Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 april 2023, 10:28   #1
Jeffreyb.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2023
Berichten: 9
Geslacht:
Naar welke kliniek moet ik dan wél gaan?

Beste lotgenoten,

Al enige tijd heb ik overwogen of ik een haartransplantatie wil laten doen.
Ik als ijdele man, met een steeds kaler wordende kruin, heb eindelijk besloten de knoop door te hakken en ervoor te gaan.

Het eerste wat ik dacht was: Ik ga zeker niét naar Turkije maar ik kies voor een duurdere behandeling in Nederland. Lekker goed, lekker vertrouwd, een goed resultaat met goede nazorg. Want ja, het is Nederland.. dus dat moet wel goedkomen.

Klinieken waar BN'ers worden getoond, als Zantman, trokken gelijk mijn interesse, maar na enige onderzoek en na het lezen van wat ervaringen op dit forum, word ik er toch een beetje wanhopig van mijn bevindingen bij dit soort klinieken.

Mijn vraag:
Zijn hier mensen met goede ervaringen van Nederlandse klinieken die jij durft aan te raden? En waarom is de kliniek aan te raden?

Mijn critea:
- In Nederland
- Goede behandeling (rekening houden met haargroei richting, waar welke soort grafts en het werken met microscoop het liefst)
- Je hoeft geen finasteride of minoxidil te gebruiken om hun geadverteerde resultaten te behalen
- Hygiëne
- Nazorg
- Marktcomforme prijzen (dus helaas geen FueGenix)


Graag uw hulp en alvast bedankt!
Jeffreyb. is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 10:44   #2
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Beste,ik rekende ook op goed resultaat,
wat kan er mis gaan in België?! Heb uiteindelijk
minder of evenveel haar dan voordien,ik
zou opteren voor Esteworld, degelijk en
betaalbaar lijkt me...
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 11:25   #3
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Welke kliniek ben je geweest als ik vragen mag?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 13:12   #4
Langemaniac
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2023
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffreyb. Bekijk bericht
Beste lotgenoten,

Al enige tijd heb ik overwogen of ik een haartransplantatie wil laten doen.
Ik als ijdele man, met een steeds kaler wordende kruin, heb eindelijk besloten de knoop door te hakken en ervoor te gaan.

Het eerste wat ik dacht was: Ik ga zeker niét naar Turkije maar ik kies voor een duurdere behandeling in Nederland. Lekker goed, lekker vertrouwd, een goed resultaat met goede nazorg. Want ja, het is Nederland.. dus dat moet wel goedkomen.

Klinieken waar BN'ers worden getoond, als Zantman, trokken gelijk mijn interesse, maar na enige onderzoek en na het lezen van wat ervaringen op dit forum, word ik er toch een beetje wanhopig van mijn bevindingen bij dit soort klinieken.

Mijn vraag:
Zijn hier mensen met goede ervaringen van Nederlandse klinieken die jij durft aan te raden? En waarom is de kliniek aan te raden?

Mijn critea:
- In Nederland
- Goede behandeling (rekening houden met haargroei richting, waar welke soort grafts en het werken met microscoop het liefst)
- Je hoeft geen finasteride of minoxidil te gebruiken om hun geadverteerde resultaten te behalen
- Hygiëne
- Nazorg
- Marktcomforme prijzen (dus helaas geen FueGenix)


Graag uw hulp en alvast bedankt!
Hey Jeffrey,
Ik zelf ben bij HairTec te Delft geweest.
Zeer vriendelijke/proffesionele mensen met verstand van zaken.
Geen moment spijt en ze denken met je mee.
Als je wil kan je mijn berichten volgen voor verdere updates en voor vragen mag je me altijd berichten.
Ben benieuwd!
Langemaniac is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 13:20   #5
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Werken ze bij Hairtec ook met miscroscopen? Dat ze zeg maar single grafts scheiden en vooraan plaatsen?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 13:41   #6
Langemaniac
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2023
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Werken ze bij Hairtec ook met miscroscopen? Dat ze zeg maar single grafts scheiden en vooraan plaatsen?
Ja ze werken daar met microscopen om de gezondheid te controleren en te scheiden voor zover ik weet.
Volgens mij deden ze dat met z’n tweeën maar ik kan me niet alles meer herinneren en ben geen expert zoals velen haha��
Langemaniac is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 15:00   #7
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Haha ok!
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 16:07   #8
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Ik ben laatst op consult geweest bij kliniek Veldhoven en heb deze maand nog een consult bij Omorfy en HairTec.

Een arts die ik ken heeft bij verschillende buitenlandse klinieken gewerkt en haar transplantaties uitgevoerd (in opleiding). Hij raadde mij Omorfy aan, volgens hem wordt daar netjes en verantwoord gewerkt, dus ben benieuwd wat mijn gevoel is bij de kliniek.

Hairtec vond ik qua prijs interessant en daarnaast vond ik de resultaten die ze tot nu toe laten zien er goed uit zien.

Veldhoven heeft een goede naam en is volgens mij een prima kliniek. Ik vind ze alleen niet heel goedkoop en hebben nergens resultaten staan. Dat stoort mij wat.

Laatst gewijzigd door hvl; 28 april 2023 om 16:11
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 17:07   #9
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Omorfy werkt op basis van de methode van Coen Gho/ HASCI heb ik begrepen toen ik daar was (dus een deel van het haarzakje wordt geoogst). Voor mij persoonlijk was dat de reden niet voor Omorfy te kiezen. Verdere indruk was wel prima.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 17:50   #10
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Oh echt, dat wist ik niet. Zal er eens naar vragen.
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 17:54   #11
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffreyb. Bekijk bericht
Beste lotgenoten,

Al enige tijd heb ik overwogen of ik een haartransplantatie wil laten doen.
Ik als ijdele man, met een steeds kaler wordende kruin, heb eindelijk besloten de knoop door te hakken en ervoor te gaan.

Het eerste wat ik dacht was: Ik ga zeker niét naar Turkije maar ik kies voor een duurdere behandeling in Nederland. Lekker goed, lekker vertrouwd, een goed resultaat met goede nazorg. Want ja, het is Nederland.. dus dat moet wel goedkomen.

Klinieken waar BN'ers worden getoond, als Zantman, trokken gelijk mijn interesse, maar na enige onderzoek en na het lezen van wat ervaringen op dit forum, word ik er toch een beetje wanhopig van mijn bevindingen bij dit soort klinieken.

Mijn vraag:
Zijn hier mensen met goede ervaringen van Nederlandse klinieken die jij durft aan te raden? En waarom is de kliniek aan te raden?

Mijn critea:
- In Nederland
- Goede behandeling (rekening houden met haargroei richting, waar welke soort grafts en het werken met microscoop het liefst)
- Je hoeft geen finasteride of minoxidil te gebruiken om hun geadverteerde resultaten te behalen
- Hygiëne
- Nazorg
- Marktcomforme prijzen (dus helaas geen FueGenix)


Graag uw hulp en alvast bedankt!
Hoeveel tijd heb je zelf al gestoken om een antwoord op bovenstaande vragen te vinden? Welke klinieken kwamen uit die zoektocht? Heb je er al een consult bij ingepland?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2023, 21:41   #12
zoezel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2022
Berichten: 395
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Welke kliniek ben je geweest als ik vragen mag?
Prohair
zoezel is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2023, 09:51   #13
H44R
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2021
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Omorfy werkt op basis van de methode van Coen Gho/ HASCI heb ik begrepen toen ik daar was (dus een deel van het haarzakje wordt geoogst). Voor mij persoonlijk was dat de reden niet voor Omorfy te kiezen. Verdere indruk was wel prima.
Ik ben zelf 4 maanden geleden behandeld en ik durf met vrij grote zekerheid te zeggen dat ze daar niet met die methode (HST) werken. Ze hebben het er met mij op het consult in ieder geval niet over gehad. Het lijkt mij dat klinieken die op deze manier opereren hier juist mee pronken in hun verkoopspraatje als zijnde “beter” dan een gewone transplantatie. Het kan natuurlijk dat er nu wat veranderd is in de tussentijd maar lijkt me sterk. Verder hebben ze t.o.v. andere klinieken waar ik geweest ben gekozen voor minder grafts. Met dat haar stam cel gebeuren had je volgens mij juist meer grafts nodig voor een goede dichtheid.
__________________
- 2020: 2x daags 1mL minoxidil 5% + dermarolling (gestopt eind 2021)
- 2021: 1x daags 1mL Essengen-6 plus (gestopt 2023)
- 2023: FUE transplantatie inhammen bij Omorfy - 1250 grafts
- 2023: 1x daags 1mL dutasteride 0.1% / minoxidil 5% in trichosol + 2.5mg orale minoxidil
H44R is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2023, 12:34   #14
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Ik twijfel daar ook aan of ze die methode gebruiken. Er staat niks over op hun website. Weet niet of er een forumlid is die het kan bevestigen?

Update:

Op de site zelf staat dat ze juist geen grafts splitten (onder stukje micro FUE methode). Dus het lijkt me zeer sterk wat hier boven geopperd werd door Klapz.

https://www.omorfy.nl/over-ons/

Laatst gewijzigd door hvl; 29 april 2023 om 12:41
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2023, 18:31   #15
Hairtec
Hairtec haarkliniek
 
Geregistreerd: 25 september 2022
Locatie: Delft
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Werken ze bij Hairtec ook met miscroscopen? Dat ze zeg maar single grafts scheiden en vooraan plaatsen?
Beste Robbert, ja dat is correct. Wij controleren (microscopisch) de grafts na oogsten op gezondheid en borgen dat de haarlijn louter uit grafts met enkelvoudige (fijnere) haartjes bestaat zodat een egaal geheel ontstaat.
Hairtec is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.