Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 25 juli 2013, 15:44   #136
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waterbewoner Bekijk bericht
Iemand ervaring met meenemen van RU op vakantie?

Ik kan me voorstellen dat een toilettas met 7 zakjes wit poeder best wat aandacht van de douane kan krijgen en daar zit ik niet zo op te wachten. Al zullen er misschien ook zat mensen waspoeder mee te nemen....

Ik overweeg om het pre-mixed met Minox mee te nemen, maar weet niet of dat echt scheelt.
Gewoon poedertjes in je ruimbagage doen. Gewoon al je haarspulletjes, shampoo, deo enz. enz. n je ruimbagage doen, geen probleem!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2013, 18:06   #137
testo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2009
Berichten: 59
Ook ik heb mij bestelling van volleboshaar in goed orde ontvangen, thanx

Ben inmiddels 2 dagen begonnen op 60mg.

Lets see..
testo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2013, 12:20   #138
Greyhairz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2013
Berichten: 65
Zijn er meer mensen die een behoorlijke shedding ervaren?
Ben iets langer als 2 weken bezig en mn haren vliegen eraf!
Greyhairz is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2013, 23:07   #139
testo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2009
Berichten: 59
Ja zelfde hier.. scarry
testo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2013, 22:25   #140
Rollercoaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 275
Mijn mening aangaande RU : Er zullen mensen op andere fora zijn die wellicht enig succes hebben met dit middel. De meeste zien echter geen enkel positief resultaat. Ook ik heb , een aantal jaren geleden , enkele maanden RU geprobeerd en zag geen positief resultaat maar alleen maar meer uitval. Had ik door moeten zetten en waren dan die haren die uitvielen vervangen door zgn dikkere haren? Geen idee. Waarschijnlijk niet. Waarschijnlijk is het al vaker gezegd ( heb niet de hele thread gelezen ) maar RU is geen nieuw middel maar bestaat al veel langer.
De resultaten die te zien zijn op de foto's aan het begin van de thread zijn eerder uitzondering dan regel bij het gebruik van RU. Op HLH zitten vele gebruikers van RU en de grote "promotor" van RU op dat forum is El Duterino. Die schijnt wel goede resultaten te hebben maar de meeste gebruikers op HLH hebben geen positieve resultaten en stoppen na een tijd met dit middel.
Rollercoaster is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2013, 22:54   #141
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Waarschijnlijk heb je enkele jaren geleden "neppe" ru gebruikt. Op dit moment zijn er juist degelijk heel veel positieve reacties met het gebruiken van RU. Alleen iemand moet niet wonderlijke resultaten gaan verwachten maar eerder stabiliteit en wellicht hergroei. Ook is het zeker altijd afwachten en moet men het minimum toch wel 3-4 maanden gebruiken. Op dit moment heb ik even geen RU meer is alweer op, pm's blijven binnenstromen. Soon weer meer verwacht binnen 1-2 weken. groetjes
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 6 augustus 2013 om 23:00
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2013, 23:00   #142
Rollercoaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 275
De RU die ik had was echte RU. Ik volg al ruim 15 jaar op en af allerlei haarfora.
( hairsite, hairlosshelp, baldtruth etc )
Om de paar jaar doet RU opnieuw zijn intrede met al die zgn geweldige resultaten die later toch niet zo geweldig blijken te zijn maar nogal twijfelachtig. Hoef je het niet mee eens te zijn maar da's mijn mening.
Rollercoaster is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2013, 23:40   #143
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volleboshaar Bekijk bericht
Waarschijnlijk heb je enkele jaren geleden "neppe" ru gebruikt. Op dit moment zijn er juist degelijk heel veel positieve reacties met het gebruiken van RU. Alleen iemand moet niet wonderlijke resultaten gaan verwachten maar eerder stabiliteit en wellicht hergroei. Ook is het zeker altijd afwachten en moet men het minimum toch wel 3-4 maanden gebruiken. Op dit moment heb ik even geen RU meer is alweer op, pm's blijven binnenstromen. Soon weer meer verwacht binnen 1-2 weken. groetjes
Kun je wellicht een aantal links sturen naar recente forumposts van mensen die positieve reacties op RU hebben? Ik vind het eerlijk gezegd moeilijk om mensen te vinden die er enthousiast van worden. Hierbij ook een oproep aan mensen die op dit forum aan de RU zitten en positieve of negatieve feedback hebben.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2013, 01:30   #144
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Ik ben altijd voorzichtig met vroeg juichen, maar merk sinds ik RU gebruik verminderde haaruitval op en wat voller haar. Gebruik het nu zo'n 2,5 maand op een sterkte van 3,3% (100 mg in 3 ml Minoxidil opgelost). Gebruik 1,5 ml in de ochtend en 1,5 ml in de avond. In de ochtend vrijwel direct na het douchen breng ik het aan op vochtige hoofdhuid én gebruik dan ook een dermaroller. Ik ondervind geen sides en ga hiermee door!

@Vollebos: kun je me alvast op de lijst zetten voor de volgende batch?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2013, 15:01   #145
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 262
Geslacht:
Volleboshaar mail me even terug op mijn email, ik heb nog geen antwoordt gehad.
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2013, 16:35   #146
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
@Lounge,

Je hebt mailtje terug.

Voor de overige mensen moet ik even teleurstellen vanaf mijn kant even geen RU meer. Een prima alternatief is www.thekaneshop.com (zal eerste post ook wel even editten) die altijd ook legit RU verkoopt.

Het is wel iets duurder maar 0% loss guarantee met shipping ook waardoor het toch wel een zeer goede keus is. Hier had ik namelijk wel wat problemen mee, en kane stuurt het via china rechstreeks hierheen.

Natuurlijk blijf ik hier in het topic om alle vragen te beantwoorden omtrent RU etc.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 7 augustus 2013 om 16:43
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2013, 16:44   #147
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Een code voor www.thekaneshop.com is The-Kane-Shop2013-15usd-extra-discount daarvoor krijg je meteen 15 usd discount en naarmate je meer koopt ga je ook hoger in vip level waardoor je weer extra kortingen krijgt etc. Succes
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.

Laatst gewijzigd door Volleboshaar; 7 augustus 2013 om 16:50
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2013, 17:06   #148
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 262
Geslacht:
Bedankt vollebos.
wanneer je iets besteld bij kane, hoe lang moet je op je bestelling wachten..
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2013, 17:07   #149
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Bedankt vollebos.
wanneer je iets besteld bij kane, hoe lang moet je op je bestelling wachten..
Doorgaans weekje of minder.. Jou bestelling zal ik morgen trouwens op de post doen!
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2013, 17:11   #150
Hamkaasgehalte
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2011
Berichten: 14
Everclear alcohol = ethanol = te verkrijgen bij de apotheek?

Maar als iemand mij kan voorzien van een link waar ik een alternatief online kan kopen zou dat ook prima zijn
Hamkaasgehalte is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.