Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 mei 2023, 10:52   #31
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 430
Ok thanks
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2023, 21:29   #32
Qwertyhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2023
Berichten: 7
Geslacht:
Hi Wajo, goed herstel na de eerste mislukking… ik overweeg ook Hairtec. Kun je nog eens een update foto sturen/posten van je resultaat? Ben je nog steeds tevreden?
Qwertyhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2023, 23:18   #33
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
So far so good. MAg ik vragen hoe het komt dat je 4 weken geen krachttraining doet? Is dit zo voorgeschreven of wil je vooral niets forceren?
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2023, 06:14   #34
wajo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2021
Locatie: noord brabant
Berichten: 50
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qwertyhaar Bekijk bericht
Hi Wajo, goed herstel na de eerste mislukking… ik overweeg ook Hairtec. Kun je nog eens een update foto sturen/posten van je resultaat? Ben je nog steeds tevreden?

p.b zojuist verstuurd
wajo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2023, 06:20   #35
wajo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2021
Locatie: noord brabant
Berichten: 50
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (H)appy Bekijk bericht
So far so good. MAg ik vragen hoe het komt dat je 4 weken geen krachttraining doet? Is dit zo voorgeschreven of wil je vooral niets forceren?
Omdat er door mijn beperkte donor geen 3e H.T meer mogelijk is (behalve een B.H.T dan) doe ik inderdaad overdreven voorzichtig met mijn kostbare grafts.

Dus de eerste 4 weken geen krachttraining , meerdere maanden geen blootstelling aan direct zonlicht , geen sauna (ik heb zo'n cabine thuis waar ik normaal 4-5 keer keer per week in ga )

Het zal best meer bijgeloof zijn dan valide voorzorgen maar ik wou toch geen onnodig risico lopen.
wajo is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2023, 08:19   #36
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 343
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wajo Bekijk bericht
Omdat er door mijn beperkte donor geen 3e H.T meer mogelijk is (behalve een B.H.T dan) doe ik inderdaad overdreven voorzichtig met mijn kostbare grafts.

Dus de eerste 4 weken geen krachttraining , meerdere maanden geen blootstelling aan direct zonlicht , geen sauna (ik heb zo'n cabine thuis waar ik normaal 4-5 keer keer per week in ga )

Het zal best meer bijgeloof zijn dan valide voorzorgen maar ik wou toch geen onnodig risico lopen.
Ik heb ook 4 weken geen risico genomen door niet aan krachttraining te doen. Niks mis mee.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2023, 11:55   #37
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
Idd niets mis mee. Vandaag na 2 weken begin ik terug aan krachttraining, wou vooral eens polsen hoe of wat. Zal zeker ook extra voorzichtig zijn
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2023, 16:35   #38
Kleintje88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2020
Berichten: 5
Geslacht:
Hee Wajo,

Heb je nog een update? Ben heel benieuwd. Ik word over een paar maanden ook bij HairTec behandeld.
Kleintje88 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2023, 18:53   #39
wajo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2021
Locatie: noord brabant
Berichten: 50
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje88 Bekijk bericht
Hee Wajo,

Heb je nog een update? Ben heel benieuwd. Ik word over een paar maanden ook bij HairTec behandeld.

Ik zit nu volgens mij bijna in maand 4 ,de echte groei moet natuurlijk nog beginnen .

De donor is al een tijdje goed herstelt ,ik krijg al wel opmerkingen dat het al iets voller is dan voorheen dus ik ben hoopvol gestemd .

Had al wel foto's gemaakt maar zag wel dat ik heel goed op de belichting moet letten ,dit i.v.m grijze en doorzichtige haren , anders geeft het geen eerlijk beeld van de huidige situatie , tips hiervoor zijn welkom.


Ik heb na lang experimenteren wel een hele goede zonnebrand gevonden voor de kwetsbare hoofdhuid en nieuwe babyhaartjes in de volle zon,namelijk :

Actinica Zonnebrand Lotion SPF50+ 80 gram

niet de goedkoopste maar bij mij absoluut geen roodheid na een volle dag in de zon
wajo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2023, 17:06   #40
Kleintje88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2020
Berichten: 5
Geslacht:
Tips voor foto's zou ik niet weten, ben wel benieuwd naar de foto's.
Kleintje88 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2024, 19:52   #41
Duregga
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2014
Berichten: 5
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wajo Bekijk bericht
Ik zit nu volgens mij bijna in maand 4 ,de echte groei moet natuurlijk nog beginnen .

De donor is al een tijdje goed herstelt ,ik krijg al wel opmerkingen dat het al iets voller is dan voorheen dus ik ben hoopvol gestemd .

Had al wel foto's gemaakt maar zag wel dat ik heel goed op de belichting moet letten ,dit i.v.m grijze en doorzichtige haren , anders geeft het geen eerlijk beeld van de huidige situatie , tips hiervoor zijn welkom.


Ik heb na lang experimenteren wel een hele goede zonnebrand gevonden voor de kwetsbare hoofdhuid en nieuwe babyhaartjes in de volle zon,namelijk :

Actinica Zonnebrand Lotion SPF50+ 80 gram

niet de goedkoopste maar bij mij absoluut geen roodheid na een volle dag in de zon
Nog een update met foto’s?
Duregga is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
hairtec

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.