Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 mei 2023, 17:13   #46
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 462
Oh jeetje, haha
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2023, 19:13   #47
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Kunnen we niet een “wie-is-wie” aanmaken voor welk alias weke kliniek vertegenwoordigt. Ik heb opgeschreven in ieder geval wie Eberson is nu. Dank Hairexpert. Hebben we nog meer ontmaskeringen? :-)
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2023, 19:19   #48
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Kunnen we niet een “wie-is-wie” aanmaken voor welk alias weke kliniek vertegenwoordigt. Ik heb opgeschreven in ieder geval wie Eberson is nu. Dank Hairexpert. Hebben we nog meer ontmaskeringen? :-)

Denk je dat HairExpert 100% eerlijk is?


Zoveel fake accounts hier dat wil je niet weten Erik!


Je merkt het vaak dat iemand belangen heeft als er dagelijks meerdere posts worden geplaatst en continu "gratis" advies wordt gegeven. Als je een drukke baan hebt of geen belang zit je hier niet elke dag op haarweb. Mensen met 1000 'en posts hebben of geen leven of een belang. De meeste tevreden klanten komen hier niet elke dag op het forum.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017



Laatst gewijzigd door Hairforlife; 12 mei 2023 om 19:26
Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2023, 19:34   #49
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 462
Maar Hairexpert is dus Veldhoven? Welke zijn er nog meer? Ben wel bekend Haha. Fuegenix en Hairtec zitten geloof ik wel onder hun eigen naam?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2023, 19:43   #50
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Maar Hairexpert is dus Veldhoven? Welke zijn er nog meer? Ben wel bekend Haha. Fuegenix en Hairtec zitten geloof ik wel onder hun eigen naam?

Mogen jullie zelf ontdekken...



Er zijn er een behoorlijk aantal hier en de een nog aggressiever of gewiekster dan de ander.



Wat ik persoonlijk wel goed vind van FUEgenix is dat deze iets heeft opengebroken namelijk dat klinieken met hun billen bloot moeten gaan door het tonen van resultaten met goede heldere foto' s en video' s op hun website of andere social media. Velen zullen afvallen dat is gegarandeerd en een kwestie van tijd. Uiteraard met gewiekste marketing kom je ook ver maar twee klinieken in NL zullen er voorlopig bovenaan blijven staan met hun resultaten.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2023, 19:53   #51
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Maar Hairexpert is dus Veldhoven? Welke zijn er nog meer? Ben wel bekend Haha. Fuegenix en Hairtec zitten geloof ik wel onder hun eigen naam?
Ik ben 100% geen Veldhoven.

Ik werk in de ICT, maar heb door goede ervaringen een fijne band met Veldhoven.
Ik ben in het verleden behandeld door Feriduni, Villnow, prohair en dr. Anthone.

Sinds kort ook een goed gesprek met Munib en daardoor ook een andere blik op hem gekregen.

Dus helaas....geen band met welke kliniek dan ook (gelukkig).
Ik vind het een vervelend en misleidend wereldje.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.

Laatst gewijzigd door HairExpert; 12 mei 2023 om 19:56
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2023, 20:04   #52
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Ik ben 100% geen Veldhoven.

Ik werk in de ICT, maar heb door goede ervaringen een fijne band met Veldhoven.
Ik ben in het verleden behandeld door Feriduni, Villnow, prohair en dr. Anthone.

Sinds kort ook een goed gesprek met Munib en daardoor ook een andere blik op hem gekregen.

Dus helaas....geen band met welke kliniek dan ook (gelukkig).
Ik vind het een vervelend en misleidend wereldje.

HairExpert als je het een vervelend wereldje vindt waarom werk je dan met hun samen en nu opeens weer Munib? Vanwaar die rare vreemde insider info over het "ontslag"van Eberson? Welke normale haarklant doet zo een opmerking?
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2023, 20:07   #53
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Wat ik ook niet begrijp waarom de klinieken continu met elkaar hier in de clinch met elkaar gaan. Totaal niet nodig!


Toon je resultaten onder andere...
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2023, 20:07   #54
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 462
Oh ok! Nice!!!
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2023, 22:19   #55
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
HairExpert als je het een vervelend wereldje vindt waarom werk je dan met hun samen en nu opeens weer Munib? Vanwaar die rare vreemde insider info over het "ontslag"van Eberson? Welke normale haarklant doet zo een opmerking?
Vervelend wereldje omdat er (vooral vroeger, pre social media) veel misleid werd. Volle bos haar werd beloofd, risico's werden verzwegen om maar te verdienen. Prijzen waren vroeger ook nog eens 5x zoveel als nu. Tegenwoordig wordt alles gedeeld op social media en gaat het een stuk beter wat dat betreft. Natuurlijk kost alles geld, maar nog altijd zijn er klinieken waar mooie beloftes worden gedaan om maar klanten binnen te halen.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2023, 19:57   #56
Sub-Zero
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2016
Berichten: 24
Geslacht:
Dit topic is voor mij het levende bewijs wat het uitzoeken van een kliniek voor een consument zo moeilijk maakt. Het is op geen enkele manier te achterhalen wat nou de daadwerkelijke kwaliteit van een kliniek is en 'lotgenoten' op fora kunnen gewoon een verborgen lobby agenda voor of tegen een kliniek hebben. Een HT is een enorm ingrijpende operatie, fysiek, emotioneel en financieel, maar oh wat wordt je toch als consument het bos in gestuurd.
Sub-Zero is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2023, 22:18   #57
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Een keuze voor de juiste kliniek is zeker moeilijk. Dat ondervind ik ook. Zeker omdat je iets, namelijk je haar, op het spel zet. Die heb je helaas niet oneindig en maakt de keuze belangrijk.

Verder veel verschillende werkwijzen.
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2023, 08:37   #58
CJes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 maart 2022
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk bericht
Dit topic is voor mij het levende bewijs wat het uitzoeken van een kliniek voor een consument zo moeilijk maakt. Het is op geen enkele manier te achterhalen wat nou de daadwerkelijke kwaliteit van een kliniek is en 'lotgenoten' op fora kunnen gewoon een verborgen lobby agenda voor of tegen een kliniek hebben. Een HT is een enorm ingrijpende operatie, fysiek, emotioneel en financieel, maar oh wat wordt je toch als consument het bos in gestuurd.
Mijn welgemeende advies. Ken je niemand uit je eigen kring die een HT heeft gehad? Dat kan helpen.

Wat ik zelf heb gedaan is drie klinieken die mij online het beste gevoel gaven persoonlijk te bezoeken. Koste me wel twee dagen qua afstand etc maar ik wilde niet overhaasten. Ik ging voor duidelijke informatie op hun site, geen geschreeuw over allemaal BN’ers (allemaal betaald of gratis gedaan) of gebruik van tijdelijke hevige prijsaanbiedingen (waarom zou dat moeten als je goed bent?). Bij de bezoeken ben ik afgegaan op de sfeer hoe die aanvoelde en heb ik geluisterd naar de verhalen. Een ‘tik’ van mij is dat ik altijd eerst naar de wc ga als ik in een nieuw restaurant ben. Dat deed ik ditmaal ook. Netheid van de kliniek is belangrijk voor mij. Ik had voor mezelf een lijstje met vragen meegenomen en kon die na het eerste gesprek ook aanvullen met informatie en bij de tweede weer. Dus de derde kliniek had een hele waslijst van vragen van mij.

En op dit forum zitten een aantal heel ervaren mensen (ik bedoel dan niet iemand met 1 post die ging over hoe geweldig de kliniek was waar hij is geweest natuurlijk). Die kunnen je best wel adviseren als je eenmaal je keuze bijna hebt gemaakt. Succes!
CJes is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2023, 09:33   #59
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
CJEs bij bijna elke post prijs je Hairtec of DHI aan. Waarom open je niet een topic en laat je wekelijks/maandelijks je voortgang zien. Daar hebben de mensen op dit forum wat aan!

Laatst gewijzigd door hvl; 27 mei 2023 om 15:01
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2023, 15:08   #60
CJes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 maart 2022
Berichten: 23
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
CJEs bij bijna elke post prijs je Hairtec of DHI aan. Waarom open je niet een topic en laat je wekelijks/maandelijks je voortgang zien. Daar hebben de mensen op dit forum wat aan!
Ben ik ook van plan hoor want ben heel tevreden over mijn behandeling via Hairtec én de DHI. Maar volgens mij heb ik in voorgaande Posts niets over Hairtec geschreven maar alleen over DHI. Hoe dan ook het is meer gemakzucht. Want ik lees altijd op mijn telefoon mee en heb geen PC. Het is me niet gelukt om foto’s te uploaden met IPhone (als ik op het plaatje druk moet ik een URL opgeven. Maar mijn jubileum ga ik zeker vieren met voor en na foto’s. Dus nog even geduld aub.
CJes is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.