Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 23 oktober 2012, 21:26   #61
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elser Bekijk bericht
Zo gezien kan het aantal onderwerpen op dit forum drastisch worden uitgedund
Welnee, ook 'mogelijk werkzame middelen' zijn het waard om te bespreken. En niet werkzame middelen zeer zeker ook, al was het maar om te voorkomen dat mensen er hun geld aan weggooien
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2012, 15:49   #62
Serkan1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2012
Locatie: Gelderland - Nederland
Berichten: 35
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik ben verkouden en zelfs daar hebben ze helemaal niks voor. Ja, middeltjes die ervoor zorgen dat je in plaats van 7 dagen nu maar een week loopt te snotteren. Ik zie een complot!

En 300 middelen tegen kaalheid? Je bedoelt vast '300 middelen die beweren tegen kaalheid te werken', want die k.... finasteride en -minox zijn toch echt zo'n beetje de enige ....
Jaa dat bedoel ik inderdaad,, heb in februari 2012 een HT laten doen in Turkije.. Ondertussen vallen me oude normale haren nog uit, ben nu 8 maanden verder, en het groeit nog wel aan de voorkant.. maar op de kruin is er nihil voortgang.. amper.. i kzie dat jij ook een FUE HT hebt laten doen,, heb je dat ook ervaren ? Of had het na 8 maanden al moeten groeien op de kruin?
Serkan1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2012, 18:00   #63
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serkan1985 Bekijk bericht
Jaa dat bedoel ik inderdaad,, heb in februari 2012 een HT laten doen in Turkije.. Ondertussen vallen me oude normale haren nog uit, ben nu 8 maanden verder, en het groeit nog wel aan de voorkant.. maar op de kruin is er nihil voortgang.. amper.. i kzie dat jij ook een FUE HT hebt laten doen,, heb je dat ook ervaren ? Of had het na 8 maanden al moeten groeien op de kruin?
Ik heb geen HT nodig gehad op de kruin tot nu toe. Het werd wel kaler, maar minoxidil en finasteride samen hebben het tij voorlopig gekeerd.

Na 8 maanden zit je misschien niet op het eindresultaat, maar er zou toch al wel wat te zien moeten zijn.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2012, 02:44   #64
Little_bastard
HaarWeb lid
 
Little_bastard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2006
Berichten: 26
Is er nergens wat vermeld over wanneer het mogelijk op de markt zou komen?
Little_bastard is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2012, 21:36   #65
agnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 99
Inderdaad, ik ben ook wel erg benieuwd. Histogen zit nu in Phase II dacht ik. Is het nou na Phase III dat het op de markt kan of moeten we nog langer wachten? En hoe lang duurt Phase III?

Weet een van jullie het antwoord? Ik ben reuze benieuwd. En het lijkt alsof de laatste tijd wat producten op de markt zijn gekomen die beweren iets met stamcel te maken te hebben. Hopelijk zet dit de concurrenten beetje onder druk om de juiste oplossing snel te lanceren.
agnes is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2012, 18:08   #66
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agnes Bekijk bericht
Inderdaad, ik ben ook wel erg benieuwd. Histogen zit nu in Phase II dacht ik. Is het nou na Phase III dat het op de markt kan of moeten we nog langer wachten? En hoe lang duurt Phase III?

Weet een van jullie het antwoord? Ik ben reuze benieuwd. En het lijkt alsof de laatste tijd wat producten op de markt zijn gekomen die beweren iets met stamcel te maken te hebben. Hopelijk zet dit de concurrenten beetje onder druk om de juiste oplossing snel te lanceren.
ik dacht dat het in 2013 op de markt zou komen.
maarja of het dan te betalen is?

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 28 oktober 2012 om 18:48
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2012, 23:24   #67
agnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 99
2013?? Dat is al heel snel. Maar wat je zegt, of het te betalen is ...is absoluut een grote vraagteken. Aan de andere kant, of het resultaat indrukwekkend is...dat is nog af te wachten. Hopelijk wordt het wat.
agnes is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2012, 23:40   #68
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Las net dat t verbluffende resultaten kan opleveren, daar zou ik me niet druk om maken. Alleen ben ik bang dat 2013 niet haalbaar is. En de kosten ???
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2012, 23:52   #69
agnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 99
Als 2013 haalbaar is dan kunnen al die klinieken van FUE/haartransplantatie hun deuren wel gaan sluiten! Voor ons is dit absoluut goed nieuws... als 2013 dit op de markt komt.
agnes is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2012, 00:26   #70
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Ik zou me niet verheugen op 2013. Wil niet de boeman spelen of negatief overkomen maar denk dat 2013 veel te vroeg is.... Tel er maar 2 jaar bij op???
Don't get me wrong, voor mij mocht t gisteren al op de markt komen!!!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2012, 10:17   #71
Serkan1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2012
Locatie: Gelderland - Nederland
Berichten: 35
Ik wil ook niet negatief zijn, en niet mezelf geruststellen ofso.. Maar ik geloof er ook niet in. Je weet niet wie je moet geloven. Een arts bij TransMed zei dit jaar nog tegen mij, haarklonen wordt pas over 10 jaar mogelijk.. En dat het heel duur zou zijn.. Ondanks dat ik alleen wat weet over RepliCel, zeg ik nu al dat 2013 niet mogelijk is..
Serkan1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2012, 18:03   #72
agnes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2005
Berichten: 99
2013 geloof ik ook niet in hoor. Ik was paar jaar geleden met de topic Intercytex begonnen. Maar een tijd later, zoals de meeste weten, is he bedrijf gewoon gestopt. Tja...,..ik kijk er al niet meer van op. Als het op de markt komt (ooit) is het al goed nieuws, laat staan of het uberhaupt op de markt komt.
agnes is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2012, 18:38   #73
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Maar laten we ook niet vergeten dat er zeker de laatste tijd nieuwe studies en inzichten zijn waar, of in ieder geval in welke hoek we de oplossing kunnen vinden! Met deze ontwikkelingen moet het een of ander toch wel in een snelvaart terecht komen. Is het niet een definitieve oplossing, nieuwe werkende behandelingen zullen er vast gaan komen tot de tijd dat het wondermiddel er wel is. Ik ga zelf OC testen. Moet alleen zelf een topical maken waar ik zelfs geen smeerkaas van heb gegeten! Maar goed... Verlies de hoop niet!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2012, 21:44   #74
Marco84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2012
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serkan1985 Bekijk bericht
Ik wil ook niet negatief zijn, en niet mezelf geruststellen ofso.. Maar ik geloof er ook niet in. Je weet niet wie je moet geloven. Een arts bij TransMed zei dit jaar nog tegen mij, haarklonen wordt pas over 10 jaar mogelijk.. En dat het heel duur zou zijn.. Ondanks dat ik alleen wat weet over RepliCel, zeg ik nu al dat 2013 niet mogelijk is..
Maar het gaat hier om iets totaal anders dan klonen?
Marco84 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2012, 11:15   #75
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
2013 lijkt me wat voorbarig. Ze moeten nog door phase III van hun clinical trials, en dan moet de goedkeuring van de FDA nog komen. Het is een zeer langdurig proces.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gevonden op de site van Goed Gevoel Jente TTM - Algemeen 3 29 januari 2014 20:43
Goed Nieuws Voor De Toppik Gebruikers memoli Chirurgische behandelingen 9 26 maart 2006 19:47
goed nieuws maar toch moed nodig tinneke TTM - Algemeen 6 2 februari 2005 13:37
goed nieuws voor België bolleke TTM - Algemeen 11 29 april 2002 22:23
Goed nieuws (?) met betrekking tot HairMultiplication Jay Overige behandelingen 16 6 april 2002 18:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.