Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 februari 2023, 13:30   #1
haarmaster1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2023
Berichten: 4
Geslacht:
Wat is handig voor mijn kapsel?

Beste allemaal,

Ik ben een jongen van 17 jaar, heb mijn haar aan de zijkanten kort en mijn haar boven op een beetje lang en naar voren, er zitten al een beetje krullen in. Alleen ik vind dat er nog wel iets meer krullen in mogen en ik vind ook dat mijn haar een beetje slap voor mijn voorhoofd hangt. Ik heb ook niet zo veel verstand van haarproducten en dus doe ik normaal een beetje gel in mijn haar om het voorop iets steviger te laten, maar dat helpt ook niet echt. Ik zag dat je tegenwoordig van die zeezoutsprays hebben om wat meer krulletjes te krijgen enz, maar ik heb daar niet zo veel verstand van of dat echt handig is. Ik heb geen vettig haar en ook wel dun haar. Ik hoop dat er hier iemand is die wat meer verstand van haar heeft en mij kan helpen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2023-02-20 at 12.18.36 (1).jpg‎ (137,0 KB, 82x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2023-02-20 at 12.18.36.jpg‎ (149,4 KB, 72x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2023-02-20 at 12.18.35.jpg‎ (135,5 KB, 77x gelezen)
haarmaster1 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2023, 18:31   #2
jt25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2022
Berichten: 8
Geslacht:
Je kunt hairpowder gebruiken, geeft geweldige volume, een heel klein beetje is al genoeg. Gewoon op droog haar en ff over je haar gaan met je vingers. Bijvoorbeeld: Schwarzkopf got2b POWDER'ful. Zie youtube voor tutorials. ''how to use styling powder''
jt25 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2023, 19:29   #3
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Niet echt een haar master dus

Vraag het eens aan je kapper of hij je wilt helpen bijvoorbeeld! En anders eens googlen op het haarsoort wat je hebt met how to style xxx.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.