Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 1 maart 2015, 17:05   #841
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Roberto- Bekijk bericht
Hoi Pamo1972,
Ik ben zelf blond en heb meerdere behandelingen ondergaan. Het is inderdaad minder zichtbaar dan bij mensen met donker haar en sterk afhankelijk van de lengte van je overgebleven haren. Het verschil in haarkleur tussen 0,5mm en meer dan 1mm is bij mij gigantisch. Ik heb dan ook nog steeds het idee dat mijn MHT toch net iets te licht is tenzij ik het elke dag scheer op 0,5mm. Daarnaast is de eerder genoemde anti-shine creme voor mij een absolute must. Zonder matterende creme ga ik de deur niet uit maar ik had van mijzelf al een enorm glanzende schedel. Tube kost normaal €12,- maar is elke maand wel een keer in de aanbieding bij het kruidvat met 50% korting. Het is daarnaast ook een erg verfrissende gel dus absoluut geen straf om te gebruiken.

Volgens mij heeft Joram van Klaveren onlangs ook weer een nieuwe MHT laten doen. Het viel mij op toen hij bij Jinek op de bank zat dat het er nu een stuk donkerder uitzag dan de vorige keer dat hij op tv was.

Hallo Roberto,

waarom heb je eigenlijk niet voor een iets donkere pigment gekozen bij je MHP? of zou dat niet mooi gaan uitzien?

Het lijkt alsof Joram van Klaveren toch iets naar donker is gegaan in zijn behandelingen of zie ik dit verkeerd?


Ik ben zelf ook blond-donkerblond en ik ben nu aan het twijfelen geslagen door je verhaal
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2015, 09:20   #842
FerbFF
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2015
Berichten: 5
Geslacht:
Hallo,

Ik had een vraag over MHP. Het is namelijk zo dat de (haar)klinieken beweren dat ze biologische, niet permanente inkt gebruiken. Dus deze zou naar verloop van tijd weggaan. Maar ik heb ook gelezen dat dit niet helemaal waar is. En als iemand dan grijs wordt naarmate de tijd vordert kan dan de kleur van de MHP nog worden gewijzigd?

Heeft iemand hier ervaring mee?

mvg
FerbFF is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2015, 12:59   #843
nicknak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2013
Berichten: 20
Ik heb 2 jaar geleden mhp laten zetten bij prohairclinc in België helaas is dat compleet mislukt het is een grote blauw grijze vlek geworden je zag totaal geen puntjes zoals het hoort + veel littekenweefsel op me huid toen ik na 4 x merkte dat het mis was ben ik nog een keer terug gegaan dat ik er totaal niet te vreden over was maar er werd een beetje lacherig over gedaan en ze zagen niet dat het blauwig was dan sta je daar met je rug tegen de muur toen heb ik veder gezocht en kwam ik bij beauty care Nederland uit en daar een afspraak gemaakt om te kijken of ze het konden opknappen daar aangekomen schrokken ze erg ze konden er niks aan doen ik moest het een paar x gaan laseren toen ben ik bij eucuri terecht gekozen om te laseren die spraken van een verminking zo mislukt dat het was daar heb ik me hoofd nu al 5 x laten laseren (100€) per x en de niet vaste inkt die ze hebben gebruikt zit er na 5x nog steeds tussendoor steeds na beauty care gegaan of ze het nu wel konden mooi maken maar op de dag van vandaag is het nog steeds niet goed en heb ik het opgeven want het had invloed op me relatie ben er constant mee bezig als ik het kon terug draaien had ik 1000% voor beauty care gekozen echt een geweldig team hebben ze daar en wil hun bij deze nog bedanken voor de eerlijkheid enzo
nicknak is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2015, 14:38   #844
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicknak Bekijk bericht
Ik heb 2 jaar geleden mhp laten zetten bij prohairclinc in België helaas is dat compleet mislukt het is een grote blauw grijze vlek geworden je zag totaal geen puntjes zoals het hoort + veel littekenweefsel op me huid toen ik na 4 x merkte dat het mis was ben ik nog een keer terug gegaan dat ik er totaal niet te vreden over was maar er werd een beetje lacherig over gedaan en ze zagen niet dat het blauwig was dan sta je daar met je rug tegen de muur toen heb ik veder gezocht en kwam ik bij beauty care Nederland uit en daar een afspraak gemaakt om te kijken of ze het konden opknappen daar aangekomen schrokken ze erg ze konden er niks aan doen ik moest het een paar x gaan laseren toen ben ik bij eucuri terecht gekozen om te laseren die spraken van een verminking zo mislukt dat het was daar heb ik me hoofd nu al 5 x laten laseren (100€) per x en de niet vaste inkt die ze hebben gebruikt zit er na 5x nog steeds tussendoor steeds na beauty care gegaan of ze het nu wel konden mooi maken maar op de dag van vandaag is het nog steeds niet goed en heb ik het opgeven want het had invloed op me relatie ben er constant mee bezig als ik het kon terug draaien had ik 1000% voor beauty care gekozen echt een geweldig team hebben ze daar en wil hun bij deze nog bedanken voor de eerlijkheid enzo
Verschrikkelijk voor u.
Het minste dat Prohair gedaan kon hebben voor u was de laserbehandelingen vergoeden. Wat een geklungel moet dat geweest zijn want zo ingewikkeld is een mhp behandeling toch niet. Als ik zoiets zou tegenkomen dan deed ik ze een proces aan zeker weten.
Die instellingen beseffen soms niet dat ze met hun geklungel en geldbejag iemand zijn leven kunnen verwoesten.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2015, 15:09   #845
nicknak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2013
Berichten: 20
Ja daar had ik ook op gehoopt op een vergoeding dat mhp heeft me 1900€ gekost + 500€ laseren en daarbij al dat op en neer rijden en wat heb ik er aan overgehouden alleen maar ellende ben zelf pas nog terug gegaan naar prohairclinc en had toen gesproken met die het had gezet (eerste keer met de eigenaar) maar helaas ze geven nog geen euro terug
nicknak is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2015, 19:47   #846
Marc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2001
Berichten: 57
Zeer slechte zaak van Prohair. Ik had vanaf het begin al mijn twijfels bij hun MHP omdat ze zich meteen als de grote experts op dat gebied presenteerden, terwijl ze er pas relatief kort mee bezig zijn (dus ook nog niet zoveel ervaring).

Beauty Care Noordwijk heeft er veel langer ervaring mee.
Marc is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2015, 06:52   #847
nicknak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2013
Berichten: 20
Ja inderdaad prohair is ongeveer iets meer dan 2,5 jaar geleden met een spoedcursus mhp begonnen door een vrouwtje uit Italië die het allemaal had uitgevonden (volgens mij komt het uit Amerika of Engeland )om vervolgen 2 jaar geleden zelf zijn begonnen bij prohair (volgens mij doe je er jaren over om het onder de knie te krijgen ) en ze waren toen gelijk als eerste in de Benelux beauty care alleen volgens mij al 5 jaar maar dat waren ze vergeten �� prohair moet zich alleen maar lekker bezig houden met fue behandelingen dat doen ze aardig maar ze kunnen niet tippen aan de top zoals beauty care , his Hair ,good look ink. en nog een paar

Laatst gewijzigd door nicknak; 19 maart 2015 om 09:56
nicknak is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2015, 23:55   #848
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey Nicknak,
Wat in en in triest dat je dit hebt moeten meemaken en dan ook nog vanuit prohair zo reageren!
Ik kan inderdaad volledig beamen dat beauty care nederland een grandioos team heeft. Die gebruiken geen gladde praatjes, hebben ze ook niet nodig. Zijn gewoon vaklui daar met Isabelle, Jeffrey en Paul. Zij geven gewoon eerlijke en realistische informatie. Aan mijn kop komt in ieder geval niemand anders meer voor mhp.

Toen ik bij beauty care mijn eerste behandelingen onderging was prohair daar nog amper mee bezig. Die Italiaanse dame waar ze wellicht een cursus (schriftelijk of via skype wellicht?) hebben gevolgd was Milene Lardi volgens mij.

Mhp uitvoeren lijkt misschien eenvoudig maar er is volgens mij toch echt wel vakkennis en ervaring voor vereist en verstand van pigmenten natuurlijk. Het is natuurlijk toch een hele speciale techniek.
Zo'n triest verhaal van Nicknak bewijst dat maar weer eens.

Veel sterkte Nicknak!
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2015, 13:43   #849
Rebuilder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2015
Berichten: 28
Geslacht:
Beste allemaal,

Ik heb dit topic met interesse gelezen, wel deels en ik moet zeggen dat het er qua fotos redelijk uit ziet vinden. Alleen wat me opvalt bij de verschillende fotos die geplaatst zijn door medeforum leden is het volgende; ik vind dat bij sommige de haarlijn er te recht en onnatuurlijkuit vind zien.

Is dat normaal?

Ik vraag me ook wel af als je je hele schedel met een dezelfde kleur laat pigmenteren, dit gaat toch opvallen en ziet dan toch onnatuurlijk uit? Mensen hebben bijv achter een andere kleur dan van voren als die persoon bijv in de zon heeft gezeten met zijn gezicht.
Een dezelfde vaste kleur lijkt mij niet natuurlijk uitzien of zie ik dat verkeerd?
Rebuilder is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2015, 22:15   #850
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hallo rebuilder,
Natuurlijk zijn er verschillende haarlijnen. Zo'n rechte haarlijn heeft mijn voorkeur ook niet. Van de andere kant is het maar goed dat smaken verschillen.

Het lijkt je vreemd dat je hele hoofd met dezelfde pigmenten wordt behandeld en je denkt dat dit moet opvallen!
Ik heb verder geen verstand van pigmenten maar opvallen doet het, mits uiteraard door vakmensen aangebracht (zie eerdere reacties), absoluut niet. Dat kan ik na ruim 2 jaar wel zeggen.
Om jezelf ervan te overtuigen zou je eens een open dag moeten bezoeken bij beauty care. Die hebben zij regelmatig en de data daarvoor zijn sowieso te vinden op FB of hun website. Dan kun je live een behandeling zien en bovendien al je vragen stellen en zul je naar mijn idee zo overtuigd zijn dat het echt niet opvalt.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2015, 20:43   #851
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Hallo rebuilder,
Natuurlijk zijn er verschillende haarlijnen. Zo'n rechte haarlijn heeft mijn voorkeur ook niet. Van de andere kant is het maar goed dat smaken verschillen.

Het lijkt je vreemd dat je hele hoofd met dezelfde pigmenten wordt behandeld en je denkt dat dit moet opvallen!
Ik heb verder geen verstand van pigmenten maar opvallen doet het, mits uiteraard door vakmensen aangebracht (zie eerdere reacties), absoluut niet. Dat kan ik na ruim 2 jaar wel zeggen.
Om jezelf ervan te overtuigen zou je eens een open dag moeten bezoeken bij beauty care. Die hebben zij regelmatig en de data daarvoor zijn sowieso te vinden op FB of hun website. Dan kun je live een behandeling zien en bovendien al je vragen stellen en zul je naar mijn idee zo overtuigd zijn dat het echt niet opvalt.

Bedankt voor je reactie Pablo
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2015, 12:31   #852
MyronTris
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2015
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicknak Bekijk bericht
Ik heb 2 jaar geleden mhp laten zetten bij prohairclinc in België helaas is dat compleet mislukt het is een grote blauw grijze vlek geworden je zag totaal geen puntjes zoals het hoort + veel littekenweefsel op me huid toen ik na 4 x merkte dat het mis was ben ik nog een keer terug gegaan dat ik er totaal niet te vreden over was maar er werd een beetje lacherig over gedaan en ze zagen niet dat het blauwig was dan sta je daar met je rug tegen de muur toen heb ik veder gezocht en kwam ik bij beauty care Nederland uit en daar een afspraak gemaakt om te kijken of ze het konden opknappen daar aangekomen schrokken ze erg ze konden er niks aan doen ik moest het een paar x gaan laseren toen ben ik bij eucuri terecht gekozen om te laseren die spraken van een verminking zo mislukt dat het was daar heb ik me hoofd nu al 5 x laten laseren (100€) per x en de niet vaste inkt die ze hebben gebruikt zit er na 5x nog steeds tussendoor steeds na beauty care gegaan of ze het nu wel konden mooi maken maar op de dag van vandaag is het nog steeds niet goed en heb ik het opgeven want het had invloed op me relatie ben er constant mee bezig als ik het kon terug draaien had ik 1000% voor beauty care gekozen echt een geweldig team hebben ze daar en wil hun bij deze nog bedanken voor de eerlijkheid enzo
Damn zo erg.

ps. volgende keer wat meer interpuncties gebruiken , leest wat beter

Laatst gewijzigd door MyronTris; 23 maart 2015 om 12:35
MyronTris is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2015, 18:22   #853
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Hallo rebuilder,
Natuurlijk zijn er verschillende haarlijnen. Zo'n rechte haarlijn heeft mijn voorkeur ook niet. Van de andere kant is het maar goed dat smaken verschillen.

Het lijkt je vreemd dat je hele hoofd met dezelfde pigmenten wordt behandeld en je denkt dat dit moet opvallen!
Ik heb verder geen verstand van pigmenten maar opvallen doet het, mits uiteraard door vakmensen aangebracht (zie eerdere reacties), absoluut niet. Dat kan ik na ruim 2 jaar wel zeggen.
Om jezelf ervan te overtuigen zou je eens een open dag moeten bezoeken bij beauty care. Die hebben zij regelmatig en de data daarvoor zijn sowieso te vinden op FB of hun website. Dan kun je live een behandeling zien en bovendien al je vragen stellen en zul je naar mijn idee zo overtuigd zijn dat het echt niet opvalt.
Hoi Pablo,
Vraagje:

Heb je donker of licht haar eigenlijk?
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2015, 21:20   #854
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hoi Pamo1972,

Ikzelf heb een wat donkerdere kleur, niet extreem hoor.

Er is al vaker de vraag voorbij gekomen of je het bij lichte pigmenten wel goed zou kunnen zien. Ik kan daar eerlijk gezegd geen antwoord op geven. Je zou dat echt eens aan de vakmensen, voor mij beauty care, moeten vragen.
Als je hun website leest kun je zelf ook een foto uploaden waarna zij enigszins kunnen aangeven hoe een mhp er bij je uit zou zien. Is altijd het proberen waard toch?

Ook wordt er vaak gevraagd hoe vaak je nu echt terug moet voor een nabehandeling of touch-up. De allereerste keer dat je je laat behandelen is het uiteraard afhankelijk van je persoonlijke situaties. Ikzelf heb toen 4x een behandeling ondergaan (2 wat langere en 2 wat kortere behandelingen). Vervolgens ga ik elk jaar een keer terug om hen het wat te laten bijwerken. Ik heb al eens eerder geschreven dat dat meer voor mijn eigen gemoedsrust is dan dat het echt nodig is. Ik heb bij beauty care destijds ook gekozen voor de vaste pigmenten.

Ook is de vraag al eens gesteld wat ik zou doen als ze ermee op zouden houden. Ik hoop inderdaad dat ze dat niet snel doen want een alternatief voor hen ken ik op dit moment niet. Ik heb dat ook al eens aan Isabelle van beauty care gevraagd. Zij zullen er echt niet zomaar mee ophouden maar je kunt natuurlijk nooit helemaal de toekomst voorzien. Mocht dat om wat voor reden toch eens gebeuren dan heb ik onderhand zoveel vertrouwen in hen dat ze me dan wel een goed alternatief in binnenland of desnoods buitenland kunnen aangeven. Zij zullen hun klanten echt niet zomaar laten vallen, dat heeft mijn ervaring met hen onder andere wel duidelijk gemaakt. Het zijn echt topmensen daar met niet alleen maar mooie praatjes, maar juist met voor de klant eerlijke en realistische informatie.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2015, 22:11   #855
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Hoi Pamo1972,

Ikzelf heb een wat donkerdere kleur, niet extreem hoor.

Er is al vaker de vraag voorbij gekomen of je het bij lichte pigmenten wel goed zou kunnen zien. Ik kan daar eerlijk gezegd geen antwoord op geven. Je zou dat echt eens aan de vakmensen, voor mij beauty care, moeten vragen.
Als je hun website leest kun je zelf ook een foto uploaden waarna zij enigszins kunnen aangeven hoe een mhp er bij je uit zou zien. Is altijd het proberen waard toch?

Ook wordt er vaak gevraagd hoe vaak je nu echt terug moet voor een nabehandeling of touch-up. De allereerste keer dat je je laat behandelen is het uiteraard afhankelijk van je persoonlijke situaties. Ikzelf heb toen 4x een behandeling ondergaan (2 wat langere en 2 wat kortere behandelingen). Vervolgens ga ik elk jaar een keer terug om hen het wat te laten bijwerken. Ik heb al eens eerder geschreven dat dat meer voor mijn eigen gemoedsrust is dan dat het echt nodig is. Ik heb bij beauty care destijds ook gekozen voor de vaste pigmenten.

Ook is de vraag al eens gesteld wat ik zou doen als ze ermee op zouden houden. Ik hoop inderdaad dat ze dat niet snel doen want een alternatief voor hen ken ik op dit moment niet. Ik heb dat ook al eens aan Isabelle van beauty care gevraagd. Zij zullen er echt niet zomaar mee ophouden maar je kunt natuurlijk nooit helemaal de toekomst voorzien. Mocht dat om wat voor reden toch eens gebeuren dan heb ik onderhand zoveel vertrouwen in hen dat ze me dan wel een goed alternatief in binnenland of desnoods buitenland kunnen aangeven. Zij zullen hun klanten echt niet zomaar laten vallen, dat heeft mijn ervaring met hen onder andere wel duidelijk gemaakt. Het zijn echt topmensen daar met niet alleen maar mooie praatjes, maar juist met voor de klant eerlijke en realistische informatie.
Bedankt Pablo,

Ik wil binnenkort ook een MHP laten doen bij Beauty Care Noordwijk
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.