Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 5 december 2017, 20:46   #1621
Hanneke49
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 53
Geslacht:
Goed hoor , die foto.s. Ik heb een week geleden mijn eerste behandeling gehad. Top begeleiding, moet eerlijk zeggen dat ik na een paar uur die prikken wel zat was. En toen ging t dus nog een paar uur door. Het is meer irritant dan pijnlijk, maar zeker de moeite waard. De ochtend erna heb ik een foto genomen, ben nu al zó blij met het resultaat! En dan moet t nog mooier worden dus! Mensen die weten waar ik mee bezig ben, zijn werkelijk waar stomverbaasd over het resultaat! Zal foto erbij doen. Wat raar...op mn ipad staat ie recht, hier dwars. Nouja, maakt niet uit toch? het is hier wat rood en nog vettig, mocht alleen nog spoelen met lauwwarm water, geen shampoo. Maar echt, ben er zó blij mee. Dus als er vrouwen zijn twijfelen, DOEN!!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 164F487D-41B1-4E32-865F-60CD90FE8F8A.jpg‎ (146,3 KB, 194x gelezen)
Hanneke49 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2017, 00:07   #1622
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Wow, wat een verschil zeg! Dichtheid ziet er mooi uit zo, kun je blij mee zijn.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2017, 00:37   #1623
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Wow ziet er goed uit Hanneke
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2017, 17:27   #1624
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hanneke ziet er geweldig uit en ben blij dat je ook zo tevreden bent over de behandelingen daar. Ik en en een aantal anderen krijgen inderdaad vaak commentaar als zouden we voor BCN werken. Volstrekte onzin, het is gewoon een bedrijf met een aantal fantastische mensen die inderdaad weten wat ze doen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2017, 17:45   #1625
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Hanneke ziet er geweldig uit en ben blij dat je ook zo tevreden bent over de behandelingen daar. Ik en en een aantal anderen krijgen inderdaad vaak commentaar als zouden we voor BCN werken. Volstrekte onzin, het is gewoon een bedrijf met een aantal fantastische mensen die inderdaad weten wat ze doen.
Je zegt het goed pablo, jullie krijgen kritiek niet BCN. Komt vooral door het veelvuldig herhalen waarvan je laatste zin een goed voorbeeld is. Helemaal niet nodig om dit elke keer te vermelden en daar storen mensen zich aan. De kwaliteit spreekt voor zich.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2017, 19:02   #1626
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Er wordt ook weer telkens naar gevraagd Morientes. Wat wil je dan? Dat we niet reageren of reageren zonder naam te noemen? Daar schieten de vragenstellers volgens mij niet veel mee op.
Ja natuurlijk zijn er herhalingen dat is ook logisch als er dezelfde vragen worden gesteld. En wat is er mis mee om een bedrijf waar je erg tevreden over bent wat vaker noemt. Daar lijkt me toch niet veel mis mee.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2017, 20:52   #1627
kalekip
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Als je googelt op microhair pigmentation of een vergelijkbare term, zie je veel foto's voorbij komen waar het resultaat heel erg goed is (o.a. van BCN). Natuurlijk helpt de professionaliteit van de uitvoerder, huids- en haarkleur en een jonge kop & een jonge huid voor een goed resultaat, maar ik geef even hier een paar voorbeelden. Zijn deze foto's realistisch of alleen maar door de perfecte belichting van een studio en/of misschien zelfs photoshop?

Ik vraag mij overigens af waarom de persoon op de eerste foto rechtsboven op een kaal strookje heeft. Dit is geen glans als je inzoomt.

https://www.beautycarenederland.nl/w...N-large42a.jpg Ik vind het resultaat op deze foto echt heel goed gelukt.

https://www.vincihairclinic.com/wp-c...fter-sized.jpg

https://www.haarstichting.nl/uploads...mentatie_1.JPG

Edit: Even de embedding van de foto's verwijderd omdat ze zo groot zijn dat de lay-out helemaal verklooit wordt.

Laatst gewijzigd door kalekip; 24 december 2017 om 21:36
kalekip is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2017, 09:50   #1628
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekip Bekijk bericht
Ik vraag mij overigens af waarom de persoon op de eerste foto rechtsboven op een kaal strookje heeft. Dit is geen glans als je inzoomt.
Dit wordt soms gedaan omdat er een litteken zit en om deze te behouden, of om een litteken te realiseren zodat het(de MHP) in zijn geheel er niet te perfect uit komt te zien, maar juist door een litteken te creëren lijkt het in zijn totaliteit uiteindelijk de MHP zelfs meer realistischer.
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2017, 14:01   #1629
kalekip
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Duidelijk en logisch.

Is dit ook het resultaat wat je kunt verwachten? Ziet er echt goed uit!
kalekip is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2017, 21:10   #1630
Hanneke49
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 53
Geslacht:
Ik zou zeggen : ga eens naar een open dag bij BCN!
Hanneke49 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2017, 05:13   #1631
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekip Bekijk bericht
Duidelijk en logisch.

Is dit ook het resultaat wat je kunt verwachten? Ziet er echt goed uit!
Ik heb mijn MHP zelf ook bij BCN ondergaan.
En ik kan alleen maar zeggen dat ik meer dan uiterste tevreden ben met het resultaat. En dat ik daar altijd nog terug zal komen voor mijn touch ups, als dat nodig zou zijn of als ik dat gewoon zou willen.
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2017, 09:37   #1632
Nyrato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2017
Berichten: 4
Geslacht:
Daar gaan ze weer. Het is ongeloofwaardig als je 1000x herhaalt dat het een goed bedrijf is. Je kan het 1 of 2 keer op een duidelijke manier vertellen met foto's, voor de rest is het te overbodig waarbij het ongeloofwaardig lijkt.
Nyrato is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2017, 13:23   #1633
Gregori
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2015
Berichten: 97
Geslacht:
kalekip stelt een vraag, en ik beantwoord deze naar mijn ervaring en kennis met BCN.

Of moet ik tegen kalekip zeggen: "Waarom stel je deze vraag? Rol terug en je vind je antwoord op jou vraag". Of moet ik zeggen: "Ik zou hierop graag mijn antwoord willen geven maar dat doe ik toch maar niet, anders storen anderen zich waarschijnlijk aan mijn antwoord"

Dat is dan toch ook weer niet gepast en/of netjes.
Hij stelt gewoon een vraag en deze mag men dan toch beantwoorden.

Laatst gewijzigd door Gregori; 26 december 2017 om 13:25
Gregori is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2017, 14:43   #1634
Nyrato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2017
Berichten: 4
Geslacht:
Ik geloof best dat het een goed bedrijf is. Ik twijfel, wat zijn de nadelen van MHP? De foto's van de mensen(hier) is in ieder geval niet zo mooi als bij op de site van BCN. Dat heeft me laten twijfelen.

Ik heb geen andere oplossing voor kaalheid meer dan dit na mijn mislukte FUE. Ik hoop dat dit een goede optie is.
Nyrato is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2017, 14:33   #1635
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekip Bekijk bericht
Duidelijk en logisch.

Is dit ook het resultaat wat je kunt verwachten? Ziet er echt goed uit!
Ja zoiets kun je zeker verwachten. Vooral bij BCN.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 22:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 22:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 23:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 15:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.