Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 juni 2005, 18:18   #151
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Geeft niet hoor, van dat emailadres. Bedankt dat je die moeite hebt gedaan. Wow, de enige vrouw in Nederland, dat is wel bijzonder.
Mijn lasercomb heb ik niet bij Versacchi gekocht, maar bij Hairmax. Daar was hij namelijk stukken goedkoper. De LC is me wel toegestuurd geweest vanuit Ierland. Hairmax had toen nog een overeenkomst met Versacchi, en Europese bestellingen werden dus van bij Versacchi geleverd, maar aan de Amerikaanse prijs.


Ja, ik heb dezelfde ervaring als jij.

Groetjes
Cloud

Graag gedaan.
Als je nog eens een goede vraag hebt kan ik 'm ook zelf in de mail stellen, als ik iets dergelijks al niet eerder gevraagd heb.

Ja, vond ik ook bijzonder, dat ik de enige vrouw was, dat had ik niet gedacht eigenlijk.

Aha, okay dus wel geleverd via Versacchi maar niet van Versacchi.

Wat ik trouwens nog geen bevredigend echt antwoord op heb gekregen van Versacchi is wat er gebeurt als je die laser langer dan een uur gebruikt.
We hebben allebij een positiever gevoel na 20 minuten dan 10.
Ik zou 'm best elke dag 20 minuten willen gebruiken.
Waarom zou dat slecht zijn?
Die man die ik dus spreek van V. benadrukte vanaf het begin dat ik dat niet moest doen omdat het te veel van het goede zou zijn.
It just does not make sense to me yet.
Wat denk jij er van? Of ben je 'm ook gewoon meer gaan gebruiken en hou je je niet zo strak aan de tijd?
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2005, 18:24   #152
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Ah,

in het mailtje wat ik terug kreeg stond het volgende:

When I used the hairbeam for 20 minutes my skin feels better.
If I used it for 10 minutes it does not feel so quiet on my head compared to if I used it for 20 minutes.
I still use the hairbeam for one hour every week on several days.
But I am wondering, is it really that worse to use it for example 90 minutes every week?

Again very very very early days. You can use HairBeam for 90 minutes and it will be safe, but is is not necessary. 15 minutes 4 times a week is enough and the secret is to do the technique very very slowly.

Because you have to move the hairbeam over your head and every cm will not have laserlight for one hour in the week.
If it was some cap you could pull over your head the light would be everywhere...but with the laserbeam it's not.
So could it be true that maybe it would be a good idea to use the hairbeam for more minutes every week?

No this is not true. scientifically you are: Increasing the blood circulation, Much Improved Stimulation of the cellular metabolism,
and Raised ATP formation and increases in antibody formation. reaching every cm is impossible and not necessary.
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2005, 23:40   #153
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
uit mail van Versacchi:

we used to sell USA lasercombs in Euro but the HairBeam is so much better that's why we changed or should I say upgraded our technology significantly. These are the distinct benefits

Lasercomb only 1 diode - HairBeam has 5
lasercomb use is obstructed by existing hair - HairBeam bypasses all obstructions 100% no loss of light or power.

The big one. all literature and scientific data on laser clearly states laser works best when closest to the skin. This is a 100% fact. HairBeam connects with the skin, lasercomb is too far away it reflect light and loses lots of power. That's why HairBeam has to be significantly better.
Also lasercomb uses 660mn red visible laser light, HairBeam use over 770nm infrared light, which penetrates the deepest and 100% stimulates the most. I hope you will translate and share this information with this mystery girl on the board.
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2005, 23:44   #154
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanne
I hope you will translate and share this information with this mystery girl on the board.
.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2005, 12:21   #155
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hoi Lanne,

Ik zou de HB toch niet vaker gaan gebruiken dan aanbevolen. Blijkbaar is het bij LLLT wel belangrijk dat je ook rustperiodes inlast. Ik gebruik ook een LLLT-machientje voor m'n hooikoorts, en ook daar schrijft de handleiding dat je het niet onbeperkt mag gebruiken. (Niet langer dan 3x/dag gedurende vier minuten.)
Meer gebruiken is wel veilig, maar zal op den duur contra-productief gaan werken... dat zeggen ze toch ook bij Hairmax.

Citaat:
No this is not true. scientifically you are: Increasing the blood circulation, Much Improved Stimulation of the cellular metabolism,
and Raised ATP formation and increases in antibody formation. reaching every cm is impossible and not necessary.
Aha! Dat vind ik zeer interessant. Het is dus kennelijk niet nodig dat je elk haarzakje bereikt met het licht. Dat had ik nog nooit eerder gelezen.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2005, 14:56   #156
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Citaat:
Also lasercomb uses 660mn red visible laser light, HairBeam use over 770nm infrared light, which penetrates the deepest and 100% stimulates the most. I hope you will translate and share this information with this mystery girl on the board.
Tja, en op het hairmaxforum lees je dan dit ter verdediging van hun 660nm: (http://www.hairmaxforum.com/forum/showthread.php?t=1285)
Citaat:
The LaserComb goes deep enough to affect the hair growing part of the scalp, and no deeper than that, and thus positively affects the hair.
Ik denk wel dat de HB ook een goed product is. Het valt op dat Hairmax op hun forum wel bereid is om vragen over concurrenten Leimo en Photonic te beantwoorden, maar over de HB wordt met geen woord gerept. Iemand stelde er eens de vraag wat hun mening was over de HB, ze hebben die vraag nooit beantwoord en die post is nu ook gedelete.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2005, 07:21   #157
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Tja, en op het hairmaxforum lees je dan dit ter verdediging van hun 660nm: (http://www.hairmaxforum.com/forum/showthread.php?t=1285)

Ik denk wel dat de HB ook een goed product is. Het valt op dat Hairmax op hun forum wel bereid is om vragen over concurrenten Leimo en Photonic te beantwoorden, maar over de HB wordt met geen woord gerept. Iemand stelde er eens de vraag wat hun mening was over de HB, ze hebben die vraag nooit beantwoord en die post is nu ook gedelete.
Hi Cloud,


Tja, als een product voor het eerst uitkomt zeggen ze altijd positieve dingen erover, maar als er later verbeteringen blijken dan zullen ze dat zelf niet aan de grote klok hangen. Tenzij ze het nieuwe product zelf
Dus ik vindt het inderdaad vrij logisch dat al die uitspraken over dat het zou moeten volstaan en genoeg zou bereiken qua laserlicht en intenciteit etc., worden gedaan, in eerste instantie.

Een goed berichtje van jou zeg over dat ze de tactiek van het stilzwijgen, negeren, gebruiken bij de concurenten. Dat hebben ze slim bekeken, ze beseffen blijkbaar dat het wijzer is niets te zeggen om mensen er vooral niet op te attenderen.

Ik gebruik de laserbeam nog steeds.
Het voelt nog steeds prettig.
Ik zie nog geen toename van mijn haar op dit moment, maar dat kan denk ik ook nog niet, qua zichtbare tekenen.
Wel viel het aantal haren wat gisteren uitviel me me op, zo'n 60.
Een jaar geleden had ik soms wel 200 of 300.
Ik zal de komende tijd misschien eens vaker wat tellen, om te zien.
Na hoeveel maanden begon jij eerst:
a) minder uitval te merken?
b) toenname van je haren, lengte en dikte, te merken?

Wat ik trouwens nog niet gevraagd heb aan die man van Versacchi, zal ik de volgende mail een keer doen, hoe lang zo'n apparaat nou eigenlijk mee gaat.
Ik meen die van jou, bij normaal gebruik en 1 je eentje, 10 jaar ofzo?

Met dit warme weer, drinken we virtueel nog een keer op onze lasers!
Laser ze! Dat ze weelderig mogen gaan groeien!
(Tenminste, alleen op je hoofdhuid dan he.)


liefs, Lanne
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2005, 13:54   #158
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hey Lanne,

Ik merkte voor ik met de lasercomb begon niet echt veel haaruitval op, mijn haar werd gewoon steeds dunner zonder dat dat gepaard ging met een shedding.
Ik begon verbetering te merken na ongeveer drie maanden minoxidil en twee maanden lasercomb. Ben begin december 2003 begonnen met minox en een maand later met de lasercomb. Lente 2004 (april, mei) begon ik opmerkingen te krijgen van mensen over mijn haar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanne
Wat ik trouwens nog niet gevraagd heb aan die man van Versacchi, zal ik de volgende mail een keer doen, hoe lang zo'n apparaat nou eigenlijk mee gaat.
Ik meen die van jou, bij normaal gebruik en 1 je eentje, 10 jaar ofzo?
Ja, hij zou minimaal 10 jaar moeten meegaan.

Happy lasering!
Cloud
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2005, 20:33   #159
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Hey Lanne,

Ik merkte voor ik met de lasercomb begon niet echt veel haaruitval op, mijn haar werd gewoon steeds dunner zonder dat dat gepaard ging met een shedding.
Ik begon verbetering te merken na ongeveer drie maanden minoxidil en twee maanden lasercomb. Ben begin december 2003 begonnen met minox en een maand later met de lasercomb. Lente 2004 (april, mei) begon ik opmerkingen te krijgen van mensen over mijn haar.

Ja, hij zou minimaal 10 jaar moeten meegaan.

Happy lasering!
Cloud
Hi Cloud,

Dat klinkt goed wat jij schrijft! Dat is een vlotte verandering.
Nu zijn het wel 2 producten, dus wat waar van kwam is moeilijk te zeggen. Maar toch heerlijk.

Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat, dat mensen en vooral ik zelf, wat positiefs gaan zien.
Mijn haar is echt aan versterking toe.Misschien is er sprake van minder haaruitval dan ik wel eens gehad heb, maarja lastig te zeggen, om het te zien moet het in totaal natuurlijk wel meer blijven zitten en langer worden.
Het is zo ontzettend dun en fijn en kort. Ik moet nog stoppen met de pil, maar kreeg niet op tijd advies en medicijnen etc. Maar ik houdt mijn hart vast als ik stop. Ik kan me geen shedding veroorloven.
Dat klipje wat ik achter op mijn hoofd draag dat lijkt steeds minder houvast te hebben. Dus dat happy lasering mag inderdaad wel snel komen.
Naast de laserbeam zit ik te denken aan de volgende zaken:
P.S. het hoort eigenlijk in een andere thread, maar daar reageert niemand meer:
jij schreef over dat je bij phytohormonen eigenlijk nog een bepaalde stof erbij moest slikken om myomen ofzo bij de baarmoeder, te voorkomen.
Kun je mij uitleggen hoe of wat precies en waar je dat op baseert?
Want ik heb als orthomoleculair advies gekregen: naast Maca en bepaalde visoliecapusles, ook genesteine (uit soja, oestrogene werking) te gaan gebruiken. Denk je dat het dan ook nodig is om bij genesteine dat ene hormoon erbij te slikken?

Mijn haar gaat wel overeind staan van de laserbeam, dat is in iedergeval mooier dan heel plat, lijkt het voller als je het net gedaan hebt.
Nu nog lengte en dikte please.

Laatst gewijzigd door lanne; 5 juli 2005 om 20:45
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2005, 21:35   #160
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Heeft er nog iemand een HairBeam update? Lanne?

Dat ding is trouwens inmiddels al in prijs gedaald: van 899 EUR naar 799 EUR. En de website heeft een makeover gekregen. (www.hairbeam.com)
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2007, 14:53   #161
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ze zijn weer bezig met een nieuwe website, en weer zitten ze te kutten met de deadline. Eerst zou ie op 5 feb online komen, toen op 14 feb, en inmiddels op 19 feb. http://www.hairbeam.com/

Wat een onbetrouwbaar bedrijf!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2007, 23:30   #162
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hun marketing is echt een lachertje...al die verschuivende deadlines tasten hun geloofwaardigheid erg aan. Ben heel benieuwd waarmee ze uiteindelijk op de proppen zullen komen. Ik kan me niet inbeelden dat het goed gaat met de verkoop van hun HairBeam, als ze de website voor lange tijd offline halen.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Versacchi te vertrouwen?!!!! (klantonvriendelijke emails) Mika AGA - Algemeen 20 11 december 2008 18:58
HairBeam te koop three Overige behandelingen 5 26 oktober 2006 23:57
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.