Intercytex bezig is, en de methode waar Gho mee bezig is?
Gideon is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is de realiteit van Hairmultiplication???? Henk21 Overige behandelingen 78 1 maart 2008 11:55
Phase 2 hairmultiplication gaat beginnen!! homersimpson Overige behandelingen 33 28 december 2006 15:18
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
Hoe ver zijn we met HairMultiplication? Henk21 Overige behandelingen 1 6 oktober 2004 12:13
Hairmultiplication Jaapie Chirurgische behandelingen 9 11 augustus 2003 22:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.