Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 april 2022, 14:32   #1
LuckyVDL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2022
Berichten: 4
Geslacht:
Fue haartransplantatie Cosmedics / prohair clinic, ervaring

Bij het zoeken naar de juiste FUE kliniek, ben ik zeer overtuigd om zeker niet naar het buitenland te gaan voor een haartransplantatie.
Ik had veel van Prohair Clinic in België gehoord, maar blijkt dat ze zomaar ineens gestopt zijn met haartransplantaties, zonder verwittiging vooraf, ook al had ik nog een afspraak gemaakt voor een consultatie bij hen.
Gelukkig werd ik na een lange zoektocht zeer goed opgevangen door Dr Anthone van Cosmedics. Zij is het hoofd van de kliniek en niet prohair clinic, ook al deden ze zich zo voor. Dr. Anthone heeft me een zeer duidelijke uitleg gegeven met alle voor en nadelen. Ook verschillende mogelijkheden, zoals een no-shave behandeling wat ik verkies.
Wat ook heel belangrijk is, is de nabehandeling en service nadien, iets wat zeer belangrijk is, en wat je in het buitenland amper hebt. Ik heb beslist van voor Cosmedics te kiezen en kijk uit naar het resultaat.
Dit is tot nu toe mijn ervaring en ik wilde deze delen, voor diegene die misschien nog twijfelen, ga zeker eens langs bij Cosmedics.
LuckyVDL is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2022, 06:06   #2
wajo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2021
Locatie: noord brabant
Berichten: 50
Geslacht:
(Wat ook heel belangrijk is, is de nabehandeling en service nadien, iets wat zeer belangrijk is, en wat je in het buitenland amper hebt.)

wat is hier nu zo belangrijk aan ? behalve de 1e washing heb je wat app contact and thats it ,en na 1 jaar volgt er meestal een 2e dure behandeling want de dichtheid bla bla

ook bij de pamperklinieken in NL en Belgie ben je een nummer alleen weten ze het iets mooier te verpakken met nog gladdere praatjes......
wajo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2022, 13:31   #3
Lowlandlion
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2021
Berichten: 67
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuckyVDL Bekijk bericht
Wat ook heel belangrijk is, is de nabehandeling en service nadien, iets wat zeer belangrijk is, en wat je in het buitenland amper hebt.
Heb dit vaker gelezen en blijf dit een bijzondere opmerking vinden. In mijn optiek blijft een goed uitgevoerde behandeling het belangrijkst. De nabehandeling en service kan nog goed zo goed zijn, als de behandeling niet goed is uitgevoerd heb je er niks aan. Daarnaast ben ik van mening dat je niet alle klinieken uit het buitenland over één kam kan scheren. Er zijn ook klinieken die de behandeling in het buitenland uitvoeren maar de rest van de service vanuit NL/BE.
Lowlandlion is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2022, 13:44   #4
LuckyVDL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2022
Berichten: 4
Geslacht:
Daar ben ik het mee eens, in de eerste plaats is de haartransplantatie het belangrijkste, maar als er geen goede service nadien is, kan de haartransplantatie ook voor niets geweest zijn.
Daar zijn voorbeelden genoeg van.
Sowieso stopt het niet met een haartransplantatie, als dit niet opgevolgd wordt vallen de haren nadien toch terug uit
LuckyVDL is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2022, 11:03   #5
PuntjesOpDe-i
Banned user
 
Geregistreerd: 30 september 2021
Berichten: 68
Geslacht:
Ik kan uit ervaring melden dat de service achteraf zeer goed is.
Inmiddels heb ik 4 klinieken gehad, maar bij Cosmedics krijgt de klant altijd het voordeel bij twijfel.

Succes met je behandeling.

Ik ben in december behandeld.
PuntjesOpDe-i is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
cosmedics, ervaringen, fue belgie, fue haartransplantatie, prohair clinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.