Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 28 augustus 2001, 20:42   #1
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question Synthetisch, of echt haar, of een combinatie?

Hoi DO, (doodongelukkig...),

Nav je posting in http://www.haarweb.nl/forum/showthre...?s=&threadid=3 heb ik wat vraagjes.

Citaat:
Re:
Hai Anoniempje,

Ik raad je echt af om fyberhaar te nemen. Je kunt het niet bij laten kleuren, vergelijk het maar met plastic dat neemt ook niets op dus ook geen kleurmiddelen.
De glans die erop ligt vind ik persoonlijk afschuwelijk, heel gemaakt, iedereen ziet van een afstand dat je een haarwerk op hebt, vergelijk het maar met het haar van een pop dat is ook synthetisch haar.
Veel synthetisch haar kan niet gefohnd worden (smelt door de warmte), maar aangezien dit haar van plastic is zal het niet nat worden dus het hoeft ook niet drooggefohnt te worden.
Mijn ervaring met synthetisch haar is dat als je in T.L. verlichting staat het een afschuwelijk gezicht is. Ook als de zon erop staat is het geen gezicht. Maar goed dat is mijn persoonlijke smaak.
Als je niet wil dat mensen zien dat je een haarwerk op hebt ga dan voor echt haar (geen Aziatisch, gespleten Aziatisch,niet gemengd: fyber en echt haar door elkaar vermengd dat is vragen om problemen), maar ga voor Europees haar. Dit is wel duur maar kwalitatief gezien veel mooier. Mocht je hiervoor kiezen dan heb ik nog wel een aantal tips voor je waar je op moet letten, wat je wel en niet moet doen en vooral waar je niet heen moet gaan.

Groetjes en veel sucses.
Ik ben zelf dus niet geheel kaal, maar heb last van vroegtijdige mannelijke kaalheid en draag een haarstukje.
Mijn ervaringen met een haarwerk van volledig 'echt haar' zijn juist niet zo best.
Je hebt het over 'Europees haar', wàt zijn de voordelen hiervan t.o.v. haar uit de andere landen die je noemt?

Ik heb zelf 1 keertje een haarwerk gehad wat een combinatie was van echt en synthetisch (géén cyberhair) haar was. Ookal viel het na 3/4 jaar uit, ik was er zeer tevreden mee. Het haar 'viel' als gegoten. Het was veel makkelijker in model te krijgen als een haarwerk met volledig echt haar. Ook na het slapen. Een haarwerk met volledig echt haar erin....na het slapen gaat dit echt alle kanten opstaan, tenminste: bij mij. Ook verkleurd het echte haar redelijk snel, vooral in de zomer...en ik heb altijd het gevoel alsof het echte haar nogal 'droog en dor' eruitziet na een tijdje gedragen te hebben.

En wat bedoel je met gespleten Aziatisch haar? Kun je me wat meer vertellen over de soorten haar die er beschikbaar zijn?
Graag hoorde ik ook je tips over het echte haar; waar je wel en niet voor moet kiezen.

Ik sta nu op het punt een nieuw haarwerk aan te schaffen. Ik heb momenteel een haarwerk met ècht haar en wil toch nog eens proberen hoe een gecombineerd haarwerk bevalt.

Groeten,
Chris.


Laatst gewijzigd door Chris; 28 augustus 2001 om 20:45
Chris is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.