Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 3 april 2014, 20:18   #436
Mallusid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2007
Berichten: 45
Ik gebruik nu drie maanden RU. Ik heb deze in combinatie met druivenpit extract gedaan. Niet slim want nu weet ik natuurlijk niet wat effect heeft.

Ik heb lichte hergroei ervaren bij de inhammen en boven op is het ook dikker. Niet een hele grote verandering maar wel merkbaar
Mallusid is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2014, 20:33   #437
Janni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2014
Berichten: 185
Geslacht:
Mooi om te horen!
Heb je ook al stabilisatie?
Janni is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2014, 23:17   #438
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mallusid Bekijk bericht
Ik gebruik nu drie maanden RU. Ik heb deze in combinatie met druivenpit extract gedaan. Niet slim want nu weet ik natuurlijk niet wat effect heeft.

Ik heb lichte hergroei ervaren bij de inhammen en boven op is het ook dikker. Niet een hele grote verandering maar wel merkbaar
lichte hergroei is al een hele prestatie!
houd het in de gaten
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2014, 00:17   #439
Mallusid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2007
Berichten: 45
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janni Bekijk bericht
Mooi om te horen!
Heb je ook al stabilisatie?
Mijn haar uitval was al gestabiliseerd. Minoxidill was erg effectief en had bij mij voor aanzienlijke hergroei gezorgd en mijn haarverlies tot op de dag van vandaag gestabiliseerd. Ik gebruik het nu 4 jaar denk ik.
Mallusid is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2014, 01:13   #440
Janni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2014
Berichten: 185
Geslacht:
Eerste keer dat ik hier lees dat iemand dankzij minoxidil zijn haarsituati heeft weten te stabiliseren en dan ook nog is voor 4 jaar. Super!
Heb je verder niets anders gebruikt in die 4 jaar. En had je daarvoor wel veel haaruitval?
Nu zit ik eerlijk gezegd wel te twijfelen of ik minox toch maar de kans moet geven (voor sta ilisatie)
Janni is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2014, 16:51   #441
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janni Bekijk bericht
Eerste keer dat ik hier lees dat iemand dankzij minoxidil zijn haarsituati heeft weten te stabiliseren en dan ook nog is voor 4 jaar. Super!
Heb je verder niets anders gebruikt in die 4 jaar. En had je daarvoor wel veel haaruitval?
Nu zit ik eerlijk gezegd wel te twijfelen of ik minox toch maar de kans moet geven (voor sta ilisatie)
RU in kirkland werkt supergoed voor mij.. Kirkland gewoon van ebay halen kost je 2-3$ per flesje.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 12:31   #442
Mallusid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2007
Berichten: 45
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janni Bekijk bericht
Eerste keer dat ik hier lees dat iemand dankzij minoxidil zijn haarsituati heeft weten te stabiliseren en dan ook nog is voor 4 jaar. Super!
Heb je verder niets anders gebruikt in die 4 jaar. En had je daarvoor wel veel haaruitval?
Nu zit ik eerlijk gezegd wel te twijfelen of ik minox toch maar de kans moet geven (voor sta ilisatie)
Ik gebruikte alleen minox. Het grappige was dat ik de meeste hegroei in de eerste maand ondervond. Vanaf dag 2 dat ik het voor het eerst gebruikte.
Mallusid is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 13:41   #443
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Ben ook begonnen met het gebruik van ru. Alleen mijn haren zijn weer erg lang 6 cm.. Ik kan het goed in model brengen en heb nog veel haar en dat ook allemaal dankzij minox alleen. Nu kijken wat de ru doet.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 13:50   #444
Janni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2014
Berichten: 185
Geslacht:
Hebben jullie ook tijdens het gebruik van minoxidl een hevige shedding ondervonden?
Janni is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 13:53   #445
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Wel vaker dan een keer.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 19:36   #446
DennisBelgium
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2013
Berichten: 8
Beste haarwebbers,

Ik gebruik nu al sinds januari dagelijks ru. Was begonnen met 50mg per 1ml, en zit nu aan 100mg per ml.
Ik gebruik normaal ook 2-3x wekelijks duta.

Ik had besloten om eventjes te stoppen met duta om te zien of de ru wel degelijk werkt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit spijtig genoeg niet het geval is.

mn haren zijn in de afgelopen 2maanden weer in grotere hoeveelheden aan het uitvallen. En mijn hoofdhuid jeukt erg daar waar de haren uitvallen. (Wanneer ik een dagje of 2 mijn duta weer neem, verdwijnt de jeuk meteen en heb ik minder haaruitval)

Ik weet ondertussen zeer goed voor mezelf als het om een shedding gaat en wanneer het om haaruitval gaat...

ik moet wel zeggen dat er redelijk veel van de ru solution aan mn haren blijft plakken.. ik probeer zo goed mogelijk een gelijke hoeveelheid aan te brengen over mn hoofdhuid. Ik masseer het daarna in. Mijn ru bestaat uit 100mg ru, ethanol 98% (2/3de), pg (1/3de).

ik maak steeds batches voor 2a3weken en hou deze dagelijks in de diepvriezer.

Weet er toevallig iemand of ik iets fout doe? Waarom het niet werkt? Kan het zijn dat 100mg te weinig is, en dat ik meer moet uitproberen?

Alvast bedankt voor jullie input!!

Grtz

Laatst gewijzigd door DennisBelgium; 15 april 2014 om 19:39
DennisBelgium is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 19:56   #447
Janni
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2014
Berichten: 185
Geslacht:
Misschien kun je een andere solution proberen.
Bv: kb solution of minox. Het kan denk ik zo zijn dat sommige solutions voor een betere opname zorgen.
En ik vind 3 weken wel veel. Misschien moet je batches voor max 3 dagen maken en dan kijken of er wat verandert
Janni is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 20:04   #448
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Wanneer je een dag of 2 duta neemt heb je al minder haaruitval? Dat is onmogelijk. Kan gewoon niet.. punt. Dat de RU niet werkt kan heel goed. Ik weet ook niet of het werkt of niet. Ben er net mee begonnen. Ik raad je aan om het voor max 10 dagen klaar te maken en verder in de koelkast bewaren. De mix zelf in de koelkast, RU in de vriezer. Waarom zou je DUTA en RU nemen? Neem dan of alleen DUTA of Finasteride. Januari tot april is veel te kort voor resultaat. Niet gek dat wanneer je stopt met DUTA de haren uitvallen. RU slaat niet altijd zo snel aan.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 22:41   #449
donniedarko
in search off...
 
donniedarko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2005
Locatie: leeuwarden
Berichten: 353
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janni Bekijk bericht
Hebben jullie ook tijdens het gebruik van minoxidl een hevige shedding ondervonden?
Ik heb een boel middelen gebruikt maar van Minoxidil en Revita shampoo daar heb ik de ergste Sheddings van gehad.
Dat is volgens mij wel handig om te weten...
Sheddings geven mij altijd stres!
__________________
Huidig regime:

Revita shampoo
witte/groene thee
haar tabletten/Zink/Biotine
Minoxidil (9-11-2019 begonnen)
Foligain (5-9-2014 begonnen)
Dutasteride (26-08-2019 begonnen)
Fue 2000 Grafts (1-11-2019)

gestopt:


Propecia: (na 13 jaar gebruik)
Spectral.DNC-N (na 5 jaar gebruik)

Stand van zaken:
Zeer tevreden met huidige haar situatie.
donniedarko is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2014, 23:40   #450
DennisBelgium
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2013
Berichten: 8
Ik heb idd niet direct minder haaruitval na het nemen van 2dutas. Maar na enkele dagen is de jeuk veel minder en dan weet ik gewoon dat mijn dht levels onderdrukt worden.

Ru zou bij me werken als de jeuk zou verdwijnen. Dan weet ik 100% zeker dat de ru zijn werk doet. Maar dat is dus niet het geval... Mss zou het inderdaad verstandig zijn om batches voor max 1week te maken.

Maar ook al maak ik batches voor 1week of minder aan, dan nog betwijfel ik of het zal werken... kb solution heb ik al geprobeerd voor een maandje, en minox weiger ik te gebruiken.

kan het zijn dat er teveel ru op mijn haren verloren gaat, en mn hoofdhuid niet voldoende kan opnemen daardoor?
DennisBelgium is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.