Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 mei 2023, 01:21   #31
Wsushiman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2021
Berichten: 49
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Goedemiddag Whushiman,

Ik weet niet waarom u boos wordt, maar het klopt dat we aan de patiënten denken ja. Speciaal hoor je mij niet zeggen, ik zeg wel dat veel klinieken snel medicijnen aanraden en wij dat niet zo snel doen.

Ik heb mensen om mij heen die er wel meer verstand hebben dan een huisarts en ook verschillende artsen raden het af. Wij raden het daarom niet zo snel aan. Aan patiënten zelf de keus verder natuurlijk. En het is niet alleen de “ernstige” bijwerkingen.

Daarnaast is dit in de belang van de patiënten, snap niet waarom u er zo boos over wordt.

Fijne dag!
Ik ben niet boos hoor, maar uw reactie kwam nogal pretentieus over. Welk advies u verder geeft is aan u. Ik denk er het mijne van.
Wsushiman is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 08:11   #32
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Dat kan goed kloppen, ik zie er ook maar weinig zoals ons.

Dat komt niet omdat we speciaal willen lijken, maar omdat we aan de gezondheid van onze patiënten denken.
Damla, daar ga je weer. Op basis van welke informatie kun jij als vertegenwoordiger van een kliniek bepalen dat het merendeel van je concurrenten niet aan de gezondheid zou denken van haar patiënten? Dat is een beetje hetzelfde als het telkens herhalen van jou dat jullie de beste, professioneelste, etc-ste zijn. Jullie zijn daarin in ieder geval niet uniek, want er zijn meer van die “schreeuwende” klinieken. Voor mij alleen maar een reden om ver weg van te blijven. Alsof er een vergelijkingsmodel bestaat die onafhankelijk toetst. Dat is er niet. Ook niet door “onafhankelijke” instanties als ISHRS. Of doel je dan op het feit dat jullie wat knaken aan haarstichting hebben gegeven om op hun site te staan. Iedereen die zich een beetje heeft verdiept weet wat daar het verdienmodel achter is.

Maar terug naar je opmerking: “omdat we aan de gezondheid van onze patiënten denken”. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op de legitieme vraag hoe jullie de zorgplicht in Nederland hebben ondervangen. Dus blijkbaar gaat die goede zorg tot aan de gatedrempel van het vliegveld in Istanbul.

Is totaal niet persoonlijk, want we kennen elkaar niet en mijn reactie is puur op basis van jouw vaak ongenuanceerde uitspraken. Dat mag uiteraard, maar als je namens een kliniek spreekt, dan moet je eigen huiswerk ook gemaakt zijn.

Laatst gewijzigd door Erik.; 19 mei 2023 om 17:59
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 11:43   #33
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Damla, daar ga je weer. Op basis van welke informatie kun jij als vertegenwoordiger van een kliniek bepalen dat het merendeel van je concurrenten niet aan de gezondheid zou denken van haar patiënten? Dat is een beetje hetzelfde als het telkens herhalen van jou dat jullie de beste, professioneelste, etc-ste zijn. Jullie zijn daarin in ieder geval niet uniek, want er zijn meer van die “schreeuwende” klinieken. Voor mij alleen maar een reden om ver weg van te blijven. Alsof er een vergelijkingsmodel bestaat die onafhankelijk toetst. Dat is er niet. Ook niet door “onafhankelijke” instanties als ISHRS. Of doel je dan op het feit dat jullie wat knaken aan haarstichting hebben gegeven om op hun site te staan. Iedereen die zich een beetje heeft verdiept weet wat daar het verdienmodel achter is.

Maar terug naar je opmerking: “omdat we aan de gezondheid van onze patiënten denken”. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op de legitieme vraag hoe jullie de zorgplicht in Nederland hebben ondervangen. Dus blijkbaar gaat die goede zorg tot aan de gatedrempel van het vliegveld in Istanbul.

Is totaal niet persoonlijk, want we kennen elkaar niet en mijn reactie is puur op basis van jouw vaak ongenuanceerde uitspraken. Dat mag uiteraard, maar slanke namens een kliniek spreekt, dan moet je eigen huiswerk ook gemaakt zijn.
Goed verwoord.

Daarnaast blijf ik mij verbazen over het feit dat bovengenoemde kliniek erg actief is op haarweb maar dat er 0 resultaten hier te vinden zijn en op de website zelf vinden we wat kleine vage foto's. Het verschil tussen het beeld wat zij van zichzelf schetsen en wat zij laten zien is enorm.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 12:12   #34
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Op onze website en instagram kunt u genoeg voor en na fotos zien. Op haarweb zijn we nieuw en we vragen sinds kort pas mensen of ze op haarweb een reactie willen plaatsen, en als je oplet zijn de mensen die wij hebben behandeld en hier een reactie hebben geplaatst ALLEMAAL tevreden. En er zullen er meer volgen.

Je hoeft ook niet elke keer je negatieve haat te uiten, ik heb nooit gezegd dat we de allerbeste zijn, zo ben ik niet en dat hoort ook niet, misschien een van de beste, en dat zijn wij ook zeker dus dat mag ik zeker roepen met onze service en dienstverlening.

De nazorg gaat ook zeker niet tot aan de gate in Istanbul meneer Erik maar we hebben intensief contact ook na de haartransplantatie en we hebben verschillende internationale locaties voor de nazorg ook waar we ons best mee doen!
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 13:09   #35
Ketsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2023
Berichten: 73
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Op onze website en instagram kunt u genoeg voor en na fotos zien. Op haarweb zijn we nieuw en we vragen sinds kort pas mensen of ze op haarweb een reactie willen plaatsen, en als je oplet zijn de mensen die wij hebben behandeld en hier een reactie hebben geplaatst ALLEMAAL tevreden. En er zullen er meer volgen.

Je hoeft ook niet elke keer je negatieve haat te uiten, ik heb nooit gezegd dat we de allerbeste zijn, zo ben ik niet en dat hoort ook niet, misschien een van de beste, en dat zijn wij ook zeker dus dat mag ik zeker roepen met onze service en dienstverlening.

De nazorg gaat ook zeker niet tot aan de gate in Istanbul meneer Erik maar we hebben intensief contact ook na de haartransplantatie en we hebben verschillende internationale locaties voor de nazorg ook waar we ons best mee doen!
Wel mogen ze hun website eens aanpassen
Ze gebruiken namelijk in de beschrijvingen veel taalfouten en dat is best jammer..
Voorbeeld: DE luxe pakket.. in het mooi nederlands is het: HET luxe pakket
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 14:01   #36
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Op onze website en instagram kunt u genoeg voor en na fotos zien. Op haarweb zijn we nieuw en we vragen sinds kort pas mensen of ze op haarweb een reactie willen plaatsen, en als je oplet zijn de mensen die wij hebben behandeld en hier een reactie hebben geplaatst ALLEMAAL tevreden. En er zullen er meer volgen.

Je hoeft ook niet elke keer je negatieve haat te uiten, ik heb nooit gezegd dat we de allerbeste zijn, zo ben ik niet en dat hoort ook niet, misschien een van de beste, en dat zijn wij ook zeker dus dat mag ik zeker roepen met onze service en dienstverlening.

De nazorg gaat ook zeker niet tot aan de gate in Istanbul meneer Erik maar we hebben intensief contact ook na de haartransplantatie en we hebben verschillende internationale locaties voor de nazorg ook waar we ons best mee doen!
Ja op de website zie ik 6x een vage voor- en na foto van turkse mannen. Op jullie instagram eigenlijk precies hetzelfde.

Hier op haarweb ben ik nog niemand tegengekomen die jullie aanprijst.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 14:08   #37
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Wat overigens ook wel leuk is als wanneer bedrijven nep reviews laten plaatsen op trustpilot. Je kan het herkennen aan simpele zaken:

- De gebruiker heeft zich pas ingeschreven en kort daarop een review geplaatst
- de gebruiker heeft slechts 1 review geplaatst op trustpilot
- de review is uitermate positief
- alle reviews zijn in een korte periode geplaatst

Oordeelt u zelf maar:

https://www.trustpilot.com/review/me...?languages=all
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 14:25   #38
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Veel mensen hebben geen trustpilot account, als wij een tijd geleden vragen voor een reactie maken ze voor ons een account aan, en hebben ze inderdaad ook maar 1 review verder.

Neppe reviews plaatsen gaat sws niet zo ver ik het weet. Daarnaast hebben we vele goede recensies op andere plekken en deze zijn zeker niet nep of onnodig uitermate positief.. We bieden iedereen het allerbeste aan en hebben vriendelijk en professionele diensten waar mensen terecht tevreden over zijn.

Jullie worden boos als ik terecht zeg dat wij “goed” zijn, wat mijn recht ook zeker is met onze service en dienstverlening maar reageren wel negatief zoals bijvoorbeeld over onze nazorg zonder er wat over te vragen of weten terwijl wij ook daar ons best mee doen. Ik wens jullie beiden een fijne dag verder, ik concentreer me liever op positieve mensen die niet zomaar dingen roepen om maar negatief te doen!
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 17:59   #39
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Veel mensen hebben geen trustpilot account, als wij een tijd geleden vragen voor een reactie maken ze voor ons een account aan, en hebben ze inderdaad ook maar 1 review verder.

Neppe reviews plaatsen gaat sws niet zo ver ik het weet. Daarnaast hebben we vele goede recensies op andere plekken en deze zijn zeker niet nep of onnodig uitermate positief.. We bieden iedereen het allerbeste aan en hebben vriendelijk en professionele diensten waar mensen terecht tevreden over zijn.

Jullie worden boos als ik terecht zeg dat wij “goed” zijn, wat mijn recht ook zeker is met onze service en dienstverlening maar reageren wel negatief zoals bijvoorbeeld over onze nazorg zonder er wat over te vragen of weten terwijl wij ook daar ons best mee doen. Ik wens jullie beiden een fijne dag verder, ik concentreer me liever op positieve mensen die niet zomaar dingen roepen om maar negatief te doen!
waar staan deze andere reviews dan?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 18:00   #40
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Op onze website en instagram kunt u genoeg voor en na fotos zien. Op haarweb zijn we nieuw en we vragen sinds kort pas mensen of ze op haarweb een reactie willen plaatsen, en als je oplet zijn de mensen die wij hebben behandeld en hier een reactie hebben geplaatst ALLEMAAL tevreden. En er zullen er meer volgen.

Je hoeft ook niet elke keer je negatieve haat te uiten, ik heb nooit gezegd dat we de allerbeste zijn, zo ben ik niet en dat hoort ook niet, misschien een van de beste, en dat zijn wij ook zeker dus dat mag ik zeker roepen met onze service en dienstverlening.

De nazorg gaat ook zeker niet tot aan de gate in Istanbul meneer Erik maar we hebben intensief contact ook na de haartransplantatie en we hebben verschillende internationale locaties voor de nazorg ook waar we ons best mee doen!
Maar nog steeds geen duidelijkheid HOE die zorgplicht in Nederland is geregeld. Kun je ons dat wat diepgaander uitleggen aub?
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 18:13   #41
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Veel mensen hebben geen trustpilot account, als wij een tijd geleden vragen voor een reactie maken ze voor ons een account aan, en hebben ze inderdaad ook maar 1 review verder.

Neppe reviews plaatsen gaat sws niet zo ver ik het weet. Daarnaast hebben we vele goede recensies op andere plekken en deze zijn zeker niet nep of onnodig uitermate positief.. We bieden iedereen het allerbeste aan en hebben vriendelijk en professionele diensten waar mensen terecht tevreden over.
Heel eerlijk gezegd begrijp ik de reacties over de neppe reviews wel Damla. Als we kijken naar de review van Mark Peeters op Trustpilot is deze 99% fake. Op het laatst staat er “Je bent hier in goede handen omsingeld met aardige mensen die goed zijn in hun vak. Van mij 5 sterren!”. Er is werkelijk geen Nederlander die hier het woord omsingelt zou gebruiken. Je gebruikt hier omringt (of eventueel omsloten). Die fout wordt echt nooit gemaakt in de Nederlandse taal. En dit was maar een voorbeeld.

Dit is geen persoonlijke aanval op jou, maar wellicht kun je opheldering vragen bij jullie marketing team. Dit soort vreemde reviews (door wie dan ook geschreven) doen je bedrijf meer schade aan dan goed.

Ik wilde dit even kwijt, hopelijk kunnen we straks wel weer on-topic hier.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 18:18   #42
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Hier op het forum staan ook reviews over ons, zijn we pas mee begonnen, of google, of onze instagram.

Over meneer Erik, je stelt deze vraag al 10 keer, zal toch maar zo vriendelijk zijn om er een antwoord op te geven voor de andere mensen.

Wat wil je precies weten en wat bedoel je met “zorgplicht geregeld” ?

Wij staan altijd bij onze patiënten op een zo goed en toegankelijk mogelijke manier. Als iemand een haartransplantatie overweegt staan wij VOOR en ook NA de haartransplantatie bij onze patiënten.

Het is niet klaar na een haartransplantatie, elk patiënt krijgt een eigen Nederlandse contact persoon toegewezen die ook onze patiënten in de gaten houden, zo is er na de haartransplantatie de eerste dagen en weken intensief contact en begeleiden we iedereen op een toegankelijke en makkelijke manier. Met de dagelijkse wassingen, met het slapen en alles heeft iedereen een directe contact persoon die Nederlands spreekt.

Daarnaast hebben wij internationale locaties ook in Nederland waar onze patiënten terecht kunnen als ze het nodig vinden om live hulp te krijgen of als wij dit nodig vinden.

Maar meestal verloopt alles bij ons goed, hebben patiënten bij ons weinig klachten, weinig jeuk en zwelling door onze ervaren manier van werken en mede door de techniek die we gebruiken.

En ook na de jaar kunnen patiënten altijd bij ons terecht natuurlijk, we staan 24/7 bij onze patiënten op een zo goed en toegankelijk mogelijke manier.

Dus houd uw negatieveteit over onze nazorg aub voor u want ook hier doen we altijd ons best.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 18:20   #43
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Als je goed inzoomt op de ''Mark Peeters'' (overigens geen enkele overeenkomst als je hem googeld) zie je dat die vent een flinke bos haar heeft, die zou helemaal geen transplantatie nodig hebben

https://nl.trustpilot.com/users/642f...ea32001329ac6e

En die ene review op haarweb is ook fake
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 18:40   #44
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Weet niet wie u bedoeld maar dan zal het wel een oude foto zijn van meneer, hij zal niet voor niets een haartransplantatie ondergaan, niets is fake, ook niet op haarweb, wie heeft hier een nep review geplaatst??

Zeg maar niets positiefs over mijn bericht over onze nazorg natuurlijk, zoek alleen maar negatieve dingen jullie 2.

ik wens jullie een fijne dag met jullie negatieveteit
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 18:53   #45
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Weet niet wie u bedoeld maar dan zal het wel een oude foto zijn van meneer, hij zal niet voor niets een haartransplantatie ondergaan, niets is fake, ook niet op haarweb, wie heeft hier een nep review geplaatst??

Zeg maar niets positiefs over mijn bericht over onze nazorg natuurlijk, zoek alleen maar negatieve dingen jullie 2.

ik wens jullie een fijne dag met jullie negatieveteit
Lees mijn berichtje hierboven eens? Ik begrijp beide heren wel hoor. Die review op trustpilot is fake. Tip: Steek je energie om het marketingteam op zijn donder te geven? Als zij het al niet hebben geschreven dan moeten ze er alsnog alles aan doen om die review te verwijderen. Dit is absoluut niet in de haak.

Laatst gewijzigd door Klapz; 19 mei 2023 om 18:55
Klapz is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.