Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 maart 2007, 08:24   #1
debs85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2006
Berichten: 79
Zonde dat er hier weinig gereageerd wordt op alle topics..

..
debs85 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2007, 12:28   #2
Kristel
Kristel
 
Kristel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 270
Tja het is hier stilletjes, dat is ooit anders geweest.

Er zijn ook altijd nog mensen die enkel lezen en weinig of nooit zelf iets neerzetten, ook zonde natuurlijk want dan zou er ook al meer beweging zijn, maar we moeten ook hun mening respecteren he.

Laten we maar hopen dat die stilte goed nieuws is he. Helaas komen er ook nog steeds nieuwe mensen bij (die zijn natuurlijk welkom maar spijtig omdat nog mensen ttm hebben, begrijp me niet verkeerd he).

Ik denk zelf met de zomer voor de deur dat het hier nog stiller gaat worden want je zit toch liever in je tuin of op een terrasje dan achter de pc he

Gr
Kristel is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2007, 12:42   #3
fashiongirl
My hair is important 2 me
 
fashiongirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2005
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 208
hai, ik wilde wel even reageren...Normaal reageerde ik meer op bepaalde topics omdat we dan elkaar door een dag heen hielpen. Om de paar dagen werd er dan neergezet hoe het met je ging en werd je aangemoedigd om door te zetten niet bij de pakken neer te zitten.
Dát vond ik fijn.
Ook staan er nu naar mijn idee teveel zelfde toppics over wimpers uittrekken, ik trek mijn wenkbrauwen en hoofdharen uit, automatisch lijk ik dan niet te kijken bij de topics over wimpers uittrekken. Misschien niet redelijk maar wel mijn persoonlijke reden...
__________________
what you see
never is what you get

omdat ik niet kwetsbaar wil zijn voor iedereen
fashiongirl is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2007, 13:51   #4
debs85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2006
Berichten: 79
Daar hebben jullie allebei gelijk in. misschien is geen nieuws, goed nieuws!
debs85 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2007, 17:34   #5
saharawea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2006
Berichten: 69
Meer dan eens heb ik al gemerkt dat er weinig wordt gereageerd. Maar dit kan aan velen dingen te wijten zijn: werk, de manier niet weten van hoe te reageren (dat is niet altijd makkelijk). Eigenlijk haal je wel een goed punt aan Debs, want dit mag mensen niet afschrikken om te reageren. Als ik het gewoon maar 'steun'......
saharawea is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2007, 17:46   #6
petra00
HaarWeb lid
 
petra00's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2005
Berichten: 122
ik heb bij mezelf gemerkt dat meerdere factoren meespelen
#ik typ langzaam
#er wordt voor mij weinig nieuws verteld
#ik kan ook tegenzin hebben om te reageren en daarmee mezelf te "verplichten" opnieuw te reageren ,een dialoog te beginnen dus.
#Soms lees ik alles behalve de TTMsite,altijd dat eeuwige gedoe...

herkenbaar?
petra00 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2007, 20:36   #7
debs85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2006
Berichten: 79
Natuurlijk reageert ieder wat op hem/haar van toepassing is en waar men zich in herkent..En dat zijn niet alle topics nee..

En je hebt een punt dat er eigenlijk weinig nieuws wordt verteld, maar we zijn hier wel allemaal met hetzelfde probleem, laten we dan niet te laks worden en denken van ja dat verhaal ken ik al wel om er vervolgens niet meer op te reageren.. We zijn hier toch om elkaar te steunen en elkaar op te peppen en goede en slechte momenten met elkaar te delen?
debs85 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2007, 21:30   #8
petra00
HaarWeb lid
 
petra00's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2005
Berichten: 122
ik herken me zeer in de TTM verhalen,maar soms kan het erg veel zijn en wil ik daar niet mee bezig zijn,dan lees ik liever de wat luchtiger threads,bijv. op van alles en nog wat.
Ik begrijp dat het nodig is om op elkaar te reageren om het niet dood te laten bloeden.vooral als nieuweling is het belangrijk dat je weet dat je gehoord wordt en dat mensen je verhaal waarderen.
Nu heb ik een periode(gehad) dat ik daar niet toe in staat was.
Het feit dat ik reageer op de TTM site ,ook al schrijf ik dat ik geen zin heb om te reageren is mischien een goed teken.
Ik vraag me dus ook af of er mensen zijn die dit herkennen.
dus Debs je hebt gelijk,maar zin of aandacht voor anderen is(bij mij )niet altijd aanwezig en dat heeft ook met mezelf te maken.
Op betere tijden!
petra00 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2007, 16:06   #9
Sima
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2005
Berichten: 14
jaaa ik heb kappens verkeerd gespeld in me topic, t moet kappeRs zijn natuurlijk, maar er reageerty niemand....er zullen toch wel meer mensen mee te maken hebben???
REageer nou please, welke kappers weten van TTM af..ik zag wel zo een soort vraag eerder maar dat ging over kappers in belgie, dus ik neem aan in NL is dat makkelijker...tell me!! share it with us
Sima is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2007, 18:55   #10
petra00
HaarWeb lid
 
petra00's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2005
Berichten: 122
Sima,zou je willen schrijven in welke regio een kapper zoekt?Mischien gaat er dan bij iemand een belletje rinkelen.groet Petra
petra00 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2007, 13:57   #11
Sima
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2005
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door petra kits Bekijk bericht
Sima,zou je willen schrijven in welke regio een kapper zoekt?Mischien gaat er dan bij iemand een belletje rinkelen.groet Petra

Ik woon zelf in zeeland, maar ben bereid ervoor richting de randstad of eigenlijk overal te gaan.. Nederland is niet zo groot toch? en ja ik heb een groot probleem
Sima is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2007, 18:59   #12
Nickytje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 147
hoi, er word idd minder gereageerd, ook door mij, ik had wat tijd voor mezelf nodig, maar ik denk dat het verstandiger is van terug wat meer op het forum te zijn want de laatste tijd gaat het echt massas slechter met mijn ttm...
Nickytje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2007, 19:35   #13
Limburgse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2005
Locatie: zuid limburg
Berichten: 228
Ik ben ook schuldig..... Heb al een tijd niet van me laten horen. En als ik kwam bijlezen reageerde ik niet. Met mijn TTM gaat het al eenhele tijd slecht. Trek heel veel. Mijn vriend zei gisteravond in bed; "Het lijkt alsof je het minder erg begint te vinden dat je je haar uittrekt. Je trekt veel en je onderneemt geen actie. Moet je niet weer eens een plan gaan opstellen ofzo?" ("plan" is mijn 5-wekenplan van lente vorig jaar)

Dat het voor hem lijkt alsof ik me erbij neerleg heeft me wakkergeschud. Ik heb geen plan of werkwijze waar ik nu helemaal in geloof, en dan moet ik er dus ook niet aan beginnen. Maar zeker raakt het me, ik voel me verschrikkelijk slecht als ik weer eens een trekbui achter de rug heb.

Voornemen;
Morgen ga ik naar de kapper (moet denk ik 10 cm aan dooie punten uitgepnipt worden), Ik ga het boek van Bolleke opnieuw lezen (daarmee begin ik meteen nadat ik dit stukje af heb geschreven), en ik ga weer actief deelnemen op dit forum.

Streven;
5 oktober ben ik getuige op de bruiloft van een goede vriendin..... Met een 'normaal' kapsel???

De Limburgse
__________________
voelen is trekken!!! wees alert.....
Limburgse is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2007, 21:51   #14
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
Limburgse,

Een goed idee om naar de kapper te gaan en meteen ook actief aan het forum deel te nemen. Lotgenoten contact is heel belangrijk, dat mocht ik deze week alweer ervaren, na een gezellige avond met Bolleke ben ik weer helemaal gemotiveerd, en na een moeilijke periode kan ik alweer fier zeggen dat ik vandaag helemaal trekvrij ben geweest.
Blijf dus contact houden, op welke wijze ook, het helpt !


Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2007, 22:35   #15
ilse47
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 48
Ik ben hier ook zeer weinig op het forum omdat ik niet (of zelden) op het internet kan.
Maar dat "veel trekken en weinig ondernemen" (zie Limburgse) herken ik enorm. Ik lijk het me niet aan te trekken. Maar de laatste tijd gaat het eigenlijk veel slechter en ben ik ook dat boek opnieuw beginnen te lezen.
Ik heb ook nood aan een nieuw begin. Kwil ook al weken naar de kapper maar het komt er nie van en het is echt nodig.
Nu ik verhuisd ben is het natuurlijk nie eenvoudig om een afspraak te durven maken met een vreemde kapper, maar 't zal wel moeten.
Kben ook al de laatste dagen terug gestart met proberen bij te houden hoeveel ik trek, maar tis gewoon niet te tellen.
En stoppen kost ook zoveel energie.
De laatste tijd denk ik ook veel terug aan de bijeenkomst van nu ongeveer een jaar geleden.
Wordt het niet eens tijd om nog eens zoiets te organiseren? Mss ergens aan de grensstreek of zo?
Ik herinner mij dat ik vorig jaar echt veel kracht geput heb uit die bijeenkomst en eigenlijk verlang ik om de mensen die ik toen ontmoet heb nog eens terug te zien.

Of mss moet ik toch maar internet aanschaffen.
We zullen zien.

Groetjes
ilse47 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zou het echt? Savior AGA - Algemeen 30 25 januari 2019 13:44
Even alle haarstress aan de kant, hier iets om te lachen. Do Van alles en nog wat... 8 15 juni 2015 06:40
Beenharen, wordt hier ook aan getrokken? ringba TTM - Algemeen 20 28 maart 2006 17:27
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.