Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 mei 2023, 10:57   #16
Sayang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2023
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Moeten we dit serieus nemen.

Hairtec valt echt (nog lang) niet te vergelijken met Fuegenix
nee vast niet maar ik wil graag ervaringen horen
Sayang is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 11:02   #17
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sayang Bekijk bericht
Ik zal is even doorlezen wat big inhoud het klinkt wellicht heel fancy maar heb mij daar niet echt in verdiept
BIG is inschrijving register zorgverleners.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 11:32   #18
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Fuegenix toont de 1 naar de ander top resultaat. Grote kans dat als je daar heen gaat, je een mooi resultaat hebt. Het is alleen voor een normale burger niet te betalen. Tenzij je rijk bent , hoef je er eigenlijk niet naar te kijken.

Hairtec is net begonnen en wel betaalbaar. Ze hebben inderdaad wat leuke resultaten op Instagram staan. Ook wel vaak resultaten 10 dagen na de behandeling, maar geen eind resultaten. Verder ook weer niet heel veel resultaten. Je moet het maar aan durven op basis van dat. Ik ben wel heel benieuwd wat ze in de toekomst blijven laten zien. Ze zijn goed begonnen.

Verder heb je naar mijn mening bij geen enkele kliniek in Nederland op dit moment echt zekerheid. Naast Fuegenix. Helaas

Laatst gewijzigd door hvl; 24 mei 2023 om 11:37
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 11:50   #19
supersky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2022
Berichten: 35
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Nou.... Munib is plastisch chirurg, ishrs, big arts ect..
.
Naar mijn weten is hij geen plastisch chirurg. Dit is een beschermde titel. Doet trouwens niets af van zijn geweldige kwaliteit.
supersky is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 12:00   #20
Sayang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2023
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Fuegenix toont de 1 naar de ander top resultaat. Grote kans dat als je daar heen gaat, je een mooi resultaat hebt. Het is alleen voor een normale burger niet te betalen. Tenzij je rijk bent , hoef je er eigenlijk niet naar te kijken.

Hairtec is net begonnen en wel betaalbaar. Ze hebben inderdaad wat leuke resultaten op Instagram staan. Ook wel vaak resultaten 10 dagen na de behandeling, maar geen eind resultaten. Verder ook weer niet heel veel resultaten. Je moet het maar aan durven op basis van dat. Ik ben wel heel benieuwd wat ze in de toekomst blijven laten zien. Ze zijn goed begonnen.

Verder heb je naar mijn mening bij geen enkele kliniek in Nederland op dit moment echt zekerheid. Naast Fuegenix. Helaas
Ja klopt mbt Fuegenix

Ik zou graag mensen willen spreken die ervaring hebben met Hairtec ik zie bv op hun youtube kanaal wel wat eindresultaten en dat ziet er idd goed uit
Sayang is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 13:02   #21
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Laat je niet foppen. Gewoon belachelijk de stelling dat alleen Fuegenix je een topresultaat garandeert. Er is meer dan Fuegenix of Hairtec. Laat je niet omlullen om een kapitaal op tafel te leggen voor een resultaat dat je ook elders kan krijgen. Alsof de rest amateurs zijn. Ik vind dit verwerpelijk. Zal vast alles te maken hebben met cognitieve dissonantie. Anders weet ik het ook niet.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 13:09   #22
Sayang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2023
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 17
Geslacht:
Ja ik ben ook erg benieuwd naar meerdere andere Nederlandse klinieken mijn zwager is bv naar Visus geweest en is daar zeker over te spreken maar als ik dan bv lees dat mensen over Visus hier op het forum niet zulke goede ervaringen met deze kliniek hebben ga ik daar natuurlijk niet naartoe
Sayang is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 13:16   #23
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Hoezo? Je kan toch aan de resultaten zien dat Fuegenix een hoger niveau haalt dan de andere klinieken. Ook een hoge frequentie aan mooie resultaten.

Ik zou zelf ook niet voor Fuegenix gaan, vanwege het geld. Maar je kan er verder niet om heen. Waarom heb jij er zo’n moeite mee?

Andere Nederlandse klinieken halen ook hele mooie resultaten en kan je ook prima terecht. Maar qua niveau nog niet zoals Fuegenix, bijvoorbeeld kijkend naar haarlijn en dekking met weinig grafts. Tevens ook vaker middelmatige resultaten bij de andere klinieken. Dit heb ik bij Fuegenix nauwelijks gezien. Ken jij er 1?

Dit is deels mijn mening inderdaad, maar getoonde resultaten onderbouwen het.
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 13:46   #24
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Hoezo? Je kan toch aan de resultaten zien dat Fuegenix een hoger niveau haalt dan de andere klinieken. Ook een hoge frequentie aan mooie resultaten.

Ik zou zelf ook niet voor Fuegenix gaan, vanwege het geld. Maar je kan er verder niet om heen. Waarom heb jij er zo’n moeite mee?

Andere Nederlandse klinieken halen ook hele mooie resultaten en kan je ook prima terecht. Maar qua niveau nog niet zoals Fuegenix, bijvoorbeeld kijkend naar haarlijn en dekking met weinig grafts. Tevens ook vaker middelmatige resultaten bij de andere klinieken. Dit heb ik bij Fuegenix nauwelijks gezien. Ken jij er 1?

Dit is deels mijn mening inderdaad, maar getoonde resultaten onderbouwen het.
Ik heb moeite net het framen. Alsof je voor 3k geen goede ht kunt krijgen.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 13:52   #25
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Ik snap het! Het gaat mij niet om het geld en andere klinieken zetten zeker ook mooie resultaten neer.


Maar op basis van gedeelde resultaten en ervaringen ligt het niveau en de frequentie wat hoger bij Fuegenix naar mijn mening.


Helaas, zette alle klinieken maar steeds top resultaten neer! Dat zou een hoop schelen.


Tevens vind ik het jammer dat andere klinieken, in tegenstelling tot Fuegenix, veel minder delen op dit forum. Misschien zou dat ook helpen! Transparantie is wel belangrijk. Dan komt het respect en erkenning ook van zelf.

Laatst gewijzigd door hvl; 24 mei 2023 om 13:59
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 14:02   #26
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Ik snap het! Het gaat mij niet om het geld en andere klinieken zetten zeker ook mooie resultaten neer.


Maar op basis van gedeelde resultaten en ervaringen ligt het niveau en de frequentie wat hoger bij Fuegenix naar mijn mening.


Helaas, zette alle klinieken maar steeds top resultaten neer! Dat zou een hoop schelen.


Tevens vind ik het jammer dat andere klinieken, in tegenstelling tot Fuegenix, veel minder delen op dit forum. Misschien zou dat ook helpen! Transparantie is wel belangrijk. Dan komt het respect en erkenning ook van zelf.
Klopt. Ze zijn wel actief geweest maar dat leidde dan weer tot polemieken.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 15:22   #27
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Als je oog alleen is gevallen op hairtec of fuegenix zou ik nog eens verder verdiepen. Ook het punt mbt de verdoving is geen argument om je ergens wel of niet te laten behandelen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 15:53   #28
Sayang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2023
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Als je oog alleen is gevallen op hairtec of fuegenix zou ik nog eens verder verdiepen. Ook het punt mbt de verdoving is geen argument om je ergens wel of niet te laten behandelen.
Mbt verder verdiepen...Nee daar is mn oog niet alleen op gevallen Ik vraag overigens niet voor niets aan het einde Welke Nederlandse klinieken raden jullie nog meer aan?


Mbt de hele proceduren van ht daar zie ik erg tegenop wie niet daarom vind ik het fijn als er comfort verdoving voor de prikken gezet word... en nee voor mij is dat zeker niet een argument om ergens niet te gaan
Sayang is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 16:50   #29
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sayang Bekijk bericht
Mbt verder verdiepen...Nee daar is mn oog niet alleen op gevallen Ik vraag overigens niet voor niets aan het einde Welke Nederlandse klinieken raden jullie nog meer aan?


Mbt de hele proceduren van ht daar zie ik erg tegenop wie niet daarom vind ik het fijn als er comfort verdoving voor de prikken gezet word... en nee voor mij is dat zeker niet een argument om ergens niet te gaan
Transhair, kliniek Veldhoven to name a few. En vergis je niet, een pijnloze ht bestaat niet. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Dat is een waar woord.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018

Laatst gewijzigd door Limbo; 24 mei 2023 om 19:19
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2023, 18:55   #30
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sayang Bekijk bericht
Mbt verder verdiepen...Nee daar is mn oog niet alleen op gevallen Ik vraag overigens niet voor niets aan het einde Welke Nederlandse klinieken raden jullie nog meer aan?


Mbt de hele proceduren van ht daar zie ik erg tegenop wie niet daarom vind ik het fijn als er comfort verdoving voor de prikken gezet word... en nee voor mij is dat zeker niet een argument om ergens niet te gaan
Dat is mijn punt, hoeveel is ons advies waard? ik zou zeker op zoek naar naar klinieken, bekijk resultaten, reviews, whatever en maak eens wat afspraken bij je top 3 en kijk dan eens of je een keuze kunt maken.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix, hairtec


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.