Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 januari 2023, 20:00   #1
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Waarom maakt het uit welke kliniek??

Ik vraag me steeds meer af wat het uit maakt welke kliniek je kiest? Zelfs in nederland en belgie zijn de prijsverschillen groot.
Dus je vraagt je af wat de kwaliteit is.

Maar voor zover ik kan lezen is het bij 90% van de klinieken zo dat de arts bij de HT af en toe komt kijken maar dat de ' assistenten' de HT uitvoeren.

En zelfs dan vind ik het moeilijk resultaten te beoordelen; elke assistent zal wel af en toe een goede en een mindere dag hebben in de kwaliteit van haar of zijn werk. Dat heb ik zelf ook

Tevens zou ik echt alle ziekenhuizen en klinieken onderzoeken als ik een lever transplantatie moet ondergaan. Maar bij een HT is het toch vrij simpel krijg ik de indruk;...redelijk dagelijks monotoon werk met een boortje.

Dus heb ik gelijk als ik zeg dat het enige dat belangrijk is dat ze goede nazorg hebben (ook als er wat mis gaat) en niet 3 patienten op 1 dag snel snel afwerken?
Is het voor de rest niet allemaal hetzelfde? Afgezien van de oplichters natuurlijk

Ik hoor erg graag hoe jullie hier tegen aan kijken
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2023, 21:06   #2
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Als je de instructies van de arts navolgt en niet met bijvoorbeeld vieze handen gaat krabben aan je hoofd die net is behandeld, is er weinig tot geen risico. Een haartransplantatie is een behandeling met weinig tot geen risico mits je de eerste dagen aan de instructies houd. Dus bij een goede behandeling is nazorg eigenlijk niet super belangrijk.

Daarnaast is het belangrijk dat je een haartransplantatie neemt op een goede moment. Sommige klinieken zullen u hier niet van over de hoogte stellen en elke persoon maar aannemen voor een haartransplantatie.

Of bijvoorbeeld je donorgebied, een onervaren arts of klinieken die alleen aan geld denken, zullen mensen met te weinig donorgebied toch willen behandelen wat zorgt voor en een te kale donorgebied en een te dunne behandelde gebied. Een goede kliniek zal je niet behandelen bij een zwakke donorgebied of jou in ieder geval geen hoge verwachtingen geven.

De prijsverschillen zit hem vooral in klinieken die een naam en vertrouwen hebben opgebouwd nog makkelijker mensen kunnen overtuigen met hun diensten. Sommige klinieken vragen bijvoorbeeld voor een doodgewone prp behandeling 1000 euro extra en plakken er een mooie verhaal en naam aan.

Daarnaast verschilt de prijs natuurlijk met Turkije en Nederland, Nederlandse klinieken zijn uiteraard duurder vanwege hogere kosten en koersen.

Zoals je zegt kan elk ervaren haartransplantatie chirurg en team die jaren in het vak zitten goede nette resultaat leveren. Zo een sprookjes achtig gedoe is het allemaal niet zoals we vaak tegenkomen in de haartransplantatie wereld.

Belangrijk bij een haartransplantatie is naast de technologie de ervaring van de chirurg die het uitvoert en de assistenten. Een goede kliniek zal met goede chirurgen en assistenten werken, een prp behandeling zorgt voor snellere herstel, en aan te raden is een vitamine kuurtje zodat je sterk bent en goed kan herstellen. Daarnaast kun je eventueel ook extra medicijnen slikken.

De rest is allemaal onnodig en allemaal leuke verhaaltjes.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2023, 22:41   #3
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Ik vraag me steeds meer af wat het uit maakt welke kliniek je kiest? Zelfs in nederland en belgie zijn de prijsverschillen groot.
Dus je vraagt je af wat de kwaliteit is.

Maar voor zover ik kan lezen is het bij 90% van de klinieken zo dat de arts bij de HT af en toe komt kijken maar dat de ' assistenten' de HT uitvoeren.

En zelfs dan vind ik het moeilijk resultaten te beoordelen; elke assistent zal wel af en toe een goede en een mindere dag hebben in de kwaliteit van haar of zijn werk. Dat heb ik zelf ook

Tevens zou ik echt alle ziekenhuizen en klinieken onderzoeken als ik een lever transplantatie moet ondergaan. Maar bij een HT is het toch vrij simpel krijg ik de indruk;...redelijk dagelijks monotoon werk met een boortje.

Dus heb ik gelijk als ik zeg dat het enige dat belangrijk is dat ze goede nazorg hebben (ook als er wat mis gaat) en niet 3 patienten op 1 dag snel snel afwerken?
Is het voor de rest niet allemaal hetzelfde? Afgezien van de oplichters natuurlijk

Ik hoor erg graag hoe jullie hier tegen aan kijken
Er is nauwelijks risico op complicaties bij een haartransplantatie. Er zijn wel risico´s op een tegenvallend resultaat als je niet de juiste kliniek kiest. Het is heel afhankelijk van je wensen en verwachtingen. Bij een goedkope kliniek is het een kansspel, russische roulette als je voor een 100% natuurlijk en kwalitatief resultaat gaat (dus hogere verwachtingen hebt). Bij een kliniek die in het hogere prijssegment zit en tevens een betere kwaliteit heeft, is de kans op een tegenvallend resultaat kleiner.

Wil je een kwalitatief goed en natuurlijk resultaat, dan is de kliniek keuze heel belangrijk. Maar wil jij gewoon (wat) meer haar. Dan is de keuze wat gemakkelijker.

Als jij honger hebt kun je bij de Maccie goed eten als je daar je verwachtingen op afstemt, maar over het algemeen zul je voor een lekker vullende burger elders zoeken.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2023, 22:50   #4
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Overigens heb je dezelfde vraag in een iets anders vorm in 2016 ook al gesteld. Na 6 jaar zou je toch inmiddels wel een antwoord in de goede richting moeten hebben kunnen vinden zou ik denken?
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2023, 23:19   #5
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Overigens heb je dezelfde vraag in een iets anders vorm in 2016 ook al gesteld. Na 6 jaar zou je toch inmiddels wel een antwoord in de goede richting moeten hebben kunnen vinden zou ik denken?
Nou helaas niet. Ook met jouw antwoord komen er meer vragen bij



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Er is nauwelijks risico op complicaties bij een haartransplantatie. Er zijn wel risico´s op een tegenvallend resultaat als je niet de juiste kliniek kiest. Het is heel afhankelijk van je wensen en verwachtingen. Bij een goedkope kliniek is het een kansspel, russische roulette als je voor een 100% natuurlijk en kwalitatief resultaat gaat (dus hogere verwachtingen hebt). Bij een kliniek die in het hogere prijssegment zit en tevens een betere kwaliteit heeft, is de kans op een tegenvallend resultaat kleiner.

Wil je een kwalitatief goed en natuurlijk resultaat, dan is de kliniek keuze heel belangrijk. Maar wil jij gewoon (wat) meer haar. Dan is de keuze wat gemakkelijker.

Als jij honger hebt kun je bij de Maccie goed eten als je daar je verwachtingen op afstemt, maar over het algemeen zul je voor een lekker vullende burger elders zoeken.
Het Mac voorbeeld vind ik hier geen hout snijden. De mac versus een goed restaurant is duidelijk aan te wijzen;..ervaren koks ipv 14jarige puber, betere ingredienten, betere kook apparatuur etc etc. In geval van HT kliniek zijn het dezelfde boortjes, in dezelfde 8 uur, dezelfde aantal grafts van mijn eigen hoofd en dezelfde assistent ipv arts die de HT doet.

WAT maakt een kliniek in hoog prijssegment dan beter? daar krijg ik geen duidelijk antwoord op naar mijn gevoel.
Wat, kunnen ze daar beter boren dan? is een HT assistent bij die kliniek die al 250 HTs gedaan heeft dan beter dan een goedkopere kliniek? (die asistent heeft waarschijnlijk evenveel HTs gedaan). En nogmaals, het lijkt me een monotone simpele ingreep om uit te voeren. Of wat mis ik dan?

Alle threads die ik lees, daar wordt de kliniek bepaalt op " gevoel" . De mensen waren vriendelijk, de lichtinval in het gebouw was goed, ik kreeg een lekker kopje koffie etc etc. Niemand komt met een echt argument.

Zo rare vraag stel ik toch niet?
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2023, 01:28   #6
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Het zijn wel meestal dezelfde boortjes, maar het zit hem ook in het uitnemen en plaatsen van de grafts naast wat ik je net allemaal heb uitgelegd. De haarlijn planning en het plaatsen ervan. Daarnaast bij het plaatsen kan een onervaren chirurg schade geven aan bestaande haarzakjes bijvoorbeeld. Of het wordt niet op de juiste diepte of met de juiste hoek geplaatst. Er kan toch van alles mis gaan met een onervaren medische team.

Daarom ziet het er bij sommige mensen heel natuurlijk uit, en bij sommigen niet al hebben ze resultaat.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2023, 02:11   #7
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Nou helaas niet. Ook met jouw antwoord komen er meer vragen bij





Het Mac voorbeeld vind ik hier geen hout snijden. De mac versus een goed restaurant is duidelijk aan te wijzen;..ervaren koks ipv 14jarige puber, betere ingredienten, betere kook apparatuur etc etc. In geval van HT kliniek zijn het dezelfde boortjes, in dezelfde 8 uur, dezelfde aantal grafts van mijn eigen hoofd en dezelfde assistent ipv arts die de HT doet.

WAT maakt een kliniek in hoog prijssegment dan beter? daar krijg ik geen duidelijk antwoord op naar mijn gevoel.
Wat, kunnen ze daar beter boren dan? is een HT assistent bij die kliniek die al 250 HTs gedaan heeft dan beter dan een goedkopere kliniek? (die asistent heeft waarschijnlijk evenveel HTs gedaan). En nogmaals, het lijkt me een monotone simpele ingreep om uit te voeren. Of wat mis ik dan?

Alle threads die ik lees, daar wordt de kliniek bepaalt op " gevoel" . De mensen waren vriendelijk, de lichtinval in het gebouw was goed, ik kreeg een lekker kopje koffie etc etc. Niemand komt met een echt argument.

Zo rare vraag stel ik toch niet?
Je geeft toch ook al je eigen antwoord. Je kunt een sterrenchef niet vergelijken met een 14 jarig pubertje, maar je gaat wel alle haarchirurgen en medische teams over 1 kam scheren. Beetje raar als je het mij vraagt.

Het lijkt me duidelijk dat een sterrenchef meer loon (of geld aan de klant) kan vragen voor zijn werk dan die 14 jarige pubertjes waar jij het over hebt. Wat maakt die sterrenchef beter dan het 14 jarige pubertje? Ervaring? kennis? kunde? een beter eindresultaat?

Die sterrenchef waar jij het over hebt zal in dezelfde mc donald's met dezelfde apparatuur, lichtinval etc als de 14 jarige puber overigens een beter resultaat gerecht krijgen.

Wat maakt een arts of kliniek duurder en/of beter? ervaring? kennis? kunde? een beter eindresultaat?

"In geval van HT kliniek zijn het dezelfde boortjes, in dezelfde 8 uur, dezelfde aantal grafts van mijn eigen hoofd en dezelfde assistent ipv arts die de HT doet."

Niet waar. De boortjes zijn niet hetzelfde. Er zijn grovere boortjes en fijnere boortjes. Daarnaast, 8 uur is óók voor iedereen anders. Neem de minst presterende werknemer binnen jouw bedrijf en zet die tegenover de best presterende werknemer binnen jouw bedrijf. Laat ze beiden 8 uur lang werken. Is 8 uur nog steeds hetzelfde voor iedereen? Ook het aantal grafts is niet bij elke kliniek specifiek hetzelfde en zelfs al zou het aantal grafts gelijk zijn, dan neemt elke arts weer net andere grafts eruit. Geen enkele arts of assistente neemt precies dezelfde grafts eruit als een ander. Hetzelfde geldt voor de assistentes. Ook in de plaatsing van de grafts zit verschil, zoals hierboven al werd aangegeven.

Daarnaast zijn er (veel) klinieken waarbij vooral assistentes het werk leveren en de arts alleen de verdoving zet en aan het einde even komt kijken. Ook zijn er klinieken waarbij de arts veel meer of zelfs alles doet. Laat jij je liever behandelen door een chirurg, of een assistente? Een chirurg is duurder dan een assistente.

Ik zou niet weten hoe duidelijker het nog kan worden als ik eerlijk ben.

Laatst gewijzigd door mickfoley; 12 januari 2023 om 02:16
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2023, 02:14   #8
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Het zijn wel meestal dezelfde boortjes, maar het zit hem ook in het uitnemen en plaatsen van de grafts naast wat ik je net allemaal heb uitgelegd. De haarlijn planning en het plaatsen ervan. Daarnaast bij het plaatsen kan een onervaren chirurg schade geven aan bestaande haarzakjes bijvoorbeeld. Of het wordt niet op de juiste diepte of met de juiste hoek geplaatst. Er kan toch van alles mis gaan met een onervaren medische team.

Daarom ziet het er bij sommige mensen heel natuurlijk uit, en bij sommigen niet al hebben ze resultaat.
haha dit vind ik altijd lastig aan een forum. Aan de ene kant vraag ik mensen, jou, om advies.
En dan geef je advies en dan ga ik er tegen in. Haha vraag het dan niet omehenkie

Maar ik vind gewoon dat er zoveel sentiment leeft op dit forum, dat ik snak naar goede argumenten.

Jij zegt " het zit hem ook in het uitnemen en plaatsen van de grafts naast wat ik je net allemaal heb uitgelegd"...ik heb je replies erg goed gelezen, maar veel heb je niet uitgelegd.

Plus je zegt dat het om de ervarenheid van het team gaat. Dat kan ik me voorstellen in roemenie en rusland. maar de bekendere klinieken in niederland; ik geloof niet dat er een arts of assistent rondloopt die minder dan 150 HTs heeft gedaan.
En bij het trekken van de haargrenslijn ben ik altijd nog zelf bij.

Maar goed;..wellicht moet ik NOG MEER ht reviews lezen.
Bedankt iig voor de tijd die je in mij steekt
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2023, 02:17   #9
OmeHenkie
HaarWeb lid
 
OmeHenkie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2016
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Je geeft toch ook al je eigen antwoord. Je kunt een sterrenchef niet vergelijken met een 14 jarig pubertje, maar je gaat wel alle haarchirurgen en medische teams over 1 kam scheren. Beetje raar als je het mij vraagt.

Het lijkt me duidelijk dat een sterrenchef meer loon (of geld aan de klant) kan vragen voor zijn werk dan die 14 jarige pubertjes waar jij het over hebt. Wat maakt die sterrenchef beter dan het 14 jarige pubertje? Ervaring? kennis? kunde? een beter eindresultaat?

Die sterrenchef waar jij het over hebt zal in dezelfde mc donald's met dezelfde apparatuur, lichtinval etc als de 14 jarige puber overigens een beter resultaat gerecht krijgen.

Wat maakt een arts of kliniek duurder en/of beter? ervaring? kennis? kunde? een beter eindresultaat?

"In geval van HT kliniek zijn het dezelfde boortjes, in dezelfde 8 uur, dezelfde aantal grafts van mijn eigen hoofd en dezelfde assistent ipv arts die de HT doet."

Niet waar. De boortjes zijn niet hetzelfde. Er zijn grovere boortjes en fijnere boortjes. Daarnaast, 8 uur is óók voor iedereen anders. Neem de minst presterende werknemer binnen jouw bedrijf en zet die tegenover de best presterende werknemer binnen jouw bedrijf. Laat ze beiden 8 uur lang werken. Is 8 uur nog steeds hetzelfde voor iedereen? Ook het aantal grafts is niet bij elke kliniek specifiek hetzelfde en zelfs al zou het aantal grafts gelijk zijn, dan neemt elke arts weer net andere grafts eruit. Geen enkele arts of assistente neemt precies dezelfde grafts eruit als een ander. Hetzelfde geldt voor de assistentes. Ook in de plaatsing van de grafts zit verschil, zoals hierboven al werd aangegeven.

Daarnaast zijn er (veel) klinieken waarbij vooral assistentes het werk leveren en de arts alleen de verdoving zet en aan het einde even komt kijken. Ook zijn er klinieken waarbij de arts veel meer of zelfs alles doet. Laat jij je liever behandelen door een chirurg, of een assistente?

Ik zou niet weten hoe duidelijker het nog kan worden als ik eerlijk ben.
Je bent heel duidelijk. mijn dank. Het enige wat mij rest te zeggen is of er binnen de Nederlandse klinieken echt zo'n verschil is als jij probeert te beweren. Dat er Macs zijn en sterrencheffen, zo'n verschil
__________________
Ik gebruik=
Rozemarijnolie
Rozemarijnwater
Ketoconazol shampoo
Vitamine Mult
Vitamine B
Biotine
Zink
Magnesium
OmeHenkie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2023, 12:02   #10
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
U vraagt een vraag en heb zo duidelijk mogelijk alles uitgelegd. En de boortjes zijn natuurlijk niet allemaal precies even groot, sommige mensen hebben dikker haar en sommige dunner, daar wordt een gepaste boortje bij gebruikt. Maar ik bedoelde dat de boortjes zelf zoals je zelf zei de zelfde werkwijze hebben, en dat de rest wat ik vertelde belangrijk is bij een haartransplantatie met een goede resultaat.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2023, 12:41   #11
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Bij de meeste klinieken wordt het zetten van de grafts door de assistenten gedaan. Anders zou een haartransplantatie voor de meeste mensen onbetaalbaar zijn. Dat het door de assistenten wordt gedaan is niet per definitie slecht. Het hangt natuurlijk heel erg af van de opleiding / ervaring / kwaliteit / professionaliteit van de kliniek en het personeel.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2023, 13:01   #12
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Bij de meeste klinieken wordt het zetten van de grafts door de assistenten gedaan. Anders zou een haartransplantatie voor de meeste mensen onbetaalbaar zijn. Dat het door de assistenten wordt gedaan is niet per definitie slecht. Het hangt natuurlijk heel erg af van de opleiding / ervaring / kwaliteit / professionaliteit van de kliniek en het personeel.
Hier sluit ik me helemaal bij aan!

Een arts is per definitie niet beter dan een assistent.
Sterker nog....een assistent (verpleegkundige) die al 15 jaar niks anders doet, heb ik liever dan een arts die na zijn studie denkt: Goh....laat ik me eens verdiepen in haartransplantaties (voor het geld) en dan na enkele jaren vinden dat je beter bent dan assistenten met 15 jaar ervaring.

Je mag aannemen dat een goede kliniek die is aangesloten bij de juiste medische instanties, zich het niet kan permitteren om ongeschoold of ongekwalificeerd personeel in te zetten.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2023, 15:22   #13
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
haha dit vind ik altijd lastig aan een forum. Aan de ene kant vraag ik mensen, jou, om advies.
En dan geef je advies en dan ga ik er tegen in. Haha vraag het dan niet omehenkie

Maar ik vind gewoon dat er zoveel sentiment leeft op dit forum, dat ik snak naar goede argumenten.

Jij zegt " het zit hem ook in het uitnemen en plaatsen van de grafts naast wat ik je net allemaal heb uitgelegd"...ik heb je replies erg goed gelezen, maar veel heb je niet uitgelegd.

Plus je zegt dat het om de ervarenheid van het team gaat. Dat kan ik me voorstellen in roemenie en rusland. maar de bekendere klinieken in niederland; ik geloof niet dat er een arts of assistent rondloopt die minder dan 150 HTs heeft gedaan.
En bij het trekken van de haargrenslijn ben ik altijd nog zelf bij.

Maar goed;..wellicht moet ik NOG MEER ht reviews lezen.
Bedankt iig voor de tijd die je in mij steekt
Ervaring heeft niks te maken met de hoeveelheid haartransplantaties. Iemand die 1 jaar werkt in een sterrenrestaurant heeft meer ervaring dan iemand die 20 jaar werkt in de Mc Donald´s (om maar bij dat voorbeeld te blijven). Hetzelfde voor een voetballer die 1 jaar op het hoogste niveau heeft gevoetbald, heeft meer ervaring dan een amateurspeler die al 20 jaar voetbal speelt.

Een goede assistente die al enkele jaren in een goed team en een goede kliniek werkt heeft dus meer ervaring dan een assistente die al 20 jaar aanmoddert.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2023, 17:45   #14
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
Maar ik vind gewoon dat er zoveel sentiment leeft op dit forum, dat ik snak naar goede argumenten.
Ik denk dat je hier de spijker op z'n koppie tikt, Henk.

Verder ben ik het best wel heel erg eens met je nuchtere kijk zaken, die ik teruglees in je openingspost. Ik vraag me ook heel erg af hoeveel het nou uitmaakt of een chirurg of een assistente de haartjes in de gemaakte sneetjes zet. Kun je weinig aan fout doen lijkt mij. Een chirurg die dit zelf doet, zal moord en brand schreeuwen over de klinieken waar een assistente dit werk doet. En kliniek waar de assistente dit doet, zal doen geloven dat iedere domme l*l dit werk kan doen in principe.

Keuze voor kliniek is persoonlijk. Heb je ongelimiteerd budget? Kijk dan welke resultaten je het beste aanstaan. Is budget een ding? Zoek dan de beste kliniek in Turkije. Etc.

Heel veel verder moet je niet gaan denk ik zelf.
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2023, 21:53   #15
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaulPaulPaul Bekijk bericht
Ik denk dat je hier de spijker op z'n koppie tikt, Henk.

Verder ben ik het best wel heel erg eens met je nuchtere kijk zaken, die ik teruglees in je openingspost. Ik vraag me ook heel erg af hoeveel het nou uitmaakt of een chirurg of een assistente de haartjes in de gemaakte sneetjes zet. Kun je weinig aan fout doen lijkt mij. Een chirurg die dit zelf doet, zal moord en brand schreeuwen over de klinieken waar een assistente dit werk doet. En kliniek waar de assistente dit doet, zal doen geloven dat iedere domme l*l dit werk kan doen in principe.

Keuze voor kliniek is persoonlijk. Heb je ongelimiteerd budget? Kijk dan welke resultaten je het beste aanstaan. Is budget een ding? Zoek dan de beste kliniek in Turkije. Etc.

Heel veel verder moet je niet gaan denk ik zelf.
En dit komt van iemand die ontevreden is over zijn haartransplantatie en zijn haren eruit wilt halen? Vreemd... Als iedere domme l*l het werk kan doen.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.