Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 december 2011, 17:05   #1
sweet26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2010
Berichten: 17
Thumbs down Gefrustreerd !!

Lang niet meer laten horen van mezelf , maar wat ben ikkk gefrustreeeeerdddd zeg

Afgelopen jaar schreef ik dat ik was opgenomen in een GGZ instelling omdat ik hardstikke depressief was toendertijd en overliep van angsten en stress, nu ging het een paar maanden goed, was wel weer begonnen met blowen helaas toen ik op die instelling zat maar voelde me eigen verder zo ontzettend goed, boekte vooruitgang met TTM af en toe ( kwam niet door de hulpverlening ) maar doordat ik ontzettend fijne en leuke lieve groepsgenootjes had waar ik het heel goed mee kon vinden en daardoor minder aan mijn haren trok.
Ik kreeg wel veel last van opruimwoede en schoonmaak kicks, tot midden in de nacht boenen tot alles glimmend schoon was en geordend , maar door het onderdrukken en blowen tegelijk kreeg ik een aantal woedeaanvallen waardoor de situatie af en toe flink escaleerde. Werd ik weggestuurd zonder pardon naar huis, normaal gesproken handhaven ze de regel van 3 waarschuwingen , bij mij blijkbaar niet en werd me zo de rug toegekeerd door mijn "psychologe" die ik toen der tijd goed vertrouwde, ik kon haar wel wat , maar ben ontzettend boos en ontdaan daar weggegaan .

Thuis gekomen doorgegaan met blowen ( dagelijkse bezigheid en daginvulling ) met een leuke vriendengroep.
Onder invloed na een jaar tijd de knoop doorgehakt om voor een haarwerk te kiezen. omdat de kale plek op mijn hoofd niet meer te verbergen was , en ik maar bleef trekken.

Daarna ziek geworden door het overmatige blowen en te weinig eten, wekenlang liggen kotsen en ontwenningsverschijnselen moeten overwinnen omdat alles de kop op kwam steken.
Wekenlang voor dood in bed gelegen zo geel als een chinees met een emmer naast mn bed, het enige wat ik nog naar binnen kreeg af en toe was een waterijsje.

Vriendengroep vaarwel moeten zeggen omdat ik zo niet langer door kon gaan, mezelf weer onbewust wekenlang geisoleerd van de buitenwereld. en nu weer terug bij af , weer depressief angstgevoelens, stress, bang om naar buiten te gaan,. moeite met praten omdat ik de afgelopen maanden weer amper heb gepraat maak ik veel spraakfouten en stotter ik af en toe , mijn hoofd voelt weer een ongelofelijke puinhoop en ben weer zo suïcidaal als de tieves

Mijn vader een hartaanval gehad waarschijnlijk door alle stress en puinhopen die ik ervan heb gemaakt de afgelopen jaren.
en het enige wat mij nog blijft voortgaan is mijn kleine groen ogende lieve kleine mannetjes katje wat voor mij de liefde van mijn leven is.

De enige gedachtengang die ik maar blijf houden is ; waar doe ik het eigenlijk nog voor , al 20 jaar constant vallen en opstaan en jezelf zo ontiegelijk ongelukkig voelen, jezelf constant verbergen voor anderen en niet kunnen praten met anderen erover, waarom ben ik niet normaal en kan ik geen normaal leven lijden zonder al deze *^&$^%#!#@$# sores aan mn hoofd , en kunnen genieten waar anderen zo van kunnen genieten.

Het raam op mijn kamer is al maandenlang zo aantrekkelijk om eens een cursusje vliegen te proberen.
Ik wordt helemaal gek van alles , maar vooral door hoe ik mij voel

sorry voor dit vreselijk zeikerige bericht maar ik moest het even van mijzelf afschrijven voordat ik zometeen alles hier in huis ga slopen, en het huis uitgezet wordt , maar ik zou zo graag gewoon alles naar de klote willen stampen en gooien , dat lijkt me zo HEERLIJK !
sweet26 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2012, 15:27   #2
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Hoe gaat het nu met je? Het is jammer dat er op dit soort heftige berichten weinig tot geen reacties komen, maar misschien dat mensen -net als ik- niet goed weten hoe erop te reageren, want welke woorden/adviezen zouden je ook maar iets beter kunnen doen voelen?
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2012, 18:59   #3
sweet26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2010
Berichten: 17
Dankjewel webmaster , het gaat nu nog steeds niet zo goed, en het is inderdaad jammer dat er niet op wordt gereageerd anderzijds begrijp ik het goed inderdaad dat mensen niet weten hoe ze erop zouden moeten reageren, vindt het ook een heel vervelend bericht wat ik heb geschreven en moest echt even de frustraties en verdriet kwijt...

Ik bedank je heel erg voor deze meelevende reactie , weet alleen niet hoe ik deze topic moet verwijderen ? anders had ik dit al gedaan ...

heel veel liefs en een hele fijne avond toegewenst (K)
sweet26 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2012, 19:12   #4
piekes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 59
Hey sweet. Tis niet zo dat ik je berichtje niet gezien heb en persé niet wou reageren ofzo. Kwist alleen niet goed waar ik goed aan zou doen in jouw geval op dat moment. Maar het had je misschien meer deugd gedaan als ik toch iets had geschreven, dus dat vind ik nu wel jammer. Anderzijds moet ik toegeven dat ik zelf heel erg op zoek ben naar mensen met veel positieve uitstraling om me erdoor te blijven trekken. Ik merk dat ik het moeilijk heb als ik geconfronteerd wordt met erg negatieve uitlatingen, omdat het voor mij nu belangrijk is om mij op het positieve te richten. Maar dat neemt niet weg dat jij uiteraard het recht hebt om je frustraties te uiten! Ik denk gewoon dat ik op dit moment niet de juiste persoon ben om jou met raad en daad bij te staan. Op dit moment heb ik het mezelf opgelegd om wat meer voor mezelf te leren zorgen, niet teveel hooi op m'n vork te nemen. Al hoop ik uiteraard dat jij ook gauw wat meer innerlijke rust vind! Liefs Piekes
piekes is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2012, 16:29   #5
Stefke
TTM'er

 
Stefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2006
Berichten: 304
Geslacht:
Sowieso wordt er in dit forum veel gelezen. Mensen lezen de berichten aandachtig, maar het is voor sommige TTMers best lasig om te reageren om bepaalde topics.
__________________
Zeilen op een zee van haren
Stefke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.