Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 maart 2006, 21:48   #1
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.287
Geslacht:
Coen Gho en Bart Verbeeck bij RTL boulevard

Vanavond was Coen Gho te zien bij RTL boulevard. Ik heb het zelf gemist. Maar vanavond word het herhaald op RTL 5 om 23.15 (na Jensen).
Het ging over de New Beauty-event in Amsterdam, waar Gho ook op de beurs stond.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2006, 09:49   #2
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Ja grappig. Zag het toevallig voorbij komen. De Gho methode werd in Boulevard gepresenteerd als één van de twee publiekstrekkers op de beurs (een van de presentatoren had zelfs iets te melden over stamcellen ). hopelijk voor Gho gaat 't hem veel klanten opleveren...
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2006, 09:57   #3
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Grappig.

Ik kan een glimlach toch niet onderdrukken bij de gedachte dat veel van die traditionele HT-klinieken nu een pak op de broek krijgen door de media-aandacht voor Gho en zijn methode. Ik heb het niet zo op met veel van die traditionele klinieken zoals bekend (o.a. hierdoor). Gho's aanpak komt op mij verfrissend en stukken beter over, maargoed hier moet wel als kanttekening worden geplaatst dat hij het allemaal nog wel moet waarmaken. Ik heb nog weinig gehoord van resultaten bij hem en het is ook weer niet zo dat het HT-subforum hier overloopt van de lof op zijn techniek en resultaten.

De tijd zal het leren dus.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 14 maart 2006 om 09:59
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2006, 13:58   #4
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Het zou prettig zijn als op den duur die traditionele klinieken verdwijnen of gedwongen worden beter werk af te leveren onder druk van goede resultaten van lui als Gho.

Gho moet 't idd nog waarmaken, maar juist daarom zou het goed zijn als hij steeds meer klanten krijgt. Kunnen we eens met zn allen zien of zijn methode echt een verbetering is. Zoals ik dat interview op Haarweb heb gelezen, heb ik zelf goede hoop dat hij lekker bezig is...

Bij RTL Boulevard liet hij ook iemand zien een behandeling had ondergaan maar daar was helaas niet veel aan te zien.
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2006, 20:28   #5
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.287
Geslacht:
Ik ben er van overtuigd dat zijn methode of in ieder geval FUE de "ouderwetse" stripmethode gaat vervangen. Ik heb net de reportage gezien, niet alleen Coen Gho werd geïnterviewd maar ook Bverotti.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2006, 22:13   #6
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.287
Geslacht:
Voor degene die het gemist heeft.
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/video/
Even kijken bij 13-03 "Beauty beurs"
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2006, 10:07   #7
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Ik ben er van overtuigd dat zijn methode of in ieder geval FUE de "ouderwetse" stripmethode gaat vervangen. Ik heb net de reportage gezien, niet alleen Coen Gho werd geïnterviewd maar ook Bverotti.
Het zou mooi zijn, maar toch valt het mij op dat juist op de forums waar veel testimonials geplaatst worden, de Amerikaanse, een grote groep voor de klassieke manier kiest. Misschien is dat ook wel om dat juist de artsen die de klassieke methode hanteren, een goede reputatie hebben, maar ja... Een heel erg goed beeld van FUE krijg je zo niet.
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.