Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 mei 2023, 18:59   #46
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Weet niet wie u bedoeld maar dan zal het wel een oude foto zijn van meneer, hij zal niet voor niets een haartransplantatie ondergaan, niets is fake, ook niet op haarweb, wie heeft hier een nep review geplaatst??

Zeg maar niets positiefs over mijn bericht over onze nazorg natuurlijk, zoek alleen maar negatieve dingen jullie 2.

ik wens jullie een fijne dag met jullie negatieveteit
Nogmaals, steek eens wat minder energie in (nep) marketing en ga als een malle goede resultaten afleveren, dan laat je tevreden klanten marketing voor je doen.

iedereen die heer meeleest weet wie gelijk heeft

Inmiddels heb ik een hele verzameling aan rare posts van Mercure, die wil ik best eens onder elkaar zetten met bijbehorende conclusies hoor.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 19:09   #47
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 349
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Wat overigens ook wel leuk is als wanneer bedrijven nep reviews laten plaatsen op trustpilot. Je kan het herkennen aan simpele zaken:

- De gebruiker heeft zich pas ingeschreven en kort daarop een review geplaatst
- de gebruiker heeft slechts 1 review geplaatst op trustpilot
- de review is uitermate positief
- alle reviews zijn in een korte periode geplaatst

Oordeelt u zelf maar:

https://www.trustpilot.com/review/me...?languages=all
Dit gaf ik laatst ook al aan in een thread. Maar het heeft weinig zin om met deze persoon te 'discussiëren'. Het verhaal gaat constant terug naar hun geweldig locatie, samenwerkingen, hoe nog geen enkele klant ontevreden is en hoeveel ze aan de gezondheid van de klant denken. Maar daadwerkelijke bewijzen hiervan komen er niet.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2023, 19:44   #48
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Mickfoley als je goed oplet zijn mijn reacties altijd een reactie op een onterechte negatieveteit over ons. Ik roep nooit zomaar wat. En we doen ons best en zullen dat ook altijd blijven doen. Een fijne dag allemaal. .
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2023, 21:21   #49
haarbelangrijk2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 37
Geslacht:
Ik zal over 3 maanden weer een update posten, dan ben ik officieel een jaar na mijn haartransplantatie.

Het is wat beter geworden, maar dichtheid kon beter. Ik heb met de kliniek gesproken en ze gaven aan dat het komt omdat ik van nature dunner haar heb en dat ik een 2de haartransplantatie kan overwegen om de dichtheid te vergroten. Grappige is dat ik weer de volle prijs mag betalen voor x aantal grafts.

Ik vroeg aan waarom ze de dichtheid niet bij de 1e transplantatie hadden gedaan en kreeg als antwoord dat het kwam omdat ze de doorbloeding niet wouden riskeren ofzoiets? Kort antwoord een dichter dichtheid was toen niet mogelijk.

Laatst gewijzigd door haarbelangrijk2; 29 juli 2023 om 19:07
haarbelangrijk2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2023, 22:53   #50
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 377
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarbelangrijk2 Bekijk bericht
Ik zal over 3 maanden weer een update posten, dan ben ik officieel een maand na mijn haartransplantatie.

Het is wat beter geworden, maar dichtheid kon beter. Ik heb met de kliniek gesproken en ze gaven aan dat het komt omdat ik van nature dunner haar heb en dat ik een 2de haartransplantatie kan overwegen om de dichtheid te vergroten. Grappige is dat ik weer de volle prijs mag betalen voor x aantal grafts.

Ik vroeg aan waarom ze de dichtheid niet bij de 1e transplantatie hadden gedaan en kreeg als antwoord dat het kwam omdat ze de doorbloeding niet wouden riskeren ofzoiets? Kort antwoord een dichter dichtheid was toen niet mogelijk.
Wat balen dat je dichtheid niet is als gewenst. Misschien kan ik je helpen meedenken wat er aan de hand is:

- Het is over het algemeen zo dat bij een transplantatie op een volledig kaal gebied er in een enkele HT sessie vaak maar een bepaalde, vaak niet optimale, dichtheid kan worden gehaald. Een goede kliniek zal je in principe hierover informeren.

- Het verhaal wat jij verteld over ‘doorbloeding riskeren’ (geeft de kliniek aan), klopt als een bus. Bij zeer veel grafts per cm2 plaatsen is hoge kans op necrose. Google dit maar eens: dat wil je echt niet

- Bij dunner haar zoals bij jou kan de maximale dichtheid op een volledig kaal gebied en dan ook nog met een hoog contrast tussen haar en huid bij een enkele sessie onvoldoende zijn. Je hebt dan dus een tweede haartransplantatie nodig zodat jij als patient tevreden bent met de dichtheid. Door vooraf tijdens consult met de arts goed te kijken naar deze aspecten (ben jij iemand met erg fijn haar en gaat het om transplantatie naar een volledig kaal gebied in de haarlijn) had je dus ook geïnformeerd kunnen worden.

Mij mening is dat de haartransplantatie niet verkeerd is uitgevoerd. Als er nooit iets is gezegd door de kliniek over dat je mogelijk geen optimale dichtheid zal krijgen bij een eerste sessie, dan is mijn persoonlijke mening dat ze dat wel hadden moeten zeggen. Ze hebben dit op consult kunnen doen of desnoods nog vlak voor de operatie. Dus nu de grote vraag; is er nooit ook maar iets over gezegd voorafgaand de operatie?
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2023, 19:10   #51
haarbelangrijk2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Wat balen dat je dichtheid niet is als gewenst. Misschien kan ik je helpen meedenken wat er aan de hand is:

- Het is over het algemeen zo dat bij een transplantatie op een volledig kaal gebied er in een enkele HT sessie vaak maar een bepaalde, vaak niet optimale, dichtheid kan worden gehaald. Een goede kliniek zal je in principe hierover informeren.

- Het verhaal wat jij verteld over ‘doorbloeding riskeren’ (geeft de kliniek aan), klopt als een bus. Bij zeer veel grafts per cm2 plaatsen is hoge kans op necrose. Google dit maar eens: dat wil je echt niet

- Bij dunner haar zoals bij jou kan de maximale dichtheid op een volledig kaal gebied en dan ook nog met een hoog contrast tussen haar en huid bij een enkele sessie onvoldoende zijn. Je hebt dan dus een tweede haartransplantatie nodig zodat jij als patient tevreden bent met de dichtheid. Door vooraf tijdens consult met de arts goed te kijken naar deze aspecten (ben jij iemand met erg fijn haar en gaat het om transplantatie naar een volledig kaal gebied in de haarlijn) had je dus ook geïnformeerd kunnen worden.

Mij mening is dat de haartransplantatie niet verkeerd is uitgevoerd. Als er nooit iets is gezegd door de kliniek over dat je mogelijk geen optimale dichtheid zal krijgen bij een eerste sessie, dan is mijn persoonlijke mening dat ze dat wel hadden moeten zeggen. Ze hebben dit op consult kunnen doen of desnoods nog vlak voor de operatie. Dus nu de grote vraag; is er nooit ook maar iets over gezegd voorafgaand de operatie?

Bedankt voor je bericht.
- Waarom is dat bij een 1e haartransplantatie zo? De kliniek gaf aan de maximale haalbare dichtheid uit te voeren. Verder hebben ze niks gezegd, maar dan is het mijn schuld omdat ik dacht dat maximale haalbare dichtheid een heel goed resultaat zou geven.
- Ik ben niet geïnformeerd over een eventuele 2de haartransplantatie om de dichtheid nog verder te verbeteren. Probleem is dat ze voor misschien 500 -1000 grafts weer 2000 euro zullen vragen..
haarbelangrijk2 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2023, 11:51   #52
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 385
Geslacht:
Een verdichting is altijd moeilijk en er zijn maar een paar klinieken die hier expertise in hebben.
De meeste klinieken staan hier ook niet om te springen.

* Als het een verdichting op een onbehandeld gebied betreft, moet je maar afwachten hoe de originele haren zich houden tijdens de behandeling en de periode erna.
* Als het een verdichting op een reeds behandeld gebied betreft, ben je altijd afhankelijk van de kwaltiet van de eerder uitgevoerde transplantatie.

Hoe dan ook; je moet een enorme bak ervaring hebben om het bestaande gebied niet te beschadigen.

Zelfs bij Munib, die doorgaans toch zeer mooie resultaten heeft, zag ik bij een verdichtingsbehandeling (herstel van Visus) niet zijn beste resultaat.

Mijn laatste verdichtingsbehandeling heb ik bij Veldhoven laten doen.
Daar heb ik ook een post over geopend met foto's.
IK ben daar tevreden over, maar dat zou je voor jezelf moeten bepalen.
https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40779

Esteworld is nou niet de kliniek die bekend staat om expertise bij afwijkende behandeling, zoals verdichtingen.

Het is een FUE fabriek, waarbij je met rechttoe / rechtaan eisen een goed resultaat kan krijgen als je geluk hebt.

Dit is MIJN mening (voordat er weer een hele volksstam over mij heen valt).
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.

Laatst gewijzigd door HairExpert; 30 juli 2023 om 11:59
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2023, 11:53   #53
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 385
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarbelangrijk2 Bekijk bericht
het kwam omdat ze de doorbloeding niet wouden riskeren ofzoiets? Kort antwoord een dichter dichtheid was toen niet mogelijk.
onzin!

je kan tot 55 gr/cm2 gaan zonder onnodig risico te nemen.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2023, 12:33   #54
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 377
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
onzin!

je kan tot 55 gr/cm2 gaan zonder onnodig risico te nemen.
Dat is esthetisch gezien niet altijd voldoende toch? Als je erg veel singles hebt (wel goed voor het eerste deel van de haarlijn natuurlijk), zeer fijn haar en hoge haarkleur en huidcontrast bijvoorbeeld. Er zijn echt wel casussen dat er geen goede dichtheid in een enkele behandeling gehaald kan worden. Of het hier aan de behandelaar of aan deze haarfactoren ligt weet ik natuurlijk ook niet. Dat is puur gokken hier op het forum.

@topicstarter: maximale haalbare dichtheid dat zou dan dus ongeveer 55 gr/cm2 moeten zijn geweest.

Maar om een heel lang verhaal met de kliniek te voorkomen zou ik de kliniek (de Nederlandse afdeling) bellen (vooral bellen) en aangeven dat je een oplossing wilt en dat je niet vooraf geïnformeerd bent over eerder genoemde. Ben benieuwd wat dan hun verhaal is. Second opinion is nog een goede latere keuze: dan heb je zelf duidelijkheid.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2023, 17:09   #55
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Jammer dat de kliniek hier er nu pas mee aankomt.

Als iemand grote kalende gebieden heeft dat niet in een behandeling te dichten is, moet dit VOOR de eerste behandeling duidelijk worden aangegeven. En niet na de behandeling aankomen met ja je moet nog een tweede behandeling.

Ik vind dit absoluut niet kunnen en jammer dat dit zo vaak voorkomt.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2023, 08:35   #56
Ruudje
Ruudje
 
Geregistreerd: 21 juni 2021
Berichten: 26
Geslacht:
De usual suspect laten zich wel weer snel kennen met eenzijdige en suggestieve replies.
In topics met goede resultaten hoor je ze niet.

Ik vond het resultaat er hier al bestgoed uitzien na 6 maanden, bij mij werd het ook pas echt mooier na 7 a 8 mnd.

Esteworld is juist wel een kliniek voor goede verdichtings behandelingen, dat heb ik zelf ervaren. Hoe weet meneer hairexpert nou dat dit niet zo is?
Ruudje is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2023, 10:45   #57
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Je zit op 9 maanden. Nog een paar maanden( 3-6 ) tot een eindresultaat. Je geeft zelf aan dat het elke maand nog wel beter wordt en zo hoort het precies te gaan.

Ik snap de voorbarige reacties hierboven niet zo. Die weten ook prima dat het de komende maanden nog beter en beter kan worden.

Succes komende maanden en ik zie de fotos over 3 maanden graag tegemoet!

Laatst gewijzigd door DeJong; 31 juli 2023 om 10:52
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2023, 10:50   #58
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 385
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruudje Bekijk bericht
De usual suspect laten zich wel weer snel kennen met eenzijdige en suggestieve replies.
In topics met goede resultaten hoor je ze niet.

Ik vond het resultaat er hier al bestgoed uitzien na 6 maanden, bij mij werd het ook pas echt mooier na 7 a 8 mnd.

Esteworld is juist wel een kliniek voor goede verdichtings behandelingen, dat heb ik zelf ervaren. Hoe weet meneer hairexpert nou dat dit niet zo is?
Als je hier wat langer rondhangt, Ruudje, zie je veel resultaten voorbij komen.
Ik heb ooit een gesprek gehad met Hidde (De Jong hier op het forum) en hij gaf toen zelf aan dat een verdichtingsbehandeling ALTIJD moeilijk is.

Dat is ook zo, maar dat had hij bij het consult wel even aan mogen geven (vind ik).
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2023, 15:30   #59
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 377
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Je zit op 9 maanden. Nog een paar maanden( 3-6 ) tot een eindresultaat. Je geeft zelf aan dat het elke maand nog wel beter wordt en zo hoort het precies te gaan.

Ik snap de voorbarige reacties hierboven niet zo. Die weten ook prima dat het de komende maanden nog beter en beter kan worden.

Succes komende maanden en ik zie de fotos over 3 maanden graag tegemoet!
De topicstarter schreef:


Ik heb met de kliniek gesproken en ze gaven aan dat het komt omdat ik van nature dunner haar heb en dat ik een 2de haartransplantatie kan overwegen om de dichtheid te vergroten.


Dit wekte bij mij de indruk dat jullie zelf de groei dermate ver vinden achterlopen dat een goede dichtheid niet gehaald wordt. Soms kan je dat constateren na 9 maanden.

Maar nu blijkt dat jullie communicatie dus eigenlijk gezegd en begrepen had moeten worden als: wacht nog 3 maanden en anders dan kunnen we een tweede haartransplantatie overwegen maakt dat alles opgelost is.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2023, 19:49   #60
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Als je op de 9de maand zit is het nog even afwachten ja! Soms zit er een grote verschil in de 9de en 12de maand. Dus nog even geduld dan inderdaad!
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.