Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Bekijk resultaten enquête: -
- 0 0%
- 0 0%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 13 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 20 februari 2007, 10:50   #166
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri Bekijk bericht
Hier wel een interessant artikel voor de voedingfreaks:
misschien handig moest iemand dit geheel kunnen vertalen

thanks
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2007, 11:12   #167
Gideon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2006
Berichten: 52
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cherifo Bekijk bericht
misschien handig moest iemand dit geheel kunnen vertalen

thanks
http://babelfish.altavista.com/

Niet geweldig omdat alles in een directe vertaling wordt weergegeven, maar je snapt dan wel waar de tekst over gaat
Gideon is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2007, 11:25   #168
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gideon Bekijk bericht
http://babelfish.altavista.com/

Niet geweldig omdat alles in een directe vertaling wordt weergegeven, maar je snapt dan wel waar de tekst over gaat
thanks..voila ik heb heel de site automatisch vertaald.. misschien handig voor sommigen onder ons hé..

Citaat:
"Het voordeel van de huid en van het haar van goed dieet ook
Door Carolyn O'neil
De Dienst van het Nieuws van Cox
Laatst bijgewerkt Van het artikel: 02/11/2007 10:35:10 AM MST


Atlanta - de Meeste mensen associëren het eten van een gezonder dieet met gewicht-verlies doelstellingen of het houden van cholesterol in controle, die twee werkelijk belangrijke medische opdrachten zijn. Maar daar zou iets meer u moeten denken over: Net het eten om uw lichaam te helpen het beste zijn het kan binnen en uit zijn.

Glans in uw haar en de gloed in uw huid is enkel belangrijk zo zoals de aantallen op uw badkamersschaal als maatregel van hoe uw maaltijd uw gezondheid beïnvloedt. Enkel aangezien het minerale calcium in beengezondheid kritiek is, is er een horde andere rollen die de voedingsmiddelen in het helpen van ons voelen en spelen ons beste kijken. Uw huid wil u een gezond dieet ook eten.

De voeding zou een rol zelfs kunnen spelen in het helpen van u jonger kijken omdat de huidcellen bepaalde te herstellen en te regenereren voedingsmiddelen nodig hebben.

Dit is ook waar voor gezonde haar en spijkers. Zo is de verbinding tussen gezondheid en schoonheid zeer echt en verstrekt zelfs nog meer motivatie om eetgewoonten voor het levens lange gezondheid te verbeteren.

Voed uw huid het goede materiaal. Het anti-oxyderend, met inbegrip van vitaminen C, E en A, beschermen tegen de oxydatie, of het opsplitsen, van cellen in het lichaam, met inbegrip van de huid. De beste bescherming is een serie van anti-oxyderend van helder gekleurde vruchten en groenten. Probeer om donkergroene bladgroenten, broccoli, bosbessen, kantaloep, roze grapefruit, Spaanse pepers, wortelen, bataten, pompoen, pruimen, purpere druiven, bieten en tomaten in uw dagelijks dieetplan te omvatten. Willen geen blik van een gedroogde pruim houden? Eet meer van hen.

Gedroogde pruimen, die ook als droge pruimen worden de bekend, zijn super hoogte in beschermende anti-oxyderend.

De vitamine C is essentieel voor de vorming van collageen, een sponzig netwerk van vezels dat huid mollig en rimpel-vrij houdt. De goede bronnen van vitamine C omvatten citrusvruchten, Spaanse pepers, donkergroene bladgroenten, tomaten, aardbeien en kiwi.

De bèta carotine, die wordt omgezet in vitamine A in het lichaam, is kritiek ook voor huidgezondheid omdat het betrokken bij de groei en de reparatie van huidcellen is en tegen zonschade zou kunnen beschermen. Nota: De supplementen van de vitamine A in hoge dosissen kunnen giftig zijn, zodat gaan voor wortelen, pompoen, mango's, bataten en ander oranje voedsel, wijzend op zijn zij natuurlijk rijk aan bètacarotine.

De hulp van de vitamine E beschermt gezonde cellen en wachten ook tegen zonschade.

Voedsel dat vitamine E heeft tarwekiem, versterkte graangewassen, noten en zaden omvatten. Daar zelfs wat onderzoek dat vitamine E naar voren brengt kan met vitamine C voor een extra verhoging van anti-veroudert huidbescherming samenwerken. Hoe zo over een glas oranje sap met een handvol amandelen voor een middagsnack om uw huid te voeden? - Schoonheid op halve shell? De oesters zijn een grote bron van het minerale zink, dat bij wond het helen en de vorming van nieuw collageen betrokken is. Hebben eerder sushi? Het minerale selenium dat in tonijn en krab wordt gevonden zou kunnen helpen het verouderen vertragen door zonschade te verminderen en de elasticiteit van de huid te beschermen.

De gezonde vetten zoals omega-3 - gevonden in zalm, lijnzaad en okkernoten - en monounsaturated oliën die in olijfolie, canolaolie worden gevonden, zijn de avocado's en de nootboters hart -

gezond en hulp houd huid bevochtigd.

De geregistreerde diëtist Lenore Greenstein zegt, "ik ben altijd ongerust gemaakt over vet-phobic mensen. Zij realiseren geen droge huid en het verdunnende haar kan een bijwerking van een dieet te zijn laag in vet." Het drinkwater door de dag houdt huid vochtig en helpt het lichaam van toxine bevrijden.

Overdoing het bij de staven of zelfs koffiebars kan op uw gezicht ook tonen. Vermijd bovenmatige alcohol en cafeïne die kunnen en uw huid drogen ontwateren die, die de cellen van nodig water rooft en fijne lijnen zichtbaarder veroorzaakt om te zijn."
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes

Laatst gewijzigd door Tiuri; 21 februari 2007 om 11:51
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2007, 22:12   #169
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Invloed van voeding op AGA

Zeer interessant: http://news.hairlosshelp.com/hair-lo...ggests-survey/
Studie: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/q..._uids=17341860
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 10:53   #170
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
En hier de thread op HLH, ook interessant
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 11:12   #171
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Hoe zit het eigenlijk met brood? Wat voor brood is nou eigenlijk goed voor je en staat laag op de GI Index? Ik weet wel dat wit brood en gemodificeerd zetmeel echt een no-go is.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 11:19   #172
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri Bekijk bericht

Volgens mij waren er al 2 Finse onderzoeken naar de relatie tussen overgewicht en AGA. Volgens mij is dit een vervolgstudie! Desalniettemin interessant!
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 11:21   #173
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Hoe zit het eigenlijk met brood? Wat voor brood is nou eigenlijk goed voor je en staat laag op de GI Index? Ik weet wel dat wit brood en gemodificeerd zetmeel echt een no-go is.
volgranen bruin brood is wel ok, wit brood niet. Wit brood is ver doorgemodificeerd waardoor het eigenlijk een bom van simpele koolhydraten is geworden.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel


Laatst gewijzigd door Jaapie; 11 maart 2007 om 11:23
Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 12:13   #174
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Misschien dat jij dit wel weet Jaapie. Hoeveel Proteïne per dag is wenselijk/aanbevolen? Ik kan het nergens vinden. Volgens mij is er niet echt een een ADH van Proteïne, maar het is wel noodzakelijk.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 12:37   #175
Amsterdam22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2006
Berichten: 6
Als je veel aan krachttraining doet en veel proteinen nodig hebt voor je spieren moet je ongeveer 2, tot 2,5 x je lichaamsgewicht aan proteinen (in gram) eten. Dus als je 70 kilo weegt, zou je dan 140-175 g proteinen moeten binnenkrijgen.

Hoe het zit voor mensen die dus niet aan krachttraining doen weet ik niet precies, maar dat zal ongetwijfeld een stuk lager liggen.

Daarbij heb je ook nog veel verschil in de eiwitten, zo heb je snelle eiwitten, zoals whey (wat o.a in melk zit), en langzamere eiwitten, die je eerder in kwark vindt.
Amsterdam22 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 14:05   #176
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Hoe zit het eigenlijk met brood? Wat voor brood is nou eigenlijk goed voor je en staat laag op de GI Index? Ik weet wel dat wit brood en gemodificeerd zetmeel echt een no-go is.
Het punt met dit soort onderwerpen is dat je het zo extreem kunt maken als je wilt. Een aantal boeken die over voeding en overgewicht of voeding en ziektes gaan, komen er uiteindelijk op uit dat je helemaal geen brood moet eten.... Maarja, om nou de hele dag nootjes, pitten en rauwe groenten te gaan zitten wegknagen...


Life Without Bread:http://www.amazon.com/Life-Without-B...3617864&sr=8-1

The Paleo Diet: Lose Weight and Get Healthy by Eating the Food You Were Designed to Eat: http://www.amazon.com/gp/product/047...3617864&sr=8-1
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 15:00   #177
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001 Bekijk bericht
Het punt met dit soort onderwerpen is dat je het zo extreem kunt maken als je wilt. Een aantal boeken die over voeding en overgewicht of voeding en ziektes gaan, komen er uiteindelijk op uit dat je helemaal geen brood moet eten.... Maarja, om nou de hele dag nootjes, pitten en rauwe groenten te gaan zitten wegknagen...


Life Without Bread:http://www.amazon.com/Life-Without-B...3617864&sr=8-1

The Paleo Diet: Lose Weight and Get Healthy by Eating the Food You Were Designed to Eat: http://www.amazon.com/gp/product/047...3617864&sr=8-1
En waarom zou je dan geen brood mogen eten Vince?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 16:19   #178
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amsterdam22 Bekijk bericht
Als je veel aan krachttraining doet en veel proteinen nodig hebt voor je spieren moet je ongeveer 2, tot 2,5 x je lichaamsgewicht aan proteinen (in gram) eten. Dus als je 70 kilo weegt, zou je dan 140-175 g proteinen moeten binnenkrijgen.

Hoe het zit voor mensen die dus niet aan krachttraining doen weet ik niet precies, maar dat zal ongetwijfeld een stuk lager liggen.

Daarbij heb je ook nog veel verschil in de eiwitten, zo heb je snelle eiwitten, zoals whey (wat o.a in melk zit), en langzamere eiwitten, die je eerder in kwark vindt.
Ik heb dat al veel gelezen maar heb je daar een bron ook van? Ik heb ook gelezen dat eiwitten(als je het in grotere mate gebruikt) niet slecht zijn voor lever en nieren. Maar ik denk zoals met vet en andere stoffen het slecht is om veel te gebruiken.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2007, 16:57   #179
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
En waarom zou je dan geen brood mogen eten Vince?
Omdat er veel koolhydraten in zitten zoals normaal is bij graanproducten.http://www.lowcarb.ca/atkins-diet-an...out-bread.html
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2007, 09:26   #180
Amsterdam22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2006
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj Bekijk bericht
Ik heb dat al veel gelezen maar heb je daar een bron ook van? Ik heb ook gelezen dat eiwitten(als je het in grotere mate gebruikt) niet slecht zijn voor lever en nieren. Maar ik denk zoals met vet en andere stoffen het slecht is om veel te gebruiken.
Nee, ik heb er geen bron van, ik heb het van veel verschillende mensen gehoord/gelezen. Het lijkt dus een soort van common knowledge te zijn bij krachtsporters. Maar ik ben net als jij ook wel benieuwd naar een bron, om te zien of het geen fabeltje is, maar tot die tijd houd ik me er wel aan.

Ik het net als jij ook gelezen dat teveel eiwitten niet schadelijk voor je is, als je echt teveel binnenkrijgt zorgt je lichaam dat dat er wel op de wc uitgaat .
Amsterdam22 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verzuring tegengaan als oplossing voor AGA sjef Overige behandelingen 249 9 januari 2012 19:58
Voeding, ontsteking en haaruitval pindakaas AGA - Algemeen 4 28 juni 2009 18:23
wisselen van producent vitamine's henk1962 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 8 juni 2006 14:53
Kruiden, vetten en thee imiteren werking Finasteride pindakaas Medicijnen/haargroeimiddelen 30 20 september 2004 23:20
Voeding voeding voeding pizzacat Overige behandelingen 4 31 maart 2004 20:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.