![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#16 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Heb je hier bronnen van? Heb op verschillende forums gelezen dat Zarev 5 euro vraagt en indien je op de Prioriteiten lijst wil, 9 euro. Wat betreft Fuegenix las ik dat hij max 12,50 zou vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Zijn website https://www.hairtransplantation.bg/index.php/en/prices Van zover ik weet betaal je niet per graft bij Fuegenix, maar zijn prijzen begonnen bij 40-50k |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
HaarWeb lid
Als geld geen rol speelt vind ik Fuegenix wat geschikter voor een Norwood 2.5
Had je een norwood 6 gehad, had ik Zarev of iets dergelijks aangeraden Best bizar eigenlijk, 11 euro vangen om 1 graft van de ene plek naar de andere plek te verplaatsen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
HaarWeb lid
10-11 euro vind ik nog wel oke, maar 25 euro vind ik wel erg te ver gaan, omdat je toch bewust een vergelijking maakt met de “top artsen” die stuk voor stuk 5-11 euro vragen per graft en wanneer ik dan, als consument, het 2 tot 5 dubbele betaal van wat de al relatief dure top artsen van de wereld vragen, moet ik mij dat dan ook richting mijzelf kunnen verantwoorden (uiteindelijk groet het bij mij ook niet aan de boom). Fuegenix zou mij dan als consument iets moeten kunnen bieden wat Zarev, Couto, Bisanga, Freitas etc niet te bieden hebben, denk aan een patent op iets, een bepaalde methode of dergelijks, waardoor de kans aannemelijk moet zijn dat ik een evident beter resultaat kan behalen. In dat laatste geval zou ik Fuegenix zeker kunnen verkiezen boven de andere topartsen die 5-11 euro vragen. Dat laatste is nog wel sterk de vraag. Ik zal i.i.g wat meer onderzoek en bedankt voor alle reacties.
Laatst gewijzigd door Janni; 8 februari 2025 om 00:23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Werk van topartsen is ook subjectief. Het is allemaal top, maar ze hebben allemaal hun eigen stijl. Sommige vinden bepaalde stijlen niets. Dus als je een arts kiest bekijk ook de stijl en of je die mooi vindt. Dus het is niet dat 1 van die artsen een "beter resultaat" geeft, maar eerder een stijl die beter bij je past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
HaarWeb lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
HaarWeb lid
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
HaarWeb lid
Devroye ?
Niet vaak vernoemd maar ook top. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
HaarWeb lid
Met veel interesse lees ik jullie discussie. Ik ben zelf vooral behoorlijk kaal bij de kruin. Wie van de artsen vinden jullie hiervoor het meest geschikt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
HaarWeb lid
Momenteel zet dr. Pitella hele mooie resultaten neer.
Hij tovert mannen met een hoge norwood schaal om naar mannen met een volle bos haar. Hij gebruik hier voor heel veel grafts (10k plus van hoofd en baard). Naast dat lijkt de survival rate ook heel hoog en ondanks de hoge aantallen grafts zien de donor gebieden er al snel weer goed uit. Je ziet het bijna niet dat er een ingreep heeft plaats gevonden. Hij heeft overigens ook een computer programma waarmee hij precies kan berekenen hoeveel grafts iemand nodig heeft naar zijn standaarden. Laatst gewijzigd door hvl; 12 februari 2025 om 11:42 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
HaarWeb lid
|
Al die namen en zo weinig mensen die Fuegenix, munib ahmad zeggen. Al zijn resultaten zijn meer dan geweldig.
- heel natuurlijk, vooral de haarlijn - bij hem zijn de kruinen iedere keer mooi vol, wat geen evidentie is - heel weinig grafts nodig om een mooi/groot gebied te vullen - donor gebied is ook heel snel hersteld. hij haalt de grafts er heel mooi en precies uit. Couto zag ik ook mooie resultaten maar toch nog niet zoals Fuegenix. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
HaarWeb lid
|
En voor een mooi prijsje!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
HaarWeb lid
Wat in de fuegenix astroturfing
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
een dealbreaker voor mensen die daar geen geld voor hebben of willen in investeren. Voor mensen die het kunnen/willen betalen hebben ze het beste voor hun geld. grafts zijn nu eenmaal ook beperkt in aantal. Vroeger rekende ik Prohairclinic ook bij de top en vroegen ze toen ook al meer dan hun concurrenten maar dit konden ze door de vraag die ze hadden. Mensen betalen nu eenmaal graag voor kwaliteit ... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|