Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 november 2006, 08:11   #61
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.409
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door indian38
Zorg er voor dat je patienten te zien krijgt die daar ook zijn behandeld...
odessa aktief hier op dit forum is ook door Ferudini behandeld. Hij was tevreden...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2006, 09:22   #62
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Er is ook een referentielijst beschikbaar van 35 cliënten waar je vrijblijvend contact mee op kunt nemen.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2006, 11:59   #63
BomB
California Soul Dreamer
 
BomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2004
Locatie: omgeving Arnhem
Berichten: 249
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo
Odessa aktief hier op dit forum is ook door Ferudini behandeld. Hij was tevreden...
Goedkoop
Ja, want hij schreef me ook nog dat het bijna net zo goedkoop was als in Poznan Polen waar hij eerder was behandeld. Maar doet hij, Ferudini (België), FUE? Dat zoekt die Jeroen 23 jaar of van 1923 natuurlijk.

Wachttijden
Net voor de kerst zijn er, denk ik, wel behandel plaatsen vrij want de meeste mensen willen niet tijdens de kerst blijvend met een pet of bij een FUE behandeling met een piraten hoofddoek of een burka rondlopen.
BomB is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2006, 12:21   #64
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.409
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BomB
Goedkoop
Ja, want hij schreef me ook nog dat het bijna net zo goedkoop was als in Poznan Polen waar hij eerder was behandeld. Maar doet hij, Ferudini (België), FUE? Dat zoekt die Jeroen 23 jaar of van 1923 natuurlijk.

Wachttijden
Net voor de kerst zijn er, denk ik, wel behandel plaatsen vrij want de meeste mensen willen niet tijdens de kerst blijvend met een pet of bij een FUE behandeling met een piraten hoofddoek of een burka rondlopen.
BomB, wat ben je weer lekker op dreef... Tussen kerst en oud en nieuw is het altijd razenddruk!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2006, 15:59   #65
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Transhair is toch gesloten tussen kerst en nieuw. (dit jaar dan toch)
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2006, 16:08   #66
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.409
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Transhair is toch gesloten tussen kerst en nieuw. (dit jaar dan toch)
28-12-05 was mijn D-day. Maar dat jaar was er ook sprake van een "werkgeverskerst"...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2006, 20:05   #67
BomB
California Soul Dreamer
 
BomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2004
Locatie: omgeving Arnhem
Berichten: 249
Meneer Limbo kun je niet je public profile invullen dan begrijp ik misschien waar je het over hebt. Werkgeverskerst?, D-Day? Is het daar ook oorlog? Hoort LimBurg nog bij NL?

Ik begrijp nu dat je 43+43=86 wil worden en met Kerst open bent. Of je dan Vlaaien verkoopt of Hasj aan grensoverschrijdend drugstoerisme is vanaf deze locatie niet goed verifieerbaar.

Laatst gewijzigd door BomB; 28 november 2006 om 20:12
BomB is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2006, 21:33   #68
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.409
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BomB
Meneer Limbo kun je niet je public profile invullen dan begrijp ik misschien waar je het over hebt. Werkgeverskerst?, D-Day? Is het daar ook oorlog? Hoort LimBurg nog bij NL?

Ik begrijp nu dat je 43+43=86 wil worden en met Kerst open bent. Of je dan Vlaaien verkoopt of Hasj aan grensoverschrijdend drugstoerisme is vanaf deze locatie niet goed verifieerbaar.
Met werkgeverskerst bedoel ik kerstmis die in het weekend valt. Hebben de heren werkgevers maximale productiviteit! Want dan valt automatisch Nieuwjaar ook in het weekend.

Ik zeg niet dat ik 86 wil worden, dat weet niemand.

Je hebt goede humor, BomB!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2006, 00:03   #69
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BomB
Goedkoop
Ja, want hij schreef me ook nog dat het bijna net zo goedkoop was als in Poznan Polen waar hij eerder was behandeld. Maar doet hij, Ferudini (België), FUE? Dat zoekt die Jeroen 23 jaar of van 1923 natuurlijk.
ja inderdad doet hij(Ferudini) fue?
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2006, 06:36   #70
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.253
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje
Er is ook een referentielijst beschikbaar van 35 cliënten waar je vrijblijvend contact mee op kunt nemen.
Het nadeel is dat zijn referentielijst vaak zal bestaan uit personen die een goed resultaat hebben gehaald en die tevreden erover zijn.
Transhair heeft ook personen die bij open dagen komen opdagen.
Die personen krijgen daarvoor, en voor hun objectieve ervaringen , korting op de behandeling.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2006, 08:19   #71
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.409
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Het nadeel is dat zijn referentielijst vaak zal bestaan uit personen die een goed resultaat hebben gehaald en die tevreden erover zijn.
Transhair heeft ook personen die bij open dagen komen opdagen.
Die personen krijgen daarvoor, en voor hun objectieve ervaringen , korting op de behandeling.
Vervang 'vaak' door 'altijd' en ik ben het met je eens. Lijkt me ook logisch...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2006, 10:35   #72
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Het nadeel is dat zijn referentielijst vaak zal bestaan uit personen die een goed resultaat hebben gehaald en die tevreden erover zijn.
Transhair heeft ook personen die bij open dagen komen opdagen.
Die personen krijgen daarvoor, en voor hun objectieve ervaringen , korting op de behandeling.
Waarom toch altijd die argwaan dat er iets niet zal kloppen. Wij hebben niets te verbergen. Je mag ook een willekeurige naam in het cliënten bestand aanwijzen. Korting geven om model te worden doen wij niet omdat dan iedereen een korting wil.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2006, 10:38   #73
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.409
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje
Waarom toch altijd die argwaan dat er iets niet zal kloppen. Wij hebben niets te verbergen. Je mag ook een willekeurige naam in het cliënten bestand aanwijzen. Korting geven om model te worden doen wij niet omdat dan iedereen een korting wil.
Is toch geen argwaan, transplantaatje? Lijjkt me vrij logisch dat op een referentielijst alleen tevreden klanten staan. In een cv noem je toch ook geen werkgevers die niet tevreden over je zijn?

Overigens zal niet iedereen het op prijs stellen indien je een potentiële klant inzage geeft in het klantenbestand...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2006, 11:29   #74
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Natuurlijk geven wij geen namen vrij. Alle gegevens vallen onder de wet van de privacy. Het is logies dat er verschil zit in de eindresultaten omdat ook iedere mens en iedere haarsituatie ander is. Dat wil nog niet zeggen dat deze mensen (die geen volle kop met haar hebben) daarom niet op een referentie lijst kunnen staan. Met een klein haarkransje kun je soms toch nog iemand ontzettend tevreden maken als er alleen maar de bovenkant is opgevuld.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2006, 11:32   #75
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.409
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door transplantaatje
Natuurlijk geven wij geen namen vrij. Alle gegevens vallen onder de wet van de privacy. Het is logies dat er verschil zit in de eindresultaten omdat ook iedere mens en iedere haarsituatie ander is. Dat wil nog niet zeggen dat deze mensen (die geen volle kop met haar hebben) daarom niet op een referentie lijst kunnen staan. Met een klein haarkransje kun je soms toch nog iemand ontzettend tevreden maken als er alleen maar de bovenkant is opgevuld.
Volgens mij zitten we niet op dezelfde golflengte. Never mind...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kappers krijgen provisie van Transhair Henk Chirurgische behandelingen 30 13 mei 2005 18:23
Wie was er ook alweer zo'n voorstander van TRANSHAIR? Leg dit eens uit dan?! LOL! opzichgoed Chirurgische behandelingen 26 3 augustus 2004 02:35
Mijn Transhair ervaring sjef Chirurgische behandelingen 0 3 juli 2002 19:52
Zitten Laser Aesthetic en Transhair in hetzelfde gebouw in Engeland? Chris Chirurgische behandelingen 3 10 januari 2002 22:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.