Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 april 2021, 18:51   #16
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans90 Bekijk bericht
Ik zie niet echt een slecht resultaat. Het is normaal dat ze een transitiezone aanhouden. Ik zie een natuurlijke haarlijn.

Het blijft een haartransplantatie. De resultaten zullen geen echte haarlijn evenaren.

Dat zeg jij alles zit verkeerd zie die haar richtingen alle zit op de grote boven hoof de meeste 2 haar zakjes. Zie geen niet zoveel single helaas.
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2021, 19:16   #17
sernea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inham123 Bekijk bericht
Ik heb twee mislukte operaties achter de rug bij Kliniek Veldhoven, maar ze weigeren de dichtheid van 10-15 transplataten vooraan de haarlijn (eerste 0,7 cm in de diepte te corrigeren).


Ik ben bij twee controlegesprekken geweest waarbij tijdens de eerste op 1 december gemeld werd door [mod-edit, naam medewerker vanwege privacy verwijderd]dat de haarlijn dichtheid erg laag is, dat de haarlijn inderdaad wat scheef loopt en dat er sprake is van een in haar woorden negroide haarlijn waarin geen golfjes zitten.


Tijdens de eindcontrole op 31 maart is mijn haar door twee personen gecontroleerd, waaronder meer [mod-edit naam medewerker vanwege privacy verwijderd] en werd mijn herstelbehandeling beloofd. Het was alleen de vraag of een paar incorrect geplaatste haartjes met electrolyse of FUE werden verwijderd.


Dus nu krijg ik ineens een email dat ze zich niet aan het contract dat ik getekend heb willen houden. Wat ik ook erg vreemd vind.
Dat is werk weigering ze doelen vaak op je geld, dus dat waren ze al die tijden vanaf het begin ze waren op je geld uit.

Haarlijn kan zeker beter..

Succes
sernea is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.